Vapaa kuvaus

shakki ja matti! Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

79

Kommenttia

31

1. työkkärissä kävi näin

olin työkkärissä käymässä ku oli aika sinne,niin ne varasivat ajan mielenterveystoimistoon kuin yleistä tuo on ja miks n
    Työttömyys
    39
    4421
  2. amppelimansikka

olen istuttanu parina vuotena amppelimansikan siemenet ja harvat on alkanu kasvamaan ja neki jotka on kasvanu on kasvanu
    Puutarha
    5
    4386
  3. korva tukossa

mulla on ollu nyt viikon korva tukossa puolittain kuulen sillä ostin remo waxia mutta se ei auttanu mikä vois olla vikan
    Kuulo
    6
    2286
  4. toimeentulotuesta

mistä löytäis kaikki tuohon liittyvät pykälät kellä on oikeus toimeentulotukeen,eniten kiinnostas tietää mitä omaisuutta
    Työttömyys
    12
    1718
  5. keskituntipalkka?

paljon on suomalaisen keskituntipalkka?se pitäs saada orjatöissäki
    Työttömyys
    6
    1436
  6. sairauspäivärahasta

jos pääsee sairauspäivärahalle psyykkisten syiden takia,niin kuin kauan saa olla tuolla rahalla vapaasti ennen kuin tark
    Peruseläketurva
    8
    1230
  7. kysymys työkyvyttömyyseläkkeestä

kuin kauan pitää odottaa päätöstä siitä kun on kelalle antanu työkyvyttömyyseläkehakemuksen?taitaa olla jonoa eläkehakem
    Peruseläketurva
    7
    1227
  8. toimeentulotuen hakemisesta

eli ilmeisesti kannattaa olla kaks tiliä,toiseen siirtää kaikki rahat 3kk ennen kuin hakee toimeentulotukeaa?kuin tarkka
    Työttömyys
    6
    1180
  9. mitä anarkismi on

onko se sitä että taistellaan valtiota vastaan?miten vois taistella valtiota vastaan hyviä neuvoja?
    Anarkismi
    9
    1123
  10. metsätalouden veroilmoitus

aloitin metsäpalstan omistuksen ja tuli metsätalouden veroilmoitus,metsä ei tuota mitään joten ei kai siitä mitään veroa
    Verot
    5
    1003
  11. PRO11.MSI

tuollanen tiedoston yrittää ladata windowsin automaattipäivitys mutta ei onnistu onko tuo mikä paketti ku ollu troijalai
    Apua aloittelijalle
    1
    920
  12. laskukysymys

jos hyvänä vuonna saa korkoa määräaikaistillelle 4% ja inflaatio on 3%:sitten seuraavana vuonna saaki enää 2% korkoa rah
    Talletukset
    3
    890
  13. lakikysymys

tietääkö joku lakia siitä että voiko työvoimatoimisto tehdä niin et ensin laittaa 10kk työelämävalmennukseen sit 1v kunt
    Työttömyys
    6
    860
  14. poljinkäynnistys ei tomi

mulla on fude ajettu 4000km poljinkäynnistys alkanu reistaileen ei oikein toimi,välillä ei palautakkaan käynnistintä ylä
    Moposkootterit
    6
    846
  15. turkin kiertomatka alibi ja hymy lehden lukijoille

sain tuollasen viikon kiertomatka turkissa tarjouksen kirjeessä,hinta oli alk.150e henkilö tais olla joku norjalainen
    Yleistä Turkista
    15
    830
  16. työmarkkinatukihakemuksesta

mikä järki siinä on et kun työttömänä työelämävalmennuksessa jaa saa työmarkkinatukea nii sitten kun se valmennus loppuu
    6
    817
  17. käynnistyksestä

mulla on fude lähin ajamaan tänään ja eka pysäytys ni lähti hyvin käyntiin toisella påysäytyksen jälkeen ei meinannu läh
    Moposkootterit
    4
    713
  18. ostin

ostin biltemasta sen mini biljardipöydän mutta se on nyt jo tullu epätasaseksi se pöydän pinta,mistä johtuu?ei kai kestä
    Biljardi
    3
    711
  19. eläkekertymästä

oliko se nyt 2v sitten ku tuli eläkekertymä laskelma sen jälkeen en ole töissä ollu niin eläkettä oli kertyny 21e/kk mut
    2
    687
  20. pitkäaikaistyöttömän oikeudet

tietääkö joku onko mitään oikeuksia,eikö se ole niin että työelämävalmennukseen saa tehdä korkeintaan 10kk sopimuksen ja
    Työttömyys
    2
    678