Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
chimera86
profiilit
chimera86
chimera86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hieno idea! Vielä kun tuo nainen kertoisi, mihin töihin laitamme omat nuoremme, kun heillekään ei meinaa riittää töitä tai opiskelupaikkoja?? Mieheni tekee tällä hetkellä kaupassa extraajan töitä, kun edes oma duunariala ei työllistä tällä hetkellä johon hänellä olisi koulutus + kokemustakin. Yhtä juhlaa 1300€/kk netolla, jonka eteen saa tehdä jopa 10h työpäiviä työssä jota vihaa!
Minusta on tuntunut jo pidempään, että Suomen tuleva rooli EU:ssa ei ole mikään muu kuin sosiaali&terveystoimistona oleminen muille maille. Nythän suunnitellaan tänne mm. yksityistä synnytyslaitosta, joka ei tulisi palvelemaan ensisijaisesti suomalaisia vaan -yllätys yllätys- varakkaita turisteja. Ja ne lääkärit synnärille on koulutettu meidän verovaroistamme.
04.02.2013 14:24
Hassua että juuri tuosta kysyit...:D Lempirunoni, koska se on kirjoitettu minulle ja on tajuttoman kaunis ^^. Ihana kultani antoi muuten lahjaksi runokirjasen, arvaa tunsinko oloni erikoiseksi..?
Kiva että tykkäät Lostin runoista, kerron kehut eteenpäin tänään! :)
26.05.2006 18:36
Ja kihloissa olen kys. ihmisen kanssa ;). Ihania runoja, kunpa hän tajuaisi sen itsekin..!
The Thing At The Swings on muuten omistettu minulle ^^. Kiva kun pidit siitä!
26.05.2006 02:33
Se on todella tehokas pahanolon aiheuttaja...Maitotuotteet harkinnan mukaan, osalle ei sovi edes maito. Happamia ovat myös mm. säilötyt vihannekset ja salaatit(punajuurisalaatti, pikkelssi yms.), niitä kannattaa vältellä. Ruisleipä sopii harvoille, joten varovasti senkin kanssa!
20.02.2006 16:17
Mulle kävi niin,että kun koneen käynnisti ja sai kirjauduttua, nii tuo "vedostaminen" alkoi jo silloin..=( Asialla oli jotain tekemistä jonkin pöpön/madon kanssa, mutta formatointi oli edessä kuitenkin..
15.07.2005 00:17
..."ranskalaiset sitä,ranskalaiset tätä". Hohhoijaa. Ranskalaisilla on erilainen kulttuuri,samoin suomalaisilla. Typerää edes vertailla... Ranskalaiset puhuvat mielellään ja kaikesta mahdollisesta, se on totta. Samaa tekevät monet muut kansat, mutta Suomi on tässäkin poikkeus. Paskanjauhanta on turhaa ja vaikka se onkin monissa maissa tärkeä osa kommunikointia, tässä maassa sitä pidetään typeränä ja small talkkia harrastavaa henkilöä kyllä katsotaan pitkään. Onko niin vaikea hyväksyä, että edes yksi maa uskaltaa olla erilainen eikä matki kaikessa "suurta" Ranskaa,joka määrää tahdin jo tarpeeksi monessa asiassa?
20.05.2005 12:20
1 / 1