Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

18

Kommenttia

17

1. Vintage ompelukoneen käyttöohje

Olisiko sinulla tallessa käyttöohje Singerin ompelukoneen mallille 437 K? Valokuvakin olisi suuri apu. Näin vanhoille e
    Käsityöt
    0
    211
  2. Mustekalarenkaat gluteenittomina

Minulle on tulossa keliaakikko kylään. Haluaisin laittaa merellisen menun ja mm. mustekalarenkaita. Olen jo ostanut paka
    Kala ja äyriäiset
    2
    404
  3. Kuvataiteen perusteet

Tykkään laittaa tunteitani öljyvärimaalaukseen. Haluaisin vielä oppia, miten kuvataidetta tehdään oikeasti, eli ihan per
    Harrastukset
    0
    40
  4. Terassi paloista

Tuleva parvekeremontti poiki ajatuksen siirtää mökille 60x60 painekyllästetyt laatat ja tehdä niistä vaikka pikkuterassi
    0
    100
  5. Valokuvien siirto

Moi, Minulla on Samsung Galaxy Y ja pelkkä puhelinliittymä. Yritin siirtää kuvia tietokoneelle johdon kautta mutta kone
    Tiede ja teknologia
    1
    71
  6. En löydä sytytintä, auttakaa

Liesituulettimen lamppu välkkyi, joten ostin uuden. Se on kiinni vain toisesta päästä, jossa en näe sytytintä. Uusikin l
    13
    2866
  7. Granaattiomena ja verenpainelääke

Oksennan aamuisin, kun olen ottanut verenpainelääkkeet granaattiomenamehun kanssa ja juonut kupin kahvia. Lääkäri ei ole
    Lääkkeet
    2
    789
  8. Epilepsia bordercolliella

Hei, Voiko Expot-punkkimyrkky altistaa bordercollien epilepsialle? Onko tiedossanne tällaisia tapauksia?
    Colliet
    3
    303
  9. Kaunis pensas mutta mikä?

Olen ihaillut joka kevät matkani varrella yhdessä pihassa kauniisti oranssinpunaisin kukin kukkivaa pensasta. Lehdet ova
    Koristepensaat
    4
    264
  10. Lasit sisäkkäin

Astiaosastoa ei keskustelussa ollut, yritän siksi täältä saada vinkkiä, kuinka irrottaa kaksi sisäkkäin juuttunutta lasi
    Ruoanlaitto
    2
    403
  11. Mistä tunnistan laminaatin?

Jos asunnossa on lattia laitettu, listat paikoillaan ym. Miten voin tarkistaa, että lattiassa on parketti, niinkuin asun
    Lattiat
    6
    185
  12. Omat suolasienet

Voiko suolasieniin tulla botulismi, jos ovat ylivuotisia tai kansi ei ole tiivis? Voinko jatkaa meillä suosituksi tullee
    Sienet
    1
    438
  13. Maurin malva

Kestääkö Maurin malvan taimi latvomisen ja kannattaako se tehdä?
    Perennat
    5
    775
  14. Autom.päivityksen poisto

Pyydän apua Nokia 3110. Ei anna vaihtaa kesäaikaan, koska päivän ja ajan automaattinen päivitys on päällä. Olen aina enn
    Nokia-puhelimet
    4
    109
  15. Kurkuma

Saako Suomesta kurkumaa kasvina tai siemeninä? Voiko sitä kasvattaa avomaalla vai onko lämpimän ilmaston kasvi? Olen ain
    Hyötykasvit
    0
    971
  16. Tuoreen stevian käyttö

Hei, Olen kasvattanut steviaa siemenistä ensimmäisen kerran tänä kesänä. Lehdissä on sanottu, että se on 300 kertaa mak
    Yrtit
    13
    7562
  17. Sinapin korjuu

Ensimmäistä kertaa kokeilen sinapin kasvatusta. Ostin Exotic Gardenista mustasinapin siemeniä. Nyt niissä on palot - ja
    Hyötykasvit
    2
    764
  18. Aloittelijan hämmennys

Tein kotisivut Microsoftin Publisherilla ja siirsin ne welhon suosittelemalla ws_ftp homella nettiin. Käytän welhon laaj
    Kotisivujen teko
    3
    418