Sefu EvilCat bannasi Kirkkokahvilasta ilman syytä

BlueSkiesAhead

Tänään 25.5. klo 17.47 seriffi EvilCat bannasi minut Kirkkokahvilasta ilman syytä, vedoten siihen että minulla on chattiin "esto". Samalla hetkellä paikalla oli myös seriffit Cesar ja make-75. Millä verukkeella seriffit saavat soveltaa omia sääntöjään? EvilCatin mielestä on olemassa jokin "esto", josta minua ei ole henkilökohtaisesti informoitu ja tämä riittäisi siis banniin heti nähtäessä - pelkkä hiljentäminen ja varoitus ei riitä. Make-75:n ja Cesarin mielestä tällaista ei ilmeisemmin olekaan, koska he eivät minua bannanneet vaan antoivat keskustella ihan normaalisti.

Eiliseen bannaukseen make-75 antoi syyksi sen, että Kirkkokahvila on uskon asioita varten ja siellä keskusteltiin bannien antamisen hetkellä jostain ihan muusta. Joka on muuten hyvinkin normaalia chattiin kuuluvaa käytöstä, tällä verukkeella saisi banneja jaella periaatteessa kaikille chattaajille.

Mikä on homman nimi?

69

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ma.spy

ikäryhmissä pitää jutella siis vain iästä ja kaupunkichateissa vain ko. kaupungista? =D

mitä eviliin tulee, niin on urea noussut pahasti päähän. mahtaako tietää itsekään mitä tekee..

• Kiitoksia print screeneistä, otettu talteen ja lähetetään ylläpidolle seuraavaksi.

Sinänsä hauskaa tekstiä EvilCatilta:

"EvilCat: Tänne on saanut n. 5 eston.... Skini, Komitea, Indin_kuvat, ja shipper....." (huom. muisti siis tässä vaiheessa vain neljä) Kun vähän potki, niin myöhemmin muistui mieleen "zingis."

Mihinhän kohtaan minä sovin tässä, kun olen chatannut pelkästään tällä nimimerkillä. Hei, eiks Blue olekaan estolistalla nyt, vaikka äsken oli? Mites tää menee? Minkään skinin, komitean, indin, shipperin tai zingiksen "tuplanikki" en todellakaan ole. Kumma, ettei kukaan muu seriffi tiedä tästä, vaan tämä on joku EvilCatin oma suunnitelma ja sääntöjen tulkinta, ihan vain syistä että "koska naama ei miellytä niin bannit" tai salaliittoteoria "toi on varmaan komitea/shipper mikä lie, joten bannit"

• ihme touhuu kyl

Vitun vinkuintiaanit kitisee kun ite tekee ensin väärin JA MIS ne kaappaukset näkyy mis te ite teitte sääntöjen vastaisesti!?! Naurettavaa valittamista täällä kaikki sefujen toimminnasta koska kylhän se jokaine tajuu et nää 2 sefuu tai 3 niit oli kait niin tekee juur niin ku pitääkin pölvästeille jotka ei älyy pysyy pois jos esto kerta annettu ja yllöpitkokin vois tehä kunnon jutut et estot kans pitää eikä noi kusipäät kierrä niitä ja sefut saa sit turhia syyttelyit kun vaan paikkailee noita ylläpidon epäkohtia niitten omasta määräyksestä, vittu mitä touhuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sunshineinchicago
        ihme touhuu kyl kirjoitti:

Vitun vinkuintiaanit kitisee kun ite tekee ensin väärin JA MIS ne kaappaukset näkyy mis te ite teitte sääntöjen vastaisesti!?! Naurettavaa valittamista täällä kaikki sefujen toimminnasta koska kylhän se jokaine tajuu et nää 2 sefuu tai 3 niit oli kait niin tekee juur niin ku pitääkin pölvästeille jotka ei älyy pysyy pois jos esto kerta annettu ja yllöpitkokin vois tehä kunnon jutut et estot kans pitää eikä noi kusipäät kierrä niitä ja sefut saa sit turhia syyttelyit kun vaan paikkailee noita ylläpidon epäkohtia niitten omasta määräyksestä, vittu mitä touhuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mitään estoa ei ole annettu, koska pääsen kirjautumaan palveluun ja chattiin aivan normaalisti ilman mitään sen kummempia kikkailuja ja kiertoteitä... pelkkää "pelottelua." Kunnes toisin todistetaan, mitään estoa ei ole. Se ei ole "esto", että seriffi bannaa heti nähtäessä.

Jos on ruutukaappauksia häiriköiden asiattomuuksista, niin laittakaa näytille... eipä ole näkynyt.

• -komitea-

Sain sen ikibannini siksi, että kritisoin Evilin tapaa kytätä niillä salanikeillään ja iskeä sitten varjoista Skinin kimppuun. Lopullinen niitti tuli silloin kuin Skini sai sen ikibanninsa (joka on sääntöjen vastainen, hyllytys on aina väliaikainen sanoo Suomi24). Oli pakko kommentoida hänelle mielivaltaisuudesta ja vertasin Gestapoon =). Bannia tuli.."en hyväksy että arvostelet minua tai ylläpitoa".
      Kiersin myös hänen mukaansa banneja. Ihme juttu sekin. Bannien pituutta ei koskaan kerrottu ja seuraavana päivänä kun menin chattiin (jonne pääsin normaalisti), niin se oli kai sitten sitä kiertämistä. Jos systeemissä on virhe, niin se on käyttäjän vika?
      Indin estolle en keksi mitään muuta syytä kuin saman Evilin toiminnan oikeutetun arvostelun.
      Starshipper ei tehnyt mitään, jutteli vain uskonnosta niinkuin kaikki muutkin. Vastakkaisen puolen edustaminen oli kai liikaa joillekin, jotka eivät osaa ruksata epämieluisia chattaajia, vaan menevät hakemaan shefua itku kurkussa.

• Kysyn vaan!

Miksi ihmeessä chateissa ei joillekin persoonallinen ruksi riitä? Miksi pitää vinkua sheriffi bannaamaan joku? Onko kristittyjen itsetunto todella noin alhainen? Mitä he oikein pelkäävät, rehellistä keskusteluako?

• kkksd ntoiyh ngkdn

vitsi mikä pelle säkin oot kun hyvin tiesit et ne eräät oli saaneet ylläpidolt eston koko suomi24 sätteihin , totta vitus ne pitää bannii pois jos ne hengailee estosta huolimatta mut eiks vaan skinil oo ny jopa kruunu ja sen saanut evlicatilta, eli reilu sefu tai luotsi vai mitä ne nyt onkaa. mä satun tietään et esim. toi evili on tosi reilu ja oikeudenmukainen ja antaa sättärille uuden mahiksen jos se sättis on ollut jonkin aikaa kunnol ja ikinä se ei ilman syytä potki ketään pois täältä te vaan vingutte te, jotka ootte ite syyllisii, fakin nulkut!

• mielivaltaista

Homman nimi taitaa olla se että sefut ovat mielivaltaisia ja pilanneet koko huoneen. Joillakin on tarve päästä pätemään edes sefuna ja toimia mielivaltaisesti

• sivustaseuraajaaaaa
      • Kappas. Juuri ajattelin että tulenpa katsomaan tänne palstalle että onko sefuista täällä palautetta, kun sain äsken tuon bannin. Ja täällähän oli jo aiheesta vaikka mitä.

Tuossa kritiikissäni Evilille olisin tietysti voinut käyttää sanan "nuoleskella" sijasta jotain muuta, mutta ainakin sanoin rehellisesti mitä ajattelen ja se ei sefua miellytä.

Kyseessä on puhtaasti sefun tarve miellyttää ylläpitoa koska Evil itse yhtyi aiemmin monien muiden chattääjien kanssa siihen että skinin banni on tarpeeton. Sanoi jopa kirjoittavansa ylläpidolle että yp poistaa bannimääräyksen. Koska Evil toimii vastoin omaa ajatustaan skiniä banniessaan, on se laskettava ylläpidon miellyttämiseksi.

Jos aiemmin paljon kahvilassa riehunut skini on parantanut useampien mielestä todella paljon käytöstään, tulisi se parannus palkita oikeudenmukaisella kohtelulla eli bannin poistamisella.

Jos Evilcat ei kestä tätä aiheellista kritiikkiä niin on aika erikoista. Ilmeisesti joillekin sefuille tuottaa enemmän mielihyvää saada hallita mielivaltaisesti huoneita kuin osallistua itse normaaliin keskusteluun samalta viivalta muiden kanssa.

• Et osannut lopettaa tuttua jankustustasi asiasta, joka ei edes sinulle kuulu, provisit myös Ylläpitoa, että minua... tapasi mukaan. Banni oli täysin aiheellinen ja on vastakin, jollet osaa hillitä itseäsi ja hoitaa vain omia asioitasi chatissa, eli "jutustelua" muiden kanssa, joten älä tule solvaamaan niitä, jotka tekevät "työtään" ohjeiden mukaan. Ei sheriffit ole mitään Ylläpidon "nuolijoita" kuten ilmaisit, vaan tämä on meidän tehtävä sheriffinä... pitää huoneet jonkinlaisessa järjestyksessä täällä. Jollei ole asiallista järjestystä, niin ei ole lopulta koko chattiakaan.

Olen saanut make-75 kanssa tarkat ohjeet Ylemmältä taholta ja niitä vain noudatamme, sitähän varten me täällä ollaan valvojina. Ei voi antaa kellekään erikois-oikeuksia, joille on YP asettanut kiellon tulla tänne eli "eston" jonka he tavalla tai toisella kiertävät jatkuvasti, joten banni jää silloin ainoaksi konstiksi. Vaikka ihmisenä itse pidän skinistä ( hänen haukuista huolimatta, mitä on ilmennyt nykyisinkin) ... niin en voi olla mieliksi joillekin hänen "kavereille", että skini saisi olla täällä estosta huolimatta ja nämä muut sitten joudutaan bannaan pois, kun eivät ymmärrä pysyä poissa. Kaikki he ovat nyt samalla viivalla tällä hetkellä.

Nehän täällä juuri valittaa, ketkä ovat itse syyllistyneet siihen, että ovat saaneet Ylläpidon eston chatteihin täällä.

Jos on kerta valittamista, niin valittakaa Ylläpidolle, sitä varten he tuolla ovat.

Kritiikki, on kritiikkiä, mutta toistuva, samasta asiasta jauhaminen, joka ei tosiaan kuulu muille ulkopuolisille menee pahaksi provoiluksi ja esim. minun syyttäminen aiheettomista banneista, yksikään niistä ei ole ollut aiheeton tähän asti ja ei tule jatkossakaan olemaan. Ei ole banneja, eikä estoja chattiin, jos henkilöt osaavat käyttäytyä, kuten tulee. Pitää ottaa muutkin huomioon, kuin vain itsensä ja provoavat ystävänsä!

• maken käytös

tällä palstalla kahdessa avauksessa on kuvankaappauksia tsätistä mistä ilmenee että make-75 pannailee täysin ilman syytäkin väkeä. aihettomilla panneilla ei järjestys pysy huobneessa

• Virgilius X

"Et osannut lopettaa tuttua jankustustasi asiasta, - -"

Niin kauan "jankutetaan" kuin on tarvetta "jankuttaa". Kumma juttu, että kun huoneessa on joku muu seriffi kuin sinä tai make-75, kenelläkään ei tunnu olevan syytä "jankuttaa" ja kaikki näyttävät viihtyvän.

"- - joka ei edes sinulle kuulu"

Oikeusvaltiossa ratkaisun lopputulosta ja sovellettuja lainkohtia ei voida määrätä pidettäväksi salassa, vaan ne ovat aina julkisia. Tämä julkisuusperiaate on tunnustettu myös YK:n yleismaailmallisen ihmisoikeuksien julistuksen 11. artiklassa.

Miksi sinä ja make-75 ette noudata samaa oikeudenmukaisuuden kaavaa myös omissa toimissanne? Tämä on kuitenkin yhä Suomi24, ei Guantanamo24. "Huppu päähän ja toivotaan, ettei kukaan rupea kyselemään perään."

"provisit myös Ylläpitoa, että minua... tapasi mukaan."

Provosoitumiseen ei aina tarvita provosointia. Viimeksi eilen parikin chattaajaa uskalsi julkisesti peräänkuuluttaa sinulle paksumpaa nahkaa. En voi olla heidän kanssaan eri mieltä.

"Banni oli täysin aiheellinen ja on vastakin - -"

Banniin ei ollut mitään aihetta, koska Koalan ruudulla näkyneet sanat olivat täyttä totta:

1) Säännöt ovat todella ihmisiä varten, ei koskaan toisinpäin.
        2) Sinä nuoleskelet ylläpitoa bannatessasi skinin, mikäli ylläpidolla on oikeasti sellainen käsky bannata skini, jota sinä et henkilökohtaisesti haluaisi noudattaa.

"- - jollet osaa hillitä itseäsi ja hoitaa vain omia asioitasi chatissa, eli "jutustelua" muiden kanssa"

Olisi muuten lystiä nähdä sinut pitämässä kurssia itsehillinnästä. Mitä omien asioiden hoitamiseen tulee, jäit aiemmin itse kiinni siitä, että puutuit make-75:n ja BlueSkiesAheadin väliseen asiaan, mikä ei kuulunut sinulle millään lailla. Keskittyisit itsekin "hoitamaan vain omat asiasi" ja "jutustelemaan muiden kanssa".

"- - joten älä tule solvaamaan niitä, jotka tekevät "työtään" ohjeiden mukaan."

Ihmettelin eilen chatissa muiden kanssa väittämääsi, jonka mukaan ylläpidon ohjeet kieltäisivät uskonnottomilta - mutta ei uskovilta - "rauhan" toivottamisen ja oman uskonnollisen vakaumuksen julkistamisen. Ilmeisesti mietteeni oli seriffin silmissä "solvaamista", koska minut siitä hyvästä hiljennettiin.

