Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+tuo+ole+sinun+tyylistä.+Ajattelin+heti,+että+varmaan+on+kyseessä+toinen+kirjoittaja.+Kun+ei+kirjaudu+on+aina+riski+haamukirjoittajiin.
23.07.2022 20:38
En+tunne+vankila+maailmaa,+onneksi.+Lehtien+jutuista+ja+dokumenteista+päätellen,+raiskaajat+ja+vaimon+hakkaajat+on+pedofiilien+jälkeen+alinta+kastia+ja+myös+alttiita+joutumalla+itse+uhriksi.+Tiedä+sitten+mikä+on+totuus.
23.07.2022 19:18
Siellä+missä+naisia+silmätipoilla+tyrmääviä+miehiä+säilötään,+ei+ole+tarjolla+luontaistuotteita+pössyttelystä+puhumattakaan+Välis.+Siellä+tulisi+sinunkin+äitiä+ikävä!+Kannattaa+pysyä+lain+paremmalla+puolella!
23.07.2022 19:13
Joo,+olen+kyllä+huomannut,+että+sinulla+leikkaa..,++++++
En+minäkään+ole+deittisivelluksia+kuin+kokeillut+3pv+yhtä+maksullista+kanavaa+ilman+maksamista,+kun+sisuunnuin+väliaikaisesti.+En+päässyt+itse+hakemaan+muiden+profiileja+(koska+en+maksanut)+ja+tarjosi+minulle+(olin+ilman+kuvaa,+mutta+pitkät+tekstit)+lähinnä+miehiä,+jotka+on+kuvailleet+itseään+3+lauseella+enkä+nähnyt+kuvia+(kun+en+maksanut).+Vain+yhden+selkeästi+älyllisemmän+miehen+järjestelmä+tarjosi+minulle+katsottavaksi,+mutta+tuo+oli+8v+nuorempi.+En+odota+nuoremman+miehen+olevan+kiinnostunut+ensisijaisesti+itseään+vanhemmasta+naisesta….+Muutama+hymy+tms.+ehti+tulla,+mutten+itse+reagoinut+mitenkään.+Kolmen+päivän+jälkeen+suljin+tilin,+se+riitti!+
En+tiedä+olisiko+maksuversio+ollut+toimivampi,+kun+olisi+itse+päässyt+lukemaan+tekstejä.+Noin+EN+jaksanut+motivoitua+hommaan.+Jos+mies+jaksaa+kirjoittaa+itsestään+3+riviä,+ei+match+voi+tulla,+Kritisoin+ystävälle+myös+hymyjen+tms.+automaattiviestien+käyttöä.+Jos+joku+kiinnostaa,+pitäisi+jaksaa+kirjoittaa+edes+se+3+lausetta+aloitukseksi!+Ja+nekin+voi+kopioda+aina+seuraavalle.+😂+Ystäväni+totesi:”Sellaista++se+nykyään+on.+Et+voi+mennä+järjestelmään,+jos+et+kestä+yleistä+toimintamallia”.++Toisaalta+jos+päätyisi+kirjoittelemaan,+oikeasti+jo+näkee+vähän+minkälainen+toinen+on.+Sen+kiinnostaako+kumpaakaan+irl,+näkee+vain+tapaamalla.+
Olen+kyllä+miettinyt+pitäisikö+sisuuntua+taas+ja+kokeilla+rajattu+ennakolta+päätetty+aika+esim.+2-3+vko+ja+sitten+sulkea+tili.+Koska+en+paljon+käy+yöelämässä,+on+sen+oikean+löytäminen+tai+edes+ihmisiin+tutustuminen+nykyisellään+aika+vaikeaa…+Ei+ne+kotoa+hae…Töissä+teen+töitä+ajoittain+jopa+flirttailevien+30-50v+älykkäiden+miesten+kanssa+ja+osa+on+vapaita,+Silti+työ+ei+ole+helpoin+paikka+aloittaa+suhdetta+ja+edes+tutustuminen+vaatisi+molemminpuoliset+tunteet.+Harrastuksissa+tutustuminen+on+vielä+epätodennäköisempää.+Kesällä+nyt+on+musiikkitapahtumia,+mutta+sitten+taas+alkaa+arki.+Siis+ilman+sinkkubileitä,+sinkkuristeilyä,+satunnaisia+keikkoja,+tai+deittipalvelukokeilua+ei+juuri+ole+mahdollista+kehenkään+edes+tutustua.+Ja+kun+elän+lapsiperhearkea+ja+jos+tutustumisen+mies+elää+myös,+ei+hänkään+voi+juosta+yhtenään+jouttoloissa.+Todennäköisemmin+baarista+löytyy+siis+baarikärpänen.+
