Kertokaapa miehet mihin

minä Nainen

te edes naista tarvitsette?
Palstaa luettuani totesin että valitatte joka asiasta mitä nainen tekee(no,se on myös toisinpäin mutta onkin jo sit toinen keskustelu).

Seksuaaliset halunne voitte aivan hyvin tyydyttää joko itse tai hakemalla kaupasta apuvälineet.
Jos me kerran olemme niin kamalia niin miksi silti peräämme ruikutatte?

22

3236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainaminä

miten niin valitamme? perustele ...eipäs taas yleistetä taaskaan tokihan sitä tumppuunkin vois kiskoo mut se onnii ykstoikkoista touhuu paljon parempaa se on kun voi katsoo toista silmiin ja tuntea toisen ihon omallaan tuntea toisen henkäyksen korvan vieressä ...jakakaa lämpöä toisillenne ihmiset
      oho tulipas homoa tekstiä taas kirjotinko mä ton,,,, hups 8)

• minä Nainen

yleistystä..
        Tuumasinkin että josko nämä yleistäjät ja ruikuttajat kertoisivat mihin naista tarvitsevat.

• mies78

en ole naista ikinä mihinkään tarvinnut 28 elinvuoden aikana. en myöskään ole homoseksuaali.

• Nainen78

vastaus tosin. Seksiin, rakkauteen ja halimiseen. Kiva fiilis tehdä välillä toisen kanssa kivoja juttuja. :) :)

• hossi

naisen elämiseen, yhdessäoloon, keskusteluihin, riitakaveriksi, hauskanpitoon, siihen että kotio tullessani tiedän et siellä odottaa joku joka minua rakastaa sekä haluan tuon kohteen jolle voin oman rakkauteni näyttää.

Ettekä te naiset ny ihan niin kamalia ole kuin mitä jotkut kirjoittaa, vai oletteko ? :o)

• Nainen Tre

Juuri samoihin tarkoituksiin olis mieskin kiva olla olemassa... :-) Mutta mistä sen löytäis? Sen, jonka kanssa kävis kemiat yksiin... Kenen kanssa hyvänsä ne jutut ei nääs tosiaan kiinnostais!

Mutta eletäänpä silmät ja korvat auki... Onnea meille kaikille siihen ja hyvää kevättä! :-)

• hossi
        Nainen Tre kirjoitti:

Juuri samoihin tarkoituksiin olis mieskin kiva olla olemassa... :-) Mutta mistä sen löytäis? Sen, jonka kanssa kävis kemiat yksiin... Kenen kanssa hyvänsä ne jutut ei nääs tosiaan kiinnostais!

Mutta eletäänpä silmät ja korvat auki... Onnea meille kaikille siihen ja hyvää kevättä! :-)

ja katsellaan silmät auki ja mieli avoimena, mistä sen tietää koska sen kohtaa ja missä ? Tiedä häntä vaikka heti tänään illalla :o)jos vaikka joskus meidänkin jalan jäljet kohtaavat jossain kulmalla ? Tiedä häntä elämä on niin arvaamaton :o)

• Slerssi

Teitä naisia on kiva panna ja kusettaa...

• Naista tarvitsen samoin kuin ranta tarvitsee vettä, tyrskeineen ja pärskyineen.

• se on

sinun huudella.
      Kysytäänpä näinpäin että mihin sinä miestä tarvit?
      Elättämiseen.
      Mies tuo rahaa ja voi ite lusmuta ja näytellä tyhmää blondia.
      Senkun vetää kireet farkut jalkaan ja pyörittää persettä kadulla ja valitsee rikkaimman kosijan. Ulkonäöllähän ei ole merkitystä kun sivullisen rakastajan voi ottaa myös.

• jukujuku

tarvitsisin Miehen rakastajakseni, kaverikseni ja muuhunkin mukavaa (täysi-ikäisen Miehen),Osaan itse huoltaa autoni ja vaihtaa lamppuni ja maksaa laskuni ,että revi nyt siitä narisia. ps. persettä jaan kotona en kadulla jos joskus oikean kaverin vielä löydän.

• jukujuku

tyhmempi kun blondi, tämä kysymys on Sinulle helppoheikki?

• kategoriaan
        jukujuku kirjoitti:

tyhmempi kun blondi, tämä kysymys on Sinulle helppoheikki?

ne menee kaikki hiusten väristä piittaamatta.
        Riittääkö tämä sinulle ylpeiliä?

