Hyvää iltaa

Suonette anteeksi mokoman tunkeutumisen sinkkupalstalle? Toki olen itse sinkku, mutta kovin iäkäs ja joudan kuolemaan.

Selvitän hieman karkeaa kielenkäyttöäni. Ennen vaaleja sain iskuja joka suunnasta koska olen vasemmistolainen.

Kuvittelin, että persuliinit lopettavat sen vaalien jälkeen. Olin väärässä. Jotkut eivät kykene nielemään tappiotansa.

Ihan uteliaisuuttani kysyn, minkä ikäisiä olette. Itse olen 43.

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä kaikki ovat yli 100-vuotaiaita.

• Eipä tuo haittaa ainakaan minua. En juurikaan seuraa politiikkaa, niin enpä niihin keskusteluihin osallistu. Eikä täällä kukaan jouda kuolemaan. :)

Saahan sitä olla mitä mieltä tahansa haluaa ja keskustelen asioista tarvittaessakin, kunhan ei mene henkilökohtaisuuksiin ja pysyy juttu asiallisena, sekä kunnioitetaan toisen mielipiteitä vaikka ne omasta mielestä olisikin vääriä.

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it" tuommoiseen lainaukseen törmäsin joskus sananvapaudesta ja olen sitä aika pitkälle noudattanut. Jokainen mielipide on näkökanta asiaan.

Olen 36 vuotias.

• Kuten joskus totesin, olen poliittisesti sitoutumaton. Minulla ei siis ole mitään hampaankolossa.

Niin ja olen viittä vaille 31.

• Eli 26?

• Miksi 30,80 nimimerkkisi on vihertäjä? Mikäli se on poliittinen kannanotto, niin OK.

Mikäli se viittaa ysköksiin, niin olen huolestunut.

Toisaalta saattaa olla viite kuuliinkin. 🤔

• TimoSimilä kirjoitti:

Miksi 30,80 nimimerkkisi on vihertäjä? Mikäli se on poliittinen kannanotto, niin OK.

Vastaus löytyy profiilitekstistäni.

• Iku-Turso kirjoitti:

Eli 26?

Se on vaan sanonta. Melkein 31, mutta en paljasta tarkkaa päivää.

• Vihertäjä kirjoitti:

Se on vaan sanonta. Melkein 31, mutta en paljasta tarkkaa päivää.

Se on laskentoa. 31-5=26

• TimoSimilä kirjoitti:

Miksi 30,80 nimimerkkisi on vihertäjä? Mikäli se on poliittinen kannanotto, niin OK.

Luonto vihertää. Kuolleet vihertää (tykkään zombeista).

• Iku-Turso kirjoitti:

Se on laskentoa. 31-5=26

Voi elämän kevät.

• Vihertäjä kirjoitti:

Voi elämän kevät.

Vihrultaja, vain Sipulin seuraajat sanovat voi elämän kevät.

Noh, vaikka itse olen agnostikko, niin hyväksyn toisten uskon.

• TimoSimilä kirjoitti:

Vihrultaja, vain Sipulin seuraajat sanovat voi elämän kevät.

Noh, vaikka itse olen agnostikko, niin hyväksyn toisten uskon.

Olen pyrkinyt vähentämään kiroilua. Ei kai pitäisi sitten kun saa jonkun vitun perkeleen saatanan homokameli kullinlutkuttaja perseen fistaaja uskiksen maineen.

• Vihertäjä kirjoitti:

Olen pyrkinyt vähentämään kiroilua. Ei kai pitäisi sitten kun saa jonkun vitun perkeleen saatanan homokameli kullinlutkuttaja perseen fistaaja uskiksen maineen.

Hah, pyydän anteeksi, että kuvitelmissani luulin sinua Ruotsin lappalaisen, Lars Levi Laestadiuksen seuraajaksi.

• TimoSimilä kirjoitti:

Hah, pyydän anteeksi, että kuvitelmissani luulin sinua Ruotsin lappalaisen, Lars Levi Laestadiuksen seuraajaksi.

