Mikä siinä oikein on kun joskus ärsyyntyy pienistäkin jutusta. Esimerkiksi tänään ärsyynnyin marketin ruokahyllyjen välissä käytävälle liian keskelle parkkeerattuun ostoskärryyn. Vastaantulija tietty parkkeeraa samaan kohtaan toiselle puolelle. Yritä siinä sitten temppuilla ostoskorisi kanssa välistä ohi...puuhhh...
Toisinaan sitä ärsyyntyy kun toinen ei voi olla samaa mieltä itsesi kanssa... murrrr...
Ja miksi toi takana oleva hiillostaa koko ajan takapuskurissa kiinni...haluatko jarrusta... grrrr...
Iltapäivälehtien jutut saa välillä tuskastumaan oikein tosissaan...
Alla oleva on kopioitu Iltalehdestä:
"Susan Ruusunen yritti jättää kahdesti" :
"Suhteen Ruusunen yritti kertomansa mukaan lopettaa kahdesti. Molemmilla kerroilla suhde jatkui, koska Ruususen mukaan Vanhanen sai puhuttua naisen takaisin.
- Huhtikuussa (2006) olimme lähteneet ajelulle Vanhasen autolla, kun Matti sai puhelun ja kertoi joutuvansa lähtemään. Sain itkukohtauksen. Sanoin, että tästä ei tule mitään.
Vastaavaan tilanteeseen Ruusunen kertoo joutuneensa myös syyskuussa 2006 kesken automatkan.
- Sanoin Matille, että minä vain itken ja vingun, vaadin mitä hän ei voi antaa."
Voi kiesus sentään mitä nuo lehdet viitsii kirjoittaa...
Missäs kohtaa sinun ärsytyskynnys katkeaa?
Mikä ärsyttää?
Ärsytyskynnys
30
1440
Vastaukset
- perskuti
Kyllä nyt kyrsii.
Lähdetään naton turvajoukkoihin tosta vaan ja aijemmin ehdoton edellytys oli YK:n hyväksyntä, kuten Irakiin menosta.
Toivon, ettei meidän nuorten tarvitse mennä afrikkaan, sinne heimojen johtamiin maihin-Siintä ei hyvä seuraa-.
Vanha sanonta...Olet meidän puolella, tai olet meitä vastaan.
Mitä tulevat sanomaan maat joita ei ole NATO:n operaatioissa,eivätkä kuulu ko.Liitoutumaan.että meidän nuorista huolehditaan. Ettei heitä lähetetä ihan mihin tahansa.
Mites on perskuti, mikäs sinua naisissa ärsyttää?- perskuti
Mariet kirjoitti:
että meidän nuorista huolehditaan. Ettei heitä lähetetä ihan mihin tahansa.
Mites on perskuti, mikäs sinua naisissa ärsyttää?Ei mikään naisessa ärsytä minua, paitsi suomalaisten nuorten miesten hyväksyminen
sisällissotaa käyviin maihin afrikassa, ilman YK:n mandaattia.
Eniten minua ärsyttää oma itseni...
Olen kyyninen. Etsin historiasta esimerkkejä tämän päivän tapahtumille ja tämä naton "rauhanturva joukkoihin" suomalaisten vieminen on kuin Karoliinan kopio.
Pyydän viattomasti anteeksi jos olen loukannut sinua kirjoituksillani, se ei ole ollut tarkoitukseni. perskuti kirjoitti:
Ei mikään naisessa ärsytä minua, paitsi suomalaisten nuorten miesten hyväksyminen
sisällissotaa käyviin maihin afrikassa, ilman YK:n mandaattia.
Eniten minua ärsyttää oma itseni...
Olen kyyninen. Etsin historiasta esimerkkejä tämän päivän tapahtumille ja tämä naton "rauhanturva joukkoihin" suomalaisten vieminen on kuin Karoliinan kopio.
