Hei! Lueskelin eilen netistä erilaisia deittipalstoja ja järkytyin suuresti. Suunnilleen puolessa miesten ilmoituksista haetaan pelkkää seikkailua eli siis seksisuhdetta! Ja suurin osa näistä miehistä näytti olevan avo/avioliitossa. Haluaisinkin nyt kysellä syitä tähän ja olen kiinnostunut kuulemaan mitä miehet vastaavat... varsinkin te miehet jotka sitä seikkailua haette mutta myös muilta olisi kiinnostavaa kuulla ajatuksia.
Miksi ihmeessä noin monet ovat valmiita pettämään vaimojaan vaikka tietävät miten pahalta se vaimosta tuntuu ja häntä loukkaa? Ettekö miehet pelkää kiinnijäämistä? Vai eikö sillä ole väliä koska olette eroamassa tai suunnittelette eroa vaimostanne? Jos teidän vaimo jäisi kiinni pettämisestä, voisitteko antaa anteeksi? Ja kuinka monen vaimo on pettänyt? Oletteko itse pettänyt aikaisemmin?
Muutamissa ilmoituksissa annettiin ymmärtää että seksi vaimon kanssa on kaavoihin kangistunutta ja vaimo hyvin estynyt seksin suhteen. Joten hakeeko mies suhteen ulkopuolelta seksiseuraa jotta voisi kokeilla erilaisia asioita ja intohimoa? Miksi olette alunperin menneet yhteen sellaisen naisen kanssa joka ei halua muuta kuin "lähetyssaarnaajaa"? Ja jonka kanssa teillä ei ole mahdollisuutta toteuttaa seksifantasioitanne ja kokeilla erilaisia asioita?
Vaikutti siltä että osa miehistä ei missään tapauksessa halua erota eikä rikkoa perhettään. Eli siis vaimon kanssa menee muuten hyvin? Miksi te miehet ette ole sinkkuja koska silloin saisi seikkailla mielin määrin ketään loukkaamatta? Onko niin että ette halua olla yksin vaan haluatte turvallisen ja rakastavan parisuhteen? Ja kun siihen vielä saisi päälle seikkailua niin se olisi täydellistä? Onko teillä koskaan käynyt mielessä että molempia ei saa, vauhdikasta sinkkuelämää irtosuhteineen ja lämmintä parisuhdetta? Eikös jo järkikin sano että täytyy valita jompi kumpi...
Mitä mieltä te miehet olette niistä naisista jotka lähtevät teidän kanssa pelkkään seksisuhteeseen? Arvostatteko te heitä laisinkaan vai ovatko nämä naiset niitä joita miehet keskenään pilkkaavat ja pitävät ns. B-luokan naisina? Itse en ikimaailmassa lähtisi kenenkään, enkä varsinkaan varatun miehen kanssa pelkkään seksisuhteeseen! Olen aivan liian hyvä tyyppi ollakseni vain pelkkä panopuu johon miehet käyvät tyydyttämässä tarpeitaan. Ihmettelen suuresti kuinka jotkut naiset tälläiseen suostuvat, eikö heillä ole minkäänlasita kunnioitusta itseään kohtaan? Ja kuinka moni nainen ylipäänsä lähtee pelkkään seksisuhteeseen? Eikö naisetkin halua olla parisuhteessa, halua että joku rakastaa ja huolehtii heistä? Ihan niin kuin nämä seikkailua hakevat miehetkin haluavat? Ymmärrävätkö miehet tätä? Onhan se väärin vaatia että nainen olisi pelkässä seksisuhteessa ja muuten yksin ja mies taasen saisi nauttia molemmista? No siinäpä kysymyksiä tulikin... jään odottamaan vastauksia.
Miksi miehet haluavat vain seikkailua?
10
1741
Vastaukset
- Juu..
Ei taida tulla vastauksia, taisit osua liiankin oikeaan tai olla "liian" moralistinen :).
Minusta -vaikka aika laillasi ajattelenkin- jotkut miehet yksinkertaisesti on itsekkäitä ja sikoja!
Haluavat kaiken.- vastaustasi
Jotkut ovat sikoja, haluavat kaiken? Puhehan oli siitä että jotkut miehet haluavat naiselta vain seksiä, ei mitään muuta. Onko tämä kaiken haluamista?
- Kauan elänyt
Seikkailua haluavat niin miehet, kuin naisetkin. Miehet haluavat , luulisin, pillua ja naiset näköjään sekä että. Voit itse valita hakusi, niin ei tarvitse "vahingossa" tirkistellä
- minäM
Netin deittipalstat ovat varmasti pullollaan varattuja miehiä ja naisia jotka hakevat seikkailua. Hauissahan saa määriteltyä millaisia ilmoituksia etsii, joten leiki hetki miestä ja katsasta tarjonta siltäkin suuntaa.
Itse olen huomannut että hämmästyttävän monet naiset kärsivät kaiketi sitoutumiskammosta, koska eivät vakavaan parisuhteeseen uskalla lähteä. Tavallisesti minulle on käynyt niin, että nainen ehdottaa tapailemista. Minun kohdallani tämä tapaileminen on tarkoittanut nimenomaan seksiä ja aina aloitteet ovat tulleet naisilta. Onhan se kieltämättä mukavaa kun ei tarvi baareista etsiä seuraa, mutta nyt on tullut se kyllästyspiste tällekin touhulle.
