Miksi... ???

tosi-jorma

Siis, miksi täällä on nykysin näin hiljaista, vaikka itse voinkin harmikseni tällä hetkellä käydä täällä aika harvoin...
Syynä siihen on tietty, työ kiireet, jonne taas kohta katoan...
Mutta, käyn silti täällä, aina kun vaan voin... ;))

Vaikuttaako siihen kevät askareet...
Innostuksen katoaminen...
Vai, onko siihen olemassa jokin muu syy...
Kertokaa ihmeessä jos viitsitte, että kestän ajatuksienne perässä, vaikka harvoin tänne ehdinkin...

151

5400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar

ainakin olen nyt kovassa kuumeessa. Ja kevät vie kyllä monet mennessään tuonne ulos..

• tosi-jorma

sentään, ikävää ku oot kuumeessa... ;((
        Mut, muista levätä riittävästi, ni eihöhän se siitä...
        Niin varmaan viekin, vaikka siellä onkin ollut vähän koleat kelit, muutaman päivän ajan...

• MysNa

olla siinä, mitä täällä ollaan välillä puhuttukin - eli kun on niitä, jotka väen vängällä haluaa pilata fiiliksen ketjuissa. En tiedä, mutta näin arvaan....

• tosi-jorma

tossa jo ehdin epäillä, koska niin on käynnyt ennenkin... ;((

• MysNa
        tosi-jorma kirjoitti:

tossa jo ehdin epäillä, koska niin on käynnyt ennenkin... ;((

paremmasta... että tämä tästä taas viriää, sillä välillähän täällä oli tosi vilkasta ja hauskaakin. Tosin, kun on hauskaa siitä sitten taas joku vetää herneet... Aina siis joku mököttää :)

Luulen kyllä, että kesä hiljentää palstan kuitenkin, kun alkaa mökkeilyt ja lomailut, kuten tuolla jo todettiinkin.

• tosi-jorma
        MysNa kirjoitti:

paremmasta... että tämä tästä taas viriää, sillä välillähän täällä oli tosi vilkasta ja hauskaakin. Tosin, kun on hauskaa siitä sitten taas joku vetää herneet... Aina siis joku mököttää :)

Luulen kyllä, että kesä hiljentää palstan kuitenkin, kun alkaa mökkeilyt ja lomailut, kuten tuolla jo todettiinkin.

vaikka käynkin harvakseltaan täällä...
        Ja, kohta katoankin taasen töihin...

Varmaan on ollutkin hauskaa, mitä tossa olen juttujanne lukassut... ;)))
        Aivan, täällä on vaikeaa olla kaikkien mielen mukainen.... Ettei, nenä menis tukkoon... ;))

Niin varmaan hiljeneekin, tosin omaa osuuttani en vielä tiedä, koska lomien vahvistusta ei ole vielä tullut...

• MysNa
        tosi-jorma kirjoitti:

vaikka käynkin harvakseltaan täällä...
        Ja, kohta katoankin taasen töihin...

Varmaan on ollutkin hauskaa, mitä tossa olen juttujanne lukassut... ;)))
        Aivan, täällä on vaikeaa olla kaikkien mielen mukainen.... Ettei, nenä menis tukkoon... ;))

Niin varmaan hiljeneekin, tosin omaa osuuttani en vielä tiedä, koska lomien vahvistusta ei ole vielä tullut...

mukainen ei voi olla palstalla, kuten ei oikeessa elämässäkään – eikä muuten tarvikaan.

Voimia sulle sinne töihisi, jonne taas katoat...
        Muista myös sitten levätä hyvin ja syödä hyvin ja liikkua tarpeeksi ja ennen kaikkea pitää itsesi tosi-miehenä :)))

• tosi-jorma
        MysNa kirjoitti:

mukainen ei voi olla palstalla, kuten ei oikeessa elämässäkään – eikä muuten tarvikaan.