Pyydän viattomasti anteeksi jos olen loukannut sinua kirjoituksillani, se ei ole ollut tarkoitukseni.sinä minua ole mitenkään loukannut. Huoli pois :).
Olen minäkin ajatellut näitä miehiä jotka tuohon uuteen koulutukseen menevät tai kaiketi osa on sen jo käynytkin.
Uskon ja luotan kuitenkin siihen ettei meidän vapaaehtoisia rauhanturvaajiamme keskelle sotaa lähetetä.
- Yxitypy
tai ärsytti viimeks ihmiset, jotka syövät silmillään.
Noutopöydästä eritoten.
Ahdetaan lautaset täyteen ruokaa, vähän maistellaan, loput jätetään ja nokkaa nyrpistellään :=((Minua ärsyttää just tuo ruuasta valittaminen. Töissä on pari työkaveria jotka koko ajan narisee kuinka on kuivaa tai kuinka on mautonta tai kuinka on sitä tai tätä...
Kysynpä sinultakin mikä miehen tai naisen käytöksessä tai tavoissa ärsyttää?- Yxitypy
Mariet kirjoitti:
Minua ärsyttää just tuo ruuasta valittaminen. Töissä on pari työkaveria jotka koko ajan narisee kuinka on kuivaa tai kuinka on mautonta tai kuinka on sitä tai tätä...
Kysynpä sinultakin mikä miehen tai naisen käytöksessä tai tavoissa ärsyttää?käytöksessä ärsyttää eniten teennäisyys ja ylimielisyys.
Naisten tavoissa harvoin on valittamista. Olemmehan melkein täydellisiä :=)), mutta miehillä on paljonkin ärsyttäviä tapoja.
Tässä muutama:
Miehet röyhtelee, räkii, ovat kaikkitietäväisiä, itsepäisiä, eivät siivoa jälkiään, eivät laita astioita koneeseen jne. :=))) - perskuti
Yxitypy kirjoitti:
käytöksessä ärsyttää eniten teennäisyys ja ylimielisyys.
Naisten tavoissa harvoin on valittamista. Olemmehan melkein täydellisiä :=)), mutta miehillä on paljonkin ärsyttäviä tapoja.
Tässä muutama:
Miehet röyhtelee, räkii, ovat kaikkitietäväisiä, itsepäisiä, eivät siivoa jälkiään, eivät laita astioita koneeseen jne. :=)))Hyvä! Yksi oikein. One points. Nimittäin tuo-astioiden koneeseen laitto-. Ensin mies pyydetään tiskaamaan, sen seurauksena mies keksii tiskikoneen...Vielläkö pitäis "heitellä" likaset astiat koneen sisuksiin. Kysyn vaan.?
Varmaan kohta pitää ne puhtaat astiat laittaa kaappiin?
Tuo kaikkitietoisuus on äidin perintö.
Pojalle hän kertoi kaiken, mutta tytölle sanoi. Mene sinne molla-maijojen kanssa kotia leikkimään.
En nyt jaksa kaikkiin moitteesiin ottaa osaa, mutta toi siivous.
Nainen käski miehen lakaista lattiat, Mies keksi pölynimurin.
Typy. Keksi miehelle ongelma. Hän ratkaisee sen.
Kiva nähdä sinua ruudulla Yxitypy:=) Yxitypy kirjoitti:
käytöksessä ärsyttää eniten teennäisyys ja ylimielisyys.
Tässä muutama:
Miehet röyhtelee, räkii, ovat kaikkitietäväisiä, itsepäisiä, eivät siivoa jälkiään, eivät laita astioita koneeseen jne. :=)))jättää vessanpytyn reunuksen ylös ja kaapin ovet auki :).
Naiset taas on äänenkäytöltään niin kovaäänisiä että myötähäpeää joutuu tuntemaan jos samassa seurueessa kulkee.- Yxitypy
Mariet kirjoitti:
jättää vessanpytyn reunuksen ylös ja kaapin ovet auki :).
