Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noinko se käy :). Kiitti vinkistä.
Minä kun luulin että mies alkaa kiukuttelemaan että kylläpäs minä tulen kalliiksi.
31.08.2007 23:04
mut jotenkin vaan arkikäyttöön en niitä osaa laittaa. Sinne ne tuppaa laatikkoon jäämään.
Ai oikeinko mielellään ostavat kadonneiden tilalle uusia. Toruja miehet vaan antaa kun korut hävittää. Ei sitä edes uskalla kertoa että toinen korvis on pudonnut tai kellon ranneke auennu ja kello pudonnut jonnekin.
31.08.2007 22:44
Kyllä netistä on ihmisille paljon iloa ja apua. Keskustelupalstoja on joka lähtöön.
Kirjoitin aikoinaan eräälle nuorelle näin:
"Nuo tunteet mitä tällä hetkellä tunnet on valtavan monen nuoren tunteita. Yksin et ole tunteinesi.
Kirjoita ajatuksiasi joka päivä vaikka vihkoon, pidät tavallaan päiväkirjaa. Mutta älä lue niitä jälkeenpäin. Kirjoita myös hyvistä ja iloakin tuottavista asioista. Varmaan niitäkin löytyy.
Jos opiskelet käy kouluterveudenhoitajalla puhumassa asioistasi. Hän ohjaa sinua eteenpäin juttelemaan asiantuntijan kanssa. Tai käy paikkakuntasi terveyskeskuksessa. Tulosta tuo tänne kirjoittamasi kirjoitus ja ota se mukaan ja näytä se lääkärille tai terveydenhoitajalle.
Sinun on nyt ensitilassa mentävä hakemaan apua että jaksat eteenpäin. Kaikki näyttää valoisammalta kun pääset puhumaan ammattiauttajan kanssa asioistasi."
Seurailin välillä tämän nuoren kirjoituksia ja huomasin että hän haki ja sai myös apua. En nyt tarkoita että minä olisin häntä auttanut, hän sai paljon kannustavia viestejä myös kohtalotovereiltaan.
Itse viihdyn keskustelupalstoilla. Tavallaan kun 'tutustuu' kirjoittajiin he alkavat tuntua ystäviltä. Jopa sellasenkin olen huomannut että kirjoittaja joka on rohjennut kertoa elämästään, perheestään, jopa kriiseistään alkaa tuntua läheiseltä ystävältä vaikkei livessä ollakaan.
31.08.2007 22:32
Kyllähän sitä joskus tulee tilanteita että milläs sitä aikaa tappais.
Sama meininki mullakin, nukun pitkään, heräilen rauhassa, luen lehtiä, kuuntelen radiota, katson televisiota, puhun puhelimessa, selaan nettiä jne. Netissä oloa rajoittaa kylläkin niskahartia särky ja selkäkin juimii välillä. Työ on paljolti päätetyöskentelyä, haittaa siksi vapaa-ajalla netissä oloa :).
31.08.2007 20:38
Ei ole tullut pahemmin niitä pidettyä. Korvikset on ainoot joita pidän aina. Juhliin sitten laitan ranneketjun, kaulakorun ja ehkä pari sormusta.
Korut ovat kauniita ja kyllä niihin kiinnitän huomiota kenellä niitä yllään on. Itse pelkään että hävitän niitä. Olikos se Miisu jolla oli samanlaisia huolia :).
31.08.2007 20:26
vai että miestennielijä :). Varokaa miehet, täältä tullaan, nielaisen teidät hattuinenne päivinenne.
Piti oikein testata. Ei minusta sitten miestennielijäksi olekaan ;(.
Testi antoi tällasen vastauksen:
"Et ole mikään vamppi etkä myöskään hissukka, vaan aloitteellinen ja itsenäinen nainen. Huomioit muut, etkä yritä taistella verissäpäin miesten huomiosta. Tulet hyvin toimeen niin naisten kuin miestenkin kanssa."
--------------
Pehmo olen ja kaikenlaisista jutuista huolta kantava. Jos olis valtaa ja voimia paljon muuttaisin asioita.
