Vapaa kuvaus

GRRR!

Aloituksia

4

Kommenttia

258

1. Ei+ole+olemassa+mitään+tapaa,+joka+ei+ole+#MeToo.Kun+ymmärrät+tämän,+saatat+ymmärtää+vaihtoehtosi.
  2. Vaikea+sanoa.Jouduin+Tampereelle+hevosmessuille+naisen+painostamana.Ensin+täytyy+autoilla+hämäläisten+seassa.+Sitten+kuuluu+olla+olematta+pitkästyneen+näköinen+naisen+valikoidessa+45+minuuttia+hevosen+heijastimia.+Onneksi+nainen+päättääkin+olla+ostamatta+niitä+noin+57+minuutin+kohdalla.+Heijastimien+hankintaprosessiin+liittyvä+sarkasmini+on+naisen+mielestä+suorastaan+ylitsevuotavaa.Naisen+ystävä+sattuu+tulemaan+vastaan.+En+ole+tavannut+häntä+aikaisemmin+ja+heti+mokomakin+liikkiö+alkaa+testatailla+minun+reaktioitani+ja+olenko+sellainen+Todellinen+Mies+(TM).++En+hypi+naisen+ystävän+asettamien+tulirenkaiden+lävitse.+Potkin+henkisen+esteradan+päreiksi+lastujen+lentäessä+pikin+avaraa+mielenmaisemaa.Sitten+on+vuorossa+tinalusikoita+karjulle.+Esityksissä+on+hevosia.++Aivan,+Mahdoinko+odottaa+esimerkiksi+alastomien+naisten+muodostelmalaskuvarjohyppyä?Tämän+jälkeen+onkin+sitten+jo+nälkä.+Minun+pitää+tarjota+kuulemma+myös+naisen+kaverille.+Ja+sitten+taas+autoilemaan+hämäläisten+joukkoon.Ajelin+riskiä+ymmärtämättä+kohti+keskustaa+ja+kokemani+perusteella+oletan+tavoitteena+olevan+keskustan+muuttamisen+raitiotievaunuparatiisiksi.+Sellaiseksi,+missä+jokaisella+vihreällä+valtuutetulla+on+oma+ratikka+ja+ihan+ikioma+varikko+sille.Ruoka+oli+yllättävän+hyvää+ja+ei+aivan+ylettömän+hintaista.+Tarjoilevan+niljakkeen+naislle+suosittelema+viini+onneksi+maksoi+satasen+pullolta.+Olihan+se+sitten+jostain+vanhan+ranskalaisen+linnan+käymälän+lounaiskulmalta+luotua+jaloa+juomaa,+tuoksultaan+hienon+tallimaista.Naisen+kaveri+yrittää+kautta+rantain+saada+minua+ottamaan+itseensä+yhteyttä.+Onneksi+en+ymmärtänyt+lainkaan.+Luontaisen+autismin,+sosiaalisen+puusilmäisyyden+sekä+palstailun+lisäksi+ymmärryksen+huonoon+tasoon+vaikutti+kaverin+kihlasormus.Sitten+ajamaan+taas+autoa+ja+toisessakin+suunnassa+oli+työmaa+ja+lisää+hämäläisiä.Ensi+vuonna+uudestaan!
  3. Todella+hauskaa.
  4. Pitänee+hankkia+anoppi.