helvetti !!

Miss kultahelmi

pääseekö voimasana useinkin suustasi.. Oma lempikiroukseni on ehdottomasti, helvetti.

16

827

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss kultahelmi

kiroile kovinkaan usein vaikka ateisti olenkin.

• on.

se tuli niin kuin minun suusta, käyttelen voimasanoja usein...

• miss kultahelmi

niin sopivasti suuhun.

• on.
        miss kultahelmi kirjoitti:

niin sopivasti suuhun.

kyllä minä usein käytän sitäkin sanaa joka mulla kotona ja josta mä tykkään... kai tiiät ?

• voimasanoja suustani... tai no jotain pientä ja kevyttä joskus kun asiat tökkii, kuten hemskutarallaa, voihan nekku, saaplari sentään, hittolainen.
      Kiva on ollut huomata että eivät myöskään miehet seurassani kiroile, en tiedä mistä johtuu.

• savon seppä

voi pajavasara lipsahtaa peukalon päälle, silloin voi pajasta kuulua muutakin kuin
        " pimpparaudan vienosti kutsuva ääni "....ikkunat helisee ja maa tärisee karjunnan voimasta....:)) muulloin seppä ei kiroile, paitsi joskus poikkeus tapauksissa jos
        silleen lipsahtaa..:)))

• savon seppä kirjoitti:

voi pajavasara lipsahtaa peukalon päälle, silloin voi pajasta kuulua muutakin kuin
        " pimpparaudan vienosti kutsuva ääni "....ikkunat helisee ja maa tärisee karjunnan voimasta....:)) muulloin seppä ei kiroile, paitsi joskus poikkeus tapauksissa jos
        silleen lipsahtaa..:)))

Autshh... tuohan sattuu kauheesti, varo ihmeessä sitä peukkuas. Pystyykö siinä enää karjahtelemaankaan kun siihen vasaralla pamautat? Ja jos pystyy niin uskon että ikkunat helisee.

Jos itselläni jää vaikka sormi oven väliin, niin en saa ääntäkään kurkusta vaikka kuinka sattuu. Kummallinen ilmiö.

• savon seppä
        Mariet kirjoitti:

Autshh... tuohan sattuu kauheesti, varo ihmeessä sitä peukkuas. Pystyykö siinä enää karjahtelemaankaan kun siihen vasaralla pamautat? Ja jos pystyy niin uskon että ikkunat helisee.

Jos itselläni jää vaikka sormi oven väliin, niin en saa ääntäkään kurkusta vaikka kuinka sattuu. Kummallinen ilmiö.

tuo peukku on jo niin kovas mennyt, ettei siihen pajavasara pysty...vanhasta muistista tulee aina karjaistua....sitten hävettää...:)))

Sormen jääminen oven väliin on hirvittävää, jos vielä ovi menee lukkoon...kyllä siinä varmaan tulee sanaton olo ja vähän "hampaaton " olo, että mitä tekis...auts.

• guassi

mutta joskus pääsee perkeleitä...yleisin lienee tuo hitto..

• ei muka vakkari

Olemme saaneet näköjään foorumiimme tuttavuuden jolta näiden turhanaikaisten ja tylsien viestien suoltaminen luonnistuu .........

• tuffe

sinua pientä parkaa, kun pakotettiin väkisin lukemaan tätä ketjua ;)

Mutta onneksi sinä kohta räväytät oikein vuosituhannen otsikolla...

• :((((

Yeah!

• Tuulastajavaari

Kun olin pojanpojanpojantyttären kanssa tuulastamassa ja flikka, tuo rippikoululapsi latas jalkapöytään atraimella, käytin voimasanaa ja latasin tulemaan hartaasti :
      VOIHAN PERJANTAI
      Sanoin sen tosin lähes kuiskaten ettei rippikoululapsen rintaruokinnassa oleva lapsi olisi sylissäni herännyt

• Nainen

Perrrrrrkele! Ja ärrää oikein venyttäen. Se helpottaa kummasti.

• tuffe

on yhtä tehokasta. "Voihan pylly" kuulostaa somalta, jonkun toisen sanomana... ;)

• savon seppä

aika nätisti sanottu....:))), pahemmalta se kuulostaisi jos sanoisi mitä sieltä tulee..:)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe