Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

121

1. Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta ja asuttu oikeastaan alusta asti yhdessä.Vielä meillä ei ole yhteisiä lapsia, avomiehelläni on eppuluokkalainen tytär,jota pidän kuin omanani.Typykkä asuu virallisesti meillä,mutta meillä on säännöllinen vierailujärjestely tytön äidin suhteen.Kaikkia muita pyhiä vuorotellaan, mutta joulusta tytön äiti pitää kaikin tavoin kiinni.

Aattomme ohjelma on seuraavanlainen:heräämme kellon kanssa n. klo 8,menemme saunaan ja syömme joulupuuron(jos ehdimme),kiireesti mieheni porukoille syömään, sitten tulee joulupukki, noin klo 15 viemme tytön äidilleen.Mieheni vie minut omien vanhempieni luo ja hän itse menee pukkeilemaan muutamaan kotiin ja tulee sitten takaisin, juomme kahvit ja lähdemme kotiin viettämään joulua kahdestaan.

Itse en pidä tästä järjestelystä pelkästään sen takia, että itse totuin pienenä siihen, että herättiin kinkun tuoksuun aivan rauhassa, autettiin äitiä,käytiin saunassa,syötiin,katsottiin televisiosta joulupakettia(tuli sihen aikaan) ja sitten pukki tuli. Ei ollut puhettakaan,että aattona tai ekana joulupäivänä olisi lähdetty minnekään tai kukaan olisi tullut meille, vasta Tapanina.

Olemme yrittäneet ehdottaa tytön äidille joka toinen joulu -systeemiä, mutta ei.Lisäksi haluaisin,että olisimme joulua meillä,eikä aina isovanhempien luona.
  2. Voi kiitoksia!!
  3. ...kaunis =}