"- - tämä on meidän tehtävä sheriffinä... pitää huoneet jonkinlaisessa järjestyksessä täällä. Jollei ole asiallista järjestystä, niin ei ole lopulta koko chattiakaan."

Nimenomaan se olisi teidän tehtävänne, jossa make-75:n kanssa epäonnistutte toistuvasti. Aiheutatte itse monin verroin enemmän epäjärjestystä kuin onnistutte sitä estämään. Mahdollisen häirikön voi kuka tahansa ruksata, mutta kuka ruksaisi häiriköivän seriffin.

"Olen saanut make-75 kanssa tarkat ohjeet Ylemmältä taholta ja niitä vain noudatamme, sitähän varten me täällä ollaan valvojina."

Kieltävätkö nämä "tarkat ohjeet Ylemmältä taholta" kertomasta, mitä nämä "tarkat ohjeet Ylemmältä taholta" pitävät sisällään? Käskevätkö nämä "tarkat ohjeet Ylemmältä taholta" hiljentämään tai bannaamaan keskustelijan, joka kyselee niiden perään? Epäily on ainoa ajattelevan ihmisen reaktio, jos häntä kielletään avaamasta lakikirjaa, johon hänen tai hänen ystävänsä saaman tuomion väitetään perustuvan.

"Täällä ei tiedä mitä saa puhua ja ei" hämmästeli eräskin chattaaja näitä teidän "tarkkoja ohjeita".

"Ei voi antaa kellekään erikois-oikeuksia, joille on YP asettanut kiellon tulla tänne eli "eston" jonka he tavalla tai toisella kiertävät jatkuvasti, joten banni jää silloin ainoaksi konstiksi."

Olettaen, että ylläpidolla olisi tuollainen estolista porttikiellon saaneista, tulisi seriffin ymmärrettävästi noudattaa sitä listaa, mutta olla kuvittelematta sille lainkaan muita henkilöitä. Se, että seriffin omia rinnakkaisnikkejä on nimilista puolillaan, ei oikeuta vainoharhailemaan muiden suhteen:

EvilCat: Oli hän sitten Starshipper tai Komitea niin kummalakin on tänne esto

Ja vain hetken kuluttua tästä:

EvilCat => repins: Sinä mitä ilmeissimin olet Komitea

"Nehän täällä juuri valittaa, ketkä ovat itse syyllistyneet siihen, että ovat saaneet Ylläpidon eston chatteihin täällä."

Tämä on juuri osoitus vainoharhoistasi. Sinua kritisoineista henkilöistä esimerkiksi minä ja Koala emme edes voi kuulua estolistalle, koska olemme saaneet olla chatissa seriffien, myös sinun, ollessa läsnä. Muutamat meistä ripittivät sinua eilen chatissa tästäkin asiasta ja sinä puolustauduit jotenkin, että niin, ette ole estossa... vielä.

"Jos on kerta valittamista, niin valittakaa Ylläpidolle, sitä varten he tuolla ovat."

Palautetta antaessa on normaalia keskustella ensin asianosaisen kanssa ja antaa hänelle mahdollisuus selittää toimiaan. Mutta älä huoli. Ylläpitoakin on informoitu. Nähtäväksi jää, miten ammattitaitoista ja suoraselkäistä väkeä siellä Leppävaarassa on tätä nykyä töissä.

• ihme toimintaa
        Virgilius X kirjoitti:

"Et osannut lopettaa tuttua jankustustasi asiasta, - -"

Niin kauan "jankutetaan" kuin on tarvetta "jankuttaa". Kumma juttu, että kun huoneessa on joku muu seriffi kuin sinä tai make-75, kenelläkään ei tunnu olevan syytä "jankuttaa" ja kaikki näyttävät viihtyvän.

"- - joka ei edes sinulle kuulu"

Oikeusvaltiossa ratkaisun lopputulosta ja sovellettuja lainkohtia ei voida määrätä pidettäväksi salassa, vaan ne ovat aina julkisia. Tämä julkisuusperiaate on tunnustettu myös YK:n yleismaailmallisen ihmisoikeuksien julistuksen 11. artiklassa.

Miksi sinä ja make-75 ette noudata samaa oikeudenmukaisuuden kaavaa myös omissa toimissanne? Tämä on kuitenkin yhä Suomi24, ei Guantanamo24. "Huppu päähän ja toivotaan, ettei kukaan rupea kyselemään perään."

"provisit myös Ylläpitoa, että minua... tapasi mukaan."

Provosoitumiseen ei aina tarvita provosointia. Viimeksi eilen parikin chattaajaa uskalsi julkisesti peräänkuuluttaa sinulle paksumpaa nahkaa. En voi olla heidän kanssaan eri mieltä.

"Banni oli täysin aiheellinen ja on vastakin - -"

Banniin ei ollut mitään aihetta, koska Koalan ruudulla näkyneet sanat olivat täyttä totta:

1) Säännöt ovat todella ihmisiä varten, ei koskaan toisinpäin.
        2) Sinä nuoleskelet ylläpitoa bannatessasi skinin, mikäli ylläpidolla on oikeasti sellainen käsky bannata skini, jota sinä et henkilökohtaisesti haluaisi noudattaa.

"- - jollet osaa hillitä itseäsi ja hoitaa vain omia asioitasi chatissa, eli "jutustelua" muiden kanssa"

Olisi muuten lystiä nähdä sinut pitämässä kurssia itsehillinnästä. Mitä omien asioiden hoitamiseen tulee, jäit aiemmin itse kiinni siitä, että puutuit make-75:n ja BlueSkiesAheadin väliseen asiaan, mikä ei kuulunut sinulle millään lailla. Keskittyisit itsekin "hoitamaan vain omat asiasi" ja "jutustelemaan muiden kanssa".

"- - joten älä tule solvaamaan niitä, jotka tekevät "työtään" ohjeiden mukaan."

Ihmettelin eilen chatissa muiden kanssa väittämääsi, jonka mukaan ylläpidon ohjeet kieltäisivät uskonnottomilta - mutta ei uskovilta - "rauhan" toivottamisen ja oman uskonnollisen vakaumuksen julkistamisen. Ilmeisesti mietteeni oli seriffin silmissä "solvaamista", koska minut siitä hyvästä hiljennettiin.

"- - tämä on meidän tehtävä sheriffinä... pitää huoneet jonkinlaisessa järjestyksessä täällä. Jollei ole asiallista järjestystä, niin ei ole lopulta koko chattiakaan."

Nimenomaan se olisi teidän tehtävänne, jossa make-75:n kanssa epäonnistutte toistuvasti. Aiheutatte itse monin verroin enemmän epäjärjestystä kuin onnistutte sitä estämään. Mahdollisen häirikön voi kuka tahansa ruksata, mutta kuka ruksaisi häiriköivän seriffin.

"Olen saanut make-75 kanssa tarkat ohjeet Ylemmältä taholta ja niitä vain noudatamme, sitähän varten me täällä ollaan valvojina."

Kieltävätkö nämä "tarkat ohjeet Ylemmältä taholta" kertomasta, mitä nämä "tarkat ohjeet Ylemmältä taholta" pitävät sisällään? Käskevätkö nämä "tarkat ohjeet Ylemmältä taholta" hiljentämään tai bannaamaan keskustelijan, joka kyselee niiden perään? Epäily on ainoa ajattelevan ihmisen reaktio, jos häntä kielletään avaamasta lakikirjaa, johon hänen tai hänen ystävänsä saaman tuomion väitetään perustuvan.

"Täällä ei tiedä mitä saa puhua ja ei" hämmästeli eräskin chattaaja näitä teidän "tarkkoja ohjeita".

"Ei voi antaa kellekään erikois-oikeuksia, joille on YP asettanut kiellon tulla tänne eli "eston" jonka he tavalla tai toisella kiertävät jatkuvasti, joten banni jää silloin ainoaksi konstiksi."

Olettaen, että ylläpidolla olisi tuollainen estolista porttikiellon saaneista, tulisi seriffin ymmärrettävästi noudattaa sitä listaa, mutta olla kuvittelematta sille lainkaan muita henkilöitä. Se, että seriffin omia rinnakkaisnikkejä on nimilista puolillaan, ei oikeuta vainoharhailemaan muiden suhteen:

EvilCat: Oli hän sitten Starshipper tai Komitea niin kummalakin on tänne esto

Ja vain hetken kuluttua tästä:

EvilCat => repins: Sinä mitä ilmeissimin olet Komitea

"Nehän täällä juuri valittaa, ketkä ovat itse syyllistyneet siihen, että ovat saaneet Ylläpidon eston chatteihin täällä."

Tämä on juuri osoitus vainoharhoistasi. Sinua kritisoineista henkilöistä esimerkiksi minä ja Koala emme edes voi kuulua estolistalle, koska olemme saaneet olla chatissa seriffien, myös sinun, ollessa läsnä. Muutamat meistä ripittivät sinua eilen chatissa tästäkin asiasta ja sinä puolustauduit jotenkin, että niin, ette ole estossa... vielä.

"Jos on kerta valittamista, niin valittakaa Ylläpidolle, sitä varten he tuolla ovat."

Palautetta antaessa on normaalia keskustella ensin asianosaisen kanssa ja antaa hänelle mahdollisuus selittää toimiaan. Mutta älä huoli. Ylläpitoakin on informoitu. Nähtäväksi jää, miten ammattitaitoista ja suoraselkäistä väkeä siellä Leppävaarassa on tätä nykyä töissä.

"Nimenomaan se olisi teidän tehtävänne, jossa make-75:n kanssa epäonnistutte toistuvasti. Aiheutatte itse monin verroin enemmän epäjärjestystä kuin onnistutte sitä estämään. Mahdollisen häirikön voi kuka tahansa ruksata, mutta kuka ruksaisi häiriköivän seriffin."

Makehan toimii aivan eri tavalla kuin Evil. Make bannii väkeä pelkästään siksikin jos puheen aihe ei liity uskontoon. Tästä jos Evilille sanoisi niin taatusti puolustaisi toista sefua. Kirkkiksen väki alkaa olla aika tuohtunut sefuihin. Pölypunkkari oli hyvä sefu. Teki työnsä mutta ei nillittänyt turhista.

Tuolla uskalla pian kukaan sanoa enää yhtään mitään kun jo siitäkin bannitaan että aihe ei liity uskontoon. Evilkin vainoharhailee ja bannii aiheetta muutamia joita luulee komiteaksi tai zingiskaaniksi tai muuksi. Tom Khan sai tästä vainoharhailusta bannin kun häntä luultiin toiseksi. Sefu siis käytää mielivaltaa toimimalla tällä tapaa vainoharhaisesti. Mutta jos asiasta antaa kritiikkiä niin siitäkin saa bannia.

Kyllä muutamat sefut on nuolijoita jotka nuolevat ylläpitoa siitä syystä että saavat päteä sefuina. Ilmeisesti juuri siksi sefuiksi tulee pätemisen tarpeessa olevia koska eivät kykene normaaliin keskusteluun. Hyviä sefuja on sefuissa harvoin.

• päteä

""Jos on kerta valittamista, niin valittakaa Ylläpidolle, sitä varten he tuolla ovat.""

Hyvä sinun on noin sanoa koska tiedät että ylläpito on sinun kanssa enemmän tekemisissä kuin rivitsättärin kanssa. Kumpaa uskot että yp lähtökohtaisesti enemmän kuuntelee, sinua aktiivista tehosefua ja yp:n puolustelijaa vai rivitsättäriä?

Jos katsot tällä palstalla näistä kahdesta avauksesta Maken toiminnasta infoa ja kuvanakaappauksia niin tuollaisen toiminnan perusteella Maken pitäisi menettää sefun oikeudet. Mutta sinä varmasti puolustat häntäkin.

Fakta joka tapauksessa lienee se että kahvilassa on tiettyjä vakkareita iso osa ja heistä vaikuttaisi suurin osa vastustavan sinun ja makenkin toimintaa. Aiheutatte sekaannusta, kritiikkiä ja tuohtumusta. Aina kun sefu ei ole paikalla (huono sefu) niin kahvilassa on rauhallisempaa. Näin ei pitäisi olla jos sefut todella rauhoittavat keskustelua.

Mitä kivaa ja rentoa on huoneessa jos väki saa kaiken aikaa pelätä että joku Make-75 antaa bannin täysin aiheetta jos keskustelun aihe menee vähän sivuun uskonnosta. Pätemisen tarve Makeakin tuntuisi ohjaavan.

• hölynpölyääää

Evilin saamat ylläpidon ohjeet (jotka tosin näyttävät olevan kopioituja sopimusehtoja suomi24:n ja mainostajan tai muun yhteistyökumppanin kanssa). Kukaan kestobannatuista ei ole noita sääntöjä rikkonut :D

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10351585#comment-0

• Vielä YHDEN kerran sanon, että kaikki tapahtuu ko. huoneessa Ylläpidon ohjeiden mukaisesti ja kaikki täällä "liikkuvat" sheriffit, eivät ole saaneet noita toiminta-ohjeita kyseisen huoneen ja huoneessa olevien häiriötekijöiden suhteen. Minä ja make-75 olemme saaneet ne ohjeet, koska me valvomme nyt kyseistä huonetta ja sen järjestystä, että muut saisivat rauhassa siellä keskustella ilman muiden jatkuvia turhia suunsoittoja.

Henkilöt jotka täällä valittaa "turhista" banneista olette näiden eston saaneiden "kavereita" tai itse niitä joille tietyistä syistä johtuen Suomi24 Ylläpito on asettanut eston päästä Suomi24 chatteihin, mutta tulette silti omin konsteinenne ja SIKSI me joudumme teidät bannaamaan sieltä vähän väliä pois.

