Vapaa kuvaus

Rohkea ja rehellinen paljon elämässä kokenut äiti.Löysin itselleni ja perheelleni uuden "elämäntavan" siis työllistin itseni ja koko perhe nauttii siitä.Elämästä pitää nauttia nyt ja elää kuin haluaisi..vaikkakin joskus tulee lieviä esteitä..usko vaan saat mitä haluat..kun toivot vaan kovasti.. Kirjoittele ihan rohkeasti asiasta kuin asiasta mussunmussun@suomi24.fi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

9

1. Minullakin on tuttuja jotka on rikkaita, mutta ei ne ole mitää krääsän kerääjiä vaan aivan ihania ihmisiä joille ei oikeestaan voi olla edes kade...Tiedän että antavat omistaan hyväntekeväisyyteen ja kaikenlaiseen lahjoituksina rahaa samanverran kuin minä tienaan ja siltikin heillä sitä rahaa vaan on ja on....Ovat tosi iloisia ja sosiaalisia ihmisiä..ei läheskään kaikki ihmiset edes tiedä että he ovat rikkaita..siis ökyrikkaita! Heillä on elämä tasapainossa ja ovat todellakin tasaisia ja rauhallisia ihmisiä>>>sitä mä heiltä toivoisin itsekkin saavani.Ei kaikki ihmiset jotka on rikkaita ole leuhkia tai muuten tasapainottomia.Nämä mun tutut on ainakin todella
    sanoisinko "nöyriä" ihmisiä...he ovat tehneet paljon työtä ja kun työllä on saatu tulot/omaisuus
    on laitettu raha töihin ja nyt he nauttivat viisaista sijoituksista...Edelleen he tekevät töitä, mutta kun sitä ei ole enään pakko tehdä ei heidän työntekokaan näytä kauheelta höseltämiseltä.Heillä on kiire, mutta jotenki he saavat kiireenki näyttämään "rauhalliselta".Elävät koko ajan 100%, koska se mikä monelta ns kiireiseltä puuttuu on tieto/tajuaminen että meillä on vaan tämä yksi ja ainoa elämä.Nauti siitä joka päivä..niin minäkin teen, mutta olen huomannut sen että minua sitten syyllistetään siitä että "nautin liikaa" kun en ole edes rikas ja MUN PITÄISI ENSIN JOTENKI "ANSAITA" OIKEUS NAUTTIMISEEN!Mutta onneksi en ole tyhmä vaikka olenki köyhä..Ja kaikesta huolimatta mä nautin 100% ja opetan lapsetkin siihen.Eikä maksa mitään mutta rauhoittaa kummasti kun pysähtyy ja miettii hetken..löytyiskö vaikka viisi asiaa mistä olla kiitolline tässä ja nyt.LÖYSITKÖ?