Sinusta 'könttäaivo' en osaa vielä mitään analyysiä tehdä. Hämmennystä ainakin saat aikaan.
28.08.2007 20:04
Uskon että olet hyvä kuuntelemaan. Ja empaattinen olet myös. Tuo oli yllätys kuitenkin ettet olisi puhelias. Vastailet niin aktiivisesti kirjoittajille että ajattelin sun olevan oikeinkin puhelias :).
Hauska nähdä sinua täälläkin. Tervetuloa käymään toistekin.
28.08.2007 19:43
mulla tuo painonhallinta. Kesän aikana ei ole lisäkiloja tullut, ehkä paino pikkusen pudonnut vaikka liikkuminen on ollut olematonta helteisten säiden takia. Ehkä vihannesten ja marjojen takia paino pysynyt kurissa. Grilliherkut on jääny tänä kesänä väliin.
Mutta annas olla kun joulu tulee. Paino taas nousee. Pimeä vuodenaika lisää muutenkin syöpöttelyä.
28.08.2007 19:31
Poitsu kävi 'säätämässä' täällä jotain, en tiedä mitä teki, mutta kävin kokeilemassa tyhjässä sättihuoneessa ja pääsin sinne.
Vaikka se oli tyhjä siinä ruudulla näkyi muutama viesti joskus aamupäivältä. Tiedätkö jääkö sinne ne aikaisemmat tekstit mitä sinne on kirjoitettu näkyviin pitkäksikin aikaa?
Tiedän kyllä että olet sellanen palstaritari mutten viitsinyt enää viime yönä huudella sua jos olit vaikka nukkumassa tai sexpaarissa :).
26.08.2007 21:22
miten kaunis ja sykähdyttävä kirjoitus. Rosmariina on tehnyt sinuun todella syvän vaikutuksen.
Rosmariinaa oli värikäs kirjoittaja ja aiheutti monenlaisia tunteita. Minäkin pidin hänestä.
26.08.2007 21:11
Oot saanu lettuja. En muista koska itse olen saanu lettuja ja nyt alkoi tehdä niitä mieli ihan tajuttomasti. Pakko mennä paistamaan muutama lettu. Kiitos sinulle tahattomasta vihjeestä :).
26.08.2007 21:01
että pysyit poikkeuksellisen hyvin nahoissasi. Olit viisas ja omaat hyvän tilannetajun. Aina ei voi olla varma mikä tilanne siellä ruudun toisella puolella on.
26.08.2007 20:57
vaikken sinne päässytkään. Hölmistyneenä olisinkin vaan katsellut moista meininkiä.
Hitsi, mä oon oikeesti huolestunu...toivottavasti kaikki on kuitenkin ok...varmaan tiedät mitä tarkoitan.
26.08.2007 10:33
No huh mitä skeidaa siellä olikin.
Meinasin minäkin huutaa illalla Waffea apuun kun yritin mennä katsomaan sättiä enkä sinne päässyt. En ole kyllä sinne päässyt ennenkään.
Luulen että jopa sexbaarissa on ruudulla fiksumpaa tekstiä.
26.08.2007 10:11
En tietenkään loukkaantunut kirjoituksestasi.
Onhan siellä kaikki hyvin?
26.08.2007 09:46
olen savolainen.
25.08.2007 22:45
kun savolaiset kuapittelevat silloin kun kaapittelevat.
Savossa on paljon savon kielellä 'haaskan' näköisiä naisia. Ei ne mitään kaapittele. Ne on itä naapurista jotka sitä tekee.
25.08.2007 22:37
siis chattailua kahden kesken. En ole chattaillut niin en osaa noita juttuja. Varmaan kivaa kun saa ihan rauhassa jutella niitä näitä ;).
25.08.2007 22:29
tuon sormen katkaisun mäkin osaan.
Osutko hyvin tikkatauluun? Mä olen siinä aika hyvä.
25.08.2007 22:23
Mitä tarkoittaa kaapittelu? Voiko sitä tehdä keskustelupalstoilla?
25.08.2007 22:20
29 / 93