Vapaa kuvaus

Aloituksia

44

Kommenttia

814

1. Koskaan+ei+ole+mikään+liian+myöhäistä+aloittaa+tai+oppia+uutta.+Siitä+vaan+tekemään+asioita.+:)+Kyllä+se+sutviutuu,+kun+vähän+luovii.
  2. No+juu,+ei+välttämättä+Ikran+ihan+heti+tykkäisi+sellaisesta.+:)Siinä+on+ollut+dinolla+kokoa.+Vilkaisin+siitä+vähän.+Pelkkä+selkänikama+1,3+metriä+pitkä.+:S+Siinä+on+massaa,+mahtoikohan+saada+olla+rauhassa+isommilta+lihansyöjiltä.Tuo+kuullostaa+erikoiselta.+En+olekkaan+varmaan+toiseen+ulottuvuuteen+koskaan+ollut+unissa+yhteydessä.+Avaruusaluksilla+käynyt+kyllä.+Oli+yksi+realistisimpia+unia.+Olin+jossain+steriilissä+huoneessa+metallisen+pöydän+päällä+makoilemassa.+Jalat+ja+rinta+oli+kiinnitetty+siteellä,+etten+tipu.+Koska+sain+yläruumiin+helposti+irti+niistä+nousemalla+nojaamaan+kyynärpäiden+varaan.+Katselin+ympärille+ja+huhuilin.+Oli+kirkas+huone+ja+ovi+yhdellä+seinällä.+Sitten+päälleni+heitettiin+läpinäkyvähkö+pressu,+ikään+kuin+eristettiin+minut+ja+huoneeseen+tuli+joukko+ihmislapsen+tapaisia+noin+metrin+korkuisia+olentoja+ja+yksi+aikuinen.+Olin+kääntänyt+pään+sivulle+ja+makasin+selällään+taas.+Alkoivat+sitten+tunnustelemaan+kasvojani+pressun+läpi.+Näin+kuinka+heidän+kätensä+liikkuivat+sitä+vasten.+Sitten+meinasin+tukehtua+kun+tukkivat+suuni+käsillään.+Heräsin+siihen+ja+olin+nukkunut+selälläni+pää+kyljellään,+oli+limaa+kurkussa+mikä+tukki+hengitystietä+vähän.+Oli+tullut+se+sitten+uneen.+Vai+oliko+sittenkin?+:DOllut+aika+kauan+tuotoksessa+nuo+Avatarit,+luulisi+että+nähty+vaivaa+niiden+tekoon.+Tosin+eipä+se+aina+sitä+takaa.Eiköhän+ne+ole+HBO:lla+varmaankin+nuo+jaksot.+Ihan+hyvä+sarja+ollut+kyllä+tuo+GoT.
  3. On+kanssa+noita+enneunia+ollut.+Kerran+olin+jossain+omakotitalon+takapihalla,+oli+nurmikkoa+ja+joitain+marjapuskia.+Alkoi+maa+halkeilemaan+ja+vajoamaan.+Juoksin+äkkiä+siitä+kohtaa+pois+ja+tuli+maanvajoama+siihen.+Sitten+luin+samana+päivänä+pitseriassa+sanomalehteä+niin+oli+ilmakuva+juurikin+samanlaisesta+paikasta.Yksi+mistä+näin+toistuvasti+joitakin+vuosia+sitten.+Oli+aina+täysikuu,+kirkas+sinertävä.+Maanjäristyksiä+paljon+ja+vesi+vetäytyi+pois.+Sitten+tuli+kauhea+kiire+juosta+joen+yli+ennen+kuin+vesi+taas+tuli+takaisin.+Olin+aina+unissa+jonkun+naisen+kanssa.+Sinänsä+outoa,+vaikka+ollut+kauan+sinkkuna.+Sitten+on+ollut+muitakin+maailmanlopun+unia.+Liekehtiviä+meteoriitteja+tippuu+taivaalta+ja+ihmiskunta+on+enimmälteen+kuollut,+tulivuoret+purkautuu+ja+yritetään+selviytyä+elossa.+Koitetaan+etsiä+ruokaa+jostain+ja+nälkäiset+koirat+yrittää+metsästää+meitä.+Kuitenkin+aina+selvittiin.+Kerran+alkoi+painovoima+vetämään+ylöspäin,+piti+etsiä+suojaa+kellarista+kun+kaikki+alkoi+leijua+ylöspäin.+Noissakin+aina+ollut+nainen+mukana.+Sinänsä+outoa.Kyllä+niitä+enneunia+näkee+aina+silloin+tällöin+vieläkin.+Esimerkiksi+joku+muuttoauton+kyydistää+heiluttaa+että+mennään.+Sitten+kun+menee+ulos+niin+oven+edessä+oli+rekka+kuormaa+purkamassa.+Joku+oli+muuttamassa+taloon.+:D+Muitakin+arkisia+tuommoisia.Etiäiset+on+kanssa+yksi.+Jos+on+joku+tosi+tuttu+henkilö+ja+vahva+side+niin+tietää+ennen+puhelimen+pirinää+että+kohta+joku+soittaa,+tai+on+kohta+oven+takana.Viimeaikoina+on+ollut+paljon+Deja+Vu+tapahtumia.+Aivan+kuin+olisi+tehnyt+asian+ennenkin+vaikka+tietää+sata+varmasti+että+ei+ole.+Vaikka+jotain+elokuvaakin+katsoo+ensimmäistä+kertaa,+niin+tulee+semmoinen.+"Olen+nähnyt+tämän+kohtauksen+ennenkin."+Sanotaan,+että+on+oikeilla+raiteilla+kun+niitä+tapahtuu.+Tiedä+sitten.+:DJos+sinulla+on+kanssa+noita+enne+aavistuksia.+Maailmankaikkeus+on+vekkuli+paikka,+kun+vähän+kuuntelee+välillä.+:)++Energiat+keskittyy+aina+kun+jotain+isoa+tapahtuu.+"Use+the+force!"+:D+Se+on+hyvää+yötä+kanssa+sinne+suuntaan.
  4. Odotan+tosin+innolla+sitä,+mutta+voihan+se+olla+että+sitä+vähän+jännittää+tiedostamatta.+Kyllähän+se+elämä+tulee+muuttumaan+taas.+Katsotaan+mihin+hommiin+olisi+kykenevä+vielä.Eipä+sitä+epävarmuutta+ole+sen+asian+suhteen+sillai,+vaikka+ei+tiedäkkään+mitä+tuleman+pitää.+Miten+sen+sanoisi.+Kaikki+ovet+on+auki+tällä+hetkellä+ja+nuoli+pyörii+lattialla+villisti+ja+odottaa+uteliaana+minkä+ovien+kohdalle+se+pysähtyy.+Töniä+sitten+sitä+nuolta+sopivimman+oven+suuntaan+ja+aloittaa+uusi+seikkailu+siitä.+:)Siinä+ahdisti+lähinnä+se,+kun+oli+koko+ajan+tavarat+hukassa+ja+niitä+piti+etsiä+toistuvasti.+Veikkaan+että+olin+nukkunut+vain+huonossa+asennossa,+mikä+sitten+aiheutti+sen+unen.+Oli+otsassa+jomotusta+aamulla.