Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
millä sais sisäilman jäähtymään? En viitsis pakastinta avata. Kylppärin ovi on auki koska ilma siellä on viileempää, mutta ei auta.
Ikkunoiden avaaminen on ihan hölmöläisen hommaa, kuumaa ilmaa vaan virtaa sisään luukun täydeltä.
Tää helle pilaa mun loman.
05.06.2007 12:34
Ostan niin vähän ruokaa ettei tule kovin tarkasti seurattua hintaeroja. Yksi pieni paketti kutakin lajia riittää. Toki jos joku tavara tuntuu arvokkaalta, saatan käydä viereisessä kaupassa katsomassa mitä se siellä maksaa.
Sellasen mokan tein kerran että ostin kalafileen palvelutiskiltä. Itsepalvelutiskiä kierrellessäni huomasin valmiiksi pakatun fileen paljon halvemmalla.
05.06.2007 12:22
Vai tuollainen oli laihialaisten säästö Ameriikkaan lähdön kanssa. "Kustannusten säästämiseksi tultiin kaks ekaviikkoo yöksi kotiin nukkumaan:))" *reps* Nyt meni kaljat väärää 'kurkkuun'.
Mä ymmärsin sun jutun. Aika epätodennäköistä että oltais siellä tavattu. Jatkoin vaan sun tarinaas ;).
Eihän sitä koskaan tiedä vaikka siellä joskus tanssittaisiinkin :).
02.06.2007 22:50
Näin illalla onkin hyvä tehdä tuo lenkki, on viileempää. Käytäthän sä kypärää, polvisuojia ja kämmensuojia?
Ei kai se haittaa vaikka onkin vähän vanhentunutta olutta?
02.06.2007 22:31
Jos kuulette jonkun änkyttävän, autatteko häntä "eteenpäin" sanoissa?
Aikoinaan jouduin juttusille useinkin tällaisen lievän puhevian omaavan kanssa. Tuli usein "autettua" häntä sanoissa joita hän yritti muodostaa. Niin ei kuitenkaan saisi tehdä vaan pitää rauhallisesti odottaa että toinen on saanut asiansa kerrottua.
02.06.2007 22:16
Oppia ikä kaikki, niin olen kuullut sanottavan ;).
Ei kait ne oluet vaan ole vanhentuneet? Kuinka kauan ne yleensä säilyy?
02.06.2007 22:07
kovalla äänellä. Johtuu menneisyydestä.
Vaikka mulla ei maailman paras kuulo olekaan.
Muuten, hauska juttu tuo puhelimessa puhuminenkin. Jos toinen puhuu kovalla äänellä toisessa päässä itsekin korotan ääntäni. Ja jos toinen hiljentää ääntään itsekin alan kuiskimaan. Käykö sulle koskaan noin?
02.06.2007 20:45
puhun aina vanhuksille. Se lienee tosiasia että kuulo on heillä heikentynyt. Mutta mikä huolestuttavinta, myös nuoremmille pitää puhua kovemmalla äänellä. Onko heillä menny kuulo konserteissa ja huudattamalla stereoitaan täysillä.
Vammaisille puhuessa puhun sekä saattajalle että vammaiselle. Käännyn vuorotellen molempien puoleen. En tiedä mikä on sopivaa, siksi tuo tapa. Yleissivistykseen kyllä kuuluisi, miten heidän kanssaan tulisi toimia. En ole varma.
02.06.2007 20:25
mutta ei siitä kannata sen kummempaa hälyä nostaa. Onhan meille kuitenkin järjestetty tämmönen päiväAslakkurssi. Täällä Etelä-Suomessa on kurssipaikat järjestetty niin että pääsee kotiin yöksi. Useimmat kuitenkin haluaisi että paikka olis senverran kaukana että vois jäädä yöksi kurssipaikkaan :).
Aattele, siellä tanssittiin ja nyt tavataan täällä :). Näin se maailma voi olla pieni.
02.06.2007 20:02
ystävä hyvä ole huolissas. Kyllä se tästä vielä paranee. Tässä sullekin tölkki, ota koppi.
02.06.2007 19:46
Ei ollu ensimmäinen kerta kun poltan suuni maissintähkässä. Jääpalalla jäähdytän huuliani. Hyvä vinkki tuo jääkylmä olut :).
Rasvaa en laittanu. Mikrossa ne tulee nopeesti ja helposti. Ovat tosi hyviä ilman mitään mausteita.
02.06.2007 19:40
käyn ostamassa uudet patterit. Jos se vika olikin siinä. Kiitos avusta. Sain mölyn hiljenemään televisiosäätimestä. Jostain syystä ääni oli täysillä.
02.06.2007 19:29
jos ne vaikka tyhjeni ykskaks. Täytyy käydä ostamassa siihen uudet patterit. Jos johtuukin siitä. Kiitos neuvoista ja avusta.
02.06.2007 19:27
heitin sen uudestaan lattialle kun patteriluukku ei auennut. Se aukes kun heitin lattialle. Laitoin patterit uudestaan, ei toimi vieläkään. Voisko ne olla loppu, siis virtanen tyhjentyny?
02.06.2007 19:22
se ei vaihda kanavia eikä sammuta televisiota.
No ei se mitään. Onneks löysin televisiosta näppäimet jolla saan sitä säädeltyä. Hätäännyin kun en saanu televisiota hiljemmalleen kaukosäätimestä
Blondin elämä on kyllä hauskaa muttei aina niin helppoa :).
02.06.2007 19:19
käyn katsomassa. Olen aika avuton näissä tekniikkahommissa.
02.06.2007 19:13
Hiisvatti poltin huulet ja suuni kun haukkasin sitä. Lämmitin sitä liian kauan.
02.06.2007 19:09
Mun television kaukosäädin ei toimi. Eilen se vielä toimi. Säädin putos lattialle maton päälle, meniköhän se siitä rikki?
02.06.2007 19:05
*liittyy joukon jatkoksi*
Sihhautin minäkin kaljatölkin auki pitkästä aikaa. Talvella ostetusta kaljalaatikosta ei ole juotu kuin neljä tölkkiä. Voisin loman kunniaks alkaa tyhjentämään sitä. Ota kiinni koltis, täs on tölkki sullekin. Kyllä tästä riittää muillekin. Siiderilaatikossakin on tölkkejä jäljellä.
Grilliä mulla ei ole, mutta laitoin esikypsennetyn maissintähkän mikroon.
02.06.2007 18:58
jään mielenkiinnolla odottamaan vinkkejä. Minä en tosin puuhun aio kiivetä. Lapsena olin aina puussa kun leikkikaverini oli poikia ja pojilla oli poikien leikit. Harmitti just nuo ekat oksat kun olivat niin korkeella.
01.06.2007 13:05
34 / 93