• jukujuku
        kategoriaan kirjoitti:

ne menee kaikki hiusten väristä piittaamatta.
        Riittääkö tämä sinulle ylpeiliä?

olen tosi ylpeä että viitsit lukea ja vastata ,ja osaan mä runkatakin ite yks aihe taas ylpeilyyn et sillai. terveisin punapää

• vilperi

tarvitseeko rehellisesti sanottuna yhtään mihinkään. ei se mikään oman elämän edellytys ole...hyvä lisä naiset on. ja toisten pöytiin huutelu on epäkohteliasta.

• seksin ystävät ry.

kyllä ei haluja voi itse tyydyttää, eikä siitä ole mitään iloa.. itse en ainakaan pidä naista minään reikänä mihin on pakko joskus aina käydä pruikkaamassa spermaa

• Minä.Mies

Mihinköhän sitä naista tarttis? Ei kyllä varsinaisesti tuu mitään mieleen. Osaan siivota, laittaa ruokaa, pestä pyykkiä, pärjään rahallisestikkin yksin... Eli vastaus on en tarvitse naista. Siltikin, mikäli oikea nainen tulee vastaan, hänet haluaisin. En siksi että tarvitsen, vaan koska haluan. Tosin perääs en ruikuta.

• hyvin

sanottu siellä perällä:)

• yksin

on vain helpompi elää kun on vastuussa vain omasta elämästä, eikä tarvi katsella/elättää toista loista.
        Yksin voi elää paljon onnellisemmin kun parisuhteessa. Pettäminen ja jättäminen on nykyään niin arkipäivää ettei kauheasti edes huvita yrittää mitään, kun kuiteski se päättyy onnettomasti.
        Etenkin jos sattuu pärjäämään yksin hyvin niin voi tehdä tismalleen sitä mitä haluaa ilman toisen nalkutusta.

• Female
        yksin kirjoitti:

on vain helpompi elää kun on vastuussa vain omasta elämästä, eikä tarvi katsella/elättää toista loista.
        Yksin voi elää paljon onnellisemmin kun parisuhteessa. Pettäminen ja jättäminen on nykyään niin arkipäivää ettei kauheasti edes huvita yrittää mitään, kun kuiteski se päättyy onnettomasti.
        Etenkin jos sattuu pärjäämään yksin hyvin niin voi tehdä tismalleen sitä mitä haluaa ilman toisen nalkutusta.

Yritätkö nyt pettää itseäsi ja samalla kaikkia muita?

Ongelmana on se, että sitä pitää vain uskaltaa elää. Vaikka ei ole takeita onnistumisesta, eihän kenelläkään ole! Jos elelee vain yksikseen, jää paljosta vaille... Sekä hyvässä että pahassa. Kärsitty on, mutta kyllä hyvät hetketkin mielessä pysyvät! Eipä ole elämä kulkenut ohi. :-)

• viitsi
        yksin kirjoitti:

Vai että elämän pitäis olla helppoa ja toiset on loisia ja kaikki pettää ja jättää ja kaikki päättyy onnettomasti ja yksin voi tehdä tismalleen mitä haluaa...

Jos et uskalla yrittää nii siinähän vietät lopun elämääs hokemassa itsellesi noita samoja selityksiä.

• sitä
        viitsi kirjoitti:

Vai että elämän pitäis olla helppoa ja toiset on loisia ja kaikki pettää ja jättää ja kaikki päättyy onnettomasti ja yksin voi tehdä tismalleen mitä haluaa...

Jos et uskalla yrittää nii siinähän vietät lopun elämääs hokemassa itsellesi noita samoja selityksiä.

taas kauheata jos joku pystyy elämään ilman seksiriippuvuutta toiseen sukupuoleen. Oma käsi on keksitty niiden tarpeiden tyydyttämiseen vaikkei se niin hienoa oloa silloin olekkaan kun toisen kanssa olisi.

"jos et uskalla yrittää". Helvetti kyllä ollaan yritetty ja ei oo kivaa ollu. Yksin se vaan on oikeasti niin paljon helpompaa elää. Onko se nykyään jotain pelkuruutta jos ei halua elää kenenkään toisen kanssa? Eipä tarvitse miettiä asioita kuten kenen kanssa se "rakas" kumppani tänää petti minua. Ja kyllä siihen päättyi viime suhde. Ja jos sinun mielestäsi yksin eläminen on helppoa (mitä se onkin) niin miksei se saisi olla?

Sitten ne jotka yrittää ja tulee tänne valittaan "se petti taas!"..."erottiin"..."kukaa ei pidä minusta"...jnejne hehe.

Ja ei mun tarvitse hokea faktoja itselleni, koska tiedän niiden olevan faktoja. Sinkkuna ei tarvitse stressata kun omista asioista ja tietää tismalleen asioiden laidan omassa talossa kun siellä ei muita ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4910
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      91
      1385
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      142
      1189
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      977
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe