Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
jos kädestä pitäen opetat saat uskoa että olen todella hidas oppimaan ;))).
07.03.2008 19:56
Kiitokset lahjasta :). Kyllä tykkään.
Jos voisit sitten sen vesisateen jättää viikonloppuna pois.
07.03.2008 19:51
silloin vähän peliä kehiin. Kun Pedro noutaa sinut tanssiin vartijahan on vain mielissään kun hänen kaunis rouvansa on suosittu :).
05.03.2008 22:35
Kyllästyin aikoinaan hiihtämiseen kun sukset lipsui koko ajan. Ylämäet oli yhtä tuskaa kun olin polvillani vähän väliä lipsumisen takia.
Rinteissä tykkään kyllä käydä. Lämmin siinäkin hommassa tulee vaikkei ihan heti uskois.
Sullakin ollut sitten sama kohtalo kuin täälläkin, talvesta ei ole saanu nauttia. Haikeana olen katsonut uutispätkiä Lapista jossa on valkoista lunta metritolkulla. Voin kuvitella sitä rauhaa mitä tunnet kun aamuhangilla hiihdät, sielu todella lepää.
En usko että osaisin laiffaripalstaa käyttää. Kiitos kuitenkin kutsusta.
05.03.2008 22:30
Miten mukava nähdä sinua pitkästä aikaa oi armas sulhoni. Ei sinua enää paljon näekään.
Helmikuu oli mulla vähän kiireistä aikaa. Vähän lomailinkin. Töissä oli kiirettä. Ja vähän sitä sun tätä.
Teidän uutta palstaa en osais käyttää. En osais sinne rekkautuakaan. Semmonen tekniikkaihme minä olen. Kävin vähän siellä lukemassa kun oli auki. Tytöt on tehneet suuren työn rakentaessaan sitä palstaa.
Onko sulla siellä paljon lunta? Oleko hiihtänyt?
05.03.2008 22:08
Vai huolelliseen suudelmahetkeen valmistautuessa otetaan kaulalaput esiin. Niin ja sitten tietysti pitää varata se pulautusliinakin, josta joku jo mainitsikin.
Anna mun nauraa teidän viksuille ideoille :D.
05.03.2008 21:59
Eka luokalla tuli terveydenhoitaja kouluun rokottamaan oppilaita. Se muistaakseni tapahtui luokassa kaikkien nähden. Pelkäsin kuollakseni sitä pistämistilannetta. Ne neulat näytti aivan hirveiltä.
Ala-asteen toka luokalla minua kiusattiin koko ajan että olisin rakastunut yhteen poikaan. En olis halunnut mennä kouluun kiusattavaksi kun en todellakaan ollut rakastunut siihen poikaan. Olin ihan toiseen :).
Ylä-asteella pulpettiini oli piilotettu joku liero ja kun avasin kannen kiljuin niin että se kuului naapuriluokkaan. Opettaja passitti minut luokasta ulos. Myös se poika sai lähteä joka oli lieron pulpettiini laittanut.
05.03.2008 21:36
Voi ihmettä, joko se kaks kuukautta meni. Tuntuu että ihan just päiviteltiin sun lähtöä kun ei kone meinannu päästä ilmaan.
Tulikos siellä paljon tanssittua Pedrojen kanssa? :)
05.03.2008 21:26
sulle tulikin karkauspäivä kalliiksi. Hamekankaat ei mitään halpoja nykyään olekaan plus ne ruusut vielä.
Kun nainen kosii...miten se menee? En ole sitä koskaan tehnyt. Kosintatavalla ja sanojen muotoilulla lienee merkitystä saako hamekankaan vai sormuksen.
Kiitos sinulle illan toivotuksesta. En taida sitä samaa toivottaa sinulle, ilta on jo niin pitkällä. Toivotan hyvää yötä ja kivaa loppuviikkoa. Maanantai kun on mennyt silloin mulla alkaa loppuviikko :).
03.03.2008 22:00
Sinulla on täällä hienoja runoja, kuin on myös toisillakin.
Täällähän näkyy olevan muutama tuttu nimimerkkikin, ainakin mysteriet ja jpntar :).
Täytyy tulla lukemaan oikein ajan kanssa.
Jatka tomppa vaan samaan malliin. Hienoa että miehetkin osallistuu tähän.
03.03.2008 19:02
ei sitä arvannut mennä ketään kosimaan.
03.03.2008 18:43
Minä nyt tykkään suudelmista niin paljon etten ole ajatellut onko ne märkiä vai kuivia.
Varmaan ne on olleet siltä väliltä kun en mitään 'inhotuksia' ole tuntenut :).
03.03.2008 18:36
Kun se terveys, oma tai läheisen, on vaakalaudalla, silloin sen terveyden arvon vasta ymmärtää. Loppuu turhat valitukset ja nurinat. Elämän arvot menee ihan uuteen järjestykseen.
03.03.2008 18:32
Hmmm... sinäpä oletkin salaperäinen ;).
Vai "Ystävän" kanssa reissussa... mukavia hetkiä teille sinne sitten vaan :).
Usein ne toisen sanat, oli ne sitten lohduttavia tai humoristisia ja hauskoja, tuovat sen hyvän mielen ja hymyn huulille.
Mulle tuli tänään hyvä mieli kun sain työkaverilta halauksen ja kiitoksen pienestä palveluksestani :).
03.03.2008 18:28
vai niin oli päässyt käymään, vesijohto jäätynyt. Siinä saa monet monet ämpärilliset kantaa että saa paljun täytettyä ja vedet saunaan. Uskon että se kypsytti. Suomalainen jääräpää sen tekee kuitenkin ;).
Nyt saat ansaitusti nauttia tuosta rentoutuneesta olotilasta ja kunnon yöunesta.
Taidat olla jo kypsä sukeltamaan peiton alle. Hyvät yöt ja kiitos sinulle juttutuokiosta.
02.03.2008 00:14
taas sopivassa kohtaa. Oli mukava hetki jutustella.
Hyvää yötä. Kauniita unia.
02.03.2008 00:03
olet lähdössä, siis ihan kohtapuoliin. Oikein mukavaa, antoisaa ja turvallista matkaa.
Tämä talvi oli ihan tyhmä. Odotin kunnon talvea, ei sitä tullut. Olisin halunnut laskettelemaan, mutta aina satoi vettä kun olis ollut mahdollisuus sinne mennä. Lomalla kävin Pälkäneellä laskettelemassa. Siellä oli rinteet hyvässä kunnossa. Tosin kerran kaatua mätkähdin kun väistelin pientä laskijaa ja satutin vähän olkapäätäni ja ennestään kipeää selkääni. Otin kaatuessani tietysti kädellä vastaan.
01.03.2008 23:48
Kuulostaa aivan mahtavalta tuo sinun lauantai-iltasi siellä mökillä. Olet onnekas kun saat kokea tämmösiä mökki-sauna-palju talvielämyksiä.
Älä vaan mene heikoille jäille.
01.03.2008 23:39
tuota palstaa ja runojasi.
Itse kirjoittelin paljonkin runoja joskus nuoruudessa. Silloin elin sitä murrosiän herkkää aikaa. Nykyään en saa millään mitään runoa tekstinä esille.
01.03.2008 23:26
Iloiseksi tulin minäkin kun näin nimimerkkisi ja viestisi.
Kuis elämä sinua näin kevään kynnyksellä viepi?
Odotatko jo kovasti kesää ja reissuja Eurooppaan?
01.03.2008 23:21
20 / 93