Voimia sulle sinne töihisi, jonne taas katoat...
        Muista myös sitten levätä hyvin ja syödä hyvin ja liikkua tarpeeksi ja ennen kaikkea pitää itsesi tosi-miehenä :)))

voi, vaikka haluaisikin... ;))
        Eikä aina tarvitsekkaan, jossa olet ihan oikeassa...
        Mutta, ei se luovimisen ja joustamisen taitokaan pahasta ole... ;))

Kiitos jaksamisen toivotuksista, ne olikin ihan tarpeen, vaikka luinkin sen nyt aamulla vasta... ;))

Muistan, muistan... eihän sitä muuten jaksa olla tosi-mies eikä tosi-jormakaan... ;)))

• MysNa
        tosi-jorma kirjoitti:

voi, vaikka haluaisikin... ;))
        Eikä aina tarvitsekkaan, jossa olet ihan oikeassa...
        Mutta, ei se luovimisen ja joustamisen taitokaan pahasta ole... ;))

Kiitos jaksamisen toivotuksista, ne olikin ihan tarpeen, vaikka luinkin sen nyt aamulla vasta... ;))

Muistan, muistan... eihän sitä muuten jaksa olla tosi-mies eikä tosi-jormakaan... ;)))

mieltä olen luovimisen ja joustamisen taidoista. Hyvinkin tarpeellisia! En esim. pärjäisi työssäni päivääkään jos en niitä osaisi. Sitten pitää vielä osata kohdella kauniisti ihmisiä, jotka käyttäytyy itse kuin moukat :)) Mutta yleensä siinä kyllä käy niin, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan ja se ”moukkakin” hymyille sitten kuitenkin loppujen lopuksi takaisin ja on ystävällinenkin :)))

No, ehkä voit käyttää niitä jaksamistoivotuksia tähän päivään….

Tosi -mukavaa perjantaipäivää sinulle ;))

• tosi-jorma
        MysNa kirjoitti:

mieltä olen luovimisen ja joustamisen taidoista. Hyvinkin tarpeellisia! En esim. pärjäisi työssäni päivääkään jos en niitä osaisi. Sitten pitää vielä osata kohdella kauniisti ihmisiä, jotka käyttäytyy itse kuin moukat :)) Mutta yleensä siinä kyllä käy niin, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan ja se ”moukkakin” hymyille sitten kuitenkin loppujen lopuksi takaisin ja on ystävällinenkin :)))

No, ehkä voit käyttää niitä jaksamistoivotuksia tähän päivään….

Tosi -mukavaa perjantaipäivää sinulle ;))

Ilman niitä ajatuksia ja taitoja, saattais olla aika monesti hankaluuksia... ;( Joita, tuskin kukaan haluaa itselleen...
        Kyllä se niin on, ajatuksella että, asiakas on aina oikeassa...?
        vaikka niin ei aina olisikaan...
        Se on totta, koska olen huomannut saman asian vaikka joskus alku tilanne onkin ollut jopa hankalakin... ;(
        Mutta, loppu tulos on ollut aina positiivinen ja päättynyt yleensä hymyilyyn, puolin ja toisin... ;))

Käytän ihan varmasti, koska on sen verran rankka työputki edessä, ja osa jo takanakin...

Kiitos samoin sinulle... ;))

• MysNa
        tosi-jorma kirjoitti:

Ilman niitä ajatuksia ja taitoja, saattais olla aika monesti hankaluuksia... ;( Joita, tuskin kukaan haluaa itselleen...
        Kyllä se niin on, ajatuksella että, asiakas on aina oikeassa...?
        vaikka niin ei aina olisikaan...
        Se on totta, koska olen huomannut saman asian vaikka joskus alku tilanne onkin ollut jopa hankalakin... ;(
        Mutta, loppu tulos on ollut aina positiivinen ja päättynyt yleensä hymyilyyn, puolin ja toisin... ;))

Käytän ihan varmasti, koska on sen verran rankka työputki edessä, ja osa jo takanakin...