Mitä tulee muihin banneihin, niin jokaiseen oma on syynsä... ja ei sheriffin tarvitse tosiaan sitä selitellä muille, miksi banni on annettu. Esimerkki, Koala-puussa , tämä ei todellakaan ollut ensimmäinen kerta, kun hän jatkaa jauhamistaan tuosta skinistä, että miksi skini on estossa ja poistetaan huoneesta. Olen varoittanut häntä siitä usein jo aiemmin, että asia ei kuulu hänelle ja muille. Vaan kun jotkut ihmiset, eivät osaa lopettaa tuota jauhamistaan ja provosoimistaan Ylläpidosta, että sheriffeistä, niin silloin on ryhdyttävä välillä hieman järeämpiin toimenpiteisiin, kuten Herra Koalan kanssa nyt. Hänelle ei tuo n. viikon takainen Vipin poisto näkynyt auttavan asiaa, joten nyt oli lopulta bannin vuoro sitten.

Se, että nickit menee tuolla kiireessä välillä sekaisin, ei ole mikään ihme esim.minunkaan kohdalla, koska jos 4-5 puhuu minulle yhtaikaa, ylellä ja toiset vielä privassa on mahdotonta sanoa jollekin provoojalle sana tarkasti kaikki oikein ja sheriffillä on täysi "oikeus" epäillä nimimerkkejä, koska Ylläpito on itse pyytänyt heille ilmoitettavaksi kaikki ne uudet nickit, joita te eston saaneet teette lisää tänne.

Näin se nyt on, että sitä saa, mitä tilaa.
      Toivottavasti osaisitte viimeinkin käyttäytyä ko. huoneessa asiallisesti, koska monet oikeasti uskossa olevat henkilöt valittavat minulle ja make-75.lle tietyn ryhmän jatkuvasta huonosta ja tökeröstä käytöksestä huoneessa. Tuon käytöksenne takia monet mukavat chattaajat ovat lähteneet kokonaan pois Kirkko Cafesta, kun eivät ole jaksaneet enää katsella tuota "häirikkö" touhua, joka sisältää kaikenlaista solvausta, kiroilua, arvostelua ja jopa uskon asioiden "pilkkaamista", muiden haukkumista, monesti niiden, ketkä eivät ole itse paikalla.

Noista syistä tuo esto on asetettu tietylle ryhmälle, jota sieltä poistamme jatkuvasti, kun eivät itse ymmärrä pysyä poissa.

Vielä edelleen, jos on valittamista, niin valittakaa suoraan Ylläopidolle.

Omalta osaltani kannanotto tähän asiaan julkisesti täällä, että chat-huoneessa päätyy tähän. Sheriffien toiminta jatkuu tarvittaessa yhä samoin ohjein, mitä Ylläpito on meille antanut!
      Piste.

• uskoont tulen

" koska monet oikeasti uskossa olevat henkilöt valittavat minulle ja make-75.lle tietyn ryhmän jatkuvasta huonosta ja tökeröstä käytöksestä huoneessa."

onko uskossa olevat ihmiset automaattisesti jotenkin parempia käytökseltään? tuolla huoneessa vähintään yhtä usein uskovat ihmiset halveksuvat muiden vakaumuksia ja maailmankuvia. pitäisi kai olla uskossa niin sitten noteerattaisiin valitukset paremmin.

• nuhtelu

nuhtelet rankalla kädellä chattääjiä. voisitko nuhdella toista seriffiä myös hänen toiminnastaan. ei voi olla hyvä jos sinä annat keskustella muistakin aiheista kuin uskonnosta mutta tämä Make-75 ei anna.

http://imageshack.us/photo/my-images/708/seriffi1.jpg/

tässäkin täysin aiheeton banni

http://oi50.tinypic.com/ay3h1s.jpg

sefujen toiminta pitäisi olla yhdenmukaista. se tuntuu olevan mielivaltaista koska bannaatte aivan eri tasoisista asioista. toiselle riittää se että puhuu muusta kuin uskonnosta.

sopisitte edes pelisäännöt keskenänne ennenkuin toimitte

mutta sefuhan on lähtökohtaisesti aina oikeassa siitä huolimatta että moni sefu on menettänyt oikeutensa toimintansa takia

• niinpäniin

" koska monet oikeasti uskossa olevat henkilöt valittavat minulle ja make-75.lle "

Hienoa että jotkut näkevät kristallipallostaan kuka on oikeasti uskossa oleva henkilö kaikista niistä jotka uskoviksi itseään tituleeraavat. Jos on "oikeasti" uskossa niin se onkin sitten ilmeisesti tae siitä että henkilön käytös on aina hyvää. Kaikki uskovat pitävät itseään oikeasti uskossa olevina. Uskossa "oikeasti" oleminen ei ole yhtä kuin tämän ihmisen teot ja toiminta. Voi uskoa ihan oikeasti ja vilpittömästi ja toimia silti ikävästi muita kohtaan jne. Tämän pitäisi useampien ymmärtää.

Uskovia ja uskontoja myös suojellaan liikaa. Ikäänkuin se pyhittäisi kaiken jos ihminen uskoo johonkin satuun. Uskominen kaiken maailman diipadaapaan ei tee ihmisestä yhtään sen parempaa. Mutta naiivin ja tekopyhän se usein tekee. Enemmän olen nähnyt moraalittomuutta ja raadollisuutta uskovien suunnalla kuin ateistien.

• perille tuli

Jos sinulle on seriffinä olo tärkeämpää kuin ihmisyys ja ihmisen oikeamielinen kohtelu niin asia tältä osin loppuun käsitelty ja viesti tullut perille. Uskottava se silloin on että kritiikki ei tässä asiassa enää auta.

• 0+08

"oikeasti" uskossa oleminen on sitä että hyväksyy silmiä räpäyttämättä kristinuskon vääryydet eikä kykene edes ajatuksen tasolla näkemään niissä mitään kyseenalaista.

• kalekalekaleeee
        niinpäniin kirjoitti:

" koska monet oikeasti uskossa olevat henkilöt valittavat minulle ja make-75.lle "

Hienoa että jotkut näkevät kristallipallostaan kuka on oikeasti uskossa oleva henkilö kaikista niistä jotka uskoviksi itseään tituleeraavat. Jos on "oikeasti" uskossa niin se onkin sitten ilmeisesti tae siitä että henkilön käytös on aina hyvää. Kaikki uskovat pitävät itseään oikeasti uskossa olevina. Uskossa "oikeasti" oleminen ei ole yhtä kuin tämän ihmisen teot ja toiminta. Voi uskoa ihan oikeasti ja vilpittömästi ja toimia silti ikävästi muita kohtaan jne. Tämän pitäisi useampien ymmärtää.

Uskovia ja uskontoja myös suojellaan liikaa. Ikäänkuin se pyhittäisi kaiken jos ihminen uskoo johonkin satuun. Uskominen kaiken maailman diipadaapaan ei tee ihmisestä yhtään sen parempaa. Mutta naiivin ja tekopyhän se usein tekee. Enemmän olen nähnyt moraalittomuutta ja raadollisuutta uskovien suunnalla kuin ateistien.

vittu mitä pellejä te kirkkiksen sättärit ootte!!!!!!!!

• asdfghjkkjrt

Voisiko joku kirkkokahvilan seriffi nyt vielä viimeisen kerran ilmoittaa ja varmistaa ne kaikki käyttäjät, joilta on pääsy kielletty chattiin, eli ne käyttäjät jotka välittömästi bannataan nähtäessä? Siis pelkästään sen perusteella, että on chatissa vaikkei mitään asiattomuuksia puhuisikaan.

Skini, Komitea, Indin_kuvat, ja shipper nyt ainakin tämän perusteella. Kuka muu? Onko siellä esim. koala, blue, newsoftheworld..? Todella epämääräistä touhua muuten.

Eli lista nimimerkeistä, kiitos. Ihan vain selvennykseksi.

• ououououuuu

joo mä muistan et se oli se newsofttheworld

• ouououououuuuu
        ououououuuu kirjoitti:

joo mä muistan et se oli se newsofttheworld

joo ja niitten uudet nikkelit tietty

• Hyvää toimintaa

Miksi näiden häiriköiden täytyy väkisin ängetä itsensä juuri Kirkkokahvilaan?

Skiniä eivät uskonasiat kiinnosta pätkääkään, Koala taas on kiinnostunut vain Skinistä.

Täällä on huoneita kaikenlaisille ihmisille. Mikä ihmeen pakko teillä on päästä häiriköimään Kirkkokahvilaan?

Kehtaatte vielä valittaa kun saatte häiriköinnistänne eston huoneeseen.

Uskokaa jo, että Kirkkokahvila ei ole tarkoitettu teille.

• nillittäjä ossi

kirkkokahvila ei ole itsellesi tarkoitettu. senkin herkkänahkainen "hyvää toimintaa" nikki. mene pois kirkkokahvilasta.emme kaipaa nillittäjiä

• "Skiniä eivät uskonasiat kiinnosta pätkääkään, Koala taas on kiinnostunut vain Skinistä"

Tuo nyt ei pidä paikkaansa. Keskustelen paljon monista aiheista kuten uskon asioista. Maailma vain ei ole reilu paikka ja siksi skinille nuorena ja meille vanhemmillekin on tärkeää kokea oikeudenmukaisia syy-seuraussuhteita.

Se tarkoittaa sitä että kun esimerkiksi bannitaan, niin tietää itse ansainneensa sen. Kuten skinikin varmasti monet kerrat on tietänyt. Sitten kun skini on parantanut merkittävästi käytöstään useampien mielestä niin pitäisi vastaavasti saada kokea että sitä arvostetaan ja näin ollen bannit saisi jäädä saamatta.

Vastustan sellaista toimintaa jossa ihminen itse muuttaa käytöstään mutta häntä vastaan ei tulla mitenkään, vaan pas-kaa tulee niskaan. Jos tuollainen jatkuu riittävässä määrin niin se vie ihmiseltä halun yrittää mitään koska lopputuloksen voi ennalta arvata.

Tästä syystä olen kritisoinut sefuja ja ylläpitoa nimenomaan skinin kohdalla koska hänen käytös on aivan toista kuin ennen.

• Virgilius X

"Miksi näiden häiriköiden täytyy väkisin ängetä itsensä juuri Kirkkokahvilaan?"

Niinpä. Luulisi sefuilla olevan muutakin tekemistä kuin häiriköidä Kirkkokahvilassa.

"Skiniä eivät uskonasiat kiinnosta pätkääkään, Koala taas on kiinnostunut vain Skinistä."

Skinin ja erityisesti Koalan kanssa olen jutellut monestikin uskon asioista. Sen sijaan en ole ikinä nähnyt EvilCatin tai make-75:n sortuvan moiseen - ylipäänsä juuri mihinkään keskusteluun. Sama puhumattomuuden ongelma koskee monia huoneen uskovia.

Ei kai sinulle vain tullut yllätyksenä, että Kirkkokahvilassa puhuvat uskon asioista eniten ne, jotka eivät ole uskossa? Olen käynyt huoneessa jo Sirkus.comin ajoilta lähtien, mutta sinä ilmeisesti kuulit siitä vasta, kun matkustit sinne EvilCatin olkapäällä.

"Täällä on huoneita kaikenlaisille ihmisille. Mikä ihmeen pakko teillä on päästä häiriköimään Kirkkokahvilaan?"

Kysypä sitä EvilCatilta ja make-75:ltä. Itse käyn huoneessa, koska siellä on usein (ilman seriffin läsnäoloa) hedelmällisiä ja normaalia syvällisempiä keskusteluja aiheesta kuin aiheesta sekä uskovien että uskonnottomien kesken.

"Kehtaatte vielä valittaa kun saatte häiriköinnistänne eston huoneeseen."

En ole ikinä saanut sellaista estoa mihinkään huoneeseen.

"Uskokaa jo, että Kirkkokahvila ei ole tarkoitettu teille."

Miksi uskoisin? Se ei ole uskon asia. Sinun täytyy perustella, miksi minä, Koala tai kuka tahansa ei saisi keskustella uskon asioista huoneessa, jossa saavat olla nekin, jotka eivät keskustele uskon asioista. Ei ole yhtä oikeaa tapaa keskustella uskon asioista. Jos uskovalla on oikeus julistaa "ateistit helvettiin", on ateisteilla oikeus kyseenalaistaa se. Kirkolliset ja uskoon liittyvät asiat vaikuttavat yhteiskunnassa kaikkiin, myös uskonnottomiin, joten niistä puhuminen on jokaisen asia. Jos huoneen ja koko talon isäntä, ylläpito, haluaa ahdasmielisyydessään rajoittaa sananvapautta ja tehdä huoneesta uskoville yksityisen kerhotilan, voi se toki niin tehdä, mutta se päätös ei tule rengiltä (sefulta), vaan suoraan isännältä.

• Hyvää toimintaa
        Virgilius X kirjoitti:

Niinpä. Luulisi sefuilla olevan muutakin tekemistä kuin häiriköidä Kirkkokahvilassa.

"Skiniä eivät uskonasiat kiinnosta pätkääkään, Koala taas on kiinnostunut vain Skinistä."

Skinin ja erityisesti Koalan kanssa olen jutellut monestikin uskon asioista. Sen sijaan en ole ikinä nähnyt EvilCatin tai make-75:n sortuvan moiseen - ylipäänsä juuri mihinkään keskusteluun. Sama puhumattomuuden ongelma koskee monia huoneen uskovia.

Ei kai sinulle vain tullut yllätyksenä, että Kirkkokahvilassa puhuvat uskon asioista eniten ne, jotka eivät ole uskossa? Olen käynyt huoneessa jo Sirkus.comin ajoilta lähtien, mutta sinä ilmeisesti kuulit siitä vasta, kun matkustit sinne EvilCatin olkapäällä.

"Täällä on huoneita kaikenlaisille ihmisille. Mikä ihmeen pakko teillä on päästä häiriköimään Kirkkokahvilaan?"

Kysypä sitä EvilCatilta ja make-75:ltä. Itse käyn huoneessa, koska siellä on usein (ilman seriffin läsnäoloa) hedelmällisiä ja normaalia syvällisempiä keskusteluja aiheesta kuin aiheesta sekä uskovien että uskonnottomien kesken.

