Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. En+tunne+vankila+maailmaa,+onneksi.+Lehtien+jutuista+ja+dokumenteista+päätellen,+raiskaajat+ja+vaimon+hakkaajat+on+pedofiilien+jälkeen+alinta+kastia+ja+myös+alttiita+joutumalla+itse+uhriksi.+Tiedä+sitten+mikä+on+totuus.
  2. Joo,+olen+kyllä+huomannut,+että+sinulla+leikkaa..,++++++En+minäkään+ole+deittisivelluksia+kuin+kokeillut+3pv+yhtä+maksullista+kanavaa+ilman+maksamista,+kun+sisuunnuin+väliaikaisesti.+En+päässyt+itse+hakemaan+muiden+profiileja+(koska+en+maksanut)+ja+tarjosi+minulle+(olin+ilman+kuvaa,+mutta+pitkät+tekstit)+lähinnä+miehiä,+jotka+on+kuvailleet+itseään+3+lauseella+enkä+nähnyt+kuvia+(kun+en+maksanut).+Vain+yhden+selkeästi+älyllisemmän+miehen+järjestelmä+tarjosi+minulle+katsottavaksi,+mutta+tuo+oli+8v+nuorempi.+En+odota+nuoremman+miehen+olevan+kiinnostunut+ensisijaisesti+itseään+vanhemmasta+naisesta….+Muutama+hymy+tms.+ehti+tulla,+mutten+itse+reagoinut+mitenkään.+Kolmen+päivän+jälkeen+suljin+tilin,+se+riitti!+En+tiedä+olisiko+maksuversio+ollut+toimivampi,+kun+olisi+itse+päässyt+lukemaan+tekstejä.+Noin+EN+jaksanut+motivoitua+hommaan.+Jos+mies+jaksaa+kirjoittaa+itsestään+3+riviä,+ei+match+voi+tulla,+Kritisoin+ystävälle+myös+hymyjen+tms.+automaattiviestien+käyttöä.+Jos+joku+kiinnostaa,+pitäisi+jaksaa+kirjoittaa+edes+se+3+lausetta+aloitukseksi!+Ja+nekin+voi+kopioda+aina+seuraavalle.+😂+Ystäväni+totesi:”Sellaista++se+nykyään+on.+Et+voi+mennä+järjestelmään,+jos+et+kestä+yleistä+toimintamallia”.++Toisaalta+jos+päätyisi+kirjoittelemaan,+oikeasti+jo+näkee+vähän+minkälainen+toinen+on.+Sen+kiinnostaako+kumpaakaan+irl,+näkee+vain+tapaamalla.+Olen+kyllä+miettinyt+pitäisikö+sisuuntua+taas+ja+kokeilla+rajattu+ennakolta+päätetty+aika+esim.+2-3+vko+ja+sitten+sulkea+tili.+Koska+en+paljon+käy+yöelämässä,+on+sen+oikean+löytäminen+tai+edes+ihmisiin+tutustuminen+nykyisellään+aika+vaikeaa…+Ei+ne+kotoa+hae…Töissä+teen+töitä+ajoittain+jopa+flirttailevien+30-50v+älykkäiden+miesten+kanssa+ja+osa+on+vapaita,+Silti+työ+ei+ole+helpoin+paikka+aloittaa+suhdetta+ja+edes+tutustuminen+vaatisi+molemminpuoliset+tunteet.+Harrastuksissa+tutustuminen+on+vielä+epätodennäköisempää.+Kesällä+nyt+on+musiikkitapahtumia,+mutta+sitten+taas+alkaa+arki.+Siis+ilman+sinkkubileitä,+sinkkuristeilyä,+satunnaisia+keikkoja,+tai+deittipalvelukokeilua+ei+juuri+ole+mahdollista+kehenkään+edes+tutustua.+Ja+kun+elän+lapsiperhearkea+ja+jos+tutustumisen+mies+elää+myös,+ei+hänkään+voi+juosta+yhtenään+jouttoloissa.+Todennäköisemmin+baarista+löytyy+siis+baarikärpänen.+Siis+varsin+TURHAUTTAVAA++touhua+koko+juttu!+Pakko+silti+on+jossain+kohtaa+aktivoitua!+Olen+vuoden+odottanut+sitä+pakkoa,+mutta+sisäinen+turhauma+ole+vielä+kasvanut+niin+suureksi,+että+se+saisi+minut+oikeasti+hakemaan+somessa.+😂
  3. Tällä+jo+nukutaan…+Ei+näytä+olevan+kuin+3+lapsiperhettä+ja+yhdet+isovanhemmat+lasten+kanssa+meidän+ja+sedän+lisäksi.+Ihan+hiljasta+oli+kun+kävin+WC+äskön.+Suurin+osa+mökeistä+on+tyhjiä.+En+olisi+itsekään+tätä+paikkaa+valinnut,+jos+reissu+ei+olisi+tullut+ex-tempore+ohjelmaan+ja+vaihtoehtoja+ei+enää+ollut.+Ovat+laittaneet+yksinäisen+miehen+omaan+rauhaansa+alueen+toiseen+reunaan.+Yhden+lonkeron+varasin+mukaan,+vaikken+sitä+olekaan+avannut.+Kun+on+ollut+kuuma+päivä,+ei+maistunutkaan.+Onneksi+enää+ei+ole+kuuma!