Vapaa kuvaus

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♡

Suomi24 Sheriffi / Valvoja/ tai Luotsi

Olen täällä VAIN valvojan ominaisuudessa.
Tämä nickini on rekisteröity 2004.
Suomi24.ssä tai silloisessa cirkus.com jo vuodesta 1999.
Sheriffinä / luotsina olen ollut jo yli 18 vuotta.

Motto:
♡ ♥ Olkaa kilttejä eläimille, koska ne on meidän parhaita kavereita! ♥ ♡

Aloituksia

34

Kommenttia

265

1. Oli se aito sivu, mutta virus tärähti silti. Vaan tämä virus on nyt teilattu ja olo on vähän epäilevä olla nyt Suomi24 sivuilla koska miniläppäri meni täältä ihan sekaisin. Vaan kiitän tuostakin tiedosta... varma on aina varmaa! Olet oikeassa!

Vaan eihän se tuo Ylläpito ole, joka näitä viruksia tänne kylvää :) ne on ne tuhmat nörtsikat.
  2. Kiitos tiedosta!
  3. :)
  4. Vielä YHDEN kerran sanon, että kaikki tapahtuu ko. huoneessa Ylläpidon ohjeiden mukaisesti ja kaikki täällä "liikkuvat" sheriffit, eivät ole saaneet noita toiminta-ohjeita kyseisen huoneen ja huoneessa olevien häiriötekijöiden suhteen. Minä ja make-75 olemme saaneet ne ohjeet, koska me valvomme nyt kyseistä huonetta ja sen järjestystä, että muut saisivat rauhassa siellä keskustella ilman muiden jatkuvia turhia suunsoittoja.

Henkilöt jotka täällä valittaa "turhista" banneista olette näiden eston saaneiden "kavereita" tai itse niitä joille tietyistä syistä johtuen Suomi24 Ylläpito on asettanut eston päästä Suomi24 chatteihin, mutta tulette silti omin konsteinenne ja SIKSI me joudumme teidät bannaamaan sieltä vähän väliä pois.

Mitä tulee muihin banneihin, niin jokaiseen oma on syynsä... ja ei sheriffin tarvitse tosiaan sitä selitellä muille, miksi banni on annettu. Esimerkki, Koala-puussa , tämä ei todellakaan ollut ensimmäinen kerta, kun hän jatkaa jauhamistaan tuosta skinistä, että miksi skini on estossa ja poistetaan huoneesta. Olen varoittanut häntä siitä usein jo aiemmin, että asia ei kuulu hänelle ja muille. Vaan kun jotkut ihmiset, eivät osaa lopettaa tuota jauhamistaan ja provosoimistaan Ylläpidosta, että sheriffeistä, niin silloin on ryhdyttävä välillä hieman järeämpiin toimenpiteisiin, kuten Herra Koalan kanssa nyt. Hänelle ei tuo n. viikon takainen Vipin poisto näkynyt auttavan asiaa, joten nyt oli lopulta bannin vuoro sitten.

Se, että nickit menee tuolla kiireessä välillä sekaisin, ei ole mikään ihme esim.minunkaan kohdalla, koska jos 4-5 puhuu minulle yhtaikaa, ylellä ja toiset vielä privassa on mahdotonta sanoa jollekin provoojalle sana tarkasti kaikki oikein ja sheriffillä on täysi "oikeus" epäillä nimimerkkejä, koska Ylläpito on itse pyytänyt heille ilmoitettavaksi kaikki ne uudet nickit, joita te eston saaneet teette lisää tänne.

Näin se nyt on, että sitä saa, mitä tilaa.
    Toivottavasti osaisitte viimeinkin käyttäytyä ko. huoneessa asiallisesti, koska monet oikeasti uskossa olevat henkilöt valittavat minulle ja make-75.lle tietyn ryhmän jatkuvasta huonosta ja tökeröstä käytöksestä huoneessa. Tuon käytöksenne takia monet mukavat chattaajat ovat lähteneet kokonaan pois Kirkko Cafesta, kun eivät ole jaksaneet enää katsella tuota "häirikkö" touhua, joka sisältää kaikenlaista solvausta, kiroilua, arvostelua ja jopa uskon asioiden "pilkkaamista", muiden haukkumista, monesti niiden, ketkä eivät ole itse paikalla.

Noista syistä tuo esto on asetettu tietylle ryhmälle, jota sieltä poistamme jatkuvasti, kun eivät itse ymmärrä pysyä poissa.