Miksi uskoisin? Se ei ole uskon asia. Sinun täytyy perustella, miksi minä, Koala tai kuka tahansa ei saisi keskustella uskon asioista huoneessa, jossa saavat olla nekin, jotka eivät keskustele uskon asioista. Ei ole yhtä oikeaa tapaa keskustella uskon asioista. Jos uskovalla on oikeus julistaa "ateistit helvettiin", on ateisteilla oikeus kyseenalaistaa se. Kirkolliset ja uskoon liittyvät asiat vaikuttavat yhteiskunnassa kaikkiin, myös uskonnottomiin, joten niistä puhuminen on jokaisen asia. Jos huoneen ja koko talon isäntä, ylläpito, haluaa ahdasmielisyydessään rajoittaa sananvapautta ja tehdä huoneesta uskoville yksityisen kerhotilan, voi se toki niin tehdä, mutta se päätös ei tule rengiltä (sefulta), vaan suoraan isännältä.

Alkaa mennä pahasti jankutuksen puolelle mutta sen voin nyt vielä kerran todeta, että Evilcat ja Make-75 toimivat ylläpidolta saamiensa ohjeiden mukaan. He uhraavat osan vapaa-ajastaan chat-huoneiden valvontaan ja ansaitsisivat siitä kiitosta moitteiden sijaan.

Jos ateismi on teille niin tärkeä asia, että siitä riittää keskustelua vuosiksi voitte tietysti pyytää ylläpidolta omaa ateistihuonetta. Nykyisellään touhussanne ei ole järkeä.

• Virgilius X
        Hyvää toimintaa kirjoitti:

Alkaa mennä pahasti jankutuksen puolelle mutta sen voin nyt vielä kerran todeta, että Evilcat ja Make-75 toimivat ylläpidolta saamiensa ohjeiden mukaan. He uhraavat osan vapaa-ajastaan chat-huoneiden valvontaan ja ansaitsisivat siitä kiitosta moitteiden sijaan.

Jos ateismi on teille niin tärkeä asia, että siitä riittää keskustelua vuosiksi voitte tietysti pyytää ylläpidolta omaa ateistihuonetta. Nykyisellään touhussanne ei ole järkeä.

"Alkaa mennä pahasti jankutuksen puolelle - -"

Älä sitten jankuta, vaan vastaa, kun sinulta kysytään: Sinun täytyy perustella, miksi minä, Koala tai kuka tahansa ei saisi keskustella uskon asioista huoneessa, jossa saavat olla nekin, jotka eivät keskustele uskon asioista. Ei ole yhtä oikeaa tapaa keskustella uskon asioista. Jos uskovalla on oikeus julistaa "ateistit helvettiin", on ateisteilla oikeus kyseenalaistaa se. Kirkolliset ja uskoon liittyvät asiat vaikuttavat yhteiskunnassa kaikkiin, myös uskonnottomiin, joten niistä puhuminen on jokaisen asia.

"- - mutta sen voin nyt vielä kerran todeta, että Evilcat ja Make-75 toimivat ylläpidolta saamiensa ohjeiden mukaan."

Voidaksesi väittää jotain tuollaista on sinun oltava jompikumpi edellä mainituista tai vaihtoehtoisesti joku ylläpidosta. Piiloutuminen väitettyjen "ylläpidolta saamien ohjeiden" taakse ei oikeuta yhtään bannia, koska kukaan ei ole koskaan kertonut näiden "ylläpidolta saamien ohjeiden" sisältöä. Tuomari, joka pimittää lakikirjan ja pykälän, johon ylimalkaisesti väittää tuomion perustuvan, toimii vastoin kaikkia oikeusvaltion perusteita. Koko selitys "ylläpidolta saamista ohjeista" on siten tekaistu hätävalhe, jolla ei ole mitään uskottavuutta saati painoarvoa bannien ja hiljennysten perusteita arvioitaessa.

"He uhraavat osan vapaa-ajastaan chat-huoneiden valvontaan ja ansaitsisivat siitä kiitosta moitteiden sijaan."

Kiitos tulee hyvin tehdystä työstä ja moite tulee huonosti tehdystä työstä. Hyviä sefuja kiitetään ja huonoja moititaan. Mitä enemmän sefu käyttää vapaa-aikaansa huonoon sefuttamiseen, sitä enemmän häntä siitä moititaan.

"Jos ateismi on teille niin tärkeä asia, että siitä riittää keskustelua vuosiksi voitte tietysti pyytää ylläpidolta omaa ateistihuonetta. Nykyisellään touhussanne ei ole järkeä."

Nyökkäile sinä peilille otsa ruvella, jos haluat keskustella vain samaa mieltä olevien kanssa. Mikään sääntö ei kiellä olemasta eri mieltä uskon asioissa, joten sinulla ei ole mitään sanomista siihen, että ateistit keskustelevat uskon asioista Kirkkokahvilassa, jossa puheenaiheena ovat uskon asiat.

• Hyvää toimintaa
        Virgilius X kirjoitti:

Älä sitten jankuta, vaan vastaa, kun sinulta kysytään: Sinun täytyy perustella, miksi minä, Koala tai kuka tahansa ei saisi keskustella uskon asioista huoneessa, jossa saavat olla nekin, jotka eivät keskustele uskon asioista. Ei ole yhtä oikeaa tapaa keskustella uskon asioista. Jos uskovalla on oikeus julistaa "ateistit helvettiin", on ateisteilla oikeus kyseenalaistaa se. Kirkolliset ja uskoon liittyvät asiat vaikuttavat yhteiskunnassa kaikkiin, myös uskonnottomiin, joten niistä puhuminen on jokaisen asia.

"- - mutta sen voin nyt vielä kerran todeta, että Evilcat ja Make-75 toimivat ylläpidolta saamiensa ohjeiden mukaan."

Voidaksesi väittää jotain tuollaista on sinun oltava jompikumpi edellä mainituista tai vaihtoehtoisesti joku ylläpidosta. Piiloutuminen väitettyjen "ylläpidolta saamien ohjeiden" taakse ei oikeuta yhtään bannia, koska kukaan ei ole koskaan kertonut näiden "ylläpidolta saamien ohjeiden" sisältöä. Tuomari, joka pimittää lakikirjan ja pykälän, johon ylimalkaisesti väittää tuomion perustuvan, toimii vastoin kaikkia oikeusvaltion perusteita. Koko selitys "ylläpidolta saamista ohjeista" on siten tekaistu hätävalhe, jolla ei ole mitään uskottavuutta saati painoarvoa bannien ja hiljennysten perusteita arvioitaessa.

"He uhraavat osan vapaa-ajastaan chat-huoneiden valvontaan ja ansaitsisivat siitä kiitosta moitteiden sijaan."

Kiitos tulee hyvin tehdystä työstä ja moite tulee huonosti tehdystä työstä. Hyviä sefuja kiitetään ja huonoja moititaan. Mitä enemmän sefu käyttää vapaa-aikaansa huonoon sefuttamiseen, sitä enemmän häntä siitä moititaan.

"Jos ateismi on teille niin tärkeä asia, että siitä riittää keskustelua vuosiksi voitte tietysti pyytää ylläpidolta omaa ateistihuonetta. Nykyisellään touhussanne ei ole järkeä."

Nyökkäile sinä peilille otsa ruvella, jos haluat keskustella vain samaa mieltä olevien kanssa. Mikään sääntö ei kiellä olemasta eri mieltä uskon asioissa, joten sinulla ei ole mitään sanomista siihen, että ateistit keskustelevat uskon asioista Kirkkokahvilassa, jossa puheenaiheena ovat uskon asiat.

En ole Evil, Make tai ylläpidon edustaja vaan tavallinen keskustelija kuten sinäkin.

Jotain voisin tässä ehkä kuitenkin sinulle selventää.

Internetin keskustelusivustoilla on omat sääntönsä. Siis OMAT. Säännöt voivat olla periaatteessa ihan millaisia tahansa. Jos jollekin sivustolle ei jotakuta käyttäjää haluta, kyseisen käyttäjän on ihan turha kaivaa lakikirjaa esille ja alkaa miettiä oikeuksiaan. Suomi24 tarjoaa mahdollisuuden keskustella. Ilmaiseksi. Se ei tarkoita sitä, että sinä voisit alkaa VAATIA ylläpidolta yhtään mitään. Ole tyytyväinen, että sinulla on tämä mahdollisuus keskustella chat-huoneissa äläkä valita turhaan ylläpidon linjanvedoista sen suhteen mitä missäkin huoneessa saa ja ei saa sanoa. Tämähän on hyvin vapaamielinen sivusto, tarjolla on huoneita erilaisille seksuaalisille suuntautumisille jne. Kutakuinkin kaikki mahdolliset keskustelijat ON täällä otettu huomioon tarjoamalla heille sopivia huoneita. Jostain syystä tämä ei sinulle sovi vaan haluat väkisin keskustella huoneessa joka EI sinulle sovi. Tätä voisit nyt vähän miettiä.

• kaikkii sit onkin
        Virgilius X kirjoitti:

Voiks noin tyhmiä olla ees olemassa mitä sä VirgiliusX "NAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"

Mitähän tää kuuluu suomi24.jään

"Oikeusvaltiossa ratkaisun lopputulosta ja sovellettuja lainkohtia ei voida määrätä pidettäväksi salassa, vaan ne ovat aina julkisia. Tämä julkisuusperiaate on tunnustettu myös YK:n yleismaailmallisen ihmisoikeuksien julistuksen 11. artiklassa."

Pöljä me ollaan suomi24 jäs eikä Yk.ssa "NAURAAAAAAAAA"

Serihvit tietää mitä tekee ja ihan oikene tekeekin KIrkkises pellet vaan vinkuu ku ei haluu ottaa vastuuta aiheuttamastaan "NAURAAAAA" ei voi tosiaan sultakaa kauhal vaatii ku on lusikal annettu !!!!!! :DDDDD

• cillacilla
        Virgilius X kirjoitti:

Äläkää provosoiko meitä uskovaisia ja pilkatko jatkuvasti ja tuutte tarjoon sinne muita uskontoja ja pilkaatte meidän. Kiroilette ja nimittelette muita ja sefuja olette todella törkeitä! Hyi! Kehtaatte vielä täällä jatkaa samaa touhuanne!
        Oikein oksettaa.

• -Komitea-

Niin. Mikä yhdistää kaikkia bannivainottuja?

1. Jokainen on ollut niin tahditon, että on avannut suunsa Evilin toimintaa vastaan.

2. Kaikki ovat ateisteja (Indiä ehkä lukuunottamatta).

Eli ihan sikamaisia häiriköitä

• Hyvää toimintaa

1. Evil ei bannaa keskustelijoita huvikseen tai ilkeyttään vaan jatkuvan, jopa vuosia kestäneen häiriköinnin takia.

2. Kun huone on tarkoitettu uskonasioista keskusteluun ei ole mitään järkeä juuttua sinne vuosiksi julistamaan, ettei usko mihinkään. Se ei ole rakentavaa keskustelua vaan häiriköintiä.

Bannatut ovat valinneet itselleen VÄÄRÄN HUONEEN. Kun nyt esim. tämä paljonpuhuttu Skini ei ole koskaan sanonut halaistua sanaa minkäänlaisista uskonasioista, minä en ymmärrä miksi hän ylipäätään haluaa keskustella Kirkkokahvilassa. Hänelle löytyisi täältä sopivampia huoneita.

Miksi te mieluummin ryhdytte kiusaamaan seriffejä kuin valitsette itsellenne sopivan huoneen?

• -k-

1. Evil bannaa mielestäni usein henkilökohtaisista, mitättömistä syistä ja miellyttääkseen niitä suvaitsevaisia tosiuskovaisia kuten sinä. Kirkon ovet eivät näemmä olekaan kaikille auki :D

2. Uskonasioista keskustelu ei ole Raamatun jakeiden copypastettamista, messuamista tai niiden kaikkien tiedossa olevien opinkappaleiden neuroottista toistamista. Keskustelussa on aina myös erilaisia mielipiteitä, joskus siinä ollaan jopa täysin eri mieltä. Se on täysin sallittua live-elämässä eikä mikään laki sitä kiellä. Niin ja jos se chat on vain uskonasioille, niin miksi kuitenkin jauhatte jotain muuta tekin?

Jos sinä et ymmärrä Skiniä, niin se ei tee hänestä yhtään huonompaa. Kyse on vain sinun vajavaisesta ymmärryksestäsi.

Kukaan ei kiusaa sheriffiä. Hänen toimintaansa vain kyseenalaistetaan. Kuten pitääkin..mutta se on tietysti outo juttu uskovalle.

• jsikkmfdmnitjuksl

oikee paskanjauhaja oot ja keksit valeita ihmisistä jotka tekee ohjeiden mukaa!

• stadinjätkät

kirkkiksen sättiksiltä ei voi kauhalla vaatia ku on lusikalla annettu ei oo ilmeisesti lääkitys osunut kohilleen! lopettakaa jo sefujen mollaaminen ne tekee juur niin kun niille on ohjeistettu ja ei make eikä iiveli banni ikinä ketää turhasta te vaan vittuilette ku ette hyväksy omii tekojanne ja niistä tulleita seuraamuksii tai teijän kavereitten sekoiluja siel. uskikset ei oo saanu olla siel rauhas siit saakka ku te sinne tietyt virtsa aivot tulitte aikoinaan! mä oon sitä mieltä et haistakaa paska ja painukaa sielt koko huoneest muualle vittuileen!

• ananasakääpä

moni sefu on menettänyt suomi24:ssä sefun oikeutensa väärän toiminnan takia. taidat olla aika auktoriteettiuskovainen jos et tätä ymmärrä.

mitä uskoviin tulee niin uskovien käytös on vähintään yhtä huonoa kuin muidenkin.

• -k-

Virtsa-aivo kirjoitetaan tällä tavalla: virtsa-aivo. Anteeksi tautologia. Muuten kiitosta vaan kantaaottavasta viestistäsi. Olet ilmeisesti uskis, koska olet noin tuohtunut, että loukkaat, haistattelet ja käytät tökeröä kieltä. Sua ei tietysti koskaan ole bannattu ;P. Puolue pitää huolen omistaan, NSDAP rocks.