Siis+varsin+TURHAUTTAVAA++touhua+koko+juttu!+Pakko+silti+on+jossain+kohtaa+aktivoitua!+Olen+vuoden+odottanut+sitä+pakkoa,+mutta+sisäinen+turhauma+ole+vielä+kasvanut+niin+suureksi,+että+se+saisi+minut+oikeasti+hakemaan+somessa.+😂
23.07.2022 19:09
Muistaakseni+olit+myös+keski-ikäinen.+Kyllä+se+keski-ikäiselläkin+voi+flaksi+käydä.+😉+
Tunnut+olevan+fiksu+ja+täysjärkinen+mies.+Osaat+kirjoittaa+eli+osaat+luultavasti+myös+puhua+kohtuullisen+järkeviä?+Jos+et+liiku+yöelämässä+2-5+promillessa,+tai+ole+liian+päällekäyvä+(mikä+ei+sovi+siihen+kuvaan+mitä+täällä+sinusta+saa)+tai+vikittele+vain+25-15v+nuorempia+(jotka+luokittelee+keski-ikäisen+joko+sugar+daddyksi+tai+ahdistavaksi+sedäksi)+tai+liiku+vain+hartaasti+uskonnollisten+juhlissa,+luulisi+sen+flaksin+välillä+käyvän+välillä.+Ei+tuolla+liiku+keski-ikäisissä+määrättömästi+parisuhdekykyisiä,+fiksuja+ja+tervejärkisiä+miehiä+eikä+naisiakaan.
23.07.2022 16:46
Ällöttävää!+
Muistuttelen,+että+ohjeilla+myös+hankkii+pakollisia+”laatureissuja”+paikkakunnan+linnaan+määräajaksi.+Jäähypenkkiä+on+edessä!+Kannattaa+myös+varautua+roolin+vaihtumiseen+raiskaajasta+raiskatuksi.+Huhujen+mukaan+linnan+herrat+tahtovat+ottaa+herkästi+raiskaajat+rajuun+käsittelyynsä.
23.07.2022 16:30
Niin+omastasi+ehkä+tiedät+tai+huomaat+ihan+käytännössä,+että+aika+on+käsillä.+😊+Yöelämässä+asiaa+tuskin+tiedostaa…+muuta+kuin,+että+joku+ihminen+viehättää.
23.07.2022 16:23
Treffailu+tässä+iässä+on+aika+erilaista+kuin+viimeksi+sinkkuna+~10v+sitten+tai+~20v+sitten.+Koko+treffikultuuri+on+muuttunut+(ystävien+kertomaa):+pyyhkäisy+oikea/vasen-pikatreffailu+on+arkipäivää,+treffeillä+saatetaan+lähteä+mitään+sanomatta+ulos+(ihan+kuin+edes+alkeelliset+käytöstavat+ei+olisi+hallussa+ja+treffeillä+ei+kunnioiteta+toista+edes+hitusta)+ja+iso+osa+treffailee+sarjana+pahimmillaan+kymmeniä+ehdokkaita.+Ihmisen+tuntemisen+sijaan,+nopea+ulkoinen+kuva+korostuu.+
Se+miten+treffeiltä+edetään+suhteeseen+riippuu+täysin+ihmisestä+ja+hänen+tilanteesta.+Kun+ainakin+minulla+on+lapsia,+on+rauhallinen+alku+must.+Lapsien+pitää+antaa+tottua+uuteen+ihmiseen+ja+heille+ei+esitellä+mitään+viikoittain+tai+kuukausittain+vaihtuvaa+miesystävää.+Jos+miehellä+olisi+sama+tilanne,+pitäisi+miettiä+lounastreffejä+(jos+hänenkin+työ+sen+sallii),+alkuillan+urheilua+tai+treffejä+yhdessä+ja+välillä+viikonloppuja+kahdestaan+tukiverkkojen+avulla.+Kaukosuhteessa+olisi+vaikea+rakentaa+tunnesidettä,+koska+tapaamiset+ei+onnistuisi+kovin+usein.+En+varmaan+lähtisi+uuden+ihmisen+kanssa+kaukosuhdetta+edes+yrittämään.+
Tutun+ihmisen+kanssa+eteneminen+voisi+periaatteessa+olla+vauhdikkaampaa,+koska+ihmisen+tuntisi+jo+etukäteen.+Uuden+kanssa+pitäisi+molempien+sietää+myös+erillisyyttä+ja+olla+valmis+raivaamaan+elämään+tilaa+myös+uudelle+ihmissuhteelle,+varsinkin+alussa.
