Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tää nyt oli kuule sellanen provo josta ei kykene millään provosoitumaan :). Ihan kesy niinkun Taikiskin sanoi :).
Mikäs tässä nyt nutturaa kiristäis, kesä jatkuu ja lomaakin edessä vielä pari viikkoa.
19.08.2007 23:39
parin viikon päästä kun telkkari lakkaa näkymästä, kait. Ei ole digiboksia. Maajussien morsiankin alkaa ja olisin halunnu katsoo sitä. En ole ehtiny paneutua koko boxi asiaan.
Jaa...olenko ongelmallinen ihminen...en ossaa sanoo...kait sitä jokainen jossain tilanteissa...
19.08.2007 23:30
todella hyvä fiilis on. Tässä olen puoltoista viikkoa lomalla ja loppuviikosta lähden hotelliristeilylle Tallinnaan. Tosin se kutistui yhden yön matkaksi, alunperin piti olla kahden yön reissu. Mut hyvä näinkin :).
19.08.2007 23:21
annos sun luonteenpiirteitä.
Kyllä minä uskon noihin horoskooppimerkkien luonteenpiirteisiin paljonkin. Vaikka oinaspässin kaikki piirteet ei osukaan kaikilta osin yksiin oman luonteeni kanssa.
18.08.2007 18:20
ei ole kokemusta. Minä se olen ruuan aina laittanut. En ole mikään kokkaaja ja hermoilen etukäteen meneekö kaikki ihan pipariksi. Pahemmilta katastrofeilta olen onneksi välttynyt.
Oi kunpa joskus pääsisi nauttimaan miehen valmistamasta ruuasta.
18.08.2007 18:06
en luovu yhestäkään peilistäni.
Pakko välillä tarkistaa onko sellumuhkuroita tullu taas paljon lisää. Että koska pitää alkaa taas se vimmattu hierominen ja hankaaminen.
Niin, on se vaan niin hienoa olla miehen silmissä haluttava vikoineen päivineen.
18.08.2007 17:56
tytöt/naiset kiinnostaa heitä hamaan hautaan saakka.
Onneks meitä naisia on monenkokoisia, näköisiä ja luonteisia. Miesten makujakin on monenlaisia. Yksi haluaa pyöreän toinen hoikkeliinin. Kolmas haluaa tulisieluisen ja temperamenttisen, neljäs rauhallisen ja tasaisen.
Itse olen luonteeltani temperamenttinen, mutta positiivisella tavalla. Osaan kyllä olla hyvin rauhallinenkin. Lämpöinen, hellä ja lempeä olen myös.
Entä sinä?
18.08.2007 17:44
Tämän minä halusinkin kuulla:
"hänenlaisiaan on vain yksi maailmassa, ja siihen kuuluu pienet valuviat jotka juuri hänestä tekee ainutkertaisen maailmassa".
Kiitti :)
18.08.2007 17:16
Koin poikien puolelta kiusaamista kun aloin kehittyä naiseksi aikasemmin kuin muut tytöt.
En mennyt jumppatunnin jälkeen suihkuunkaan kun ujostelin toisten tyttöjen edessä eriparisia pieniä tissin alkuja. Miksi niidenkin piti kasvaa eritahtiin :(.
18.08.2007 17:03
Oli hyvä kirjoitus linkissäsi.
Naisella on elämässään monta roolia - sinkku, vaimo, äiti, rakastajatar, mummo ja mahdollisesti vielä omien vanhenevien vanhempien lähihoitaja. Vaativaa on naisen elämän kaari. Yritä siinä sitten muistaa myös oma naiseutesi ja antaa huomiota kumppanillesi.
18.08.2007 16:56
Ihan koko ajan ei ole sellanen tunne että kelpaan kyllä itselleni.
Selluliittejä täytyy hangata ja selluliittivoiteita niihin hieroa. Kasvoihin pitää töpöttää ryppyvoidetta jos niissä ois jotain taikaa. Syömisiään pitää tarkkailla kun paino nousee niin herkästi. Ikä tehny sen että aineenvaihdunta on heikentynyt.
Totta että pitää joskus ääneen itseään ruoskia että sais sitä hyväksyntää. Jos ei sitä muuten ala mieheltä kuulua :).
18.08.2007 16:44
Kyllähän tuota itsekritiikkiä peilin edessä on tullut tehtyä. Tarkkailua edestä, takaa, sivulta. Nuorempana tietty enemmän. Nyt vanhana sitä tyytyy toteamaan että kelpaan kyllä itselleni. Ja kun on kelvannut muillekin niin mitäs tässä nyt ruoskimaan itseään enempää.
Mieheltä sitä tunnustusta on kyllä saatava edelleenkin, sille ei mahda mitään. Mukavasti se pönkittää itsetuntoa.
Rinnat ne vasta mielenkiintoinen alue onkin. Oli ne minkäkokoisia, muotoisia, näköisiä tahansa, ne sitä huomiota ja hyväksyntää vasta kaipaavatkin. Onneksi sitä miehiltä aina saavatkin ;).
18.08.2007 14:03
Sinähän teet mielenkiintoisia analyyseja. Siitäköhän tuo punainen värivalinta johtuu kun olen intohimoinen. Vaatteista löytyy myös punaista.