• Hyvää toimintaa

Kukaan ei tässä kuitenkaan ole vastannut siihen kysymykseen miksi teille "uskonnottomille" ei kelpaa mikään muu huone kuin Kirkkokahvila.

Huoneita riittää mutta vuodesta toiseen teillä on tarve "kyseenalaistaa ja väitellä", tosiasiassa häiriköidä Kirkkokahvilassa.

Kun sitten joku siihen puuttuu, kuten Evil ja Make, alatte häiriköidä siitä.

Menisitte jo muualle hölöttämään. Vai eikö häiriköinti muissa huoneissa olekaan niin "jännää"?

Naurettavimpia ovat nämä pelleilijät jotka yrittävät tehdä häiriköinnistään jonkinlaisen ihmisoikeuskysymyksen. "Minulla on oikeus". Ei ole. Sinulla ei ole oikeutta pilata muiden keskustelua.

Evil ja Make ovat ylläpidon ohjeiden mukaisesti puuttuneet häiriköintiinne ja se teitä tietysti nyt harmittaa.

• solaris4567

"Kukaan ei tässä kuitenkaan ole vastannut siihen kysymykseen miksi teille "uskonnottomille" ei kelpaa mikään muu huone kuin Kirkkokahvila."

Eikä kukaan "uskova" ole vastannut siihen kysymykseen, mikä siinä ruksin käytössä on niin vaikeaa? Aina jaksetaan valittaa siitä, että häiriköt aiheuttavat chatissa kaaosta, hölöttävät mitä sattuu, pilaavat muiden keskustelun jne. mutta kovinkaan moni häirityksi tuleva ei koskaan älyä käyttää sitä ruksimisominaisuutta. Se ratkaisee ongelman hyvin pitkälti yhdellä hiiren painalluksella, ilman että täytyy hakea seriffiä apuun.

Muutenkin kyseenalaistan seriffien päivystämisen huoneessa. Mihin sellaiseen seriffi muka pystyy, johon ruksiminen ei pysty? Bannailuun joo, mutta mitä se muuta on kuin väliaikainen ratkaisu. 24 tunnin bannit sinne tai tänne, seuraavana päivänä pääsee taas. Trollailkoon ruksittu chattaaja sitten yksinään, ei se siellä ketään haittaa, jos kukaan sellainen ei ole näkemässä niitä viestejä kuka niitä ei haluakaan nähdä. Ihan samalla tavalla monet ateistit ruksaavat nämä raamatun lauseita jatkuvalla syötöllä kopypastettavat kiihkoilijat. Ei se nyt yhtään sen järkevämpää käytöstä ole, vaikka "uskonnollista käytöstä" onkin.

Ja uskon suurimman syyn Kirkkokahvilassa chattailyyn olevan sen, että siellä on tuttua porukkaa. Vaikka siellä monen mielestä "häiriköitä" olisikin, niin siltä nämä "häiriköt" juttelevat ihan normaalistikin ihan normaaleista asioista muiden tuttujen ja tuttavallisten chattaajien kanssa, jopa sulassa sovussakin. Ehkä ratkaisu on sitten se, että Kirkkokahvilan porukka lähtee evakkoon toiseen chattiin, vaikka tänne pelkkään Kahvila-huoneeseen: http://chat.suomi24.fi/login.cgi?cid=861&gid=6

tai johonkin hiljaisempaan kaupunki/alue-chattiin, vaikka sinne hemmetin Forssaan: http://chat.suomi24.fi/login.cgi?cid=933&gid=5

• Hyvää toimintaa

Sitähän minä olen tässä yrittänyt saada menemään perille. Valitkaa itsellenne sopiva huone.

• hihihohoo

Eiköhän sinnekin sitten tule kirkkochatin uskovaiset julistamaan. Ovathan monet heistä kunnostautuneet esim. kaupunkichateissa. Barrykin aikoinaan floodasi pitkät tovit =)

• Mies maailman laidal

Suomi24:ssä on monenlaisia valvojia,mutta harva niistä on näin neutraali kuin Evilcat.Olen seurannut sivusta hänen toimintaansa.Minusta se on täysin oikeudenmukaista toimintaa.Ilman hyvää kuria uskontohuoneessa tulisi täyssota.Lisään vielä että ihmisten olisi aika viilentää tunteensa ennen kuin tulevat keskustelemaan.Kyseessä on keskustelupalsta ei nyrkkeilykehä.

• kaasulamppu45

"Ilman hyvää kuria uskontohuoneessa tulisi täyssota."

Niin, koska ihmiset eivät osaa käyttää ruksia. Sekin ajaa ihan saman asian. Enkä edelleenkään ole muuten saanut vastausta siihen, mikseivät itsensä loukatuksi tai häirityksi kokeneet chattaajat sitä käytä. Sitä varten se juuri on ja jos sillä saa floodaavat kristityt aisoihin, miksei siis muita "häiriköitäkin"?

Nyt touhu on nykyään näköjään se, että Kirkkokahvilassa on suurimman osan päivästä samat kolme sefua yhtä aikaa paikalla ties mitä päivystämässä. Sinänsä huvittavaa, että onkohan niillä nyt sitten muuta elämää, kuin kokemansa ylevä velvollisuus notkua chatissa kyttäämässä mahdollisia häiriköitä? Mulla ei ainakaan ole mitään velvollisuutta häiriköidä tai edes keskustella siellä, koska elämässä tapahtuu muutenkin jänniä asioita. Luultavasti seriffit menettävät yöunensa ja stressaavat hirveästi, elleivät ole tietoisia Kirkkokahvilassa vallitsevasta tilanteesta. Siinäpä odottelevat sitten, varmaan mielenkiintoista touhua :)

• -k-

Evil neutraali? Oot kai sitten ollut paikalla vasta sitten, kun hän on sotansa jo sotinut ja roviot ovat sammuneet. Hyvä läppä, oikein hyvä.

• Hyvää toimintaa

Kylläpä jaksatte olla lapsellisia, aikuiset ihmiset. Evil ei sodi eikä sytyttele rovioita vaan huolehtii asiallisten keskustelijoiden viihtyvyydestä. Kirkkokahvila ei ole teille tarkoitettu mutta sitähän te ette usko joten olette kyllä banninne ansainneet. Se, että kehtaatte vielä valittaa on jo hävyttömyyden huippu.

Evilille kiitos jaksamisesta, oma kärsivällisyyteni olisi näiden häiriköiden kanssa kulunut loppuun jo aikaa sitten.

• ououououu

Onko aivotoimintaa olleskaan? Eikö mee perille et bannatuille on täydellinen kielto tulla Kirkkikseen?!! Siks evili ja make ja tähdenlentoromu bannaa tietyt kun NIILLÄ ON SE SAATANAN ESTO! Etteks te tajua selvää asiaa!

• ls ntundllfmmj

sul on esto mitä sä vngut siin!

• maapallo

Nyt puhutaan suomi24.n uskontohuoneen keskustelusta.
      Käytös uskontojen huoneessa on ihmetyttävää.Ei tarvittaisi sefuja jos kaikilla olisi inhimillisyyttä ja käytettäisiin asiallista kieltä. Jokaisessa uskonnossa on sekä hyvät että huonot puolet. Kellään muilla ei ole täydellistä uskontoa paitsi intiaaneilla.-Äiti maa sua rakastamme.-

• YLLÄPITO HERÄTYS, tehkää näille Kirkko kafeen sefuille jotain!!!

• l.................

Kyllä meni juuri Allermedia BOIKOTTIIN. Eli Suomi24 ja seiska päivä

• Mediantarkkailija

MIKSI TÄTÄ ÄLYTÖNTÄ SEFUJEN HAUKKUMIS VIESTIKETJUA EI OLE POISTETTU!?

YLLÄPITO HOI ! MITÄ TE VIELÄ MIETITTE!? ANNATTE TÄÄLLÄ VAPAASTI MOLLATA AHKERIA AVUSTAJIANNE VAIKKA ITSE OLETTE HEIDÄT OHJEISTANEET TOIMIMAAN TOIVOTULLA TAVALLA OIKEIN!!! ?

MINUSTA JA MONESTA MUUSTA TÄMÄ ON JO TÖRKEÄÄ !

ANNATTE SAMOJEN HÄIRIKÖIDEN MELLASTAA TÄÄLLÄ KUITENKIN !

HERÄTKÄÄ JO !

• rikkamalka

Et kai syytä ylläpitoa osaamattomuudesta vai miksi opetat heille, että miten heidän pitäisi toimia? TÖRKEÄÄ!!!!!

• Mediatarkkailija

EIVÄT NÄY OSAAVAN TAI EIVÄT VÄLITÄ!

• LithiumHead

Tulkaa IRCnettiin #jumaluus -kannulle. Yritetään pystyttää sitä. Kanava on omien hengellisten polkujen kulkijoille. Ei moralisteille eikä valmiiden uskontojen höynäyttäneille hihhuleille.

• joopajoojajaapajaa

Samat logit löytyy ylläpidolta.

keskustelematta.
      BlueSkiesAhead => grimmin.veljesten.sisko: Evil
      ss.niper liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 23134 minuutin ajan..
      ss.niper: moro
      ss.niper: moro blu
      ss.niper: moro evil
      sisteryes liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 3897 minuutin ajan..
      sisteryes:
      ss.niper: sis
      sisteryes: ss.
      ss.niper: herra ss sulle..
      zxc8 poistui keskustelusta
      sisteryes: muaHAH HAhaa!!
      BlueSkiesAhead: Älä innostu, urpo.
      ss.niper: kenne puhut urpo blu
      sisteryes:
      BlueSkiesAhead: Evilille.
      BlueSkiesAhead: Floodaa privana.
      sisteryes: miten menee skidi?
      BlueSkiesAhead: ss.niper = evil
      ss.niper: jaa
      ss.niper: en ees puhu sulle privana
      ss.niper: menee ihan hyvin, tulin just ylitöist
      sisteryes: hyvä juttu
      BlueSkiesAhead: Tämä chat on uskonasioita varten
      BlueSkiesAhead: Ei työjutteluja.
      ss.niper: jeesus ei jaksais mun töitä
      ss.niper: ei se jaksais näi rankkaa fyysisest
      sisteryes: met löydettiin kaupasta sopivat eväät: ukko löysi Reino-kaljaa ja mää löysin Aino-jäätelöö
      ss.niper:
      ss.niper: onks vähän noloo
      mkultras: Ihanan junttia
      BlueSkiesAhead: Mitä erikoista on Reino-kaljassa?
      ss.niper: no reino ja aino oli se pointti blu
      sisteryes: se on varmaan niistä tossuista puristettua..
      ss.niper: mut ku oot nii älykääpiö nii et tajunnu
      BlueSkiesAhead: Et vastannut kysymykseeni.
      mkultras: Onko olvin valmistamaa?
      BlueSkiesAhead: Reino on arvatenkin jokin uusi brändi, mitä erikoista siinä on verrattuna muihin markettilitkuihin?
      mkultras: ei varmaan mitään...
      BlueSkiesAhead: Laitetaan vähän erilainen tölkki ja euro, pari hintaa lisää, niin tyhmä kansa ostaa.
      ss.niper: bluul on jotain patoutumii
      ss.niper: reinoi kohtaa
      BlueSkiesAhead: Mitä?
      BlueSkiesAhead: Aivan sama se sille nimelle.
      sisteryes: se saatto olla olvin. mä en ole kauhean kiinnostunut muusta kun minusta oli vaan hauskat evväät meillä
      ss.niper: jwep
      BlueSkiesAhead: Juntit eväät.
      BlueSkiesAhead: Kohta tulee make-75.
      ss.niper: teen ruokaa
      BlueSkiesAhead: Vois laittaa sille chatpostia, että tulee kirkkokahvilaan
      BlueSkiesAhead: Lämmität liha... ei kun rustojänneteurasjätepullia vai?
      ss.niper: kalapuikkoi
      BlueSkiesAhead: Junttia...
      ss.niper: ja ranskiksii
      sisteryes: mmm... kalapuikkoja
      ss.niper: miks
      sisteryes: kalapuikot on hyviä
      BlueSkiesAhead: Teurajätepuikkoja.
      mkultras poistuu paikalta: liian pitkään keskustelematta.
      BlueSkiesAhead: heehhehe
      ss.niper: ei oo
      jumalan.sana liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 10392 minuutin ajan..
      Et ole valinnut keskustelijaa.

