Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kun täällä on ollut niin hiljaista sitä säpsähtelee pakostakin kun uus avaus ilmestyy ruudulle.
Terve sullekin. Musiikkiko sut vei mennessään? Vai mikä?
Vieläkö uhoot entiseen malliin ;)?
12.03.2008 22:32
tuommonen otsikko ja kirjoittajana sheriffi tähtineen. Mitä mitä tapahtunu...ajattelin että nyt on jotain todella vakavaa asiaa.
Hyvä asiahan tämä oli kun tulit avauksen kanssa tervehtimään.
Ai niin, terve vaan pitkästä aikaa. Meinasin tässä itse unohtaa tervehtiä.
Nii, oishan se kiva jos sallisit joskus jonkun linkin youtuubista tai lehdestä tai uutisesta. Silloin kun se juttuun ja asiayhteyteen liittyy.
Empä tähän hätään muuta osaa sanoa kuin toivoa pitkää pinnaa meidän kanssa. Tunnethan meidät jo ennestään. Mukavaa kevään jatkoa sinulle.
12.03.2008 22:10
Sinullapa siellä on lämmintä, vai 10 astetta plussaa. Hikihän siinä talvivaatteissa tulee.
Täällä on huomenna ehkä 6 astetta plussaa.
10.03.2008 20:31
Ihminen kyllä saadaan paljon muuttumaan meikkauksella, kampauksella ja puvustuksella. Niin olivat erinäköisiä tanssiparketilla kuin harjoituksissa :). Varmasti se tuo itsevarmuutta ja esiintymisvarmuutta. Ja hyvä tanssimusiikki tempaa tanssijankin mukaansa. Maria Lundin ja Mikko Ahdin lennokkaaseen esitykseen vaikutti osaltaan vauhdikas cha cha-kappale joka ei jätä ketään kylmäksi. ( Jennifer Lopezin Let's get laud ).
10.03.2008 20:21
No ainakin peppu oli nauliintunut sohvaan koko kahdeksi tunniksi. Silmiä räpäyttämättä ja naulittuna siinä katselin tansseja ja jännitin tanssijoiden mukana, niiiii.
10.03.2008 20:05
Tiijäkkö Jermulainen, sehän tässä merkillistä onkin kun välillä noille asioille voi melkein nauraa että huihai. Mutta joskus tulee kumma ärsytys samoista asioista. Onko se vuodenaika vai iän mukanaan tuoma vaiva. En osaa sanoa.
Niin tai näin, taas on esimerkiksi lehdissä sellasia juttuja että hampaita kiristellen niitä saa lukea.
Sanoppa sinäkin nyt suoraan mikä se meissä naisissa pistää ärsytyksen päälle. Onko se herkkyys, tunteellisuus, alkoholin käyttö, tupakointi, flirttailu vai mikä...
Ps. Ompa kiva nähdä sinuakin pitkästä aikaa.
10.03.2008 19:44
Pysyvät hyvin jatkossa.
Mun täytyy antaa ääniä sinne loppupäähän, Satu Markkaselle ja Antti Kaikkoselle, Janne Talasmalle ja Merja Larivaaralle, Satu Suomelle ja Jyrki Anttilalle.
Satu Markkanen on yllättävän notkea ja ketterä pyöreistä muodoistaan huolimatta. Hän on alunperin bailatinon uranuurtaja ja kehittäjä. Sadun haluaisin vielä tanssivan muutaman jakson verran.
09.03.2008 22:19
Töllötin oli auki ja nauhotus valmiina :).
Aina vaan täytyy ihmetellä kuinka tanssijat ehtii viidessä viikossa noin 'valmiiksi'. He kun eivät harjoittele vain yhtä tanssia sinä aikana.
09.03.2008 22:11
Kaapin ovia voi käydä pökkimässä kiinni ja pytyn reunuksen laskea alas ennenkuin istuutuu. Paitsi yöllä saattaa unenpöpperössä istuutua kylmälle reunalle. Leikillään tässä maristaan, ei me vakavissaan olla :).
08.03.2008 22:35
ettei Vanhanen jättänyt oikeusjuttua tähän. Kävi miten kävi kesken ei saa luovuttaa kun juttua on oikeuteen lähtenyt viemään. Media vaan vouhkaa jutusta ihan kaistapäisinä. Ärsyttää.
08.03.2008 22:28
mies oli järjestelmällisempi kuin minä. Toisaalta se helpotti elämää toisaalta aiheutti riitaa. Usein hän hermostui lasten tavaroista kun olivat mikä missäkin. Esim. lasten kengät oli aina liian keskellä eteistä. Sekin aiheutti pientä sanaharkkaa kun sanoin että nuo on maailman pieninpiä murheita.
08.03.2008 19:51
ruusuja ja suukkoja saatu ei auta muu kuin meidän tyttöjen kohottaa malja toisillemme.
Mistä se Teemunakin on möksähtänyt? Aikaisemmin on aina on meitä ruusuilla muistanut.
08.03.2008 19:25
antaa nyt tulla vaan :). Ei sinua siitä käräjille haasteta.
08.03.2008 19:21
Minä puristan just tuubit keskeltä littuun, hammastahnatuubit, sinappituubit ym.. Olen yrittänyt kovasti tuosta tavasta eroon. Hetken se onnistuukin mutta tapa palautuu aina uudelleen.
Mitäs muuta ärsyttävää naisista löytyy :)?
Ärsyttääkö ostoksilla maleksiminen? Entäs jos nainen puhuu liikaa? Kun kysyt kuinka päivä meni, tuleeko yli puolen tunnin mittainen selvitys?
08.03.2008 19:20
jättää vessanpytyn reunuksen ylös ja kaapin ovet auki :).
Naiset taas on äänenkäytöltään niin kovaäänisiä että myötähäpeää joutuu tuntemaan jos samassa seurueessa kulkee.
07.03.2008 23:39
sinä minua ole mitenkään loukannut. Huoli pois :).
Olen minäkin ajatellut näitä miehiä jotka tuohon uuteen koulutukseen menevät tai kaiketi osa on sen jo käynytkin.
Uskon ja luotan kuitenkin siihen ettei meidän vapaaehtoisia rauhanturvaajiamme keskelle sotaa lähetetä.
07.03.2008 23:31
seuraavan kerran taitaa uskoa sua. Säästyy uusinta reissulta.
07.03.2008 21:33
Minua ärsyttää just tuo ruuasta valittaminen. Töissä on pari työkaveria jotka koko ajan narisee kuinka on kuivaa tai kuinka on mautonta tai kuinka on sitä tai tätä...
Kysynpä sinultakin mikä miehen tai naisen käytöksessä tai tavoissa ärsyttää?
07.03.2008 21:29
että meidän nuorista huolehditaan. Ettei heitä lähetetä ihan mihin tahansa.
Mites on perskuti, mikäs sinua naisissa ärsyttää?
07.03.2008 21:23
kun kassajonossa ostoskärryllä tökitään :).
Jos nopeusrajoitus on 60, mittari voisi ihan hyvin näyttää 65. Ei kait siitä nopeudesta valvontakamera vielä kuvaa nappaa.
Voiskos miehissä joku muu ominaisuus tai käytös, muu kuin räkiminen, ärsyttää?
07.03.2008 21:20
19 / 93