Naiset taas on äänenkäytöltään niin kovaäänisiä että myötähäpeää joutuu tuntemaan jos samassa seurueessa kulkee.piirteet ärsyttää myös.
Eräs asia vielä tuli mieleen.
Kun järjestää vaatekomeroa. Laittaa miehen vaatteet sievään pinoon. Alkkarit, t-paidat jne. omaan pinoon. Mies menee hakemaan jotain vaatetta, ja vetäisee toisella kädellä just sen alimmaisen vaatteet. Vaatteet ovatkin taas mullin mallin :=))
Noh.. Miehet ovat luonteeltaan vähän suurpiirteisiä, mutta minkäs heille voi.
Mulla on eräs tuttava pariskunta, jossa mies on kaikissa asioissa tiptop.
Olen usein ajatellut, että en ikuna vois sietää sellaista miestä. Mitä siitä tulis, kun ei vois mistään asiasta naputtaa :=))
Tällä tiptop miehen vaimolla onkin ollut toinen suhde jo 10 vuotta juuri päinvastaisen miehen kans. - Yxitypy
perskuti kirjoitti:
Hyvä! Yksi oikein. One points. Nimittäin tuo-astioiden koneeseen laitto-. Ensin mies pyydetään tiskaamaan, sen seurauksena mies keksii tiskikoneen...Vielläkö pitäis "heitellä" likaset astiat koneen sisuksiin. Kysyn vaan.?
Varmaan kohta pitää ne puhtaat astiat laittaa kaappiin?
Tuo kaikkitietoisuus on äidin perintö.
Pojalle hän kertoi kaiken, mutta tytölle sanoi. Mene sinne molla-maijojen kanssa kotia leikkimään.
En nyt jaksa kaikkiin moitteesiin ottaa osaa, mutta toi siivous.
Nainen käski miehen lakaista lattiat, Mies keksi pölynimurin.
Typy. Keksi miehelle ongelma. Hän ratkaisee sen.
Kiva nähdä sinua ruudulla Yxitypy:=)Niinpä. Nykyään onkin tullut esim. tuohon siivoukseen paljon helpottavia laitteita markkinoille, syystä kun miehetkin joutuu nykyään tekemään kotitöitä :=))
Mutta tuosta tiskikoneesta piti vielä sanoman (olen täällä aiemminkin maininnut).
Nythän laitetaan uusiin omakotitaloihin 2 tiskikonetta. Toiseen laitetaan likaiset, ja toisesta otetaan puhtaat astiat. Ei tarvi väliin kaappiin nostella. Ja tämäkin on takuulla miesten keksintö :=))
Kiva "nähdä" myös sinua pitkästä aikaa :=)) Yxitypy kirjoitti:
piirteet ärsyttää myös.
Eräs asia vielä tuli mieleen.
Kun järjestää vaatekomeroa. Laittaa miehen vaatteet sievään pinoon. Alkkarit, t-paidat jne. omaan pinoon. Mies menee hakemaan jotain vaatetta, ja vetäisee toisella kädellä just sen alimmaisen vaatteet. Vaatteet ovatkin taas mullin mallin :=))
Noh.. Miehet ovat luonteeltaan vähän suurpiirteisiä, mutta minkäs heille voi.
Mulla on eräs tuttava pariskunta, jossa mies on kaikissa asioissa tiptop.
Olen usein ajatellut, että en ikuna vois sietää sellaista miestä. Mitä siitä tulis, kun ei vois mistään asiasta naputtaa :=))
Tällä tiptop miehen vaimolla onkin ollut toinen suhde jo 10 vuotta juuri päinvastaisen miehen kans.mies oli järjestelmällisempi kuin minä. Toisaalta se helpotti elämää toisaalta aiheutti riitaa. Usein hän hermostui lasten tavaroista kun olivat mikä missäkin. Esim. lasten kengät oli aina liian keskellä eteistä. Sekin aiheutti pientä sanaharkkaa kun sanoin että nuo on maailman pieninpiä murheita.