Olen kyllä kristitty, mutta en usko kirkkoon. Uskovaista minusta ei saa tekemälläkään.

• Anonyymi

Niin jokainen sinkkuhan tietää sen matemaattisen faktan että: 1 1=0, tai sitten 1 2=ääretön.

Kumpikin näistä yhtälöistä pitää paikansa olettaen kun nyt on todennettu että Einsteinin yleinen suhteellisuus teoria ei pidä paikkaansa, aika muuttuu ja tiede kehittyy, eilen suola oli epäterveellistä, tänään se on terveellistä, jne...

Jos puhuu metaforilla, ikävä-palstan avaruusjutuissa, sellaisia, mutta tuolla palstalla on paljon pieniä joista pitää pitää huolta ei saa puhua tuhmia, siitä pitää huolehtia itse sitten.

• Anonyymi

Vasemmistolaisuus on sairautta. Minä olen PS puolueen kannattaja koska olen suomalainen ja haluan olla sitä jatkossakin ja olen vielä ylpeä siitä.
      Olen johtavassa asemassa ja tuen patrioottisia eli tarkoitan suomalaisia ryhdikkäitä arvoja.
      Vasemmistolaiset ovat taas semmosia nazeja lähinnä.
      Olen 37 ja ystävä niille, jotka ovat oikeassa ja oikealla.

• Anonyymi

Toki sinulla on oikeus siihen. Muistathan historiaa ketkä nosti Suomen pohjoismaiseksi hyvinvointivaltioksi?

Ei, et muista. Minä kerron. Voit todeta sen historiaa lukemalla. Suomesta tuli hyvinvointivaltio keskustan ja SDPn ohjauksessa.

Toki persuliini vänkää vastaan, mutta mieti, kuka/ketkä antoivat sinulle sen mahdollisuuden

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki sinulla on oikeus siihen. Muistathan historiaa ketkä nosti Suomen pohjoismaiseksi hyvinvointivaltioksi?

Ei, et muista. Minä kerron. Voit todeta sen historiaa lukemalla. Suomesta tuli hyvinvointivaltio keskustan ja SDPn ohjauksessa.

Toki persuliini vänkää vastaan, mutta mieti, kuka/ketkä antoivat sinulle sen mahdollisuuden

Kaikenlaisia höpinöitä.
        SDP ei ole koskaan tehnyt muuta kun sosialisoinut ja tuhonnut kaiken toimivan.
        Keskusta on lienee ollut enemmän maalaisten juttu.
        Persuliinit sulla on housuissasi typerys nimittelijä.
        PS on lyhyt nimi, mutta se on sulle kai liian vaikea.
        Kuka antoi mahdollisuuden?
        Ahkeruus ja työnteko, eikä se että odottelee sohvalla, jos joku muu tekisi jotain.
        Ryhdistäydy!
        Mutta sinullakin on oikeus höpinöihisi. Seuraavan kerran vaan ohitan ja jätän ruikuttamaan sinne kitkerän katkeraan olotilaasi, jonka itse olet itsellesi imenyt.

• Anonyymi
    • "Toki olen itse sinkku, mutta kovin iäkäs ja joudan kuolemaan. "

Vielä se sinäkin jotain ehdit. Harva on esim. tehnyt itselleen ruumisarkkua omasta päästä.

• Anonyymi

Mitä tappiota? Vaalien toiseksi suosituin puolue. Kannatus 17,5%, paljon suurempi kuin vasemmistoliiton 8,2. Melkein kaksinkertainen siis.

Hallituspaikkaa ei tullut, sillä Rinne etukäteen ilmoitti ettei ota perussuomalaisia hallitukseensa. Otti sen sijaan vaalien todellisen häviäjän, keskustan. Se onkin ainoa puolue joka suostuu nuolemaan kenen tahansa ykköspaikkaa pitävän persettä.

Demokratian halveksuntaahan tuo mutta kommunistithan nyt ovatkin historian pahimpia massamurhaajia olleet aina, että eipä yllätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      172
      3310
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2590
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2456
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2321
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1976
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      284
      1850
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1411
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1349
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1307
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1245
    Aihe