Vihreä on toinen herkkuvärini, tosin vain sisustusvärinä. Makuuhuoneeni on vihreäsävyinen.
18.08.2007 13:48
minulla olohuoneessa ja kaksi punaista jalkarahia. Siinä on mukava istua muttei se mikään löhösohva ole. Siinä ei asustele muita kuin minä joskus. Eikä siinä myöskään ole astuttu ;).
Kun asunto on kaksio ei ole oikein tilaa muhkeita huonekaluja hankkia. Mutta viihdyn täällä ihan hyvin poislukien kesähellepäivät. Silloin pakoilen muualle.
18.08.2007 11:49
En toivota nikittömiä huuthiiteen. Puskat kuuluu palstoille siinä missä rekatutkin. Sieltä ne suorat ja rehelliset kommentit usein kuuleekin. Selvää on myös se että monet arkaluontoiset henkilökohtaiset asiat ja mielipiteet mieluummin kirjoittaakin pöheikön suojista.
Minulla ei ole mitään puskijussukoita vastaan. Mukaan vaan.
18.08.2007 11:29
Olipas taas ruokavinkki :D.
Kuka kumma sä oikeen olet?
En saa millään johtolankaa kehen sut yhdistäisin.
12.08.2007 12:08
teki aikoinaan naisille galluppikyselyn kahvikeskusteluihin minkälaisiin luokkiin ryhmittelemme miehiä? Onko käytössä kaksi luokkaa tyyliin ”hauskat” ja ”tylsät”. Vai millaisia luokkia yleisimmin käytetään?
Vastausten perusteella Seppojuhani teki meistä sitten omat analyysinsä :). En tiedä käykö hän täällä. Jos Seppojuhani sattumoisin näet tämän niin terveisiä ja kiitos monista mukavista hetkistä.
Moni meistä noilta ajoilta kirjoittelee täällä, muutamilla nimimerkit on vaan kokeneet uusia muodomuutoksia :).
12.08.2007 12:04
Sun opinnot liittyy toimittajan tehtäviin.
Sinusta tulee toimittaja :).
Täältähän muuten paljastuu toimittaja-ainesta vaikka kuinka monesta.
11.08.2007 22:04
Onhan niitä paljonkin hauskoja palstamuistoja :).
Laitan tähän yhden niistä monista.
Vuonna 2004 nimimerkki Seppojuhani kirjoitti analyysejä palstan naisista. Kopsaan tähän omastani yhden analyysin. Huh kun naurattaa vieläkin kun muistelen noita aikoja.
PSYKOPATOLOGINEN ANALYYSI
Kirjoittanut: Seppojuhani
Mariet
Ja tämä tässä on sitten aivan mahdoton tapaus, aivan mahdoton. Väittää, ettei ole koskaan tavannut tylsää miestä. Hmmm... yhtä hyvin voisi kieltää koskaan miehiä tavanneensa. ... tuollainen hupakko kyllä vielä hankkii itselleen hankaluuksia... Tosin on myönnettävä, että emme ole koskaan aikaisemmin tavanneet, mutta siitä huolimatta.
Siis ehdot täyttävä mies on: kohtelias, toiset huomioonottava, huumorintajuinen, keskusteleva (tutkimus on tehty Suomessa!), on kiinnostunut, romanttinen, empaattinen, sympaattinen, omaa käytöstapoja... Siis joko ulkoavaruuden Alien tai sitten psykopaatti, mutta tuollaisella koomikolla ei ole mitään liittymäkohtaa suomalaisen miehen kanssa. Vissi on niin.
Rivien välistä pursuaa lisäksi, että henkilön ihanneminä on persoona, joka kykenee toteuttamaan omat perustarpeensa. Joko suoraan tai tuntemiensa miesten välityksellä. Suoraan sanottuna: kiristää, manipuloi tai käskee. Huh.
Psyykeen ylilyönnit näkyvät elävästi harkitsemattomassa käytöksessä. Että mukamas tanssimaan ihan tosta vaan! Mistä se mies voi tietää parketin kitkakertoimen ja sen vaikutuksen tanssiaskeleen pituuteen. Eikö muka merkitystä – lukekaapa mikä tahansa talviautoilun oppaasta, niin kyllä kitkan merkitys selviää! Liukkailla on koko miespoloisen tuleva elämä kyseessä.
No, otappas pikkuplikka pesusieni kätöseen ja käy pyyhkimässä taulu, että voin jatkaa... niin, kuten olin sanomassa – JA LUENNON PITÄJÄLLE EI NÄYTETÄ KIELTÄ – pyyhi nyt vaan se taulu
Heh. Kaikenlaisia pikku pirulaisia sitä on tänne eksynytkin.
11.08.2007 21:42
palstalehtien toimittajille. Hankalaa oli antaa vain kolmelle ääniä, kaikki oli hyviä juttuja.
Tulkaas nyt loputkin toimittajat tunnustamaan tekosenne. Taikis, Waffe ja Jane on näköjään paljastuneet.
Veikkaan että Voitto Raapivainen on norMix.
Kuka oli Kökkis?
10.08.2007 08:04
31 / 93