Vapaa kuvaus

Harrastuksia: elokuvat, valokuvaus, sähly, runot, ruoka, luonto, pokeri Joitakin bestiksiä/esikuvia tms: Beethoven, Coltrane, Hendrix, U2, Cure, Police, Depeche Mode, Tarkovski, Gallo, Bresson, Kurosawa, Herzog, Kubrick, Fellini, Allen, Kaurismäki, Iwai, Kafka, Hesse, Mukka, Saarikoski, Kundera, Bukowski, Woolf, Whitman, Corso, Carver, Neruda, Pollock, Klee, Brueghel jne Lempikirjoja: Amerikka, Arosusi, Dorian Grayn muotokuva, Kuningasrotta, Nälkä, Olemisen sietämätön keveys, Sieppari ruispellossa, Siniset silmät musta tukka, Täältä jostakin, Vilja oraalla Ei silti kannata olettaa että lukisin tai kuuntelisin musiikkia paljon. Vain kirjan per vuosi ja tunti per kuukausi mp3sia. Enää. Yleensä. Elokuvia katselen muutaman viikossa. Mutten elokuvateattereissa koska sellaisissa en viihdy. Vaan omassa nojatuolissa omaan tahtiin. Elokuvamakua: Buffalo '66 Peili Taksikuski Seitsemän samuraita Suuri gangsterisota Veteen piirretty viiva Kuolemaantuomittu on karannut Kauriinmetsästäjä Annie Hall Monster?s Ball Battle Royale Baarikärpänen Kellopeliappelsiini Kaukana mielettömästä maailmasta Sopeutumattomat Kissa kuumalla katolla Perhonen sydämessä Aguirre ? Jumalan viha Mies vailla menneisyyttä Unelmien sielunmessu Kultakuume Magnolia Satimessa About Schmidt Good Will Hunting etc etc Huom: olen tehnyt tämän profiilisivun vain jotta tutustuisin ihmisiin. Olen saanut 1 mailin, vaikka 4445 on tämän tsekannut (miinus ne noin 250 kertaa jotka ovat omia klikkauksiani). Sinä voit muuttaa asian. Jos siis haluat olla toinen yhteydenottaja. Siinä ekassa&ainoassa oli tosin vain yksi sana, joten vaikka oletkin "vain" toka voit silti tehdä vaikutuksen. 29.10: 12.6-17.7 11 mailia ja 2 mese-lisäystä, sen jälkeen ei mitään. mail/msn: turkoosipenkki(ÄT)yahoo.com Linkit: http://plagiarist.com/poetry/137, http://www.ymdb.com/tomik/l8194_ukuk.html, http://www.dmgi.com/pancakes.htm, http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Kuopio, http://www.greatmodernpictures.com/pmam3.htm, http://www.galloappreciation.com/art/23.html, http://www.suomi24.fi/treffit, http://www.lyricsfreak.com/p/prince/111288.html, http://yentown.co.jp/en/shunji-iwai/filmography.html, http://film.guardian.co.uk/gall/0,8544,1226197,00.html Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

20

Kommenttia

159

1. Saa tulla nykäisemään melkein mistä vain, kunhan ei jätä vain siihen.

Ja saisi tulla ihan ilman lupaakin. SIKSI OLEN BAARISSA!!! En mene baariin vetämään PERSEITÄ. Vaan jotta joku kunnon nainen sattuisi paikalle, ja jompi kumpi menisi nykäisemään toista osapuolta jostain narusta, jotta.. Voitais yhdessä vetää perseet? Ei. Vaan... Jotta molemmilla olisi niin mukavaa... Mukavampaa kuin kavereideni seurassa jotka vetää perseitä ja juttelee auto- ja armeijajuttujaan jotka ei minua kiinnosta lainkaan. Ja jotta sitten jonakin toisena iltana ei tarvitsisi katsella kämästä Madonnan trilleriä Neloselta vaan... Tehdä sitä jonkun mukavan naisen seurassa jolloin ei tunnukaan ilta niin kämäseltä. Oikeassa seurassa vaikka katon tuijottelu on huikeaa.

