mulla on sähkökäyttönen eli sähköjohdolla toimiva mutterinväännin mutta voiko tuo olla niin heikko että kun yrittää esim.auton muttereita aukasta niin alkaa pyörimään sieltä istukka puolelta ennemmin kuin aukasee ja jos kädelläki pitää hylsystä kiinni nii ei jaksa pyörittää vaan pyörii ympyrää se koneen kärki,mitä järkeä on myydä noin heikkoja koneita
mutterinväännin
2
340
Vastaukset
- roskaa
Koneesi ei liene ammattilaiskäyttöön tarkoitettu makita, hitachi tms laatumerkki. Eipä aukee pyöränpultit halvoilla paineilmakoneillakaan. Noiden ostamisessa ei ole mitään järkeä, koska eivät toimi tarkotuksessaan, kuten "oikeat" vastaavat koneet. Myymisessä idea on se, että riittä hyväuskosia hölmöjä jotka kokeilevat kun halvalla saavat. Itekkin piti kokeilla ennen kun usko ja osti ammattikoneen joka toimii ja kestää.
- ssssssssssssssssssssssss
mutta eikö tuo ole huijaamista,jos ostat minkätahamsa laitteen ja se ei toimi nii eikö pitäs olla oikeus palauttaa túotetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846