Vapaa kuvaus

Olen kaikesta hauskasta ja uudesta pitævæ mies, joka asun ja tyøskentelen tællæ hetkellæ Oslossa. Matkustelu, hyvæ musiikki, bailaus, hyvæ ruoka,viini ja seura toimii aina. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

5

Kommenttia

6

1. Ihana lukea näitä kommentteja: "...2kk erosta ja nyt alkaa helpottaa..." ;) Jouduin avioeron kohteeksi jo 13-vuotta sitten. Menetys oli totaalinen, vaikka omistus-asunto jaettiinkin. Pahinta siinä oli että menetin lopullisesti sen tulevaisuuden-näyn, johon olin sitonut koko elämäni. Lapset, koti, ura, molempien suvut, ...se pysyvyys.
    Sen kaiken lopetti vaimoni ystävättärensä innoittamana, sillä "vapaus on niin ihanaa"! Nyt, jo toisen avioliiton(+1lapsen) päätteeksi hän on taas sinkku, ja nauttii vapaudestaan? Onneksi meillä on välimatkaa yli 300km.
    Minä en ottaisi häntä enää näiden 13-vuoden jälkeen takaisin. Mutta en pysty myöskään menemään yökerhoon tai tanssilavalle valehtelemaan naisille jotain mitä ne haluaisivat kuulla. Minä haluan aidon rakkaussuhteen, ei pettämistä tai petetyksi tulemista. Totuus on tarua raadollisempaa, ja siksi meitä ikuisesti yksinäisiä miehiä tässä maassa riittää.