Ilmeisesti tässä maassa ei enää arvosteta yhdessä olemista ja tavallista elämää, vaan kaiken pitää olla jotenkin "elämää suurempaa".- Tyytyväinen keski-ikäinen
Tämä taitaa olla nuorten keskustelupalsta, mutta vastaanpa sittenkin. Kyllä maastamme löytyy vielä paljon vakavaan parisuhteeseen sitoutuneita pariskuntia. Julkisuudessa puhutaan vain lähes yksinomaan avioliittojen särkymisistä, muttei paljoakaan käsitellä onnellsia liittoja. Itselläni on sellainen. Nyt on menossa 28. vuosi avioliitossa ja menimme melko vanhoina naimisiin. On tosi onnellinen olo molemmilla, harrastamme yhdessä samoja asioita ja seksikin maistuu hyvältä. Ei tule lainkaan tunnetta, että pitäisi vilkuilla muita miehiä. Töissä välillä oikein on kaipausta, että pääsisinpä nopeasti kotiin oman rakkaan luokse. Elämä on antoisaa. Toivotan muillekin onnellista ja vakaata elämää, kyllä se oikea tuppaa löytymään ennemmin tai myöhemmin.
maassa löytyy vielä niitäkin, jotka arvostavat ihan tavallista arkielämää ja sen mukana tuomia "mausteita" - karvaita ja hunajaisia. Olen vahvasti sitä mieltä, että noilla palstoilla oleilevat miehet, vapaat sekä varatut ovat jollainlailla urveloita...
- bluepoem
Esitettyjä väitteitä joihin haluan kommentoida on monta, vastaan kaikkiin haluamiin kohtiin mahdollisimman lyhyesti ja sitten kirjoitan lyhyekön näkemyksen asiasta.
Kommenoin asiaa "he" muodossa, sillä yksikään väite ei oikeen istunut minun toimintamalleihin tai toiveisíin.
Kommenttejen järjestys ei óle sama kuin ihmettelijän ajatukset.
He eivät arvosta ketään naista, he käyvät valtapeliä, josta suurin osa tämänpäivän naisistakin on hyvin kiinnostuneita.
He siis vastaavat vain yhteen esitettyyn toiveeseen. (naisilla tuntuu olevan aika voimakaana piirteenä se että toisen mies on jotenkin parempi kuin vapaamies jossa varmaan on joku vika)
heidän maailmasaan se ei ole pettämistä, se on sitä että, on mies miesten seurassa ja sen naiset huomaa.
He ovat menneet naimisiin siksi että se on halvempi tapa jälkeläisten hoitoon kuin elatusmaksut. (sinkkuus on kalliimpaa, saatika sitten yksinhuoltajuus ja elatusvelvollisuus)
Pieni oma näkemys.
Naimisiin pääsevät vain ne miehet jotka nainen tuntee "VOITTAVANSA" naisten välisissä.
Ukkomiestä haluaa vain ne naiset, jotka haluavat voitaa uudestaan ja uudestaan.
Vaimon "mollaaminen" kun oma mielikuvitus on loppunut, on vain halpa ja helppo tapa saada toinen nainen tuntemaan itsensä lumoojatareksi.
no joo
ei mulla tainut ollakkaan tähän oikeen pohdittua kantaa. Mutta heitimpä joitakin ajatuksia jutun jatkoksi.
ps. kyllä sielä on ollu maltillisempiakin ilmoja,
mutta eihän nihin kannata vastata *WIRN* - Paladin
Siis nää "seikkailunhaluiset miehet" on niitä, jotka ovat parisuhteessa vain ja ainoastaan seksin takia. Kun vanha eukko on menettänyt keski-iän myötä ulkonäköään, siirrytään nuorempiin. Naiset ovat niille vain kuin jotain kiertopalkintoja, panopuita. He itse ovat kuin koneita. Näin ollen he ajattelevatkin, että ihmisiä voi kohdella kuin, he olisivat jotain robotteja. Päästään täysin tyhjiä, kuolleita zombieita. Eivät he edes tiedä mitä sana "tunteet" todellisuudessa pitää sisällään.
Sama se on työelämässäkin, ihmisiin suhtaudutaan kuin he olisivat jotain pelinappuloia. Aluksi imetään kaikki osaaminen ja sitten kun kaikki on imetty pois, heitetään pellolle ja otetaan toinen orja tilalle.
Toivottavasti kärjistykseni oli hieman liioiteltu. - onenight
Kiintoisa aihe.Tässä miespuolinen vastike.Aluksi on sanottava että olen kokenut sen ex-naisystäväni taholta, sillä hän harrasti juuri tätä samaa. En ole moralisti,uskovainen tai tiukkapipoinen.Itse en ikinä sortuisi yhdenillan seksijuttuihin.Säälin niitä ihmisä jotka juoksevat koko elämänsä sen .... perään saavuttamatta koskaan sitä onnea ja kauneutta jonka voi vain kokea rakastellessa oman kultansa kanssa.Vaikka elän tällä hetkellä yksin ja mieli tekee rakastella en silti suostu hetkellisiin hurmioihin.Odotan että kohdalleni osuu nainen joka vastaa tunteisiini ja kun sen aika on rakastelemme nauttien.
Talventuloa odotellessa toivotan hyviä viikonloppuja. joku voi kirjoittaa asiasta minun ajatuksillani noin täydellisesti, viimeistä pistettä myöten? Olen pohtinut tuota samaa asiaa lukemattomat kerrat ja välillä jopa kysynytkin miehiltä, että miksi....kukaan ei vain tunnu tajuavan, miten säälittävää tuollainen touhu on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009