Minulla on varmaan aika uniikki ongelma.
Tanssin hyvin, jopa niin hyvin että tämä saa naiset kiinnostumaan minusta. En vain tajua yhtään mitä minun tulisi tehdä. Vaihtoehtoisia malleja naisten käytöksessä on oikeastaan kaksi.
1)Nainen tulee tanssimaan eteeni selkä minuun päin.
2)Nainen tulee eteeni seisomaan ja vilkuilee minua.
Mitä näissä tilanteissa odotetaan miehen tekevän? Olen vain erittäin hämmentynyt kun on kaikkia Rebecca Watsoneita joka vertaa naisille puhumista raiskaukseen. Sitten on nämä "Stop lääpinnälle"- ja "#MeToo"-kamppanjat joissa naiset ovat melko selväsanaisesti ilmoittaneet että eivät halua että miehet tekevät heille mitään. Mikä siis on PC (Politically correct) tapa lähestyä naisia kun he kerta näköjään jättävät tuon lähestymisen hoitamisen sittenkin miesten tehtäväksi?
Baariongelma naisten suhteen
Sikamaster
3
1073
Vastaukset
Kohdassa kaksi siis nainen seisoo selin minuun...
Ei ole olemassa mitään tapaa, joka ei ole #MeToo.
Kun ymmärrät tämän, saatat ymmärtää vaihtoehtosi.- saaritsa
Tää oli hyvä😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932