• joopajoojajaapajaa

jatkuu.

grimmin.veljesten.sisko:
        grimmin.veljesten.sisko poistuu paikalta: Tuli parempaa tekemistä.
        Olet tauolla, sano jotain jatkaaksesi.
        ss.niper: anna evilin olla
        ss.niper: kyl se saa olla tääl
        ss.niper: ei olla hommattu sille viel ikibannei
        BlueSkiesAhead: En väittänyt etteikö saisi olla.
        ss.niper: no mut kiusaat
        sisteryes: lämmitettiin joskus jotain ihme pakastemantelikalaa uunissa ja kissoille oli jotain epäkalaa. ai että ne oli vihasia siitä!
        ss.niper: pienempiis
        ss.niper: mä oisin syöny kissat
        BlueSkiesAhead: Mitä olen kiusannut?
        BlueSkiesAhead: Ei silmäniskuhymiön laittaminen ole kiusaamista.
        sisteryes: en tiedä tietysti, mutta epäilen, että kissan liha ei olis hyvää
        ss.niper: lol
        BlueSkiesAhead: Miksei se voisi olla hyvää? Koska se on söpö eläin?
        sisteryes: onhan sikaki söpö eläin
        BlueSkiesAhead: Kissaa syödään esim. Kiinassa.
        sisteryes: koirasta oon kuullu. kissoista en
        BlueSkiesAhead: Eläin mikä eläin.
        sisteryes: enivei, en söisi mitään petoeläintä.
        BlueSkiesAhead: Mikset?
        sisteryes: mitä ylempänä ravintoketjussa, sen enemmän myrkkyjä kertyy lihaan
        ss.niper: ei ihmisen lihassa oo myrkkyi
        sisteryes: no ja aivan taatusti on
        sisteryes: mieti ny
        ss.niper: en usko
        BlueSkiesAhead: Hauduta kannen alla 30 minuuttia.
        sisteryes: tupakka, alkoholi, kaikki lääkkeet, säteilytetty röntgeneillä ja ties millä
        ss.niper: ed gein söi pikka lapsii
        ss.niper: ei joku 8v poika voi olla myrkyllinen
        BlueSkiesAhead: Ei syönyt.
        mkultras: Ihminen täynnä säilöntäaineita, ei tarvi erikseen muumioda, kun syö tarpeeksi eineksiä
        BlueSkiesAhead: Ed Geinin kannibalismia ei koskaan todistettu.
        sisteryes: niin! säilöntäaineetkin vielä!
        hammarhjärta liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 347750 minuutin ajan..
        hammarhjärta: iltamat
        ss.niper: sori
        ss.niper: jerffred dahmel
        ss.niper: väärän nimen sanoin
        BlueSkiesAhead: Jeffrey Dahmer
        ss.niper: ed gein teki vaa ihmisist nahkavaatteit
        ss.niper: se just4
        BlueSkiesAhead: Mutta eihän Dahmer pikkulapsia syönyt/murhannut?
        ss.niper: NO SÖI
        mkultras poistuu paikalta: Tuli parempaa tekemistä.
        ss.niper: se musta poika karkas kyttien luokse
        Owashi poistuu paikalta: liian pitkään keskustelematta.
        ss.niper: kytät palautti sen sille
        ss.niper: ja sit se teki siit safkaa
        BlueSkiesAhead: 14-vuotias oli nuorin uhri.
        ss.niper: googletitko
        BlueSkiesAhead: Ei ehkä ihan niin "pikkulapsi", vaikka lapsi olikin.
        ss.niper: onks sata varma
        BlueSkiesAhead: Googletin ja varmistin tiedon.
        BlueSkiesAhead: Menee kato monesti sekasin nää kaikki tapetut ja tappajat.
        ss.niper: kuka sano et paras liha on 8v pojan reisiliha, tyttö on sitkeempää
        ss.niper: fish?
        BlueSkiesAhead: Hmm...
        ss.niper: albert fish?
        BlueSkiesAhead: En tiedä.
        BlueSkiesAhead: Mutta Andrei Tšikatilo ... siinä oli "sitä jotain"
        jumalan.sana liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 10402 minuutin ajan..
        sisteryes poistui keskustelusta
        hammarhjärta poistuu paikalta: liian pitkään keskustelematta.
        jumalan.sana liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 10404 minuutin ajan..
        BlueSkiesAhead: Keskustellaan sarjamurhaajista.
        ss.niper: ok
        ss.niper: edmund kemper
        BlueSkiesAhead: Mitä mieltä Andrei Tšikatilosta?
        ss.niper: meikän märkäuni
        ss.niper: ei mitää mieltä
        BlueSkiesAhead: Mikset.
        ss.niper: tunnen vaa amerikkalaisii sarjamurhaajii
        BlueSkiesAhead: Hoho.
        BlueSkiesAhead: Tiiätkö mikä ärsyttää.
        vepu poistui keskustelusta
        ss.niper: no
        amu.l liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 0 minuutin ajan..
        BlueSkiesAhead: Kun Charles Manson demonisoidaan aina sarjamurhaajaksi, vaikkei se omakätisesti tappanut ketään.
        BlueSkiesAhead => amu.l: Evil
        ss.niper: se oli pikku hitler
        pakanapiste liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 125837 minuutin ajan..
        pakanapiste: Moi Snipsu.
        ss.niper: kmoi
        ss.niper: ¨pakara
        pakanapiste: Yhteistyösopimus valmis.
        ss.niper: onneks olkoo
        pakanapiste: Kiitos.
        qtis liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 60517 minuutin ajan..
        qtis => ss.niper: pupuli
        pakanapiste: Firman kanssa, jonka liikevaihto on vuodessa 6,5 miljardia euroa...
        pakanapiste: Enempää en voi kertoa.
        vepu liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 684494 minuutin ajan..
        ss.niper: kutomo lempi toosani
        BlueSkiesAhead => vepu: mee baariin
        vepu: mee baariin
        ss.niper: pakara ei tarvi kertoo,mut hieno juttu
        qtis: melko mielenkiintoisia bannauskäänteitä ollu täälä :D

• joopajoojajaapajaa
        joopajoojajaapajaa kirjoitti:

jatkuu.

grimmin.veljesten.sisko:
        ss.niper: anna evilin olla
        ss.niper: kyl se saa olla tääl
        ss.niper: ei olla hommattu sille viel ikibannei
        BlueSkiesAhead: En väittänyt etteikö saisi olla.
        ss.niper: no mut kiusaat
        sisteryes: lämmitettiin joskus jotain ihme pakastemantelikalaa uunissa ja kissoille oli jotain epäkalaa. ai että ne oli vihasia siitä!
        ss.niper: pienempiis
        ss.niper: mä oisin syöny kissat
        BlueSkiesAhead: Mitä olen kiusannut?
        BlueSkiesAhead: Ei silmäniskuhymiön laittaminen ole kiusaamista.
        sisteryes: en tiedä tietysti, mutta epäilen, että kissan liha ei olis hyvää
        BlueSkiesAhead: Miksei se voisi olla hyvää? Koska se on söpö eläin?
        sisteryes: onhan sikaki söpö eläin
        BlueSkiesAhead: Kissaa syödään esim. Kiinassa.
        sisteryes: koirasta oon kuullu. kissoista en
        BlueSkiesAhead: Eläin mikä eläin.
        sisteryes: enivei, en söisi mitään petoeläintä.
        BlueSkiesAhead: Mikset?
        sisteryes: mitä ylempänä ravintoketjussa, sen enemmän myrkkyjä kertyy lihaan
        ss.niper: ei ihmisen lihassa oo myrkkyi
        sisteryes: no ja aivan taatusti on
        sisteryes: mieti ny
        ss.niper: en usko
        BlueSkiesAhead: Hauduta kannen alla 30 minuuttia.
        sisteryes: tupakka, alkoholi, kaikki lääkkeet, säteilytetty röntgeneillä ja ties millä
        ss.niper: ed gein söi pikka lapsii
        ss.niper: ei joku 8v poika voi olla myrkyllinen
        BlueSkiesAhead: Ei syönyt.
        mkultras: Ihminen täynnä säilöntäaineita, ei tarvi erikseen muumioda, kun syö tarpeeksi eineksiä
        BlueSkiesAhead: Ed Geinin kannibalismia ei koskaan todistettu.
        sisteryes: niin! säilöntäaineetkin vielä!
        hammarhjärta liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 347750 minuutin ajan..
        hammarhjärta: iltamat
        ss.niper: sori
        ss.niper: jerffred dahmel
        ss.niper: väärän nimen sanoin
        BlueSkiesAhead: Jeffrey Dahmer
        ss.niper: ed gein teki vaa ihmisist nahkavaatteit
        ss.niper: se just4
        BlueSkiesAhead: Mutta eihän Dahmer pikkulapsia syönyt/murhannut?
        ss.niper: NO SÖI
        ss.niper: se musta poika karkas kyttien luokse
        ss.niper: kytät palautti sen sille
        ss.niper: ja sit se teki siit safkaa
        BlueSkiesAhead: 14-vuotias oli nuorin uhri.
        ss.niper: googletitko
        BlueSkiesAhead: Ei ehkä ihan niin "pikkulapsi", vaikka lapsi olikin.
        ss.niper: onks sata varma
        BlueSkiesAhead: Googletin ja varmistin tiedon.
        BlueSkiesAhead: Menee kato monesti sekasin nää kaikki tapetut ja tappajat.
        ss.niper: kuka sano et paras liha on 8v pojan reisiliha, tyttö on sitkeempää
        ss.niper: fish?
        BlueSkiesAhead: Hmm...
        ss.niper: albert fish?
        BlueSkiesAhead: En tiedä.
        BlueSkiesAhead: Mutta Andrei Tšikatilo ... siinä oli "sitä jotain"
        jumalan.sana liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 10402 minuutin ajan..
        sisteryes poistui keskustelusta
        jumalan.sana liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 10404 minuutin ajan..
        BlueSkiesAhead: Keskustellaan sarjamurhaajista.
        ss.niper: ok
        ss.niper: edmund kemper
        BlueSkiesAhead: Mitä mieltä Andrei Tšikatilosta?
        ss.niper: meikän märkäuni
        ss.niper: ei mitää mieltä
        BlueSkiesAhead: Mikset.
        ss.niper: tunnen vaa amerikkalaisii sarjamurhaajii
        BlueSkiesAhead: Hoho.
        BlueSkiesAhead: Tiiätkö mikä ärsyttää.
        vepu poistui keskustelusta
        ss.niper: no
        amu.l liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 0 minuutin ajan..
        BlueSkiesAhead: Kun Charles Manson demonisoidaan aina sarjamurhaajaksi, vaikkei se omakätisesti tappanut ketään.
        BlueSkiesAhead => amu.l: Evil
        ss.niper: se oli pikku hitler
        pakanapiste liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 125837 minuutin ajan..
        pakanapiste: Moi Snipsu.
        ss.niper: kmoi
        ss.niper: ¨pakara
        pakanapiste: Yhteistyösopimus valmis.
        ss.niper: onneks olkoo
        pakanapiste: Kiitos.
        qtis liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 60517 minuutin ajan..
        qtis => ss.niper: pupuli
        pakanapiste: Firman kanssa, jonka liikevaihto on vuodessa 6,5 miljardia euroa...
        pakanapiste: Enempää en voi kertoa.
        vepu liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 684494 minuutin ajan..
        ss.niper: kutomo lempi toosani
        BlueSkiesAhead => vepu: mee baariin
        vepu: mee baariin
        ss.niper: pakara ei tarvi kertoo,mut hieno juttu

jatkuu.
        vepu: apina
        BlueSkiesAhead: prööt
        qtis: kävin eilen lueskelemassa keskustelupalstalta
        BlueSkiesAhead: Meno on ollut hurjaa.
        vepu: luin eilen tätä ruutua
        vepu: o
        ss.niper: evil on uskotellu romulle ja make75.lle et puolil tääl ois "ikibannit"
        BlueSkiesAhead: Haenko maken tänne?
        ss.niper: heh
        BlueSkiesAhead: Mitähän noi ikibannit käytännössä on?
        vepu: hammari hakee kohta
        pakanapiste: Heikki Salmela on kuulemma vähän kireänä, kun sen 20 miljoonan investointi on valumassa hukkaan...
        pakanapiste: Päivän juoru.
        vepu: taluttaa k'destä oikein
        ss.niper: vepu jep
        BlueSkiesAhead: Puhutaan huumeista, niin make varmasti tulee tänne.
        pakanapiste: On muuten sellainen kaveri, että ei uskoisi, että se on Hesburgerin luonut.
        pakanapiste: Saapas.
        amu.l: liian paljon rahaa..hyvää
        amu.l: vaiko pahaa
        qtis => ss.niper: tuu hieroon mun selkää
        hammarhjärta => vepu: vepu hei, miksi oot muuttunu.... koskaa en oo hakenu...
        ss.niper: tuun hieroo sun pimppaa
        BlueSkiesAhead: Raha on automaattisesti hyvä asia.
        hammarhjärta => vepu: ei se maailma parane tuolla..
        qtis => ss.niper: no sitä voit hieroo sit kun selkä on kuosissa
        BlueSkiesAhead: Voisin tulla hieromaan sniperin välilihaa.
        vepu => hammarhjärta: kyllä mää vieläkin olen mies
        amu.l: jos automaatit antaa rahaa
        hammarhjärta => vepu: suunsoittajaksi?
        grimmin.veljesten.sisko poistuu paikalta: liian pitkään keskustelematta.
        hammarhjärta => vepu: vepu voi ny miettiä vähän aikaa...
        BlueSkiesAhead: Laitan makelle viestin että tulee tänne.
        ss.niper: en mä mitää selkää...persettä..
        BlueSkiesAhead: En jaksa chatata.
        vepu => hammarhjärta: joko hate catin
        ss.niper: et laita
        ss.niper: mee pois
        vepu => hammarhjärta: vai maken
        qtis => ss.niper: ei mun perse oo kipee vaan selkä
        hammarhjärta => vepu: ehkä shakki kerhossa ois kivempaa..
        vepu => hammarhjärta: noh noh
        BlueSkiesAhead: Laitoin viestin.
        hammarhjärta => vepu: ei tartte alkaa tuubaa soittaa...
        amu.l: shakissa voittaa itsensä
        BlueSkiesAhead: Sormi poistu-napille.
        hammarhjärta: hohhojjaa
        vepu => hammarhjärta: no totta vaan puhun
        Naurettavaa poistui keskustelusta
        takkutucka liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 877 minuutin ajan..
        hammarhjärta => vepu: mieti viellä hiukan...
        vepu => hammarhjärta: no jos en mieti niin make tulee
        BlueSkiesAhead: trololoo
        hammarhjärta => vepu: ei se paha olo lähe tuolla pois
        hammarhjärta => vepu: jos sellasta on...
        vepu => hammarhjärta: 3 euroo vetoa
        hammarhjärta => vepu: luultavammin hän tullee ennemmi tai myöhemmi..
        vepu => hammarhjärta: ruksin ja se tulee 20 minuutin päästä viimeistään
        vepu: do dii
        vepu: ovet narisee
        BlueSkiesAhead: Ei enää tupakkaa mieleni tee
        hammarhjärta: jahas...
        pakanapiste: Emmi on kuulemma ihastunut minuun...
        hammarhjärta: nonni..
        BlueSkiesAhead: Emmi on maken hellu.
        amu.l: olen tavannut sivistyneitä homoja mutta naimisiin meneminen on miehen ja naisen välinen suhde ennenkaikkea
        pakanapiste: Kun kysyin, että mitenkäs siinä näin on päässyt käymään, niin Emmi ei tiennyt.
        hammarhjärta: ei sitä tiiä millo ihastuu...
        hammarhjärta: ei voi päättää.. luultavammi...
        vepu: prööt
        BlueSkiesAhead: vepu hoi
        pakanapiste: Ajattelin huomenna juhlia, jos Snipsukin juhlii...
        BlueSkiesAhead: oi oi oi mate
        hammarhjärta: ihastun jos ihastun niin katseeseen..
        hammarhjärta: kun katseet siis kohtaa...
        BlueSkiesAhead: Taas tuntemattomasta numeroista soitellaan.
        vepu: en soita
        amu.l: euroviisuista pidän ja rakastan naisia
        BlueSkiesAhead: Jos et sä soita...
        vepu:
        ss.niper poistuu paikalta: liian pitkään keskustelematta.
        BlueSkiesAhead: niin kuka?!
        vepu: bsa on 90-luvun hitit mielessä
        BlueSkiesAhead: Niin on.
        hammarhjärta: sinällään siis, minä en koskaa ihastu neitojen muotoihin tai muuhun.. ne tulle kaupan päälle..
        BlueSkiesAhead: Kuulostaa aika homolta-

