Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkoelmeri
profiilit
mikkoelmeri
mikkoelmeri
Vapaa kuvaus
Kotimaa:suomi
Koulutus:lukio
Ammatti: Muu
Siviilisääty: sinkku
Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En tiedä mutta onkohan kenttää
Eli kannattaa valita sellainen joka toimii 4 g ei toimi kaikkialla eli sitä kuuluvuutta onkohan sano
27.10.2015 01:58
Hei veli meni naimisiin kotona ei hyvä homma vaikka seurakunta keskus tms häävieraat siirtyvät sit vaikka rukoushuone ,Metsästysmaja ja hääpari turvallisesti sitten kotia
08.08.2015 00:02
Onneksi olkoon!
Mä olin aikoinani servillä sain 32 markkaa tuntilta ja tein 5 tuntia päivässä eli yhteensä 160 markkaa... tein yö vuoroa ja sain 4 markkaa yölisää klo 23- 05. Yleensä en päässyt siihen aikaan mikä oli tavoite sain luvan tehdä omalla ajallani. Kadun vieläkin että olin siivooja oikeastaan huumorilla ei jäänyt muuta kuin että mitä ISS tarkoittaa ja sehän tarkoittaa että ihan sipasemalla siivottu.... Siivojan työ kunniaan...
09.08.2010 20:30
Sitten ....?
Heti ekalla viikolla, kun vuokralainen oli muuttanut poliisit soitti ovi kelloa yhtenä iltana
oli käynyt joku kylässä ja ohi kulkiessa hajottanut ikkunan...haaveet hyvästä vuokralaisesta karisevat sen siliän tien..nyt osake on äidilläni ja vuokralaiset olivat tupakoineet sisällä ja juoneet viinaa...jouduttiin maalaamaan kaikki seinät ja taitaa joutua uusimaan osan tapeteistakin...että olen sitä mieltä, että kaikki ei käy kuin elokuvissa...
Mutta kyllä vuokratulo on tietysti ihan kiva jos asuntoa ei säretä...
kaikkea hyvää tv mikkoelmeri
06.08.2010 19:14
1 / 1