Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voihan hirvitys, sulla onkin ollu paha tilanne selän kanssa. Otan osaa. Toivottavasti leikkaus auttaa. Paranemista sinulle. Liiku varovasti.
14.02.2008 17:20
siis ei parin tunnin ajon jälkeen, vaan parin kilometrin ajon jälkeen selkä oli kuin tulessa. Hitsi, ajatukset harhailee...
14.02.2008 16:58
en ole minäkään pystynyt ajamaan vuosikausiin. Parin tunnin ajon jälkeen selkä oli kuin tulessa.
Voi meitä raihnukaisia. Kyllä se tästä, valoa ja kevättä kohden onneksi mennään. Sekin vähän parantaa oloa.
14.02.2008 16:52
on ollut alaselkävaivoja. Nyt on jotenkin pahentuneet. Tanssiharrastusten jälkeen täytyy ottaa kunnon kipulääkkeet että saa nukuttua. En usko että sieltä mitään kummempaa löytyy. Ikä se tuo tullessaan kaikenlaista remppaa.
14.02.2008 16:28
"Ystävän kanssa jaettu ilo voimistuu,
jaettu suru kutistuu."
Hyvää Ystävänpäiväniltaa Nitalle ja muillekin palstalle poikkeaville.
Olen tässä koettanut valmistautua huomiseen magneettikuvaukseen. Suggeroin...suggestoin...äh miten se nyt menee... itseäni että kykenisin menemään siihen ahtaaseen putkeen ilman paniikkikohtausta ja olemaan siellä vielä se puoli tuntia mitä se kuvaus kestää. Huh, kammottavaa.
14.02.2008 16:17
Kirjoitin nimeni tuohon adressiin.
Katsoin tässä yhtenä päivänä A-talk-ohjelman jossa oli n. 50-vuotias nainen joka oli joutunut lapsena hyväksikäytetyksi monen vuoden ajan. Huomasi ettei hän vieläkään ole siitä täysin toipunut. Järkyttävää kuunneltavaa. Hyvä kun näistä asioita ei enää vaieta.
27.01.2008 18:05
Anna Eniron säilöä mitä säilöö.
Lueskelet kirjoituksias sitten vuosien päästä ja naureskelet mitä tuli aikoinaan kirjoiteltua.
Niin minäkin teen. Ei niitä muut lue mutta itselleni ne säästän. Jätän ne tänne arkistoitavaksi ja joskus niitä luen ja pyörittelen silmiäni että mitä sitä on tullu aikojen saatossa näpyteltyä :).
27.01.2008 17:59
on aina ikäviä asioita. Yritykset siirtävät tuotantonsa halvan työvoiman maihin.
Totta tuo että pommi Suomessa on suurten ikäluokkien siirtyminen eläkkeelle. Elämme myös vanhemmiksi. Sekin tuo monenlaista mietittävää.
27.01.2008 17:50
kun kirjoja olen kirjastosta lainannut. Varmaan joskus murkkuikäisenä. Sen muistan että käsittelin kirjoja hyvin ettei vaan tule kirjastotädiltä sanomista jälkeenpäin. Katsoin myös kirjat lainatessani että oli hyvässä kunnossa ettei ainakaan minun kontolleni tule mahdollinen korvaussakko, kun sellanenkin muistaakseni oli.
Tanssi- ja matkailuvideoita ja CD-levyjä olen lainannut viimeksi pari vuotta sitten.
Joskus harvoin piipahdan siellä lehtiä lukemassa.
Voishan siellä oikeestaan käydä useamminkin kun on ihan vieressä.
27.01.2008 17:31
pelota. Vaikka ei mahdolliseen lamaan voi kevyestikään suhtautua. Toivottavasti ei toistu samanlaisena kuin 90-luvun lama joka ajoi monet ahdinkoon.
Tämä tuorein kriisi Usa:ssa johtunee halvan rahan buumista 2000-luvun jälkeen. Matala korko ohjasi pääomia heikosti tuottaville aloille ja syntyi uudenlaisia kuplia, kuten esim. asuntoluotot Yhdysvalloissa.
Yritykset Suomessa ovat ymmärtääkseni elinvoimaisia ja työttömyysluvut alhaisia. Esim. Wärtsilän tilauskanta on ennätyksellinen.
En usko todelliseen lamaan. Talouden ylikuumenemisen takia on kuitenkin oltava varovainen.
Pörssi heiluu levottomasti, tekee "korjausliikkeitä". Nyt jos olis rahaa ostaisin pörssiosakkeita.
27.01.2008 17:20
Siinähän se syy, steronit ne pitää miehet likkeellä iän kaiken :).Hyvin sanottu.
Pehmitellään toisen kerran :).
Nyt nukkumaan jane. Hyvää yötä. Kauniita unia.
14.01.2008 23:38
että 100 euron nimelliskorvaus kaiken muun kerjuun lisäksi , hoh sulle :).
Sä oot ihan selvästi pisnesmies :).
14.01.2008 23:31
Osasit paljon paremmin saman asian ilmaista mitä itse tuolla alempana kirjoitin.
Traumahan siitä jää kun ei enää löydäkään omia aarteitaan :).
14.01.2008 23:16
että kirjottelis täällä. Mukavahan se olis.
Tykkäsin hänestä.
14.01.2008 23:07
Mayannaakaan ei ole näkynyt aikoihin. Vai mies vei hänetkin.
14.01.2008 23:04
sorry ;).
Hitsi, unohdin senkin että Jermu lähtee heti livohkaan kun sitä uhkailee pusuilla.
14.01.2008 23:02
Onko joku mies vienyt sen?
14.01.2008 22:54
Minä taidan olla poistojen perään se pahin itkijä. Kun työllä ja vaivalla saan jotain tänne naputeltua niin eikös joku sen sitten silpase bittipilviin muitten mukanaa. Kyllä se vaan itkettää.
Nii että älä yhtään tuu urputtamaan mulle. Saan valittaa poistoista jos haluan. Puss.
14.01.2008 22:52
Palstamorsiamesi ei ole koskaan nähnyt nuuttipukkia. Sun pitää tulla nuutipukkeilemaan mulle ;). Haluan nähdä moisen muinaisjänteen.
13.01.2008 12:45
En muista koskaan kuulleenikaan tuommosista Nuutinpäivän tavoista. Meinasin alkaa väittämään että juksaat viimesen päälle, että olet erehtynyt aprillipäivästä :). Luin Nittaminaxille antamasi linkin, pohjanmaalainen tapa näköjään. Lapsuuteni olen elänyt savossa, ei siellä lapset kierrelly ovelta ovelle muuta kuin palmusunnuntaina. En ole täällä pääkaupunkiseudullakaan tuota perinnettä nähnyt.
13.01.2008 12:03
22 / 93