Kiitos samoin sinulle... ;))

että asiakas on aina oikeassa - sillä kun on se kruunu :)) Mulla on tosin välillä ikävä velvollisuus kertoa, että asiakas ei ole oikeassa :( ja siinä sitä sitten on eka mietittävä minkä tyyppinen kunkku siinä on vastassa ja miten asian esittää juuri hänelle sopivalla tavalla - että ei kruunu kuitenkaan tipahtaisi :)))

Laitan sulle tässä vähän lisää "voimia-toivotuksia" - varastoon voit ottaa jos et nyt tarvi :)))

• tosi-jorma
        MysNa kirjoitti:

että asiakas on aina oikeassa - sillä kun on se kruunu :)) Mulla on tosin välillä ikävä velvollisuus kertoa, että asiakas ei ole oikeassa :( ja siinä sitä sitten on eka mietittävä minkä tyyppinen kunkku siinä on vastassa ja miten asian esittää juuri hänelle sopivalla tavalla - että ei kruunu kuitenkaan tipahtaisi :)))

Laitan sulle tässä vähän lisää "voimia-toivotuksia" - varastoon voit ottaa jos et nyt tarvi :)))

tuolla Ruottin puolella... ;DD
        Siis liittyy ammattiisi, ja toimen kuvaasi, että joudut niiden asioiden kanssa tekemisiin...
        Varmasti ajoittain hankala tehtävä, oli se sitten mikä tahansa...

Kiitos, laitan povariin, kun kohta poistun taas.. ;)))

• MysNa
        tosi-jorma kirjoitti:

tuolla Ruottin puolella... ;DD
        Siis liittyy ammattiisi, ja toimen kuvaasi, että joudut niiden asioiden kanssa tekemisiin...
        Varmasti ajoittain hankala tehtävä, oli se sitten mikä tahansa...

Kiitos, laitan povariin, kun kohta poistun taas.. ;)))

on tehtävä ajoittain ja ajoittain mukava!
        Vaan onneks ei kuitenkaan Ruottin pualel :D

Hyvää illan jatkoa Jorma, aina korrekti ja ystävällinen, kuten Japanitarkin tuolla totesi :))

• tosi-jorma
        MysNa kirjoitti:

on tehtävä ajoittain ja ajoittain mukava!
        Vaan onneks ei kuitenkaan Ruottin pualel :D

Hyvää illan jatkoa Jorma, aina korrekti ja ystävällinen, kuten Japanitarkin tuolla totesi :))

se on tavallaan ehkä, mielenkiintoistakin...
        Hyvä niin, muuten vois olla työmatkaa aika paljon, vaikka ilmeisesti asutkin lähellä sinne päin olevia kulku yhteyksiä... ;))

Kiitos, mutta nyt kuitenkin jo muikeeta ilta-päivää sinulle Mysna.., ;))
        Kiitos myös sinulle ajatuksestasi, toivottavasti en mene ihan sanattomaksi... ;)))

• MysNa
        tosi-jorma kirjoitti:

se on tavallaan ehkä, mielenkiintoistakin...
        Hyvä niin, muuten vois olla työmatkaa aika paljon, vaikka ilmeisesti asutkin lähellä sinne päin olevia kulku yhteyksiä... ;))

Kiitos, mutta nyt kuitenkin jo muikeeta ilta-päivää sinulle Mysna.., ;))
        Kiitos myös sinulle ajatuksestasi, toivottavasti en mene ihan sanattomaksi... ;)))

haasteellista on, eikä yksikään päivä samanlainen :)

Kyllä, aika lähellä asun, vaan eivät laivat tai lentokoneet kuitenkaan ihan ikkunasta näy.... jokaiseen starttipaikkaan n. 20 -30 km.

Aurinkoista päivää sinullekin - sinne jonnekin ;) saatkos tänään olla illan vapaana vai vieläkö työt kutsuu?

