Mitäs sanotte, onko kahvipalstalla tilaa tälle karavaanille? Onko kaikki niinkään erilaista täällä? Mitä kaipaat Hakkuuaukelta? Kurkisteletko puolihuolimattomasti sinne Hakkiksen suuntaan. Sehän on tiedossa, että hirveesti tämä kahvio on porukkaa alkanut kiinnostamaan ja Hakkiksella mylly jauhaa paikallaan.
Onko täällä parempi olla?
12
923
Vastaukset
- taikanainen evk
nyt pakko antaa kone... seuraavalle ;) ei vaiskaan, mentävä kursseille, oikein laiffiin. Hyvää illanjatkoa kaikille.
Minä olen viihtynyt täällä ihan hyvin. Olen niin surkee tappelemmaan tuolla Hakkiksella. Onko tää liian kesy paikka sulle? Kuis sä oikein kestät kun ei oo tappeluksia?
- taikanainen evk
en mä tiedä...;) Voihan sitä käydä vierailemassa tuolla minne katse kääntyy tuon tuostakin.... Nyt tuo täti hiukan ihmetyttää, onko täti täti vai setä, onko jauhot puhtaat vai tuhruiset, mitä veikkaat??
- Jermu
Kysyt tuota, kuin viime viikon lottonumeroita lehdestä.. Eihän siinä mitään veikkausta tarvita. Kirottu vakkari se on ja Täti-hahmo vaan pelleilee kaikkien kustannuksella (paitsi minun, hah). Tätillä on vakinikki, mutta miksi ei ole se käytössä, liekö vikatikki??? Kysy illalla Millalta, se saattaa tietää. Nurinperix tietää jokatapauksessa.
- taikanainen evk
Jermu kirjoitti:
Kysyt tuota, kuin viime viikon lottonumeroita lehdestä.. Eihän siinä mitään veikkausta tarvita. Kirottu vakkari se on ja Täti-hahmo vaan pelleilee kaikkien kustannuksella (paitsi minun, hah). Tätillä on vakinikki, mutta miksi ei ole se käytössä, liekö vikatikki??? Kysy illalla Millalta, se saattaa tietää. Nurinperix tietää jokatapauksessa.
tarvitsen vielä tasoitusta, mistäs hemmetistä mä teidän pallopelinne ammoisilta ajoilta asti tiedän, väkisin menee loton puolelle.....Mutta se ei estä työntämästä nokkaa joka paikkaan :)
- Jermu
taikanainen evk kirjoitti:
tarvitsen vielä tasoitusta, mistäs hemmetistä mä teidän pallopelinne ammoisilta ajoilta asti tiedän, väkisin menee loton puolelle.....Mutta se ei estä työntämästä nokkaa joka paikkaan :)
Mitäs tasoitusta vakkari tarvitsee? Aijai, taas yritetään Jermua huijata olemaan miellyttävämpi, kun on tollanen "naisellinen" nikki, mutta se ei onnistu. Mä en ole kiltti kenellekkään. Niiiiiiiiiiiin!
- taikanainen evk
Jermu kirjoitti:
Mitäs tasoitusta vakkari tarvitsee? Aijai, taas yritetään Jermua huijata olemaan miellyttävämpi, kun on tollanen "naisellinen" nikki, mutta se ei onnistu. Mä en ole kiltti kenellekkään. Niiiiiiiiiiiin!
ei tainnut sinunkaan lottorivi olla täydellinen :)) AINA pitää ainakin yrittää pyytää tasoitusta...varsinkaan jos ei tiedä mistä tapellaan, vai täytyykö sitä edes tietää ?? Vai riittäkö jos vaan hutkii sinne tänne ;) Tuo taantumuksen toimittaja varmaan tietäis...
- Jermu
taikanainen evk kirjoitti:
ei tainnut sinunkaan lottorivi olla täydellinen :)) AINA pitää ainakin yrittää pyytää tasoitusta...varsinkaan jos ei tiedä mistä tapellaan, vai täytyykö sitä edes tietää ?? Vai riittäkö jos vaan hutkii sinne tänne ;) Tuo taantumuksen toimittaja varmaan tietäis...
tärkeintä on tappelus..Lopputuloskaan ei itseasiassa ole niin tärkeää..Näin uskon monien tappeluksista pitävien ajattelevan.
- Simanainen
Pianhan se nähdään...;)
Ai jummi, mä ainaskin kaipaan niitä kunnon tappelusvääntöjä! :D
(pus! Tälleen rivaatisti)- taikanainen evk
Sinulle uudelta. Emme olekaan vielä tavanneet??
Jos nyt sitten ei ole kysymyksessä tämä vastikään kummastusta herättänyt monenmuotoinen täti... =)) - Jermu
Onkos kaikki ok?
Ja sitäpaitsi mitäs sää oikein siinä alat heti lähenteleen? Se on loppu nyt! Mä en ole kiltti enää kenellekkään, kyllä jämpti on näin.
(Huomenta)
- merliNella
täällä lepposampaa ja väliajalla on mahdollisuus nauttia kahvia ja pullaa:D
Kyllähän Hakkikselle tulee kurkkailtua.Paljon on ihmettelyjä toimimattomuudesta ja uloslennoista.Jokunen pitempikin ketju, mutta vaikka luin, en ihan ymmärtänyt.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906