Kaapin ovia voi käydä pökkimässä kiinni ja pytyn reunuksen laskea alas ennenkuin istuutuu. Paitsi yöllä saattaa unenpöpperössä istuutua kylmälle reunalle. Leikillään tässä maristaan, ei me vakavissaan olla :).
- satutätix.
Mariet kirjoitti:
Kaapin ovia voi käydä pökkimässä kiinni ja pytyn reunuksen laskea alas ennenkuin istuutuu. Paitsi yöllä saattaa unenpöpperössä istuutua kylmälle reunalle. Leikillään tässä maristaan, ei me vakavissaan olla :).
aattelinki, ettei kai sitä noi vähäst oikeesti voi ärsyyntyä.. paitti jos tosissaan ehtii vahingos istahtaa sille kylmälle ringille, ni ei kivalt tunnu. :))
- yxitypy evk
satutätix. kirjoitti:
aattelinki, ettei kai sitä noi vähäst oikeesti voi ärsyyntyä.. paitti jos tosissaan ehtii vahingos istahtaa sille kylmälle ringille, ni ei kivalt tunnu. :))
kyllä tosi paljon tuo ringin ylösjättäminen. Oon sanonut ukolle monta kertaa, että jos opettelis pissimään istuultaan, mutta se naurelee vaan, eikä usko :=))
- Teemuna
Korkit ja kannet eivät voi olla kiini, että niistä voi nostaa. Miksi tuubi täytyy puristaa keskeltä littuun.
Minä puristan just tuubit keskeltä littuun, hammastahnatuubit, sinappituubit ym.. Olen yrittänyt kovasti tuosta tavasta eroon. Hetken se onnistuukin mutta tapa palautuu aina uudelleen.
Mitäs muuta ärsyttävää naisista löytyy :)?
Ärsyttääkö ostoksilla maleksiminen? Entäs jos nainen puhuu liikaa? Kun kysyt kuinka päivä meni, tuleeko yli puolen tunnin mittainen selvitys?- Teemuna
Mariet kirjoitti:
Minä puristan just tuubit keskeltä littuun, hammastahnatuubit, sinappituubit ym.. Olen yrittänyt kovasti tuosta tavasta eroon. Hetken se onnistuukin mutta tapa palautuu aina uudelleen.
Mitäs muuta ärsyttävää naisista löytyy :)?
Ärsyttääkö ostoksilla maleksiminen? Entäs jos nainen puhuu liikaa? Kun kysyt kuinka päivä meni, tuleeko yli puolen tunnin mittainen selvitys?Asioiden aivan käsittämätön priorisointi joskus.
etten voi kommentoida mitä ajattelen ruusunen/vanhanen episodista...mrr
menee sitten piip ;D
Madame Tussun vahakabinetissa kuultua:
Tana saako tästä edes kirjan verran?Mariet kirjoitti:
antaa nyt tulla vaan :). Ei sinua siitä käräjille haasteta.
en kerro..
- Jermuxi tms.
että sitä vinkutaan ja itketään. Olis nauranut vaan kaikille. Niiiiiiiiiiiiin!
Tiijäkkö Jermulainen, sehän tässä merkillistä onkin kun välillä noille asioille voi melkein nauraa että huihai. Mutta joskus tulee kumma ärsytys samoista asioista. Onko se vuodenaika vai iän mukanaan tuoma vaiva. En osaa sanoa.
Niin tai näin, taas on esimerkiksi lehdissä sellasia juttuja että hampaita kiristellen niitä saa lukea.
Sanoppa sinäkin nyt suoraan mikä se meissä naisissa pistää ärsytyksen päälle. Onko se herkkyys, tunteellisuus, alkoholin käyttö, tupakointi, flirttailu vai mikä...
Ps. Ompa kiva nähdä sinuakin pitkästä aikaa.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081