Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oijoi, nyt menee jännäks. Saakohan Huuhaa-kaffeelaiset sotamies Jermun kesytettyä.
Jos kahvi ja konjakki ei auta niin mikäs sitten.
*jää odottamaan jännityksellä jatko-osia*
16.02.2005 23:05
Autshh... tuohan sattuu kauheesti, varo ihmeessä sitä peukkuas. Pystyykö siinä enää karjahtelemaankaan kun siihen vasaralla pamautat? Ja jos pystyy niin uskon että ikkunat helisee.
Jos itselläni jää vaikka sormi oven väliin, niin en saa ääntäkään kurkusta vaikka kuinka sattuu. Kummallinen ilmiö.
16.02.2005 20:38
voimasanoja suustani... tai no jotain pientä ja kevyttä joskus kun asiat tökkii, kuten hemskutarallaa, voihan nekku, saaplari sentään, hittolainen.
Kiva on ollut huomata että eivät myöskään miehet seurassani kiroile, en tiedä mistä johtuu.
16.02.2005 19:56
Näinhän se monesti käy. Itsellä kun olis aikaa niin ei saa kavereita :(, huitelevat jossain tai ovat vieraissa muilla palstoilla.
Itselläni oli töissä vähän kiirettä, kohta kotiin.
Jermuko se pääsi tappeluksiin Hakkikselle? Sitähän se on odottanutkin, jeh.
16.02.2005 16:37
Heh, mainiota... kyllä Jermu vielä oppii tuon tanssitaidonkin. Kohta me pistetään täällä tanssit pystyyn. Mä voin vielä opettaa valssia näille muille miehille, riittääpähän sitten kaffeelaisille tanssittajia.
15.02.2005 18:00
Minä olen viihtynyt täällä ihan hyvin. Olen niin surkee tappelemmaan tuolla Hakkiksella. Onko tää liian kesy paikka sulle? Kuis sä oikein kestät kun ei oo tappeluksia?
15.02.2005 17:45
mitäs tarjoilet täällä shampanjaa. Niin siinä sitten käy, että tulee haliruttauksia ja tanssiin kutsuja.
15.02.2005 17:31
Hyvää Ystävänpäivän iltaa sinullekin.
Tässä sinulle arvoitus, joka on lainattu eräältä toiselta palstalta:
Mikä on tärkeä, hauska, iloinen, hieman hassu, lämmin ja sillä on merkitystä?
- No sehän olet Sinä!
14.02.2005 18:32
Kiitos, miten ystävällistä, otan mielelläni. Kippis ja skool. Ei sitten enempää, tämä lasillinenkin kuoharia tuntuu jo kummasti päässä. Toisen lasillisen jälkeen voisin jo tanssia. Tanssitko sinä?
14.02.2005 18:28
Höperys, et sitten tehnyt ystävänpäivän palvelusta. No eipä tuo rivimäärä maailman suurin murhe ole.
Tarjoilitko täällä tänään shampanjaa?
Lomatuliaisiako?
14.02.2005 18:17
Sinä jos kuka olet selviytyjä. Kun listaamistasi asioista selviää, ei voi olla mainitsemasi luuseri. Elämä ei ole silkkihansikkain sinua kohdellut, tuo vakava sairauskin koettelee.
Elämä koettelee meitä jokaista, vähän eritavoin kutakin. Mutta silti on mielenkiintoista nähdä mitä elämä vielä tuo tullessaan, muista se, jookos.
Mutta onneksi sinulla huumoria vielä kaiken jälkeen riittää "huoleton, hevoseton mies". Eikun eteenpäin vaan.
Toivotan Hyvää Ystävänpäivää sinulle.
14.02.2005 12:38
Kyllä ne oli ihan pitkäthousut jotka katosi. Ne oli kyllä jalassa kun yöllä hyttiin tulin. Hiprakassa taisin olla kun en muista mihin tulin ne laittaneeksi. Pikkarit oli jalassa kun aamulla hytissä heräsin.
Onneksi olin varannut kaikenlaisia vaatteita mukaan. Viisastuin kun kerran baaritiskillä sain siiderit niskaani. Vieressäni olevalla pariskunnalla oli jotain sanaharkkaa ja yhtäkkiä nainen hermostui ja yritti huitasta siiderilasin sisällön miehen kasvoille. Mies aavisti mitä tuleman piti ja väisti. Juomat lensikin mun päälle kun en osannut varoa. Huhuh... kaikenlaista hauskaa sitä sattuukin. Nyt jo naurattaa, silloin ei naurattanut yhtään.