Vielä edelleen, jos on valittamista, niin valittakaa suoraan Ylläopidolle.

Omalta osaltani kannanotto tähän asiaan julkisesti täällä, että chat-huoneessa päätyy tähän. Sheriffien toiminta jatkuu tarvittaessa yhä samoin ohjein, mitä Ylläpito on meille antanut!
    Piste.
  5. Et osannut lopettaa tuttua jankustustasi asiasta, joka ei edes sinulle kuulu, provisit myös Ylläpitoa, että minua... tapasi mukaan. Banni oli täysin aiheellinen ja on vastakin, jollet osaa hillitä itseäsi ja hoitaa vain omia asioitasi chatissa, eli "jutustelua" muiden kanssa, joten älä tule solvaamaan niitä, jotka tekevät "työtään" ohjeiden mukaan. Ei sheriffit ole mitään Ylläpidon "nuolijoita" kuten ilmaisit, vaan tämä on meidän tehtävä sheriffinä... pitää huoneet jonkinlaisessa järjestyksessä täällä. Jollei ole asiallista järjestystä, niin ei ole lopulta koko chattiakaan.

Olen saanut make-75 kanssa tarkat ohjeet Ylemmältä taholta ja niitä vain noudatamme, sitähän varten me täällä ollaan valvojina. Ei voi antaa kellekään erikois-oikeuksia, joille on YP asettanut kiellon tulla tänne eli "eston" jonka he tavalla tai toisella kiertävät jatkuvasti, joten banni jää silloin ainoaksi konstiksi. Vaikka ihmisenä itse pidän skinistä ( hänen haukuista huolimatta, mitä on ilmennyt nykyisinkin) ... niin en voi olla mieliksi joillekin hänen "kavereille", että skini saisi olla täällä estosta huolimatta ja nämä muut sitten joudutaan bannaan pois, kun eivät ymmärrä pysyä poissa. Kaikki he ovat nyt samalla viivalla tällä hetkellä.

Nehän täällä juuri valittaa, ketkä ovat itse syyllistyneet siihen, että ovat saaneet Ylläpidon eston chatteihin täällä.

Jos on kerta valittamista, niin valittakaa Ylläpidolle, sitä varten he tuolla ovat.

Kritiikki, on kritiikkiä, mutta toistuva, samasta asiasta jauhaminen, joka ei tosiaan kuulu muille ulkopuolisille menee pahaksi provoiluksi ja esim. minun syyttäminen aiheettomista banneista, yksikään niistä ei ole ollut aiheeton tähän asti ja ei tule jatkossakaan olemaan. Ei ole banneja, eikä estoja chattiin, jos henkilöt osaavat käyttäytyä, kuten tulee. Pitää ottaa muutkin huomioon, kuin vain itsensä ja provoavat ystävänsä!
  6. Rikosilmoitus on tehty poliisille ja asia on nyt seurannassa, koska tämä henkilö täällä käytti jonkun tuntemattoman henkilön nimeä väittäessään tätä minuksi ja jos tuo toinen henkilö saa harmia tästä johtuen, niin siitä tulee kunnianloukkaus-syyte
    Hänen väitteensä minusta kaikki oli täysin keksittyjä ja hänen omaksi parhaaksi toivon, että hän ei jatka samalla tyylillä, koska silloin asia menee eteenpäin myös kohdaltani poliisilla.

(En poista omia viestejäni ketjusta tutkinnallisista syistä johtuen)
  7. Tiedätkös mitä... mikään noista väittämistäsi ei pidä paikkaansa kohdallani .

Olen hyvin kiltti luonne, jopa liiankin kiltti välillä ja en tappaisi edes kärpästä. Olen suunnattoman eläinrakas ja haluan auttaa omalla tavalla henkilöitä, jotka saattavat olla "vaarassa" vaikka ihan täällä nettimaailmassa. Minulla on täällä suomi24.ssä erittäin paljon ystäviä ja etenkin nuoria ... on aikuisiakin järkeviä henkilöitä. Olen pyrkinyt "suojelemaan" kaiken maailman "sekopäiltä" ja häiriintyneiltä tyypeiltä, näitä lapsia ja nuoria täällä jo 8 vuotta (ehkä et tajua mitä tarkoitan, mutta poliisin kanssa olen tarvittaessa yhteydessä täältä käsin, olen Suomi24 Sheriffi siis)

En koskaan tupakoi, en käytä olenkaan alkoholia, kuten ei aviomiehenikään, saatikka mitään muitakaan huumaavia aineita.

