Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6303

1. Missä on eläkerahat?

On se kumma juttu, kun eläkepäivä on 1. ja vieläkään ei rahaa näy tilillä. Suomessa on viimeisen päälle huipputekniikkaa
    60 plus
    62
    944
  2. Kohtalokas Samba

Elämäni biisi Nyt iski näyttelijä Martti Suosalo nauruhermooni. Kohtalokas Samba on ihan parasta, mitä olen hetkeen aika
    60 plus
    24
    928
  3. Ihailijani hurmaavia ulostuloja

"Joskus on käväissyt mielessäni, että minkähänlainen vääpeli olet ollut omaishoitajana. Mahdollisimman nopeasti olen pyr
    60 plus
    46
    917
  4. Persujen valtava jytky tulossa

" SK:n vaaligallup: Perussuomalaiset kiinni valtavassa jytkyssä – SDP on Satakunnan suurin häviäjä Satakunnan Kansan te
    60 plus
    121
    916
  5. Leskimies seurustelee

Nyt on tunnettu uutistenlukija, leskimies, löytänyt itselleen uuden rakkaan. Vaimon kuolemasta on noin 1 vuosi. Jo alko
    60 plus
    32
    916
  6. Väkivalta ja alkoholi

" Kerran väkivaltarikokseen syyllistyneellä on suuri riski syyllistyä uudestaan väkivaltaan. Lääketieteen lisensiaatti
    60 plus
    71
    911
  7. No iski sitten korona

No nyt on menot menty toistaiseksi. Ei hoivakotiin, ei bussiin, ei superkoiraa lenkille, ei kauppaan. Korona iski voima
    60 plus
    69
    873
  8. Vain elämää, ei sen enempää

Pihamaalla juttelin muutamien asukkaiden kanssa. Joku siinä kyseli että miksi olen muuttanut tänne asumaan, kun tämä ol
    60 plus
    67
    868
  9. Porisuhdeneuvoja

Nyt ovat asialla olleet todella taitavat Porin imagon luojat. Kaupunginjohtajamme on hengessä mukana. Porilainen, ääret
    60 plus
    6
    854
  10. Huomenta palstalaiset

Hyvää huomenta kaikille. Mikä ihana herätys hyvin nukutun yön jälkeen. Kynttilöitä palamaan ja tuoremehua ja kahvia naut
    60 plus
    51
    850
  11. Bilderberg-kokous

Sanna Marin osallistuu suljettuun Bilderberg-kokoukseen. Ihmetyttää tällainen salaseura. PM matkustaa jenkkeihin osallis
    60 plus
    127
    840
  12. Tanssii tähtien kanssa

Katselin sunnuntaina ohjelman Tanssii tähtien kanssa. Pidän siitä ohjelmasta kun formaatti on pysynyt samana. Samoin tuo
    60 plus
    25
    837
  13. Se on sitten juhannus

Se on sitten juhannus. Olen syntynyt juhannuksena ja mennyt toiseen avioliittoon juhannuksena. Nyt olen ja elelen täysi
    60 plus
    77
    834
  14. Porukat meni vanhanaikaiseen

Mitä ihmettä tapahtui tuolla kaukana Aftikassa? Uganda, aseet, Suomen ex-ministeri, väärennetty kutsukirje, huumeet, s
    60 plus
    41
    831
  15. Sampo Loiri

https://youtu.be/m1uY6_o_3N8 Onpa kaunista
    60 plus
    14
    830
  16. Hemmottelua hoivassa

Nyt pitää kehua hoivakotia. Siellä on välillä hemmottelupäiviä kaikille asukkaille. Omaiselle tehtiin niskahieronta.
    60 plus
    85
    830
  17. Olli Rehn presidentiksi

Nyt tiedän ketä äänestän seuraavaksi presidentiksi. Hän on Olli Rehn Suomen Pankin pääjohtaja
    60 plus
    70
    824
  18. Ei enää koronavouhotusta

No niin, nyt kun Krista Kiuru palasi mammalomalta, alkoi jälleen senpäiväinen koronavouhotus. Hänen mukaansa on kiire ro
    60 plus
    66
    820
  19. Nyt meni tarkaksi

Pariviikkoa sitten sain kaamean vatsataudin. Kirjoitinkin siitä. 10 päivää sitä kesti. Ulos lähteminen, varsinkin bussi
    60 plus
    53
    815
  20. Takinkääntö

No nyt taitaa olla takinkäännön paikka. En tätä mielelläni ja useasti tee. Nyt on pakko. Elikkä Käärijän-ihannekuva on r
    60 plus
    70
    796