23.07.2022 16:20
Itse+kysymykseen+vastaisin,+että+iskutehoille+ei+ole+mitään+väliä+mitä+juo!++Flaksiin+vaikuttaa+enemmän+se+ettei+juo+liikaa.+Sen+lisäksi+flaksiin+vaikuttaa+keskustelu-+ja++läsnäolokyky,+hymyily,+flirtti,+karisma+ja+kyky+saada+vuorovaikutus+tuntumaan+intiimiltä.
23.07.2022 15:47
Luulen,+kyllä+nainen+pikemminkin+signaloi+ovulaatiolla.++Nuorena+kun+kävin+vielä+bilettämässä,+
ovulaation+kohdalla+miehiä+pörräsi+yrittämässä+kontaktia+kiusaksi+asti.+Ja+taas+pari+päivää+ennen+ja+viikko+mekkojen+alusta+sai+taas+olla+hyvin+rauhassa.+Tietysti+mies+voi+vaistota+myös+naisen+kohonneen+halukkuuden+elekielestä,+mutta+luulen,+että+se+on+muutakin….+Jos+halusi+vakavasti+otettavaa+suhdetta,+kannatti+ovulaation+kohdalla+välttää+yöelämää.+
Joskus+jossain+luki,+että+keskimäärin+jos+ovuloiva+nainen+istuu+yhdellä+tuolilla+salissa,+ja+poistuu+vasta+kun+mies+tuodaan+tyhjään+saliin,+mies+valitsee+todennäköisemmin+paikan,+jossa+nainen+istui.+Olen+itse+joskus+todistanut+saman+ihan+käytännössä.
23.07.2022 15:38
Nyt+se+sade+sitten+tuli+tänne,+tosiaan+kuin+saavista+kaatamalla.+Tulisi+ämpäri+täytteenä+alle+5min,+jos+laittaisi+syöksytorven+alle.+
Olen+ehkä+toipunut+vai+pyyhe+päällä+(joka+oli+aika+alhaalla+lantiolla)+kulkevan+miehen+näkemisestä+ja+varsinkin+omasta+reaktiostani.+😁🙃Jos+sitä+meinaat?+Mutta+jos+meinaan+seksuaalisuuden+seesteisyyttä,+ei+minusta+seesteistä+kovin+helposti+saa.+🤣+Näytän+ehkä+kiltiltä+ja+käyttäydyn+espoolaiskasvatuksen+takia+varsin+sovinnaisesti,+mutta+silti+olen+sisältäpäin+olrn+pikemminkin+intohimoinen+luonnon+lapsi+ja+kaikkea+muuta+kuin+seesteinen.
23.07.2022 11:50
Aika+kapealla+vyöhykkeellä+näkyy+sataneen.+https://www.ilmatieteenlaitos.fi/sadealueet-suomessa
Täällä+mökillä+on+tainnut+sataa+yöllä?+Hyvä,+että+sataa.+Luonto+voi+paremmin+kuin+ei+ole+rutikuivaa.+Sen+sijaan+kotona+ei+kovin+paljon+näytä+sataneen+tutkan+mukaan,+ei+myöskään+jos+katsoo+aamuyötä.+Saa+nähdä+onko+tomaatit,+kurkut+ja+mansikat+jaksaneet+kasvattaa+hedelmää.
23.07.2022 10:31
Palko+vielä+selitellä,+sitä+vaan+tajuaa+miten+vaja+on+ollut+liian+kauan.+Vahva+ja+itsellinen+nainen,+joka+onkin+samaan+aikaan+tarvitseva.+Hyvin+ristiriitainen+asia,+kun+konkreettisesti+iskee+tajuntaan.
23.07.2022 00:18
Jos+tarpeen+tulee+puhun+vaikka+bensan+hinnasta.+😂+Mutta,+jos+se+on+treffien+ykkösaihe,+niin+kuva+miehen+sosiaalisista+taidoista+ja+tilannetajusta+on+aika+heikko.+En+ole+treffiasiantuntija,edellisistä+on+10+vuotta.+😆Vastaan+siis+vain+omalta+osaltani.+Keväällä+risteilyllä+juttelin+tuntemattoman+miehen+kanssa+moottoritekniikasta+ja+energiapolitiikasta.+En+ehkä+ollut+ihan+omalla+kiinnostus+ja+mukavuusalueella,+mutta+se+että+edes+yrittää+on+peruskäytöstapoja.
