On herätä aamulla ja huomata, ettei ole herännyt kankkusmaiseen helteeseen.
Vettä tulee kuin Esterin perseestä.
AV
Upeeta, mahtavaa
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sada vettä. Taas säätiedot valehteli. Eikä sadetutkan mukaan ole tulossakaan sadetta vaikka uutisissa sanottiin että koko maahan sataa vettä.
- Anonyymi
Minulle käy hyvin väliin viileämpi päivä.
Eilen oli olo, "kauheita tarinoita ja rupisia riimejä".
AV
Täällä vaan vähän vettä ripotteli, ja pirunmoista ukkosen jyrinää kuului jostain kauempaa
Aika kapealla vyöhykkeellä näkyy sataneen. https://www.ilmatieteenlaitos.fi/sadealueet-suomessa
Täällä mökillä on tainnut sataa yöllä? Hyvä, että sataa. Luonto voi paremmin kuin ei ole rutikuivaa. Sen sijaan kotona ei kovin paljon näytä sataneen tutkan mukaan, ei myöskään jos katsoo aamuyötä. Saa nähdä onko tomaatit, kurkut ja mansikat jaksaneet kasvattaa hedelmää.- Anonyymi
Kyllä se kosteutta vaatii, hyvää tekee.
Nopeita pieniä paikallisia kuuroja, joista voi tulla vettä ihan kivasti.
Nyt paistaa jo aurinko.
AV - Anonyymi
Joko muuten on seesteisempi olo?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVSetämies kyselee:)
Anonyymi kirjoitti:
AVNyt se sade sitten tuli tänne, tosiaan kuin saavista kaatamalla. Tulisi ämpäri täytteenä alle 5min, jos laittaisi syöksytorven alle.
Olen ehkä toipunut vai pyyhe päällä (joka oli aika alhaalla lantiolla) kulkevan miehen näkemisestä ja varsinkin omasta reaktiostani. 😁🙃Jos sitä meinaat? Mutta jos meinaan seksuaalisuuden seesteisyyttä, ei minusta seesteistä kovin helposti saa. 🤣 Näytän ehkä kiltiltä ja käyttäydyn espoolaiskasvatuksen takia varsin sovinnaisesti, mutta silti olen sisältäpäin olrn pikemminkin intohimoinen luonnon lapsi ja kaikkea muuta kuin seesteinen.- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Nyt se sade sitten tuli tänne, tosiaan kuin saavista kaatamalla. Tulisi ämpäri täytteenä alle 5min, jos laittaisi syöksytorven alle.
Olen ehkä toipunut vai pyyhe päällä (joka oli aika alhaalla lantiolla) kulkevan miehen näkemisestä ja varsinkin omasta reaktiostani. 😁🙃Jos sitä meinaat? Mutta jos meinaan seksuaalisuuden seesteisyyttä, ei minusta seesteistä kovin helposti saa. 🤣 Näytän ehkä kiltiltä ja käyttäydyn espoolaiskasvatuksen takia varsin sovinnaisesti, mutta silti olen sisältäpäin olrn pikemminkin intohimoinen luonnon lapsi ja kaikkea muuta kuin seesteinen.Paras ehkä ommella vako umpeen.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras ehkä ommella vako umpeen.
AVOnhan AV aikamoinen elostelija ja hurskastelija mut tuskin noin kirjoittaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras ehkä ommella vako umpeen.
AVNiinkö luulet? 😆 Nyt tuli niin suoraa kiukkua seksuaalisuuttani kohtaan, että joko olet vale-AV tai sitten se, etten pannut täysin vierasta miestä yleisessä suihkussa ja lapsiperheiden keskellä, ottaa koville. Mietin kyllä miksi ? Mysteeri!
Kummassakin tapauksessa, turha huoli, osaan kyllä hoitaa epäseesteistä seksuaalisuuttani itsekin, aktiivisesti.
Koko pariutumisprosessi on niin turhauttava, etten ole siihen jaksanut lähteä, vielä. Vähän kun ehtisi timanttia kivisestä hiekkalaatikosta. Pitäisi seuloa, jotta oikea hioutunut kivi löytyy. Siis ehkäpä päädyn ottamaan rakastajan. 😝 Tai annan loppukesän festarin viedä mukanaan, jos sikseen käy. Sillä se hoituu, ja jos ei hoidu, pitää vaihtaa rakastajaa. 😆 Tällä hetkellä en sitä tee, koska olen turvallisesti keskellä ei mitään. 😇
Liikuttavaa, että genitaaalialueeni käyttöaste aiheuttaa tunteita. 😂🤣😳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan AV aikamoinen elostelija ja hurskastelija mut tuskin noin kirjoittaisi
Hyvinkin voi kirjoittaa tuollaisia kun on niin itseään täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö luulet? 😆 Nyt tuli niin suoraa kiukkua seksuaalisuuttani kohtaan, että joko olet vale-AV tai sitten se, etten pannut täysin vierasta miestä yleisessä suihkussa ja lapsiperheiden keskellä, ottaa koville. Mietin kyllä miksi ? Mysteeri!
Kummassakin tapauksessa, turha huoli, osaan kyllä hoitaa epäseesteistä seksuaalisuuttani itsekin, aktiivisesti.
Koko pariutumisprosessi on niin turhauttava, etten ole siihen jaksanut lähteä, vielä. Vähän kun ehtisi timanttia kivisestä hiekkalaatikosta. Pitäisi seuloa, jotta oikea hioutunut kivi löytyy. Siis ehkäpä päädyn ottamaan rakastajan. 😝 Tai annan loppukesän festarin viedä mukanaan, jos sikseen käy. Sillä se hoituu, ja jos ei hoidu, pitää vaihtaa rakastajaa. 😆 Tällä hetkellä en sitä tee, koska olen turvallisesti keskellä ei mitään. 😇
Liikuttavaa, että genitaaalialueeni käyttöaste aiheuttaa tunteita. 😂🤣😳No, tuollainen hyökkäys voi tulla vain mieheltä jolla ei enää seiso tai naiselta joka ei enää olisi jostain syystä kykenevä.
AV (se alkuperäinen) Anonyymi kirjoitti:
No, tuollainen hyökkäys voi tulla vain mieheltä jolla ei enää seiso tai naiselta joka ei enää olisi jostain syystä kykenevä.
AV (se alkuperäinen)Ei tuo ole sinun tyylistä. Ajattelin heti, että varmaan on kyseessä toinen kirjoittaja. Kun ei kirjaudu on aina riski haamukirjoittajiin.
- Anonyymi
Minä heräsin muutaman kerran yöllä helteeseen, koko yö yli 21 astetta. Jossain vaiheessa oli vähän satanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723310
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262590Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542456- 1462321
- 671976
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2841850- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201349Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381307Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161245