Ja minun seuraan saa liittyä muuallakin kuin baarissa. Paitsi jos on miespuolinen, tavis, Greenpeacen rahankerääjä, tai muu joka ei ole oikealla asialla.

Eli säästä 1.30e ja tutustu minuun livenä! Voipa olla että pääset tutustumaan minuun paremmin kuin mihin 144 merkin ilmoitus ja 1,6cm leveä kuva jonkun lehden jossain alakulmassa yltää.

Ja sitten kaikille jotka nykäisee tai tarraa tai riuhtoo tai tempaisee tai vetää tai kahmoo minua jostain kohtaa niin: älä sano että oisko antaa tulta. Koska silloin vain sanon että ei ole ja sitten et keksi mitään muuta sanottavaa ja 2 sekunnin päästä olen jo muualla. Sano vaikka että oisko antaa maksalaatikkoa. Siihen sanon vaikka että ei ole mutta ehkä joskus ois. Ja sitten voimmekin siirtyä juttelemaan muista laatikoista.
  2. TARVITSEN LÄMPÖÄ

Maito on loppu.
    Lähden hakemaan Valintatalosta.
    En tarvitsisi enää aamulla piirtämääsi karttaa,
    mutta se on niin hellä,
    haluan kulkea sen kanssa.
    Soitat.
    Olet töissä seitsemään,
    joskus kahdeksalta tulet.
    Kysyt mitä olen tehnyt.
    Katsellut videoita.
    Ehkä haen 2 lisää kun palautan ne 3.
    Sinuun minulla ei ole lahjakorttia.
    Vuotta 2 päivää 6 tuntia jäljellä.
    En tiedä missä viimeisen yön olen.
    Ehkä palaan – joudun palaamaan – Kuopioon.
    Ei ole ikävä vielä, on yhä jännittävää.
    Viettäisin uutta vuotta jonkun kaverin mökillä.
    Pitäisi soittaa ja varmistaa kyyti.
    Siellä olisi musiikkia ja juomista.
    Niiden tyttökavereita, ja muita.
    Kaipaisin rakkautta, ihmistä joka välittää ja haluaa.
    Menisin ehkä humalassa metsään seikkailemaan,
    yksinäisyyden saattelemana.
    Läsähtäisin hankeen, ympärillä paukkuisi, säihkyisi,
    se kuuluisi kaukaa.
    Parin päivän päästä minut löydettäisiin.
    Taskussa tämä runo.

PERJANTAI-ILTA

Täällä me olemme,
    sälekaihdinten takana,
    katselemme saippuasarjoja,
    uusia ja vanhoja visailuja,
    surffailemme netissä,
    chatimme,
    juomme kahvia,
    lämmitämme mikrossa lihapiirakoita.
    Välillä käymme t-paidassa parvekkeella,
    roskapussin tuoksut hulmuaa syksyn rinnalla,
    taivas mustempi kuin tv:n kyljet,
    tähdet pikselin kokoisia.
    Täällä minä olen.

MINUNLAISET

Missäköhän minunlaisia ihmisiä on.
    Varmaan niitä on K-marketin tai S-marketin
    Jauhot-osastolla valitsemassa sopivinta ja edullistakin
    (täys)vehnäjauhopussia josta leipoa banaanikakkua.
    Missähän niitä minunlaisia olisi.
    Ehkä niitä olisi ikkunassa violettien verhojen
    välistä ihastelemassa lehmusten helmeilevän keltaisten
    lehtien kieppuilua ylös alas poukkoillen
    pihan yllä Eroican soidessa,
    kahvikuppi ja munkki kädessä.
    Niitä voisi niitä minunlaisia olla nojatuoleilla
    katsomassa www.play.comista tilattuja Fellinin tai
    Herzogin tai Tarkovskin dvd:itä,
    tai sitten Neloselta jotain Tosi-TV:tä,
    tai South Parkia Kolmoselta.
    Tai ne selailee deittipalstoja jotain kaltaistaan etsien,
    yrittäen löytää, kohdata.
    Tai ne keskellä yötä tunnustelee tapetin pintaa,
    miettien missä heidänlaisiaan ihmisiä mahtaisi olla.