Keskustelu+sujuu,+kun+aaltopituus+on+sama+eikä+kumpikaan+ole+jännityksen+takia+ihan+jumissa.+Se+ettei+mitään+sanottavaaa+ole,+kertoo+että+yhteinen+pinta+on+ohut.+Hyvä+treffikumppani+kysyy+toiselta+kysymyksiä,+osoittaa+että+toinen+kiinnostaa.+Jos+vastaus+on+yksi+sana+eikä+toista+kiinnosta+esittää+vastakysymysksiä,+ei+keskustelua+synny.
22.07.2022 18:49
Apua…+en+kestä+edes+lukea…
22.07.2022 10:52
Ei+saa+kiusata…+en+kohta+uskalla+mennä+enää+suihkuun.+😂+
Näin+nukutun+yön+jälkeen,+saattaa+olla+että+tämä+on+vain+jekkuja+mitä+pitkä+selibaatti,+helle+ja+ovulaatio+saa+yhdessä+aikaan.+Saattaa+olla,+että+olen+vähän+herkillä.+🙄
22.07.2022 08:53
Tällä+jo+nukutaan…+Ei+näytä+olevan+kuin+3+lapsiperhettä+ja+yhdet+isovanhemmat+lasten+kanssa+meidän+ja+sedän+lisäksi.+Ihan+hiljasta+oli+kun+kävin+WC+äskön.+Suurin+osa+mökeistä+on+tyhjiä.+En+olisi+itsekään+tätä+paikkaa+valinnut,+jos+reissu+ei+olisi+tullut+ex-tempore+ohjelmaan+ja+vaihtoehtoja+ei+enää+ollut.+Ovat+laittaneet+yksinäisen+miehen+omaan+rauhaansa+alueen+toiseen+reunaan.+
Yhden+lonkeron+varasin+mukaan,+vaikken+sitä+olekaan+avannut.+Kun+on+ollut+kuuma+päivä,+ei+maistunutkaan.+Onneksi+enää+ei+ole+kuuma!
22.07.2022 00:03
Ei+tuo+ollut+mitenkään+älyttömästi+nuorempi.+Vaikea+ikää+on+arvioida.+Lähinnä+oma+reaktio+hymyilyttää+(nauraa+itselleen).
21.07.2022 23:38
Minulla+se+pokka+ei+kestänyt….+Herra+jäi+suihkutilaan…+Kun+menin+hetken+päästä+WC+pesemään+hampaita,+herra+käveli+pyyhe+päällä+ohi+ja+katsoi+taas+kohti.+Taitaa+matkustaa+itsekseen.
21.07.2022 23:36
Tieteellisen+analyysisi+kohokohta+on+nämä+sanat:++lähes+seksuaalisesti+viehättävä.+😁+Siis+lähes..,+🤣+Olen+samaa+mieltä,+että+sekä+meitä+naisia+että+teitä+miehiä+estää+vain+se+ettei+itse+lähde+katsomaan+menoa+ja+ettei+itse+ole+aktiivinen+jollain+itselle+sopivalla+tavalla!+
Itse+en+ole+terassilla+vielä+tänä+kesänä+ollut,+vain+kahvin+voimalla+festarilla+ja+firman+kesäjuhlissa+++tietysti+jatkoilla.+Sen+sijaan+olen+reissussa,+ja+kun+ei+hotelleita+enää+löytynyt,+majoitus+on+mökkikylässä.+Kävin+suihkussa,+ja+kun+olin+juuri+ja+juuri+vetänyt+vaatteet+päälle,+kun+unisex-suihkutilaan+(suihkut+on+kopissa,+mutta+on+niin+pieni+etten+viitsi+siellä+pukea)+pukkaa+hieman+nuorempi+kiltin+oloinen+motoristimies+pelkkä+pyyhe+löyhästi+ympärillä.+Olin+herran+jo+bongannut+aiemmin.+😉+Tervehdin,+mies+vastaa+ja+katsoo+tiukasti+kohti,+mutta+silti+hieman+ujosti+(mikä+yleensä+vetoaa).+Oma+pokka+ei+kestä+yhtään+(miksi?)+ja+poistun+sovinnainen+korostetulla+kiireellä+,+vaikka+ovulaation+läheisyyden+kiduttama+mieli+käy+jo+kierroksilla.+Vähän+yllättää+oma+reaktio,+koska+en+harrasta+pyyhe+päällä+olevia+miehiä+yleisessä+suihkussa.+😂+Jotain+tämä+helle+tekee…
21.07.2022 23:03
18 / 89