Minulle on tulossa keliaakikko kylään. Haluaisin laittaa merellisen menun ja mm. mustekalarenkaita. Olen jo ostanut pakastimeen pussin niitä. Ne ovat ihan naturel - ei siis paneroituja.
Voisiko joku keliaakikko neuvoa, tuleeko niistä hyviä ilman panerointia tai onko mahdollista paneroida ne vehnäjauhojen sijasta perunajauhoilla tai maissitärkkelyksellä?
Tahtoo jäädä käyttämättä, jos ostaa gluteenittomia jauhoja - kalliitakin.
Mustekalarenkaat gluteenittomina
2
403
Vastaukset
- VanhaKokki
No hyi helevata! Kerran nuorena kokkina Thaimaassa ollessa erehdyin humalapäissäni maistamaan mustekalaa ja yrjöthän siinä lensi. Suosittelenpa sinullekin, että viskaat nuo limaiset iljetykset huitsin nevadaan ja tarjoat esim. kalapuikkoja tai muuta yksinkertaista - mutta hyvää - naposteltavaa! Ethän halua vieraasi pettyvän ateriaan?
- tulee_hyvää
Ei keliaakikko vastaa että murskaa maissihiutaleita, siis corn flakesa: Kasta renkaat ekana kananmumaan , maissimurskaan ja friteeraa sitten.Sitruunaa lohkoina kyytipojkasi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207