Oletteko antaneet kummeille lahjan kiitokseksi, että ovat lupautuneet kummeiksi? Mitä kummeille voisi antaa lahjaksi?
kummille kiitoslahja
2
666
Vastaukset
- Grill
No enpä ole ennen tälläiseen ajatukseen törmännyt, mutta olisihan se ihan kiva saada vaikka jokin kaunis valokuvakehys missä on kummilapsen kuva. :) Ei sen lahjan mikään ihmeellinen ainakaan tarvitse olla, koska ketään ei voi vaatia tai pakottaa kummiksi ja se kummiksi pyytämisen kunnia on jo kiitos itsessään. :)
- kummikolmelle
Kummia on ilman muuta kohteliasta muistaa - lähinnä meilläpäin ehkä jouluisin - alussa en välttämättä ostaisi mitään sen erikoisempaa.
Kuvia oeln itse kova ottamaan, joten niitä ei onneksi ole tullutkaan. Joululahjapuolelta olen saanut: kylpysuolapaketti, DVD, elokuvalippuja, lahjakortti Makuunin karkkitiskille, kirjan, kynttilöitä, viinipullon, koristeastian, lahjakortin hierontaan ym. .... Sen lisäksi sitten useimmiten lapsen oma kortti/piirustus/pieni paperiaskartelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034