Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
s_lahti
profiilit
s_lahti
s_lahti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
90
Kommenttia
1259
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
minua hämää, jos on mielenkiintoinen aihe avauksessa. Sitten tosi tosi pitkä ketju jo valmiina, jota ei ehdi/jaksa kokonaan lukea.
Jos siihen sitten kommenttia heittää, se voi olla jos siinä kejussa, parhaassa tapauksessa useampaankin kertaan :))
24.04.2005 18:02
aihe!
Vastaaminen vaikeaa;
pienenä olin mummon tyttö; hän oli itsevarma, turvallinen, aina ystävällinen, erittäin vieraanvarainen, kertoi tarinoita..
Mainitsit myös lemmikin; aikuiselämässäni elin jossain vaiheessa yhdessä, mutta niin yksin, että tämä ihana suloinen karvaturri oli ainoa, jolle tuhlasin hellyyttä, ja jolta sain sitä kaksinverroin takaisin.
24.04.2005 17:45
vielä, vaikka luopunen Sibone nimestä?
Eli jos saan esitellä, Sani, jota ei saanut rekattua. Niin siitä tuli Sanin..
On ollut suht' rauhallista, ja olen ihan 'jumittunut' tähän koneelle :))
23.04.2005 21:26
joku tuossa kirjoittaa sisäpiiriläisistä..
Kaipa sitä samankaltaista huumorintajua joillakin ihmisillä on enemmän, kuin taas toisilla.
Ja jos/kun joku vastaa jollekulle, niin toinen ehkä melkein vaikkapa velvollisuudentunnosta taas sitten vuorostaan vastaa tällä samalle ihmiselle. Kun "oudolle" ei kirjoittaisi mitään.
Tämä nyt oli ihan mutu- teoriaa.
23.04.2005 18:07
varmaan on, ettei luonnon eläviä kovin kannata alkaa ruokkia.
Olen kerran nähnyt, miten kissa jaksoi pitkän pitkät tovit, niska kenollaan, vaania korkealle puiden latvoihin.
Oravahan se siellä hypähteli tapansa mukaan kevyesti oksalta toiselle.
16.04.2005 23:45
mä sitä ymmärrettävästi sulle selittääkään.
Vähän niin kuin että asettaa asiat tärkeysjärjestykseen. Toivottavasti ei mene entisetä monimutkaisemmaksi :(
16.04.2005 22:52
ota vakavasti! ;)
Kyllä tajusinkin.. mulle kerran itseäni hivenen lyhyempi kaveri markkinoi itseään juuri noi. Siis että vaikka ei pituutta kovin, niin senttejä löytyy jostakin muualta ;)
Tajusin jopa jo sen loppuosan ;))
16.04.2005 22:46
tuo vetää :(
Ja ajattelen myös, että ei ole suremisen arvoinen tuollainen kaveri.
Toivottavasti ystävättäresi on vahva, ja osaa asettaa tapahtuneet asiat oikeisiin uomiinsa.
16.04.2005 22:31
lyhyenhkö, niin ne puuttuvat sentit on jossain muualla ;)
Olenkohan unissani, kun en tajua yhteyttä naisen suuhun?
16.04.2005 22:17
aina silloin tällöin hyvää ruokaa; ja muutenkin hyvää hoitoa ;))
16.04.2005 13:28
tuo osin olikin, kuka nainen sitä nyt miehen vuoksi laiduttaisi ;)
Kaikki naiset ei vaan viihdy kiloissaan, silloin kai niitä ei myöskään osaa kantaa, ts. ei näytä naiselliselta.
Totta tuokin, että makuasioita, kuka mistäkin pitää.
16.04.2005 13:20
Kaikella kunnioituksella, mutta niin paljon kuin useat naiset näkevät vaivaa pitääkseen kilot kurissa ;)
16.04.2005 11:44
yksi omista suosikeistani on Julia Roberts.
Olettaisin ettei 'pöhkömpi' vaihtoehto muutenkaan tässä kategoriassa? ;)
16.04.2005 11:42
Olen noin viikon sisällä "yllättänyt" muutaman kerran söpön oravan; se on istunut rappuni pielessä, aivan kuin pyrkisi sisään. Arka se on kuitenkin, koska lähtee pienestäkin ylimääräisestä äänestä karkuun. En tiedä mitä sille tarjoaisin.. lisäksi, naapurin kisuli saattaisi säikäyttää sen totaalisesti.
16.04.2005 11:24
kissaihmisenä en tunne koirarotuja kovinkaan hyvin.
Eilen illansuussa kävelyllä näin aivan ihanan pienen valkoisen karvaturrin. Hymy tuli ihan vaistomaisesti. Se (vai hän ;) aivan selvästi myös hymyili minulle. Vasta sitten katsoin emäntäänsä, silloin meitä oli kolme hymyssä suin :))
16.04.2005 09:43
Hyvä jos aihe "kelpaa" :)
Naisellisuutta yleensä lienee käsitelty melko paljonkin. Mutta käsittääkseni ei nimiä ole mainittu.
Kerron, kun keksin, kuka olisi mielestäni mainitsemisen arvoinen nainen tässä; vaikkakaan itsetuntoni ei niin kovin hyvä olekaan..:)
16.04.2005 09:33
ei tule mitään erityistä mieleen, mutta päivähän on vielä nuori.
Yleisesti ottaen, päivän voi pelastaa esim. kun joku sanoo jotain, jolle voi aidosti hymyillä, nauraakin :))
12.04.2005 12:00
Ei vaikuta arvomaailmaan, ainakaan niin että itse sitä tiedostaisi.
Molempia on jossain määrin aina ollut ja tullee olemaankin, omassakin elämässä.
Sääli juttu, kun niitä nykyisin ehkä ylistetään liikaa, kuten sanoit.
Molemmat tuovat kuitenkin suht' lyhytaikaista nautintoa. Ja voi olla, että fyysisen tai moraalisen krapulan muodossa niistä on maksettava myös "jälkivero".
12.04.2005 11:49
kulissiavioliitto, tai ero.
Karkeasti arvailtuna.
12.04.2005 09:44
63 / 63