Jos menet sanattomaksi, niin ainahan voit kirjoitella :D

• tosi-jorma
        MysNa kirjoitti:

haasteellista on, eikä yksikään päivä samanlainen :)

Kyllä, aika lähellä asun, vaan eivät laivat tai lentokoneet kuitenkaan ihan ikkunasta näy.... jokaiseen starttipaikkaan n. 20 -30 km.

Aurinkoista päivää sinullekin - sinne jonnekin ;) saatkos tänään olla illan vapaana vai vieläkö työt kutsuu?

Jos menet sanattomaksi, niin ainahan voit kirjoitella :D

juttu on, ettei tarvitse tahkota aina samaa, päivästä toiseen... ;))

Sitä vähän epäilinkin, ja aika lähelle taisin siis osuakkin...

Kiitos, ja mukava päivä onkin ollut, vaikkakin hieman kolea, mutta mukavaa lauantai-iltaa sinulle... sinne rannikon suuntaan... ;))
        Kyllä ne työt kutsuvat tänäänkin...

Totta, ja niin meinasinkin... ;D

• Varmasti kaikki tuovat oman syynsä tänne ja yhtä
      varmasti niissä totta joukossa.
      Kevät, lomanodotus, kyllästyminen, tauko jne...

Ei kannata huolestua määrästä, laadusta kyllä.

Ja silloin tällöin tulee piikki, joka nostaa punan
      poskelle ja taas on hölinä ja pulina päällä.

• tosi-jorma

Niin varmaan onkin, vaikka itse lomailinkin jokin aika sitten... Ja muutkin ajatuksesi pitävät varmaankin paikkansa...

Ei kannata ei...
        Vaikka, nykyisin harvemmin täällä käynkin...

Ja sen pulina piikinkin olen huomannut, harmi vaan, että olen ollut niin väsynyt, etten ole jaksanut niihin pulinoihin tulla mukaan...

• tosi-jorma kirjoitti:

Niin varmaan onkin, vaikka itse lomailinkin jokin aika sitten... Ja muutkin ajatuksesi pitävät varmaankin paikkansa...

Ei kannata ei...
        Vaikka, nykyisin harvemmin täällä käynkin...

Ja sen pulina piikinkin olen huomannut, harmi vaan, että olen ollut niin väsynyt, etten ole jaksanut niihin pulinoihin tulla mukaan...

tuttu tunne. Löydä aikaa itsellesi. Käy hetkeksi
        erakoksi. :)

• tosi-jorma
        Pojongg kirjoitti:

tuttu tunne. Löydä aikaa itsellesi. Käy hetkeksi
        erakoksi. :)

ja aika monelle... Niin pitäs vissii tehdä...
        Mutta, töissä on aika paha olla erakkona... ;)

• tuffe

kaikki ovat vaihtamassa takaisin talvirenkaisiin... ja sitten kesärenkaisiin... ja sitten talv... ;)))

Minulle kevät tuo lisää koiranpesuja, lattian luuttuamista ym. Pesukonekin taitaa käytännössä toimia sementtimyllynä...

Onhan noita ilkeitä juttuja välillä ollut täällä, samoin multinikkejä, ei niistä kannata välittää. Menee vain vainoharhaiseksi koko touhu :) Kun on itsellään puhtaat jauhot pussissa on hyvä tepastella... niin tai jutella :)

• Jauhot kannattaa edellen pitää sellaisina. Pysyy
        hyvä sitko... :)

• tosi-jorma

varmaan olis, koska luntakin on sadellut ja pakkastakin on nyt jo kuus astetta... ;((

Juu... muistelen kun kerran luin siitä jossain, että sun konees toimii semettimyllynäkin... ;)))

Niin se meneekin, jos jää liian syvällisesti niitä mielessään pohtimaan...
        Mutta, ei muuta kun eteen päin, ja selkein ajatuksin, ni kyllä tämä tästä...

