Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mdk.mdk
profiilit
mdk.mdk
mdk.mdk
Vapaa kuvaus
Aloituksia
147
Kommenttia
2529
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä Ozzy on osannut tehdä korvaystävällistäkin musiikkia :-)
Niitä muita en voinut kuunnella, tai olisin voinut, jos olisin hakenut Microsoftilta "avaimen" (lisenssin) kuuntelua varten.
Olit ilmeisesti kopsannut ne CD:ltä ja kopsauksen aikana fiilit suojattiin niin että voi kuunnella vaan muutamassa tietsikassa. Mutta en viitsinyt hakea sitä "elektroonista avainta".
Sama juttu on kai noissa Media Payerin eri versioissa. Uusimmissa versioissa on aina jotakin uusia finessejä ja suojia.
01.12.2004 10:49
Tänään on pojallani syntymäpäivä. Hänen laskettu syntymäaikansa oli juuri 1.12 ja työnimenä oli "Oskari" :-) Kun menin synnytyslaitokselle, kysyttiin siellä koska laskettu aika oli niin sanoin että tänään!
- Kylläpä sieltä on tulossa säntillinen ihmisenalku, sanoi kätilö.
On pitänyt paikkansa. Poika ei ole hutiloinut
koskaan sovittujen aikojen kanssa!
Juon tässä aamukahvit seurassanne ja lähden sitten valmistelemaan synttäreitä!
01.12.2004 09:48
Oli niin kiire että syöksyin melkein leipäpala hampaissa omiin puuhiini!
Kiitos tästäkin jaksosta juttutuvan puolella! Uusi kyltti esille, SkillaN! Jutut jatkuvat!
30.11.2004 18:19
Moi vaan SkillaN! Laitan kunnon voisilmän tuohon kaurapuuroon ja savolainen kun olen niin syön sen leivän kanssa. Ja kahvit päälle ja sitten mentiin taas!
Eilen sulatin pakastekaapin ja leivoin sämpylöitä. Tänään jatkuu leipomisurakka ja pakastin alkaa täyttyä pikkuhiljaa.
Hyvät päivän jatkot kaikille!
30.11.2004 08:13
I´m a Dreamer on sellainen vanhan konkarin "softis", joka ei riko meidän vanhusten kuulotorvia! Ozzy on minun suursuosikkini muutenkin :)
Pink Floydillakin on ihan kivoja biisejä...
30.11.2004 07:58
että veljeni ensimmäinen moottoripyörä 50-luvulla oli Jawa, rekisterinumeronkin muistan, UO-510.
Se oli viininpunainen. Tulipahan monta kertaa paleltua takatuupparilla kun kunnon varusteet eivät olleet yhtä tavallisia kuin tänäpäivänä!
Viimeinen pyörä oli Honda Goldwing. Kultaiset siivet muuttuivat valkoisiksi kesällä 2000...
29.11.2004 21:51
jos haluat, ellumari! Vaikka diskreetisti sp:n välityksellä. :-)
29.11.2004 21:28
Sattuipa jännästi että Army of Loversin Obsession oli sopivasti ensimmäisenä kappaleena!
Arvotonta tietoa tästä porukasta: Alexander Bard on kotoisin näiltä seuduilta. Olihan hän aikamoinen ilmestys jo koulupoikana :-)!
Sitten tuo saksalainen tasainen jumpsutus kuului kellarista kun nörttini asui kotona!
Nuo "hevit" ei enää meikäläisen korvaa hivele.
Ellumari: Kuuntelitkos tekstiä? Kovat aikeet tuolla ZOZilla, vai mitä? Meinaa kesyttää sun dynamiitilla :-)
29.11.2004 21:02
Mulla ON "teleskooppisia" kykyjä :) you know!
Toivottavasti ei tentit mene uusiksi! Ja jos apua tarvitset tehtävissäsi, niin kyllä täällä mummelit on valmiita auttamaan!
29.11.2004 20:25
Minunkin silmälasini häviävät aivan itsestään. Ilmiötä sanotaan "kineettiseksi energiaksi".
Kun lähdin tänään ostoksille, jouduin käyttämään uimasilmälasejani, osoittautuivat käteväksi räntäsateessakin! Ensi kerralla otan kykloopin.
No, silmälasit löytyivät sitten siivouskomerosta.
29.11.2004 18:40
minäkin olen leiponut tänään. Laitan sämpylätaikinaan raastettua porkkanaa, niin tulee sekä väriä että makua.
Lämpimän leivän tuoksu keittiössä on kodikas tuoksu ja onnistuneitten leivonnaisten maisteleminen päivän kohokohta!
En koskaan osta muuta leipää valmiina kuin suomalaista ruisleipää ja näkkäriä, enkä vieläkään ole tottunut ruotsalaisten rakastamaan valkoiseen leipään, se on liian imelää. Sitä paitsi tuntuu että sitä saa syödä kuinka paljon tahansa ennenkuin tuntuu vatsa täyttyvän. Ja sitten kun jotakin tuntuu niin on kuin sementtiä olisi laskettu vatsan pohjalle. Kyllä leivässä täytyy olla kuituja.
29.11.2004 16:58
Minä kävin syntymässä Savossa, josta olen ollut poissa yli 50 vuotta ja niistä vuosista olen asunut n 40 vuotta Ruotsissa.
Ei kai nyt tarkoitus ole ollutkaan että pelkästä Karjalasta kirjoitellaan!
Luulen, että lyylissä itsessään on sen verran puhtia että hän itse tietää missä haluaa kirjoitella :-)
Et kai tykkää "apulantaa" jos järjestämme lyylille virtuaaliset tervetuliaisjuhlat ja juhlien jälkeen päättää lyyli itse kirjoittamisistaan tai kirjoittamatta jättämisistään? :-)
29.11.2004 13:04
Millä tavalla tämä teoria on mielenkiintoista omalla kohdallasi? Vai onko tuo isosisko-teesi se joka alkaa pikkuhiljaa valjeta? ;-D
29.11.2004 11:31
että juhlitaan täällä lyylin ja Ruuneperin kotiintuloa! Karjalaishenkiset, iloiset juhlat vaan pystyyn!
29.11.2004 09:26
lyyli on kotona 12.12 :-)
28.11.2004 22:07
ZOZin sp-osoitetta?
28.11.2004 21:16
tenttiaika? Voisimme auttaa muutaman tehtävän koodaamisessa niin hän joutuu auttamaan portsarin tehtävissä.
Häirikkö on ylläpidon tiedossa ja hänen mellastamistaan seuraillaan. Tuleehan tältäkin päivältä "yksilöityä" todistusaineistoa aika lailla!
28.11.2004 21:14
Ehkä voisimme auttaa muutaman tehtävän koodaamisessa, että hän ehtisi tulla hoitelemaan portsarin tehtäviä. :-)
28.11.2004 21:08
kun Ruuneperi tulee viettämään joulua Suomessa!
28.11.2004 19:50
olisi varmasti sopiva. Karjalaisia ruokia, lyyli varmaankin on kaivannut ruokia mitä hän tapaa tehdä.
Toissa joulun aikaan lyylin talo oli valaistu "Las Vegas"-valaistuksella ja koko tienoo oli kuin satumetsässä.
Nyt voisimme rakennella lumilyhtyjä hänen talonsa ympärille talkoovoimin. Lumilyhdyt eivät ehkä loistaisi niinkuin nuo Las Vegas-valot, mutta tuikkisivat lempeästi kuitenkin talviyössä ja toivottaisivat lyylin tervetulleeksi kotiin.
28.11.2004 17:51
116 / 127