Vapaa kuvaus

shakki ja matti! Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

79

Kommenttia

31

1. tukityökelposuus

jos on ollu tuetussa työssä yhteensä vuoden ei siin kerralla nii kuin kauan täytyy olla työttömänä taas että tulee tukik
    Työttömyys
    2
    429
  2. tuli kirje

kirjeessä kutsutaan työn haun uusimiseen ja siinä annettiin väärää tietoa vielä alleviivattuna oli:saapumatta jättäminen
    Työttömyys
    4
    424
  3. sairaspäivärahakysymys

kun sitten sairaspäiväraha loppuu,kun sitä ennen on ollu työtön niin mitä sitten pitää tehdä?pitääkö ite omaaloitteisest
    Sairausvakuutus
    4
    420
  4. renkaan vuotamisesta

mulla on siis sisäkumiton rengas eli se vuotaa vanteen ja renkaan kohdasta,niin onko mitään tiivistysainetta mitä vois l
    Moposkootterit
    2
    395
  5. sytytystulpasta

mistä löytyy sytytystulppa fudesta?mikä se musta laatikko on kaasuttimen vasemmalla puolella?
    Moposkootterit
    4
    384
  6. kirjoista

mitä' kirjoja kannattas lukea mistä oppis tekniikkaa vois olla ysipalloa tai snookeria
    Biljardi
    0
    379
  7. kimppaan

aletaan pelaamaan kimppaan,mailaa jos on kiinnostusta xp@24mail.zzn.com
    1
    379
  8. fuden takavalo

mulla ei toimi takavalo mikä on vikana?onko palanu vaan valot mistä sais netistä ostaa uudet?vilkut toimii
    Moposkootterit
    1
    364
  9. pistoolijousesta

kuin tehokkaita on pistoolijouset eli miltä etäisyydeltä ne on tappavia?ja kuin suuri ero on sillä käyttääkö alumiini nu
    Yleistä aseista
    2
    362
  10. elokuva ohjelma

millasella ohjelmalla saisin siirrettyä dvd elokuvan koneelleni ja niin että siinä olis tekstitykset mukana ettei pelkkä
    1
    362
  11. 5kk työssäoloehto

kun on työmarkkinatuen saaja ja lopettaa työvoimapoliittisen toimenpiteen niin saa 5kk työssäoloehdon tatkottaako se sit
    Työttömyys
    7
    359
  12. sähköposti asia

miten voin yhdellä kertaa mailata esim. kymmenelle henkilölle?
    Apua aloittelijalle
    4
    356
  13. mutterinväännin

mulla on sähkökäyttönen eli sähköjohdolla toimiva mutterinväännin mutta voiko tuo olla niin heikko että kun yrittää esim
    Työkalut ja tarvikkeet
    2
    342
  14. fuden akku

mulla oli akussa 9,6v ku laitoin sen skootteriin keväällä kuinkakohan korkealle nousee volttimäärä kun sillä on ajanu ka
    Moposkootterit
    1
    339
  15. mp3

mulla on tuollanen muistitikku se on kai mp3 siihen voi lisätä musiikkia mitä minun pitää tehä ku olen kytkeny tuon kone
    MP3
    1
    336
  16. nyt ostin kiintolevykotelon

siis ulkoisen mutta miten sitä voi käyttää liitin koneeseen nii tuli teksti että windows löysi sen ja se on valmiina käy
    Apua aloittelijalle
    4
    326
  17. karenssi kysymys

jos saa 5kk työssäolovelvotteen omasta syystä niin onko työkkärillä velvollisuus tarjota työttömälle heti jotain toimint
    2
    318
  18. kiintolevy asia

mulla on kiintolevyn muisti kahdesssa osassa c ja e osassa,c osassa on liian vähän muistia miten siirrän e osasta muisti
    Apua aloittelijalle
    7
    315
  19. 1e töistä

radiossa sanottiin että saksassa työttömät on yhden euron töissä tuntipalkka siis, mutta ei kai tarkottanu kirjaimellise
    Työttömyys
    4
    311
  20. fuden takavalo

mistä voin tilata P21/5W/12v lampun
    1
    291