HALUAN

Haluan notkua kanssasi kaupan kassajonossa.
    Haluan alkaa kanssasi vesi-ilmapallosotaa.
    Haluan osteskella kanssasi jazzia.
    Haluan katsella kanssasi yleisurheilua.
    Haluan laittaa kanssasi hedelmärahkaa.
    Haluan pyöräillä kanssasi rannalle.
    Haluan jutella kanssasi sateessa.
    Haluan olla ihmisten seassa kanssasi.
    Haluan ihmisten seasta
    löytää sinut.

SINÄ

Mitähän sinä teet nyt,
    jotain sinä teet.
    En vielä tiedä sinua,
    kuka olet ja
    minkä niminen,
    en voi soittaa sinulle ja kysyä wassup.
    Ehkä sinä makoilet rannalla pelaillen korttia joidenkin kanssa.
    Tai sinä kenties surffailet netissä joillakin hassuilla sekalaisilla sivustoilla.
    Tai sitten mahdollisesti
    katselet telkkarista jotakin.
    Ehkä juuri samaa kuin minä.
    Espanjan ruokakulttuuria, ja muutakin.
    Heittelevät jossain kylässä toisiaan tomaateilla,
    rekkalastilliset sinkoilevat ympäriinsä,
    sitten ihmiset liukuvat punaisessa liejussa onnellisina ilman paitaa.
    Katsot varmaan eri etäisyydeltä,
    erilaisessa huoneessa,
    kuvaruutukaan ei ihan samaa kokoa.
    Mistä sen tietää jos nojatuoli olisikin ihan samaa lajia.
    Jotain sinä nyt olet tekemässä,
    mitäköhän,
    ja kukakohan olet.

JUURI NYT

Just nyt Outokummussa joku menee pyörällä suojatien yli muovipussissa appelsiineja.
    Juuri nyt joku linja-autossa itkee mutkassa Tampereella huomaamatta koivuja, suhisevia.
    Vaasassa juuri nytten herää joku lehtipuhaltimen ääneen ja nousee vastentahtoisesti keittämään
    kahvia
    poroista joita on enää vähän jäljellä.
    Ja minä juuri tällä hetkellä,
    ja vielä pitkään,
    täällä missä olenkin,
    sängyssä, mietin
    ja kaipaan
    sinua.

MISSÄ OLET (3.11)

Missä olit kun World Trade Center romahti?
    Missä olit kun Poutiainen voitti pujottelun maailmancupin?
    Missä olit kun Nightwish hajosi.
    Diana, Konginkangas, Khao Lak.
    Maitotölkit joissa on maalauksia.
    Haluan tietää missä olit kun Ronn Moss laittoi deitti-ilmotuksen suomalaisille naisille.
    En voi jutella kanssasi netissä,
    että mitä olet siitä mieltä,
    tai kun seuraavan kerran nähdään,
    tai edes osoittaa lehdestä otsikkoa,
    että tuollaistakin on tapahtunut,
    ja kääntää sivua, ja ottaa uusi haukkaus pullasta,
    ja katsella poskiasi.
    Haluan tietää missä olet
    kun seison verhojen vieressä katsellen ulos,
    koivujen oksat hievahtamatta,
    rekka murisee jossain liepeillä,
    minulla on kylmää kahvia kädessä,
    ja mietin missä sinä olet.
    Missä olet.
  3. On kovin kuivakkaa tuo onnistuminen netissäkään. Tuntuu ihmiset täälläkin välttelevän "tuntemattomia". Vaikka olisivatkin täällä mukamas tutustumassa joihinkin. "There are no strangers, only friends we haven't met yet."

Elokuvaseuraa haen Suomi24:n elokuvaseuranhaku-palstalta. Ja hyvin toimii, yeah. 1400 lukijaa -> 1 maili.

Profiili ollut Suomi24:ssä alusta saakka. 1700 "näkijää" -> 2 mailia.