Nyt sukellan peiton alle, hyvää yötä ja mukavia unia sinullekin.
13.02.2005 23:37
Äh, luin uudestaan sun sanomat, katsoin päivämäärän. Vastahan me kait tulevaisuudessa otetaan tavaksi tuo miittiristeily.
Siis unohda tuo kysymykseni.
13.02.2005 21:05
Hei NorMix, siis mikä perinteinen miittiristeily tulossa????
Joku virtuaaliristeily vai oikea risteily????
Olin muuten just viikonloppuna työkavereiden kanssa risteilyllä. Tosi mukavaa oli, ei mikään sikailuristeily, vaikka uudet mustat pitkäthousut mystisesti katosivatkin. Ketään ulkopuolisia vierailijoita hytissä ei käynyt ja työkavereihin luotan täydellisesti. Laivaan olen soittanut mutta ei hyttiemäntä sieltä mitään löytänyt :(.
Heh, tuo sinun hajatelmasi "minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa" on joskus valitettavan totta.
13.02.2005 20:30
Kyllä minä ainakin ihmettelen jos jotakuta ei näy vähään aikaan että mitä on tapahtunut. Onko loukkaantunut jostain, kiirettä, lomalla tai jopa vakava sairastuminen tms.
Pari kuukautta sitten ihmettelin missä sinä olet. Ajattelin että olit suuttunut tai kyllästynyt ja jätit meidät kokonaan. Oisit voinut kyllä jotain ilmoittaa *toruu tuommosta katoamista*.
Anonyymikin oli kauan kateissa. Missä lienee ollut?
Kyllä sitä huolestuu virtuaaliystävistäkin.
Mukavaa Ystävänpäivää sinulle.
13.02.2005 20:10
Voisitkos sinä toiminnan miehenä hurauttaa sillä tankillasi tuonne ylläpitoon ja pyytää näille palstoille eka sivulle muutama rivi lisää. Mahtuis enemmän keskusteluja ensimmäiselle sivulle.
Kun ei aina ehdi kommentoimaan ja sitten kun ehtii niin keskustelu onkin siirtynyt kakkossivulle, eikä henkilö jolle on kommentoinut välttämättä tule sinne vilkaisseeksi.
Oikein Hyvää ja Rattoisaa Ystävänpäivää Jermuvelmulle ja ihan kaikille muillekin palstahöperöille!
13.02.2005 19:34
Siis en ole käynyt Jermun kylpyhuoneessa, vaan Jermu on kirjoittanut täällä että hänellä on kylpyhuoneessaan tuo tuoksu.
10.02.2005 21:51
Piti vielä sanomani että kylpyhuoneessasi oleva Giorgio Armanin Acqua di Gio on erittäin hyvä valinta.
Aivan hullaannun tuosta tuoksusta. Huh...
10.02.2005 21:37
savusaunassa kylpemisestä. Savusaunan olen kyllä nähnyt ja uskon että pehmeät ja hivelevät, kuumat ja kosteat löylyt sieltä saa.
Naantalin Kylpylässä olen ollut turkkilaisessa höyrysaunassa. Ihanat löylyt oli sielläkin. Oliskohan vastaavan oloiset kuin sinun savusaunalöylyt?
07.02.2005 20:02
Eiköhän olisi viisainta jättää MillaNin juttu nyt rauhaan. Emmehän tiedä tarkkaan mistä on kysymys, palstamustasukkaisuudesta tai kateudesta lienee kysymys. Onko se kuinkakin vakavaa, sen tietää asianomaiset itse. Mukana saattaa olla kiristystäkin - jos paljastat nikin, kerron sinusta mitä tiedän. Siis jos ovat nettituttuja ennestään.
Toivottavasti saavat keskenään asian sovittua ja kaikki on taas hyvin.
Ja jos MillaN poistuu palstoilta hyvähän se on tietää. Hänen nikkinsä kun on rekkaamaton.
Moni jää kaipaamaan MillaNin juttuja, ei kai siinä mitään dramaattista ole jos sen täälläkin ilmaisee.
07.02.2005 10:08
90 / 93