Näin viime yönä upeaa unta. Pitkästä aikaa tapasin unessa naisen, jonka suhteen olinkin aloittellinen. Valitettavasti homma ei päässyt edes alkuun, kun jo heräsin. Mutta alkuasetelma oli herkullinen.
Jääkö sinullakin käytännössä aina parhaat unet kesken?
Vai onko se vaan niin, että parhaat unet tulevat aamulla hetki ennen heräämistä?
Näin mahtavan unen...
7
223
Vastaukset
- nöösi_poika
Taas viime yönä jäi parhaat palat saamatta, mutta naisen vartalo oli jotakuinkin täydellinen :p
- jflajiwjgh
Oli kertakaikkisen mahtava uni itselläkin. Suudeltiin ja halailtiin täydellisen vartalon omaaavan naisen kanssa. Hivelin hänen peppuaan käsilläni, hänen vartalonsa oli kuin Scarlett Johansonilla. Hän työnsi käsiäni pois pepultaan, mutta hivelin uudelleen, ja taas suudeltiin.
Muistaakseni oltiin myös alastomina sängylläkin, mutta sitä en muista pantiinko.
Paljon halailtiin ja suudeltiin joka tapauksessa.
Unessa en ollenkaan muistanut, että kyseinen nainen on todellisessa elämässä kuollut.
Hän oli unessa kauniimpi kuin edes muistin.- murkunmulkku
Olet tulossa murrosikään
- jflajiwjgh
murkunmulkku kirjoitti:
Olet tulossa murrosikään
Ikävuosissa 60 lähentelee. Kyseinen nainen kuoli viisissäkymmenissä.
- suvaitaan.kaikki
jflajiwjgh kirjoitti:
Ikävuosissa 60 lähentelee. Kyseinen nainen kuoli viisissäkymmenissä.
Ehkä sinusta on kehittymässä nekrofili?
- Ykä.Yksinäinen.75v
Nuorena joskus näin. Pukille en päässyt koskaan - en unessa enkä elämässä.
Nyt vanhana nuo unet kestävät joskus pitkäänkin ennenkuin herään hikisenä painajaisunesta. Asetun vuoteelleni ja haihdun pois.
Aamulla nousen pimeydestä tietoisuuteen ja olen valmiina uuteen, ah niin palkitsevaan, päivään.
Unia en muista nähneeni vuosikymmeneen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942