kun on työmarkkinatuen saaja ja lopettaa työvoimapoliittisen toimenpiteen niin saa 5kk työssäoloehdon tatkottaako se sitä että pitää olla oikeissa töissä vai työvoimapoliittisessa toimenpiteessä 5kk sen aikana saa automaattisesti työmarkkinatuen,jos jälkimmäinen vaihtoehto niin sillonhan tuolla ei ole paljoa pelotetta kun jos on esim.kuntouttavassa työtoiminnassa niin voi pitää omin rahoin turvin pitää vaikka 2kk kesäloman ja sitten ilmottaa työvoimatoimistolle että voin minä taas johonki mennä kuntouttavaan jolloin saa automaattisesti tuon työssäoloehdon täytettyä,työvoimatoimistollahan on velvollisuus keksiä toimintaa karenssissa olevalle
5kk työssäoloehto
7
359
Vastaukset
- Siis miksi?
"työvoimatoimistollahan on velvollisuus keksiä toimintaa karenssissa olevalle"
Et kai nyt ole niin hölmö, että jäät karenssin ajaksi natsien pallotettavaksi.
Sossustakaan et kuitenkaan saa kuin sen leikatun perusosan, joten ihan turha olla uhrina.
Haet omaehtoisesti töitä ja jos tuuri käy, näytät molempia keskisormia kyykyttäjille.- ikuinen karenssi
- ei niillä ole velvollisuutta ja ei ne haluakkaan auttaa.
- olen itse ollut karenssissa jo 3 vuotta.
- ei löydy töitä pallkalla, enkä pääse edes hakemiini työvoimakoulutuksiin...
- olen asiallinen terve koulutettu mies 53v.
- en kelpaa töihin palkalla.... tämä on suomi 2011 toivotalkoo-suomi.-
------------työvoimapula on niin valtava ja kova...-
- Vinkkailen
Käy työvoiman palvelukeskuksen asiantuntijoiden juttusille..
- huuhaaa typ
typ on avomielisairaala.
sen palvelut ovat perseestä.
Alistavaa "tohtorointia", jota merkonoomit tekee...
halpaa mielenterveystyötä ilman lupia ja koulutusta ......m!
- Vinkkailen minäkin
Minä jouduin "asiantuntijoiden" juttusille. En montakaan kertaa käynyt, kun älysin sen hulluuden. Olenkin nyt työllistänyt itseni - ilman verokirjaa. Ja eilen tulin reissusta, joka virkisti.
- Posipop
Jälkimmäinen vaihtoehto toimii muistaakseni sillä erotuksella, ettei kuntouttava työtoiminta poista työssäoloehtoa.
- toisin on työtä vail
miltä kuulostaisi virkailija joka ei saisi ajallaan virkapalkkaa, niin HETI MENTÄISIIN VIRKAMIESLIITTOON kertomaan asia ettei saa palkkaa, vaikka tekee työtä niska limassa pyhää ja argea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154