• joopajoojajaapajaa

jatkuu.
        vepu: apina
        BlueSkiesAhead: prööt
        qtis: kävin eilen lueskelemassa keskustelupalstalta
        BlueSkiesAhead: Meno on ollut hurjaa.
        vepu: luin eilen tätä ruutua
        vepu: o
        ss.niper: evil on uskotellu romulle ja make75.lle et puolil tääl ois "ikibannit"
        BlueSkiesAhead: Haenko maken tänne?
        ss.niper: heh
        BlueSkiesAhead: Mitähän noi ikibannit käytännössä on?
        vepu: hammari hakee kohta
        pakanapiste: Heikki Salmela on kuulemma vähän kireänä, kun sen 20 miljoonan investointi on valumassa hukkaan...
        pakanapiste: Päivän juoru.
        vepu: taluttaa k'destä oikein
        ss.niper: vepu jep
        BlueSkiesAhead: Puhutaan huumeista, niin make varmasti tulee tänne.
        pakanapiste: On muuten sellainen kaveri, että ei uskoisi, että se on Hesburgerin luonut.
        pakanapiste: Saapas.
        amu.l: liian paljon rahaa..hyvää
        amu.l: vaiko pahaa
        qtis => ss.niper: tuu hieroon mun selkää
        hammarhjärta => vepu: vepu hei, miksi oot muuttunu.... koskaa en oo hakenu...
        ss.niper: tuun hieroo sun pimppaa
        BlueSkiesAhead: Raha on automaattisesti hyvä asia.
        hammarhjärta => vepu: ei se maailma parane tuolla..
        qtis => ss.niper: no sitä voit hieroo sit kun selkä on kuosissa
        BlueSkiesAhead: Voisin tulla hieromaan sniperin välilihaa.
        vepu => hammarhjärta: kyllä mää vieläkin olen mies
        amu.l: jos automaatit antaa rahaa
        hammarhjärta => vepu: suunsoittajaksi?
        grimmin.veljesten.sisko poistuu paikalta: liian pitkään keskustelematta.
        hammarhjärta => vepu: vepu voi ny miettiä vähän aikaa...
        BlueSkiesAhead: Laitan makelle viestin että tulee tänne.
        ss.niper: en mä mitää selkää...persettä..
        BlueSkiesAhead: En jaksa chatata.
        vepu => hammarhjärta: joko hate catin
        ss.niper: et laita
        ss.niper: mee pois
        vepu => hammarhjärta: vai maken
        qtis => ss.niper: ei mun perse oo kipee vaan selkä
        hammarhjärta => vepu: ehkä shakki kerhossa ois kivempaa..
        vepu => hammarhjärta: noh noh
        BlueSkiesAhead: Laitoin viestin.
        hammarhjärta => vepu: ei tartte alkaa tuubaa soittaa...
        amu.l: shakissa voittaa itsensä
        BlueSkiesAhead: Sormi poistu-napille.
        hammarhjärta: hohhojjaa
        vepu => hammarhjärta: no totta vaan puhun
        Naurettavaa poistui keskustelusta
        takkutucka liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 877 minuutin ajan..
        hammarhjärta => vepu: mieti viellä hiukan...
        vepu => hammarhjärta: no jos en mieti niin make tulee
        BlueSkiesAhead: trololoo
        hammarhjärta => vepu: ei se paha olo lähe tuolla pois
        hammarhjärta => vepu: jos sellasta on...
        vepu => hammarhjärta: 3 euroo vetoa
        hammarhjärta => vepu: luultavammin hän tullee ennemmi tai myöhemmi..
        vepu => hammarhjärta: ruksin ja se tulee 20 minuutin päästä viimeistään
        vepu: do dii
        vepu: ovet narisee
        BlueSkiesAhead: Ei enää tupakkaa mieleni tee
        hammarhjärta: jahas...
        pakanapiste: Emmi on kuulemma ihastunut minuun...
        hammarhjärta: nonni..
        BlueSkiesAhead: Emmi on maken hellu.
        amu.l: olen tavannut sivistyneitä homoja mutta naimisiin meneminen on miehen ja naisen välinen suhde ennenkaikkea
        pakanapiste: Kun kysyin, että mitenkäs siinä näin on päässyt käymään, niin Emmi ei tiennyt.
        hammarhjärta: ei sitä tiiä millo ihastuu...
        hammarhjärta: ei voi päättää.. luultavammi...
        BlueSkiesAhead: vepu hoi
        pakanapiste: Ajattelin huomenna juhlia, jos Snipsukin juhlii...
        BlueSkiesAhead: oi oi oi mate
        hammarhjärta: ihastun jos ihastun niin katseeseen..
        hammarhjärta: kun katseet siis kohtaa...
        BlueSkiesAhead: Taas tuntemattomasta numeroista soitellaan.
        vepu: en soita
        amu.l: euroviisuista pidän ja rakastan naisia
        BlueSkiesAhead: Jos et sä soita...
        vepu:
        ss.niper poistuu paikalta: liian pitkään keskustelematta.
        BlueSkiesAhead: niin kuka?!
        vepu: bsa on 90-luvun hitit mielessä
        BlueSkiesAhead: Niin on.
        hammarhjärta: sinällään siis, minä en koskaa ihastu neitojen muotoihin tai muuhun.. ne tulle kaupan päälle..
        BlueSkiesAhead: Kuulostaa aika homolta-

jatkuu.
        ..
        ss.niper: mun pitää mennä
        BlueSkiesAhead: mee baariin
        ss.niper: mul on kavereit toisin ku teil
        amu.l: la la love on suosikkini
        ss.niper:
        BlueSkiesAhead: Minä olen älykäs toisin kuin sinä.
        BlueSkiesAhead: Ei se make tuu
        amu.l: lov
        ss.niper: hehhe
        ss.niper: imekää mua
        BlueSkiesAhead:
        BlueSkiesAhead:
        vepu:
        profetiasta liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 34020 minuutin ajan..
        ss.niper: mul kestää 30min
        ss.niper: älkää lähtekö mihikää
        ss.niper poistui keskustelusta
        profetiasta: iltaa kaikille
        BlueSkiesAhead: Varmasti lähden.
        BlueSkiesAhead => profetiasta: Ateismin rauhaa.
        amu.l => qtis: ootko ainoa nainen täällä?
        BlueSkiesAhead => amu.l: Silmä käteen
        profetiasta => BlueSkiesAhead: Herran rauhaa sinulle
        hammarhjärta: http://www.youtube.com/watch?v=MuhyQ8gpyig
        amu.l => qtis: joo
        qtis => amu.l: en
        forestgump liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 23102 minuutin ajan..
        BlueSkiesAhead liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 5924 minuutin ajan..
        hammarhjärta => forestgump:
        amu.l => qtis: no?
        forestgump => hammarhjärta:
        qtis => amu.l: mitä no?
        mesh-hugger liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 145784 minuutin ajan..
        amu.l => qtis: ei ole muita naisia täällä
        hammarhjärta liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 347778 minuutin ajan..
        BlueSkiesAhead => amu.l: On.
        qtis: .
        amu.l => qtis: missä?
        qtis liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 60534 minuutin ajan..
        qtis => amu.l: grimmin veljesten sisko näkyis tuossa roikkuvan kun tää naisten lukumäärä tuntuu sua kovin kiinnostavan
        vepu liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 684510 minuutin ajan..
        hammarhjärta: isosisko vai pikkusisko..
        hammarhjärta: tai voihan se olla toisen pikkusisko ja toisen isosisko...
        amu.l => qtis: joo...on menee yli sktorinniin pitkä nikki että
        amu.l => qtis: sektorin yli menee
        BlueSkiesAhead: qwkej
        BlueSkiesAhead: Rosvosektori...
        vepu: hizi mun kristallipallossa on vikaa
        jumalan.sana poistui keskustelusta
        vepu: döö döö dööö
        BlueSkiesAhead: Imperial March soi, kun make-75 tulee chattiin.
        amu.l => qtis: lalalalov
        qtis => amu.l: jaha
        BlueSkiesAhead: make-75:n theme http://www.youtube.com/watch?v=-bzWSJG93P8
        amu.l => qtis: suomella on hyvä kappale ruotsiksi muttei pärjää finaalissa
        mesh-hugger: saat uuden sammalella pehmustetun kristallipallon josta numerot erottuvat hyvin vepu.
        mkultras: epistä
        vepu: voi kiitos
        hammarhjärta liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 347783 minuutin ajan..
        pakanapiste: Mikäs Make-75 on miehiään?
        qtis => amu.l: missä finaalissa?
        BlueSkiesAhead: make-75 epäkohtelias.
        BlueSkiesAhead: Ei vastaa viesteihin.
        jumalan.sana liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 10429 minuutin ajan..
        pakanapiste: Järkyttävä styranki vai isällinen auktoriteetti?
        amu.l => qtis: eu finaalissa
        u.l => qtis: eu finaalissa
        BlueSkiesAhead: Järkyttävä oranki.'
        qtis => amu.l: öö
        mesh-hugger: järki kyttä vaan ni.
        amu.l => qtis: euroviisu ha ha
        qtis => amu.l: en seuraa kyseistä ohjelmaa
        hammarhjärta: ei kai ole heiän syy mitä suomi24 käskee?
        BlueSkiesAhead: Ei s24 käske yhtään mitään.
        hammarhjärta: e ymmärrä...
        hammarhjärta: taitaa käskeä...
        BlueSkiesAhead: Ei taida käskeä.
        amu.l => qtis: turha seurata ..samoin jääkiekkoa
        grimmin.veljesten.sisko:
        mesh-hugger => hammarhjärta: heidän ei tarvitse tehdä mitä suomi24 käskee.
        BlueSkiesAhead: Kyllä jokainen täällä tulevan potentiaalinen tilanne on sefun oma päätös.
        arhjärta => mesh-hugger: niin... kenen leipää syöt... se kuuluisa sanonta...

• joopajoosuomi24!

jatkuu.
        ..
        ss.niper: mun pitää mennä
        BlueSkiesAhead: mee baariin
        ss.niper: mul on kavereit toisin ku teil
        amu.l: la la love on suosikkini
        ss.niper:
        BlueSkiesAhead: Minä olen älykäs toisin kuin sinä.
        BlueSkiesAhead: Ei se make tuu
        amu.l: lov
        ss.niper: hehhe
        ss.niper: imekää mua
        BlueSkiesAhead:
        BlueSkiesAhead:
        vepu:
        profetiasta liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 34020 minuutin ajan..
        ss.niper: mul kestää 30min
        ss.niper: älkää lähtekö mihikää
        ss.niper poistui keskustelusta
        profetiasta: iltaa kaikille
        BlueSkiesAhead: Varmasti lähden.
        BlueSkiesAhead => profetiasta: Ateismin rauhaa.
        amu.l => qtis: ootko ainoa nainen täällä?
        BlueSkiesAhead => amu.l: Silmä käteen
        profetiasta => BlueSkiesAhead: Herran rauhaa sinulle
        hammarhjärta: http://www.youtube.com/watch?v=MuhyQ8gpyig
        amu.l => qtis: joo
        qtis => amu.l: en
        forestgump liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 23102 minuutin ajan..
        BlueSkiesAhead liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 5924 minuutin ajan..
        hammarhjärta => forestgump:
        amu.l => qtis: no?
        forestgump => hammarhjärta:
        qtis => amu.l: mitä no?
        mesh-hugger liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 145784 minuutin ajan..
        amu.l => qtis: ei ole muita naisia täällä
        hammarhjärta liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 347778 minuutin ajan..
        BlueSkiesAhead => amu.l: On.
        qtis: .
        amu.l => qtis: missä?
        qtis liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 60534 minuutin ajan..
        qtis => amu.l: grimmin veljesten sisko näkyis tuossa roikkuvan kun tää naisten lukumäärä tuntuu sua kovin kiinnostavan
        vepu liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 684510 minuutin ajan..
        hammarhjärta: isosisko vai pikkusisko..
        hammarhjärta: tai voihan se olla toisen pikkusisko ja toisen isosisko...
        amu.l => qtis: joo...on menee yli sktorinniin pitkä nikki että
        amu.l => qtis: sektorin yli menee
        BlueSkiesAhead: qwkej
        BlueSkiesAhead: Rosvosektori...
        vepu: hizi mun kristallipallossa on vikaa
        vepu: döö döö dööö
        BlueSkiesAhead: Imperial March soi, kun make-75 tulee chattiin.
        amu.l => qtis: lalalalov
        qtis => amu.l: jaha
        BlueSkiesAhead: make-75:n theme http://www.youtube.com/watch?v=-bzWSJG93P8
        amu.l => qtis: suomella on hyvä kappale ruotsiksi muttei pärjää finaalissa
        mesh-hugger: saat uuden sammalella pehmustetun kristallipallon josta numerot erottuvat hyvin vepu.
        mkultras: epistä
        vepu: voi kiitos
        hammarhjärta liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 347783 minuutin ajan..
        pakanapiste: Mikäs Make-75 on miehiään?
        qtis => amu.l: missä finaalissa?
        BlueSkiesAhead: make-75 epäkohtelias.
        BlueSkiesAhead: Ei vastaa viesteihin.
        jumalan.sana liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 10429 minuutin ajan..
        pakanapiste: Järkyttävä styranki vai isällinen auktoriteetti?
        amu.l => qtis: eu finaalissa
        u.l => qtis: eu finaalissa
        BlueSkiesAhead: Järkyttävä oranki.'
        qtis => amu.l: öö
        mesh-hugger: järki kyttä vaan ni.
        amu.l => qtis: euroviisu ha ha
        qtis => amu.l: en seuraa kyseistä ohjelmaa
        hammarhjärta: ei kai ole heiän syy mitä suomi24 käskee?
        BlueSkiesAhead: Ei s24 käske yhtään mitään.
        hammarhjärta: e ymmärrä...
        hammarhjärta: taitaa käskeä...
        BlueSkiesAhead: Ei taida käskeä.
        amu.l => qtis: turha seurata ..samoin jääkiekkoa
        grimmin.veljesten.sisko:
        mesh-hugger => hammarhjärta: heidän ei tarvitse tehdä mitä suomi24 käskee.
        BlueSkiesAhead: Kyllä jokainen täällä tulevan potentiaalinen tilanne on sefun oma päätös.
        arhjärta => mesh-hugger: niin... kenen leipää syöt... se kuuluisa sanonta...