• kalle-p

pukkaa. Siemenet pitää saaha vakoon ja mukulat piiloon. Mistähän lie tullut lehtiäkin maahan, vaikka muistaakseni haravoin ne viime syksynä.

Onneksi satoi lumen joten voi pitää lepopäivän ulkohommista...

ps kukahan vaihtais kotteroon ne renkaat.. Tarjoon kaffit ;DD

• tosi-jorma
        kalle-p kirjoitti:

pukkaa. Siemenet pitää saaha vakoon ja mukulat piiloon. Mistähän lie tullut lehtiäkin maahan, vaikka muistaakseni haravoin ne viime syksynä.

Onneksi satoi lumen joten voi pitää lepopäivän ulkohommista...

ps kukahan vaihtais kotteroon ne renkaat.. Tarjoon kaffit ;DD

monella varmaan on...
        Ja, näin viikonloppuna varsinkin... Vai lehtiä...
        Naapuris varmaan tyhjentänyt syksyisen säkkinsä pihalles, kun ei ole jaksanut niitä kaatikselle viedä...
        Niinhän sitä on tullut, ja moneen otteeseen...

Käy kuule vaik jossain liikkeessä, ni ne tarjoo kaffit sulle päin... Vaikka onkin aika kallis kupponen, mutta vaihtuuhan siinä ne renkaatkin samalla... ;DD

• naikkonen"

Varmaan kevätväsymystä liikkeellä ja tietysti lenkkipolut kutsuu kun aurinko paistaa. Joku on voinut saada näin kevään korvalla työtä, ei ehdi:) Minullakin aika ajoin nuo kotiaskareet ja työkiireet estää nettisurffailun ,mut tämä on vain arvailua:)

• tosi-jorma

olen huomannut samaa, ku olen väsynyt lähes jatkuvasti... ;(
        Vaikka, osa syynä onkin, kiireinen työ tahti...
        Totta, pitää varmasti paikkansa, ja viel aika monen kohdalla luulisin... ;)

• tosi-jorma

MUIKEEN MUKAVAT YSTÄVÄT, MUTTA NYT MUN ON POISTUTTAVA TÄÄLTÄ... ;((
      JA LÄHDETTÄVÄ TÖIHIN, MUTTA JUTELKAA RAUHASSA, MÄ YRITÄN VASTATA NIIHIN KU EHDIN... ;)))

EI MUUTA KU, HAUSKAA ILLAN JATKOA TEILLE KAIKILLE... ;))) T. tosi-jorma... ;)))

• ja huomenta.. kamu ;)
        Kait se on kevätaurinko, joka ihmisiä estelee kirjoittelemasta. No, nyt tosin meinaa räntääkin vähän sadella, just kun sain kesärenkaat alle :)
        Töiden ja vapaa-ajan balanssi yms.
        Mutta kivahan täällä on joskus käydä kurkkailemassa..

• tosi-jorma
        Sibone kirjoitti:

ja huomenta.. kamu ;)
        Kait se on kevätaurinko, joka ihmisiä estelee kirjoittelemasta. No, nyt tosin meinaa räntääkin vähän sadella, just kun sain kesärenkaat alle :)
        Töiden ja vapaa-ajan balanssi yms.
        Mutta kivahan täällä on joskus käydä kurkkailemassa..

Mutta, nyt kuitenkin jo muikeeta ilta-päivää kamulle... ;))
        Kyllä, pitännee paikkansa, vaikka nyt onkin tosi koleat kelit, ja pakkastakin ollut tässä muutamina päivinä...
        Sama juttu renkaiden suhteen itsellänikin, mutta onneksi ei enää ole maa lumen peitossa... ;)

Sehän se on tässä itselläkin, kun tänne ei meinaa keritä ei sitte millään...
        Niin on, ja sen olen tosiaan huomannut nyt, kun on päässyt harvemmin täällä käymään... ;))

• selviää

kun katselee vastaajien nikkilistaa. kourallinen addikteja keskustelee keskenään. ihan sama kuin sätti huoneissakin. vakkarit hoitelevat enimmät puheenvuorot ja jos joku satunnainen kirjoittelija sattuu jotain kirjoittamaan niin aikansa seurattuaan kyllästyy koko palstaan siinä vaiheessa kun hokaa että eipä täälläkään niin monenlaisia mielipiteitä tai erilaisten ihmisten kannanottoja näy.

