mulla on kiintolevyn muisti kahdesssa osassa c ja e osassa,c osassa on liian vähän muistia miten siirrän e osasta muistia c osaan?
kiintolevy asia
7
313
Vastaukset
- siirtää "muistia"
osiolta toiselle kun voisit siirtää dataa täyttyvältä osiolta sinne missä tilaa on ?
Esim. koko "Omat tiedostot" (My documents) hakemisto siirtyy E osioon klikkaamalla "My Documents" kuvaketta hiiren oikealla, valitsemalla pikavalikosta Properties, menemällä aukeavassa ikkunassa Target-välilehdelle ja klikkaamalla "Move..." mistä eteenpäin wizardi taitaa neuvoa. Sattuneesta syystä en kokeile tätä itse täällä koska hakemistoni ovat jo siellä missä pitääkin joten en ihan muistin virkistämisen takia ala veivata satoja gigoja tavaraa ees taas... - .....
Muisti eli keskusmuisti on koneellasi mikä on, ja sitä et voi siirrellä, vain lisätä tai vähentää.
Jos tarkoitat kiintolevytilaa osiosta toiseen, se on aivan eri asia.- sinä...
..velleinesi et ole sitten ymmärrä, että kovalevytila on myös muistia..? Vai oliko tarkoituksesi vain päteä tyhmyydelläsi ja sotkea asiaa!
- windows..
sinulla on siinä kättöjärjestelmänä?
- sinulla
on C:asemalla paljon tiedostoja, voit yksikertaisesti vain hinata ne e:asemalle. Esim. musiikki, valokuva, elokuva ym. luot vaan niille kansiot e:asemalle ja otat hiiren vasemmalla tiedostoista kiinni ja heittelet ne sinne e:lle..
- Rattopoika Roista
Ns. lennossa voi toisesta levyosiosta ottaa "tilaa" ja siirtää sitä toiseen osioon. Temppu ei edes ole vaikea kun käytössä on oikeat ohjelmat.
Kaupallisista kuuluisin lie Partition Magic. Ilmaisista paras on Gparted (parempi btw kuin em. Partition Magic)
Löytyy mm. SystemRescueCD:ltä (boottaava Linux-distro)
Limuxia ei kannata pelästyä, käyttöliittymä on suoraan graafinen ja Gparted helppokäyttöinen kuin mikä.
http://www.sysresccd.org/Main_Page
HUOM!
1. kopsi tärkeät tiedostosi talteen ennen operaatiota
2. tiedä mitä teet
3. jos et tiedä, älä tee tätä tai kysy ainakin joltain, joka tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022