Toisempa treffasinkin. Ei vaan ollut paljastanut että sillä on lapsiakin. Ei siinä mitään, mutta olipa kiva sitten kello 21 ruveta hankkimaan muuta yöpaikkaa siellä monen sadan kilometrin päässä koska sattui x-miehelleen työvuoro just sattumoisin ja lapset piti tuoda sen naisen luokse ja meikän piti häipyä.

Kiitokset kuitenkin eräille Gamecuben pelailijoille (kon-ten-tuu..!) joilla sattui olemaan synttärit ja valvottiin 06 asti NHL Hockeytä jne pelaillen. 2 ekaa peliä hävisin 0-10. Sitten teinkin 6 seuraavaa maalia. Suoraan syötöstä kun opin laukasemaan. Varmaan melko sama homma tuossa baareilussakin, omat kikkansa jotka pitää hallita. Nopeat reaktiot. Järkevät liikkeet. Sopivasti hyökkäystä ja oikea annos puolustusta. Ja vasta ihan lopussa mokke pois jos sen vaatii.. ;P

No runo tuli kuitenkin tehtyä siitä reissusta:

Ei tullut hyökyaaltoa
    eikä bussi ajanut jokeen
    joten päädyin Varkauteen.
    Täälläkin on ihmisiä.
    Ihmisiä nimineen, naamoineen.
    Täälläkin on hankia, tienpenkkoja,
    pipoja, katuja, autoja menossa jonnekin.
    K-market, Posti, Alko.
    5 baaria, kuulemma. 1 lukio.
    Täälläkin ihmisillä on jouluvaloja ikkunoissa.
    Kahvinkeittimet keittiössä hehkulampun alla.
    Täälläkin ihmiset juttelevat
    sammumisista, ihastumisista, tekemisistä.
    Täälläkin sammutaan, ihastutaan, tehdään monenlaista,
    unohdetaan.
    Täälläkin ihmiset käyvät jääkaapilla, tupakalla,
    ruokkivat kissaa.
    Täälläkin ihmisillä on lapsia, vanhempia.
    Täälläkin nukutaan sängyissä.
    Katsellaan telkkaria,
    pelaillaan pleikkaria.
    Seinillä Buffy-julisteita, tai kukkia.
    Huoneet kuusikulmion muotoisia,
    lattiat tasaisia, välillä naapurista kuuluu hiljaista mölinää.
    Myös täällä asioilla on välimatkat,
    korkeutensa, tavaroilla painot.
    Täälläkin maailma herää
    uuteen aamuun
    kummastuneena ja luottavaisena.

Suomi24-treffeillä myös yritän palloilla. Varmaan 700 klikkaajaa siellä about ilmoituksellani. Ja 0 treffiä tietenkin.

Ja irc-galleriaa olen käyttänyt 3½v. 0 treffiä. 1-4v 4-5 muutakin kuvankommentointichattailumitäliesäätö-sivustoa. 1 treffit sentään erästä kautta. Sekin sivusto vaan mentiin lopettamaan. Ei sentään jatkuvasti ole ollut kunnon oksatpois-säätö päällä, mutta kuitenkin sellasta Van Halenin Eruption-slovarin tyylistä ehkä keskimäärin...

Se vaan että chateista voisin sopia treffit puolentoista tunnin päähän jos vaan haluaisin. Melkein kaikki nettitreffit sitä kautta. Ehkä se sit tekee isomman vaikutuksen tuo henkevä läppä tyyliin "ikäs ja mistä päin?" "kuvaa netissä?" "mitä harrastat?" "juotko/poltatko?" "lempivärisi?" "onko sulla mesee?" "mitä musaa kuuntelet?" "mitä mieltä oot Paavo Lipposesta?" jne kuin muut turinani.

Ja naiset yhteyttä muhun jos tunsit sundaen sydämessäsi. Tai sitten lauantaina Henkkaan tungeksimaan 01 jälkeen..

----> chattiin

(19:22:56) Travis masentuu ja siirtyy pöytään istumaan: wassup?