Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hunsuyin
profiilit
hunsuyin
hunsuyin
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
75
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ohjauspaneeli ja siellä lisää/poista ohjelma tai jos ohjelmassa uninstall-osio (katso ohjelmat->ZA->uninstall, tulee valikkona näkyviin, jos ohjelma sisältää asennuksen purun.
05.11.2004 14:50
????nyt ei pieni mieleni ymmärrä?
Minua ei muuten ole koskaan erotettu, kun en ole koskaan JT ollutkaan:)
04.11.2004 16:52
you!
>>remember you all are lutherian christian,because you born in finland
03.11.2004 22:56
tarkoita, en, mutta vois hiukan miettiä, missä ne epäkohdat on ja missä ei - noin niinkuin vertailun vuoksi......minuu ei ainakaan saa kirveelläkään palaamaan mihinkään ns valtauskontoon....
03.11.2004 22:06
Voisitko ajatella asiaa siltä kantilta, että he tarjoavat sinulle vaihtoehdon, sinun valintasi on, otatko sen vastaan vai et. Ja kyllä he uskovat ihan selvää suomenkieltä, jos selvästi ilmoitat, että et ole kiinnostunut. Vai kierteletkö ja kaarteletko vastauksesi kanssa kuin kissa kuumaa puuroa?
03.11.2004 21:24
sanotut valtauskonnot opettavat tappamaan ja raiskaamaan ja varastamaan ja johtohenkilöt vielä näyttävät esimerkkiä eikä kukaan oio heidän opetuksiaan. Miksei?
03.11.2004 21:21
homma toimii myös käänteisesti. Olen seurannut (liian) monen todistaja-avioliiton päättymistä ja surullisena ihmetellyt, miksi. Ja tunnen monia "epäpareja", joissa on oikeasti rakkaus ja toisen kunnioittaminen mukana.
Mutta eivätpä nuo "maailman" ihmiset halitse sitä senkään vertaa.
03.11.2004 19:59
salainen kirja? Minullakin on sellainen. Enkä ole edes todistaja :)
03.11.2004 19:54
sinut käski eroamaan vaimostasi?
03.11.2004 19:52
sitten ne ei kristilliset taustat sormuksille...jos vaikka joku vielä joskus sattuisi tarjoamaan sellaista, niin tiedän perustella kieltäytymiseni.
03.11.2004 19:36
täyttä totta:)
Minua syytettiin (päiväkodin johtaja) vuosia sitten siitä, etten rakasta poikaani, kun emme vietä syntymäpäiviä. Todellisuudessa juttu on oikeastaan niin, että minä rakastan poikaani 365/366 päivää vuodessa ja hän vain sen yhden - syntymäpäivän - päivän. Ja vielä: Miksi juhlia jotain sellaista, mihin itsellä ei ole osaa ei arpaa: äitini minut synnytti ja hän isäni kanssa minut kasvatti, eikö heidän kuuluisi silloin "juhlia" lapsensa elämää? Itse kun täytin 50, tarjosin vanhemmilleni päivällisen kiitokseksi siitä, että he ovat antaneet minulle ne elämän eväät, jotka minulla on ja ovat yhä edelleen tukenani, silloin kun tarvitsen.
Taisin poiketa pois joulusta:) -yököttävä juhla ja milloin tapahtuu kaikkein eniten itsemurhia? Oisko jouluna? Se siitä rauhan juhlasta...
03.11.2004 19:31
Se oli jotain vuotta 300 jKR, yx kirkolliskokous, joka ei muuten saanut kansaa kirkon pariin, päätti liittää roomalaisten vuodenvaihteen Saturnalis-orgioihin Jeesuksen syntymän ja sillä tavalla teki niistä pippaloista "kristillisen" ja kansa saatiin käännytettyä kirkon pariin...
Tämä on muuten ihan historiallinen fakta, tarkistakaa tietosanakirjoista :)
03.11.2004 19:23
"Lisäksi Jehovan todistajat ovat tehneet käännytystyötään mitättömän vähän ihmiskunnan koko mittakaavassa, niinpä ei voida puhua koko asutussa maassa saarnaamisesta."
Tosi asia kuitenkin on, että niin eristyksissä olevaa paikkaa ei olekaan, missä ei edes yksi todistaja olisi käynyt. Eikä kukaan ole koskaan sanonutkaan, että kaikista maapallon ihmisistä tulee Jehovan palvojia ja palvelijoita, sillä loppuun asti tulee olemaan "puupäitä", jotka luulevat olevansa fiksuja ja filmaattisia ja tietävänsä itse paremmin...niin kuin Evakin silloin alussa....mutta kuinkas siinä sitten kävikään - Evalle - ja Adamille siinä sivussa?
03.11.2004 19:12
maassa löytyy vielä niitäkin, jotka arvostavat ihan tavallista arkielämää ja sen mukana tuomia "mausteita" - karvaita ja hunajaisia. Olen vahvasti sitä mieltä, että noilla palstoilla oleilevat miehet, vapaat sekä varatut ovat jollainlailla urveloita...
01.11.2004 21:11
joku voi kirjoittaa asiasta minun ajatuksillani noin täydellisesti, viimeistä pistettä myöten? Olen pohtinut tuota samaa asiaa lukemattomat kerrat ja välillä jopa kysynytkin miehiltä, että miksi....kukaan ei vain tunnu tajuavan, miten säälittävää tuollainen touhu on.
01.11.2004 21:08
4 / 4