Enkä ole noita, vaikka olisihan se hauska lennellä luudalla, vaikka etelän lämpöön lämmittelemään vanhoja luitaan :)

Enkä takuulla ole ollut mikään Roomalainen ylimys-nainen :D ... tai mikä lie hurtta miksi sanoit, joka ei ollut minusta kovin kauniisti kyllä sanottu. Vaan nyt nauran kyllä tuolle väittämällesi :D

Ensinnäkään en ikinä ole nauranut yhdellekään heikolle ihmisille, tai vaikka eläimelle, jolla on saattanut olla asiat huonosti, ei tulisi edes mieleenikään, koska sehän olis,i kun löisi omaa päätään seinään!

Omissa piireissä en ole tietääkseni aiheuttanut kenellekään vahinkoa, tai mielipahaa ja tuo oma piirikin (suku) on hyvin pieni, joten olen pyrkinyt suojelemaan sitä kaikin tavoin, mihin omat inhimilliset kykyni ovat riittäneet. Vaan aina ei voi onnistua, vaikka kuinka yrittäisi tehdä parhaansa, eikä jaksa.

Perustelit näkemykseni minusta nickiini, mikä on EvilCat, joten pieleen meni hyvä herra, et ole hyvää ennustajaa itse edes nähnytkään.
    Vaan "Luojani" kanssa minulla on ollut aina oikein hyvät välit, vaikka en olekaan kirkossa kävijä.

Ns. Katu-uskottavuuteesi täällä "ennustajaa" leikkivänä henkilönä on kadonnut tuonne hyperavaruuteen *puff* ... aina aikojen loppuun saakka.

Terveisin

Evili-kisu
    *smile*

P.S En jatka keskutelua enää kanssasi täällä. Voi hyvin!
  8. Emppu söi mikrossa paistettua seitä ja siihen sekoitettua whiskasia tai Kitekattia, mikä oli kastikkeessa, silakoita, jotka oli perattu ja pilkottu pieniksi paloiksi. Hyvin harvoni hän sai... ja söi mitään raksuja, eikä erityisemmin edes pitänyt niistä... jauhelihasta piti kyllä.
    Sokeritauti puhkeaa monesti vanhoille kissoille ja Emppu olisi täyttänyt seuraavan kerran 17 vuotta ja 2 vanhimpaa kissaamme eli 23 vuotiaiksi ja eivät nekään olisi silloinkaan menehtyneet vielä, jollei eläinlääkäri olisi tehnyt niiden suhteen Helve.tin pahaa virhearviointia!

Samalla lailla useat koirat saavat sokeritaudin, kun tulevat vanhoiksi, eikä se johdu siitä, että ne olisivat syöneet sellaista ruokaa, mikä voisi aiheuttaa sen.

Uskon, että tiedän itse paremmin, kun eläinlääkäri, mikä Empulle alkujaan tuli, kun se sairastui. Hänelle tuli ilmeisestii haimasyöpä, jonka takia insuliinia ei erittynyt enää normaalisti ja sen seurauksena puhkesi sokeritauti, kun kissa vain laihtui ja laihtui, vaikka yritti syödä ja aika loppuvaiheessa jotkut ruuan hajutkin yököttivät sitä, mitä ne ei aiemmin olleet tehneet. Minulla on kissojen hoidosta vuosikymmenien kokemus ja olen nähnyt, jos jonkinlaisia tauteja kissoilla ja vaivoja ja hoitanut niitä pistoksia myöden. Erästä äidin kissaa, jolle myös aikoinaan puhkesi sokeritauti, mikä siihen aikaan oli aika "harvinaista" vielä, niin eläinlääkäri sanoi, " sitä kissaa ei voi hoitaa", että se pitää lopettaa. Minä pistin sille joka ikinen päivä eteenpäin 14 vuotta insuliinipistoksen ja sen saatuaan se aina kehräsi ja puski minua tyytyväisenä ja Kaisa eli onnellisen elämän taudistaan huolimatta 16 vanhaksi saakka ja oli aina hyväntuulinen. Eikä Kaisakaan syönyt koskaan raksuja vaan tavallista ruokaa, missä EI OLLUT sokeria tai mitään sitä vastavaa.

Tulitko valaistuksi kenties?