hannele.vuori

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
18
Kommenttia
17
Vintage ompelukoneen käyttöohje
Olisiko sinulla tallessa käyttöohje Singerin ompelukoneen mallille 437 K? Valokuvakin olisi suuri apu. Näin vanhoille e0211Mustekalarenkaat gluteenittomina
Minulle on tulossa keliaakikko kylään. Haluaisin laittaa merellisen menun ja mm. mustekalarenkaita. Olen jo ostanut paka2404Kuvataiteen perusteet
Tykkään laittaa tunteitani öljyvärimaalaukseen. Haluaisin vielä oppia, miten kuvataidetta tehdään oikeasti, eli ihan per039Terassi paloista
Tuleva parvekeremontti poiki ajatuksen siirtää mökille 60x60 painekyllästetyt laatat ja tehdä niistä vaikka pikkuterassi099Valokuvien siirto
Moi, Minulla on Samsung Galaxy Y ja pelkkä puhelinliittymä. Yritin siirtää kuvia tietokoneelle johdon kautta mutta kone170En löydä sytytintä, auttakaa
Liesituulettimen lamppu välkkyi, joten ostin uuden. Se on kiinni vain toisesta päästä, jossa en näe sytytintä. Uusikin l132864Granaattiomena ja verenpainelääke
Oksennan aamuisin, kun olen ottanut verenpainelääkkeet granaattiomenamehun kanssa ja juonut kupin kahvia. Lääkäri ei ole2788Epilepsia bordercolliella
Hei, Voiko Expot-punkkimyrkky altistaa bordercollien epilepsialle? Onko tiedossanne tällaisia tapauksia?3302Kaunis pensas mutta mikä?
Olen ihaillut joka kevät matkani varrella yhdessä pihassa kauniisti oranssinpunaisin kukin kukkivaa pensasta. Lehdet ova4264Lasit sisäkkäin
Astiaosastoa ei keskustelussa ollut, yritän siksi täältä saada vinkkiä, kuinka irrottaa kaksi sisäkkäin juuttunutta lasi2403Mistä tunnistan laminaatin?
Jos asunnossa on lattia laitettu, listat paikoillaan ym. Miten voin tarkistaa, että lattiassa on parketti, niinkuin asun6185Omat suolasienet
Voiko suolasieniin tulla botulismi, jos ovat ylivuotisia tai kansi ei ole tiivis? Voinko jatkaa meillä suosituksi tullee1438- 5774
Autom.päivityksen poisto
Pyydän apua Nokia 3110. Ei anna vaihtaa kesäaikaan, koska päivän ja ajan automaattinen päivitys on päällä. Olen aina enn4108Kurkuma
Saako Suomesta kurkumaa kasvina tai siemeninä? Voiko sitä kasvattaa avomaalla vai onko lämpimän ilmaston kasvi? Olen ain0971Tuoreen stevian käyttö
Hei, Olen kasvattanut steviaa siemenistä ensimmäisen kerran tänä kesänä. Lehdissä on sanottu, että se on 300 kertaa mak137561Sinapin korjuu
Ensimmäistä kertaa kokeilen sinapin kasvatusta. Ostin Exotic Gardenista mustasinapin siemeniä. Nyt niissä on palot - ja2764Aloittelijan hämmennys
Tein kotisivut Microsoftin Publisherilla ja siirsin ne welhon suosittelemalla ws_ftp homella nettiin. Käytän welhon laaj3418