Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokineh
profiilit
jokineh
jokineh
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
19
Kommenttia
72
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinpä! Itse ostin TomTomin ihan vaan sen takia, että voi myös vaimo käyttää navigaattoria autossa. Hän kun ei halua kantaa käsilaukussaan mitään kämmentietokonetta, vaan ihan tavallista pientä kevyttä kännyä...
11.03.2006 10:44
Nimim. "olet" jo vastasikin tuosta lämmityslaitteesta. Tuo sisätilojen hidas lämpiäminen oli tuossa TM:n testissä Golfin huonoin ominaisuus. FSI:n kuluttaa vähän, mutta lämpiää hitaasti: ei savua ilman tulta!!!
08.03.2006 19:14
Eli vaihdatko käytännössä sillä lailla vai ajatko, kuten 99 prosenttia suomalaisista eli kelaa koko vaihdekaavion läpi...?!?
Tavallisessa 1.6:ssa voit lähteä liikkeelle 2-vaihteella ja vaihtaa sen jälkeen 4-vaihteelle, muuta ei taajamassa tarvitsekaan.
01.03.2006 11:09
Itse en ainakaan kauaa kultatasolla pysynyt, vaikka vaimon kanssa paljon Siljalla reissattiinkin. Nyt taso on hopeinen ja siinä saatetaan pysyäkin jonkin aikaa.
Kyllä tuolle kultatasolle päästäkseen pitää matkustaa aika paljon...
23.02.2006 15:39
Itse en taas ymmärrä, mitä Suomessa tekee Grande Punton kokoisessa autossa 150 hevosvoimalla. Tuo 110 on enemmän kuin riittävästi 80 km/h rajoituksilla...ja eiköhän 77 hv riitä siihen 130 km/h, jota kaikki moottoritiellä ajavat.
Mutta erinomaisen nätti tuo uusi Punto on, siitä ei pääse mihinkään.
22.02.2006 09:18
Oma plussa meni tilaukseen, tosin "museokoneella". Kiva siis kuulla positiivista kommenttia autosta.
Ja niille, kenen mielestä köyhät ostavat museokoneen ja ne, joilla ei ole pikkurahasta puutetta ostavat FSI:n...kenelle se 2.0 FSI on tarkoitettu? ;)
19.02.2006 09:15
Joo ei mulla sitä rahaa liikaa ole, jos sulla on niin anna mulle ja ostan sen FSI:n sun mieliksi. Olis mielenkiintoista tietää, millä itse ajelet keravaviiksinesi...Toyotan takavetokorollallako?
Vituttaa tuollaiset vastaukset!
15.02.2006 17:12
Määrittele paremmat ominaisuudet?
VV-auton myyjä sanoi, että 1.6 on taajama-ajossa notkeampi ajaa ja FSI taas yli satasen vauhdissa parempi. "Museokoneesta" irtoaa lämpöä paremmin matkustamoon, tuo FSI on haukuttu jääkaapiksi.
Ja minulla on melkein kaikki ajo taajamassa, joten miksi maksaisin 2000 euroa enemmän...!
15.02.2006 12:36
näin minäkin asian pähkäilin ja otan vanhan 1.6:n ESPillä...
14.02.2006 12:06
Käsittääkseni Finskin MD-11 ei tee välilaskua Bangkokiin lennettäessä.
Matkaa ei kannata pelätä, uni tulee ihan hyvin yölennolla. Ruoan kanssa lasillinen viiniä, niin hyvin unettaa.
Tietenkin jokin niskaa tukeva tyyny voi olla ihan jees. Lentosukkaa jalkaan ja silloin tällöin jumppaa tai pientä tepastelua koneessa.
10.01.2006 12:29
Minullakaan ei tuo kirkkauden säätö toimi hyvin suoraan näytön menulta (sama näyttö kyseessä, 940B).
Vaan kun säätää ohjauspaneelin kautta näyttö->asetukset->lisäasetukset->advanced 3D->color
niin johan saa sitä kirkkautta pienemmälle.
Kokeilepa...
06.01.2006 10:42
Myös minä olen tyytyväinen Finnmatkat-lomalentoon joulukuulta. Tosin mennessä oli lastenkori sylissä, kun istuin ensimmäisellä rivillä. Ja vieläpä tosi tympeä äiti, ei meinannut edes ruokailun ajaksi ottaa koria pois polvieni päältä. Älä siis varaa rivin 1 paikkoja, rivi 2 on hyvä, siihen ei sitä koria edes saa.
Ruoka oli aivan yhtä syötävää kuin Finnairillakin.
Penkit on siten muotoiltu, että polvitilaa ainakin tuntuu olevan enemmän kuin Finnairin vastaavassa koneessa.
Henkilökunta oli mukavaa ja tarjoilu toimi.
05.01.2006 13:28
Niin ja kannattaa tarkistaa, onko koneessa sitä DVI-liitäntää. Mulla ei ole, joten joudun "tyytymään" analogiseen. Mielestäni kuva on silläkin todella hyvä...
31.12.2005 11:54
Mistä siis tuolta laitehallinnasta tietää varmasti, onko koneessa usb2 vai usb1? Mitä siellä pitäis siis tarkalleen lukea...
25.12.2005 20:53
Kyllä ne mulle ikkunapaikan antoi ja vieläpä juuri sieltä, mistäs toivoinkin...
21.12.2005 20:53
Varasin haluamani paikat lennolle ja maksoin Mastercardilla. Finnmatkojen mukaan paikka maksaa menopaluuna 20 euroa, mutta minulta ei veloitettu edes niin paljon. Eli maksoin vähemmän kuin piti...
12.12.2005 10:26
Finnmatkojen lomalennolla on mahdollisuus varata paikat koneesta lisähintaan eli aina siinä etupenkeillä ei ole tilaa vaan ne on varattu. Kannattaa siis varata itse ne paikat hyvissä ajoin jos tilaa haluaa...
04.12.2005 12:58
Itse varasin auton Americakseen suoraan Finnmatkoilta, käyttävät Avia-nimistä vuokraamoa ja hinta 83 euroa/3 pv. Luulisi olevan luotettava vuokraamo, jos sitä TUI käyttää...vakuutukset ym kunnossa.
03.12.2005 17:37
Ei ole kokemuksia Finnmatkojen lomalennosta (vielä), mutta lapsen kanssa matkustaessa kannattaisi maksaa vähän lisää ja varata paikat esim. koneen ensimmäiseltä penkkiriviltä, jossa tilaa on enemmän. Paikat maksavat 20 euroa meno/paluu. Exit-paikoille ei taida lapsen kanssa päästäkään.
02.12.2005 13:16
Eli tuo Apple iPod USB Power Adapter on juuri verkkovirtalaturi, vaikka siinä tuo USB kummitteleekin.
Juuri matkalle olisi tuo verkkovirtalaturi tarpeellinen, ei ihan riitä käyttötunnit edes viikon matkalle eikä kehtaa viedä hotlan respaan lataukseen...
Kiitos tosi paljon vastauksesta!!!
27.11.2005 10:20
2 / 4