• tosi-jorma

että ajatuksesi pitää paikkansa, mutta kun juttelee joidenkin kanssa usein, niin pakostahan siinä vähän samalla tutustutaankin... Eikä, mielestäni siinä mitään pahaa ole... Koska, tämä keskustelu on tarkoitettu kaikille, joten se vaatii vaan vähän rohkeutta, että uskaltaa tulla juttuihin mukaan...
        Eikä tätä kannata ottaa kovin vakavasti, koska mielestäni tämä on tehty osittain käyttäjien viihteeksi... ;))
        Ja yleiseksi keskustelu kanavaksi, eri palsta aiheiden muodossa...

• bluepoem

Ehkä kaikki on jo sanottu.... ei muuta kuin arkistoja koluamaan niin löytyy vastaus kaikeen;)))

Kevättä kaikille ;))

• tosi-jorma

niinkin olla, mutta ajatuksiahan on niin monia, kun on ihmisiäkin... ;))

Kiitos samoin sinulle, vaikka nyt hieman koleaa onkin... ;))

• Kevätmielinen

Täällä on hiljaista, koska vakkarinaiset eivät siedä uusien naisten ja rekisteröitymättömien mielipiteitä. Ja jos haiskahtaa vielä vähän nuoremmalta naiselta, niin haloo on suuri.

• tosi-jorma

on mun ainakin vaikea ja aika paha ottaa kantaa, mutta saattaa joidenkin kohdalla paikkansa, jota kuitenkin itse suuresti epäillen, että niin olisi...
        Mutta, tuhat nikkien käytös on ollut kyllä, kieltämättä, joskus aika törkeä käytöksistä täällä... ;(
        Koska olen itsekkin ollut niiden hampaissa, joitakin aikoja sitten... ;(
        Ikä kysymys täällä onkin sitten jo toinen juttu, koska sehän ei selviä täällä mitenkään... Jollei niistä rehellisesti ole mitään keskustelua ollut...

• liberaattori

Rekisteröitymättömiä ei siedetä? Hyvä juttu!
        Olen kyllä mies, mutta voin jakaa sofistikoituneet ynnä kultitivoituneet mielipiteeni palstalaisten kanssa.

• jpntar

ns. kevätmielinen lietsot riitaa! Jotain sinulla on nyt hampaankolossa meitä kohtaan! Kukaan tämän palstan vakkarinaisista ei haasta täällä ensinnäkään riitaa, muusta puhumattakaan!!!! Jokainen meistä ottaa vastaan uudet tänne, ja varmasti tulee juttuunkin vielä kaikkien kanssa sillä lailla kuten tarvitseekin!!! Sinä juuri olet se MONINIKKIMESTARI joka haastaa täällä riitaa...muutamat meistä vakkareista on tuntenut sinut, ja olet syystä vihainen!!?? Rikot kuitenkin koko palstan eheyden tuolla suunsoitollasi! muista, että kukaan täällä ei ole ennen sinua meistä vakkareista haastanut riitaa!!En paljasta sinua ellei sitä tee joku toinen.

• tosi-jorma
        jpntar kirjoitti:

ns. kevätmielinen lietsot riitaa! Jotain sinulla on nyt hampaankolossa meitä kohtaan! Kukaan tämän palstan vakkarinaisista ei haasta täällä ensinnäkään riitaa, muusta puhumattakaan!!!! Jokainen meistä ottaa vastaan uudet tänne, ja varmasti tulee juttuunkin vielä kaikkien kanssa sillä lailla kuten tarvitseekin!!! Sinä juuri olet se MONINIKKIMESTARI joka haastaa täällä riitaa...muutamat meistä vakkareista on tuntenut sinut, ja olet syystä vihainen!!?? Rikot kuitenkin koko palstan eheyden tuolla suunsoitollasi! muista, että kukaan täällä ei ole ennen sinua meistä vakkareista haastanut riitaa!!En paljasta sinua ellei sitä tee joku toinen.