jatkuu.

mesh-hugger => hammarhjärta: kuseva sanonta varmaan.
        hammarhjärta => mesh-hugger: eihjän meiän tartte tehä niin miten suomenlaki sannoo?
        BlueSkiesAhead: Laki?
        hammarhjärta => mesh-hugger: aika varmasti täytyy...
        BlueSkiesAhead: Mitään lakia ei ole.
        hammarhjärta => mesh-hugger: suomi24ssakin on säänöt...
        forestgump: ylläpito antaa käskyt
        mkultras: hehe http://www.youtube.com/watch?v=3mp8KrTq62I&feature=related
        mesh-hugger => hammarhjärta: ei jos se sotii räikeästi omatuntoa vastaan.
        mkultras: alkoi tekemään mieli olutta
        BlueSkiesAhead: Alkoi tehdä.
        BlueSkiesAhead: Muista kielioppi.
        BlueSkiesAhead: Virke alkaa isolla alkukirjaimella, loppuu pisteeseen ja alkaa-verbin jälkeen tulee verbi perusmuodossa.
        amu.l => qtis: leipä tukkii suun ...sanoo jokin sananlasku
        mkultras: sorrii
        mesh-hugger => hammarhjärta: jos he ovat kuitenkin kohtuudella samaa mieltä käskyistä silloin he vastaavat niistä ja jopa mielellään toteuttavat niitä.
        profetiasta poistui keskustelusta
        mkultras poistuu paikalta: Jääkaapille....
        BlueSkiesAhead: MISSÄ MAKE
        vepu => pakanapiste: saanks mä tarjota sulle oluen vai mitä haluat 3e
        hammarhjärta => mesh-hugger: no mutta jos he ovatkin...
        BlueSkiesAhead: Lähden, sanokaa terveisiä make-75:lle
        BlueSkiesAhead poistui keskustelusta
        vepu => pakanapiste:
        mesh-hugger => hammarhjärta: silloin he ovat myös vastuussa.
        hammarhjärta => mesh-hugger: isoissa saappaissa...
        hammarhjärta => mesh-hugger: silloin he ovat vain vastuussa suomi24lle... ei kenellekkään muulle..
        qtis poistui keskustelusta
        hammarhjärta => mesh-hugger: luultavammin..
        hammarhjärta: mitähän äidinkielen opettajat ajattellee sättikielestä monine pisteineen lauseen jälkeen..
        hammarhjärta: mutta itse kielioppi.... se on hassu käsite...
        mesh-hugger => hammarhjärta: monet seriffit ovat aika tavallisia ja oppimattomia sättääjiä.
        a.pihvi liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 47 minuutin ajan..
        hammarhjärta => mesh-hugger: en tiiä tuosta..
        hammarhjärta => mesh-hugger: ehkä...
        amu.l: mitensaa nuo mustat rivit pois? amatööri
        hammarhjärta => mesh-hugger: mutta luulen kyllä että tavikset ovat viisaita...
        a.pihvi poistui keskustelusta
        hammarhjärta => mesh-hugger: toisaalta joillakin seriffeillä oli ihmeelisiä ennakko mielipitteitä... joistakin... jos menneisyyttä katselemme...
        Emmi-87 liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 210424 minuutin ajan..
        Emmi-87 => vepu, pakanapiste:
        mesh-hugger => hammarhjärta: onko se make-75 viisas?
        hammarhjärta => mesh-hugger: en voi tietää...
        Emmi-87 => pakanapiste: Mulle tuli ihan hiki, kun tulin kaupasta
        hammarhjärta => mesh-hugger: mikä on viisauden mittari?
        amu.l: mc2
        a.pihvi liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 48 minuutin ajan..
        vepu => Emmi-87: moro
        amu.l: leipä tukkii suun ...sanoo jokin sananlasku
        mesh-hugger => hammarhjärta: älä puhu viisaudesta jos et tiedä mittareista sanoi mittariömkäärme.
        hammarhjärta => mesh-hugger: on lekendaa tohtoreista jokka ei ossaa vaihtaa autonrenkaita...
        amu.l: h2o
        forestgump: lääkäri kiusasi
        mkultras: .
        mkultras liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 7012 minuutin ajan..
        mkultras => amu.l: paina f5
        hammarhjärta => mesh-hugger: eikö tohtori sitten käsitä miten mutteri aukeaa?
        amu.l: 5
        forestgump => mkultras: reptiliaani lääkäri 'ttuili
        amu.l liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 38 minuutin ajan..
        forestgump:
        mkultras => forestgump: miten se vittuili?
        mesh-hugger => hammarhjärta: on sinulla sittenkin jokin käsitys viisaudesta.
        hammarhjärta => mesh-hugger: mutta kuka voi ylentää toisen tai edes itsensä... viisaiden joukkoon...
        hammarhjärta => mesh-hugger: sitä on ehkä niin monenlaista viisautta...
        forestgump => mkultras: käski kävellä enemmän ja tulla kuukauden päästä uudestaan
        Emmi-87 => pakanapiste: Mene ite kauppaan pyörällä jossa ei vaihteet toimi kunnolla ja sit aja pyörällä pois kahden painavan kassin kanssa. Kyllä tulee vähemmästäkin hiki
        forestgump:
        hammarhjärta: mikäs kävelyssä...
        hammarhjärta: mutta mitä kävely auttaa?
        mkultras => forestgump: ai, joo. olipa huonot neuvot
        hammarhjärta: ja mihin vaivaan tuo...
        amu.l: jos jollakin puuttuu viisautta niin anokoon sitä jumalalta
        mesh-hugger => hammarhjärta: tiedä vaikka make-75 tietää mikä on meidän kaikkien parhaaksi?
        forestgump: johonkin hengästymiseen yms rintakipuihin

• yletv2
        joopajoosuomi24! kirjoitti:

jatkuu.

mesh-hugger => hammarhjärta: kuseva sanonta varmaan.
        hammarhjärta => mesh-hugger: eihjän meiän tartte tehä niin miten suomenlaki sannoo?
        BlueSkiesAhead: Laki?
        hammarhjärta => mesh-hugger: aika varmasti täytyy...
        BlueSkiesAhead: Mitään lakia ei ole.
        hammarhjärta => mesh-hugger: suomi24ssakin on säänöt...
        forestgump: ylläpito antaa käskyt
        mkultras: hehe http://www.youtube.com/watch?v=3mp8KrTq62I&feature=related
        mesh-hugger => hammarhjärta: ei jos se sotii räikeästi omatuntoa vastaan.
        mkultras: alkoi tekemään mieli olutta
        BlueSkiesAhead: Alkoi tehdä.
        BlueSkiesAhead: Muista kielioppi.
        BlueSkiesAhead: Virke alkaa isolla alkukirjaimella, loppuu pisteeseen ja alkaa-verbin jälkeen tulee verbi perusmuodossa.
        amu.l => qtis: leipä tukkii suun ...sanoo jokin sananlasku
        mkultras: sorrii
        mesh-hugger => hammarhjärta: jos he ovat kuitenkin kohtuudella samaa mieltä käskyistä silloin he vastaavat niistä ja jopa mielellään toteuttavat niitä.
        profetiasta poistui keskustelusta
        mkultras poistuu paikalta: Jääkaapille....
        BlueSkiesAhead: MISSÄ MAKE
        vepu => pakanapiste: saanks mä tarjota sulle oluen vai mitä haluat 3e
        hammarhjärta => mesh-hugger: no mutta jos he ovatkin...
        BlueSkiesAhead: Lähden, sanokaa terveisiä make-75:lle
        BlueSkiesAhead poistui keskustelusta
        vepu => pakanapiste:
        mesh-hugger => hammarhjärta: silloin he ovat myös vastuussa.
        hammarhjärta => mesh-hugger: isoissa saappaissa...
        hammarhjärta => mesh-hugger: silloin he ovat vain vastuussa suomi24lle... ei kenellekkään muulle..
        qtis poistui keskustelusta
        hammarhjärta => mesh-hugger: luultavammin..
        hammarhjärta: mitähän äidinkielen opettajat ajattellee sättikielestä monine pisteineen lauseen jälkeen..
        hammarhjärta: mutta itse kielioppi.... se on hassu käsite...
        mesh-hugger => hammarhjärta: monet seriffit ovat aika tavallisia ja oppimattomia sättääjiä.
        a.pihvi liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 47 minuutin ajan..
        hammarhjärta => mesh-hugger: en tiiä tuosta..
        hammarhjärta => mesh-hugger: ehkä...
        hammarhjärta => mesh-hugger: mutta luulen kyllä että tavikset ovat viisaita...
        a.pihvi poistui keskustelusta
        hammarhjärta => mesh-hugger: toisaalta joillakin seriffeillä oli ihmeelisiä ennakko mielipitteitä... joistakin... jos menneisyyttä katselemme...
        Emmi-87 liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 210424 minuutin ajan..
        Emmi-87 => vepu, pakanapiste:
        mesh-hugger => hammarhjärta: onko se make-75 viisas?
        hammarhjärta => mesh-hugger: en voi tietää...
        Emmi-87 => pakanapiste: Mulle tuli ihan hiki, kun tulin kaupasta
        hammarhjärta => mesh-hugger: mikä on viisauden mittari?
        amu.l: mc2
        a.pihvi liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 48 minuutin ajan..
        vepu => Emmi-87: moro
        amu.l: leipä tukkii suun ...sanoo jokin sananlasku
        mesh-hugger => hammarhjärta: älä puhu viisaudesta jos et tiedä mittareista sanoi mittariömkäärme.
        hammarhjärta => mesh-hugger: on lekendaa tohtoreista jokka ei ossaa vaihtaa autonrenkaita...
        amu.l: h2o
        forestgump: lääkäri kiusasi
        mkultras: .
        mkultras liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 7012 minuutin ajan..
        mkultras => amu.l: paina f5
        hammarhjärta => mesh-hugger: eikö tohtori sitten käsitä miten mutteri aukeaa?
        amu.l: 5
        forestgump => mkultras: reptiliaani lääkäri 'ttuili
        amu.l liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 38 minuutin ajan..
        forestgump:
        mkultras => forestgump: miten se vittuili?
        mesh-hugger => hammarhjärta: on sinulla sittenkin jokin käsitys viisaudesta.
        hammarhjärta => mesh-hugger: mutta kuka voi ylentää toisen tai edes itsensä... viisaiden joukkoon...
        hammarhjärta => mesh-hugger: sitä on ehkä niin monenlaista viisautta...
        forestgump => mkultras: käski kävellä enemmän ja tulla kuukauden päästä uudestaan
        Emmi-87 => pakanapiste: Mene ite kauppaan pyörällä jossa ei vaihteet toimi kunnolla ja sit aja pyörällä pois kahden painavan kassin kanssa. Kyllä tulee vähemmästäkin hiki
        forestgump:
        hammarhjärta: mikäs kävelyssä...
        hammarhjärta: mutta mitä kävely auttaa?
        mkultras => forestgump: ai, joo. olipa huonot neuvot
        hammarhjärta: ja mihin vaivaan tuo...
        amu.l: jos jollakin puuttuu viisautta niin anokoon sitä jumalalta
        mesh-hugger => hammarhjärta: tiedä vaikka make-75 tietää mikä on meidän kaikkien parhaaksi?
        forestgump: johonkin hengästymiseen yms rintakipuihin

ruutukaappaukset olisivat hieman vakuuttavampia......

ja itse asiassa chat-lainauksille on oma foorumi: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4144

• joopajoojajaapajaa

Yllä oleva teksti on pilkulleen niin kun se olikin ja ylläpidolla on itsellään kaikki myös tallella jos haluavat tarkistaa. Tämä teksti oli nimenomaan omaan tarkoitettu juuri tänne, kiitos vaan tiedosta tuosta foorumista.

• liirumlalli

Jo on varsinaista keskustelua jossakin uskisten huoneessa ja toikin on sieltä miedommasta päästä ihan, mitä oon joskus ite nähnyt.

• ex kirkkisläinen

Voi jestas..samaa vinkumista kuin Zamion ja Diiselin ollessa puikoisssa! Tsemppiä Evil!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe