Nyt ovat asialla olleet todella taitavat Porin imagon luojat.
Kaupunginjohtajamme on hengessä mukana.
Porilainen, äärettömän hyvä näyttelijä on maskeerannut itsensä hänen kopiokseen.
Tuloksena mitä mainion porilaisuuden kuvio.
https://youtu.be/D2GdUb9XMck
Porisuhdeneuvoja
6
854
Vastaukset
- Anonyymi
”Joonas Nordman on niin hyvä, että minulla meni puoli videota ennen kuin tajusin, ettei hahmo ole kaupunginjohtaja Aino-Maija Luukkonen itse.
Täytyy sanoa, että jos Joonas ei tuollaisena aloittelevana koomikkona saa töitä itselleen, niin ei muuta kuin hakupaperit sisään vaan Porin seuraavaksi kaupunginjohtajaksi. Täydestä menee” - Anonyymi
En tunne Porin kaupungin johtajaa mutta Nordman on hyvä.
Ano 21:48
Nykyinen Porin kaupunginjohtaja on kauan ollut virassaan.
Nyt hän jää eläkkeelle.
Hänellä on ollut puolustajansa ja vastustajansa.
Hän on sanonut, että näyttelijä Nordman on kauniimpi kuin hän.
Ja on hyväksynyt nämä imagevideot.
On luonnetta johtajallamme.
Moni on toivonut hänen seuraajakseen miesjohtajaa.
- Anonyymi
Porin vetovoima näyttää olevan tosi heikoissa kantimissa nykyään.
Nyt porilainen julkkis Joonas Nordman on palkattu vetovoimaa lisäämään.
Minuun Porisuhdevideot, joissa hän esiintyy, eivät purreet.
kylmätotuusTässä huomaa mikä ero on asuinpaikassa.
Tämä porisuhdeneuvonta on niin Poria, kun ikinä voi olla.
Itse en taas ymmärrä, täälläkin kirjoitettua vissiin "huumoriksi tarkoitettua"savonmurretta.
Menee överiksi.2lesken kirjoitti:
Tässä huomaa mikä ero on asuinpaikassa.
Tämä porisuhdeneuvonta on niin Poria, kun ikinä voi olla.
Itse en taas ymmärrä, täälläkin kirjoitettua vissiin "huumoriksi tarkoitettua"savonmurretta.
Menee överiksi.Tuanoinii laitetaan lisää videoita
https://youtu.be/dB9RknEuHTQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164