älkäähän nyt viitsikö...
        Ettei mun tarvitse tulla kumpaakin henk.kohtaisesti rauhoittelemaan... ;)) Hmmm...

• tosi-jorma

Tytöt rauhottua, koska sulassa sovussa kaikki on mukavempaa... ;))
        Vaikka en ajatuksienne erimielisyyksiä ja syytä siihen tiedäkkään...
        Enkä haluakkaan tietää...

• jpntar
        tosi-jorma kirjoitti:

älkäähän nyt viitsikö...
        Ettei mun tarvitse tulla kumpaakin henk.kohtaisesti rauhoittelemaan... ;)) Hmmm...

yksi ja sama Jorma,jonka me kaikki tiedämme ja ...tunnemme:) En tiedä, mitä mieltä porukka on moninikkimestareista täällä?? Sellaisesta, joka vaihtaa paitaa koko ajan...jos porukka sellaisen hyväksyy tänne hyvä on! Minun mielestäni on vain miellyttävämpää ja fiksumpaa esiintyä vain yhtenä??? Ei kai tuo rekkaaminenkaan pakollista ole, kunhan vain pysyy yhtenä ja samana henkilönä?? Pitäisiköhän meillä olla kaikilla monia nikkejä...hmmmm. Kevätmieli on kuitenkin MIES. En välitä, onko sillä merkitystä vai ei..Jos porukka sanoo, että ei niin sitten ei!

• MysNa
        jpntar kirjoitti:

yksi ja sama Jorma,jonka me kaikki tiedämme ja ...tunnemme:) En tiedä, mitä mieltä porukka on moninikkimestareista täällä?? Sellaisesta, joka vaihtaa paitaa koko ajan...jos porukka sellaisen hyväksyy tänne hyvä on! Minun mielestäni on vain miellyttävämpää ja fiksumpaa esiintyä vain yhtenä??? Ei kai tuo rekkaaminenkaan pakollista ole, kunhan vain pysyy yhtenä ja samana henkilönä?? Pitäisiköhän meillä olla kaikilla monia nikkejä...hmmmm. Kevätmieli on kuitenkin MIES. En välitä, onko sillä merkitystä vai ei..Jos porukka sanoo, että ei niin sitten ei!

tässä tuskin onkaan se ydinkysymys, vaan multinikkien kiusanteko! Saavat siitä jotain kiksejä kai?

Kyllä minusta ainakin on kiva, että japanitar on japanitar, jorma on tosi-jorma :)) jne. Mukavaa oppia "tuntemaan" ihmisiä samalla kun tässä hölpötellään. Ja kyllä minä ainakin halua kirjoitta asiat ja ei asiat omana itsenäni - hyvässä ja pahassa .... Tätä mieltä mää :)

• MysNa

ihan yhtä tervetullut kuin vanhakin. Tuskin täällä koskaan iästä on ollut kyse. Taidat tietää tämän ihan hyvin itsekin :)

• MysNa
        jpntar kirjoitti:

että kenenkään tarvitsee mitään paljastaa. Multinikki ei vaan useinkaan huomaa, että paljastaa ihan itse itsenä :) ei ole niin ovela kuin luulee...
        Naamio on sen verran hatara ja puvuissa reikiä, että todellisuus pilkottaa ;)

• tosi-jorma
        jpntar kirjoitti:

