Vapaa kuvaus

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡

Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi

Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.

Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡

Aloituksia

34

Kommenttia

265

1. No voe mahoton paekka:) tuohan on ihan "muotia" tuolla suuressa maailmassa ja etenkin Englannissa, jopa ihan vanhakint rouvat tilaa niitä nukkeja... ja ne ketkä ei halua, tai saa vain jostakin syystä origenellia muksua.

Tuostahan aiheesta on tullut parikin kertaa dokkari telkusta ja ne naiset siinä ostivat hienot lastenvaunutkin näille "vauvoilleen" :) Sitten ne lykki niitä ja kävi jopa vauvanvaateostoksilla tavarataloissa ja piti niitä, kuin oikeita vauvoja. Oli näillä ladyilla miehensäkin mukana. Nämäkin dollyt oli todella kalliita, mutta voinen sanoa sen, että halvemmaksi ne tulee, kun oikea kakkiva kirkuva koko ikänsä riippakivenä oleva vaavi. Eipä tarvitse korjata pois kakkavaippoja ym. Nukkeen kun kyllästyy, niin sen voi laittaa aina, vaikka vinttikomeroon pahvilootaan... se siinä on halvatun hyvä puoli. Vahinko, että noita tuommosia nukkeja ei ollut siihen aikaan vielä, kun itselle iski se ns. "vauvakuume" :)... vaan tehty, mikä tehty ...thats it! En tekisi uudelleen mistään hinnasta!

Sattumoisin olen aina suorapuheinen joten...
  2. Tuskin paljoa minua eläinrakkaampaa ihmistä löytyy montaakaan ja siksi voinen sanoa itse kovia kokeneena eläinlääkärien törkeiden mokien takia ja useamman lemmikkini turhaan menettäneenä, että sinun EI olisi pitänyt antaa lupaa mihinkään lopetukseen, joten nyt voit lopullisesta, lopputuloksesta syytää vaan itseäsi, ikävä kyllä! Jotenkin muuten tuon asian olisi voinut hoitaa, kuten, että olisit itse yrittänyt päästä paikalle, tai lähettää jonkun muun tutun, joka olisi vienyt koiran pois sieltä lahtaamosta. Jos koira puree yhtä henkilöä käteen, ei se tee siitä koirasta raivohullua, koska varmasti tuollainen epävarma, jopa tavallaan "arkakin" koira ja vielä muun vieraan henkilön kanssa siellä lääkärissä, saattaa hermostua ja puraista. Koko homma oli alusta lopun saakka tehty väärin! Turha valittaa minnekään enää ja en nyt ihmettele, vaikka et ole apua saanutkaan sieltä, minne olet valittanut, koska se olisi ollut sinun asia hoitaa ja selvittää koira-asia oikeaan valoon ja selvitys tarkalleen, mitä tapahtui ja miksi ja mikä oli sillä hetkellä tilanne todellisuudessa!. Tuon saman tekee vastaavassa tilassa esim. kissakin ja eihän sitäkään lopeta pelkän pelästymisen, tai hermostumisen takia... Vaan kyllä saa olla valppaana nykyäänkin, kun vie lemmikkinsä eläinlääkäriin, sillä omat kokemukset on karmeitaeläinteni väärien hoitojen takia ja eläimet kuolleet kitumalla väärien lääkkeiden ja diagnoosien takia!!!

Kyllä vituttaa nuo lääkärit, kun muistaa nuo omat Parhaat Kaverinsa tuolla kirjahyllyllä uurnissa... Uurnia on 4 kpl ja jokainen Ystävä uurnissa on kuollut turhaan ja väärän hoidon ja lääkkeiden seurauksena.
  3. No voi harmi, jollet sinä MUKA saisi mitään, koska minusta henk.kohtaisesti sinä todella osallistuit paljon tähän keskusteluun ja olet tosi mukavan tuntuinen *kilpailija* vielä ollut koko ajan!

HALLOO PURINA ONEN VÄKI!!!

[Kiitän teitä PURINA ONEN TIIMI, vielä kovasti siitä päävoitosta, mutta kyllä Raitahäntää EI voisi nyt unohtaa millään, koska monet selvittelyt ja selostukset hän täällä ystävällisessä hengessä kirjoitti ja oli aherasti mukana !?! ]

P.S Eiköhän nämä *PURINALAISET* vielä ota sinuunkin yhteyttä Raitahäntä!

Kesäisin terkuin EC / alias EvilCat