Ja, ollut mukana täällä nyt n. puolisen vuotta ja aina samana tosi-jormana, ja siksi varmaan minut täällä tunnetaankin, vaikka se onkin aika lyhyt aika, mitä olen vertaillut muihin täällä olijoihin... ;))
        Eihän se mukavaa tietysti ole, jos sama henkilö on monena persoonana täällä, koska se saattaa tuntua jotenkin vedättämiseltä keskustelusta riippuen... Muistat kai sen yhden otsikkoni asiasta, ja mitkä olivat kommentit siellä... Oikeassa olet, jos rehellisyyttä ja reilua ajattelua asialla haetaan... Että, yhden nikin pitäisi kyllä riittää täällä oloon, niinku on ollut ennenkin puhetta, siitä keskustelijoiden tunnistettavuudesta ja vastuusta... ONKO, ja mä kun luulin sitä ihan Tytöksi... Hitto sentään... No, ihminen on erehtyväinen, ihan niinku olen ennenkin asiasta maininnut... Mutta, silti kannatan reilua peliä keskusteluihin, joka tasolla ja palstalla..

• tosi-jorma
        MysNa kirjoitti:

tässä tuskin onkaan se ydinkysymys, vaan multinikkien kiusanteko! Saavat siitä jotain kiksejä kai?

Kyllä minusta ainakin on kiva, että japanitar on japanitar, jorma on tosi-jorma :)) jne. Mukavaa oppia "tuntemaan" ihmisiä samalla kun tässä hölpötellään. Ja kyllä minä ainakin halua kirjoitta asiat ja ei asiat omana itsenäni - hyvässä ja pahassa .... Tätä mieltä mää :)

minäkin epäilisin, mutta jätän asian kuitenkin omaan arvoonsa, jos sillä sellanen on...

Niin minustakin on kiva, ihan tunnistettavuuden ja mukavuuden takia tosiaan...
        Mysna, Japanitar ja kaikki muut tunnistettavat tietysti siihen lisäten, samoin rekkaamattomat, jotka käyttävät kuitenkin samaa koko ajan täällä ollessaan...
        Sama juttu, ajatuksemme ovat siis asiasta samalla tasolla... ;))

• kevätmielinen
        jpntar kirjoitti:

Millä ihmeen oikeudella minua haukut. Itse suutuit rinta-keskustelussa ihan yks kaks, luepa se ketju alusta. Minä olen nainen, olet tuulesta temmannut luulosi, että mies olisin.

• MysNa
        tosi-jorma kirjoitti:

minäkin epäilisin, mutta jätän asian kuitenkin omaan arvoonsa, jos sillä sellanen on...

Niin minustakin on kiva, ihan tunnistettavuuden ja mukavuuden takia tosiaan...
        Mysna, Japanitar ja kaikki muut tunnistettavat tietysti siihen lisäten, samoin rekkaamattomat, jotka käyttävät kuitenkin samaa koko ajan täällä ollessaan...
        Sama juttu, ajatuksemme ovat siis asiasta samalla tasolla... ;))

tähän tunnistamiseen on ne pienet asiat joita näistä henkilöistä muistaa :)

Tänään muistan sen, että tuffe lupasi tulla viikonlopuksi siivoamaan meille, ei ole näkynyt vieläkään.... :)
        tein hänen lempiruokaa, vaan sekin paloi jo poroksi :(

Ja nyt sitten joudun itse pesemään ikkunoita - inhottava homma *puistattaa* ... Vaan kyllä se vaiva tulee palkittua, kun tulee puolta kirkkaampi ja iloisemman näköinen huusholli :))

• tosi-jorma
        MysNa kirjoitti:

tähän tunnistamiseen on ne pienet asiat joita näistä henkilöistä muistaa :)

Tänään muistan sen, että tuffe lupasi tulla viikonlopuksi siivoamaan meille, ei ole näkynyt vieläkään.... :)
        tein hänen lempiruokaa, vaan sekin paloi jo poroksi :(

Ja nyt sitten joudun itse pesemään ikkunoita - inhottava homma *puistattaa* ... Vaan kyllä se vaiva tulee palkittua, kun tulee puolta kirkkaampi ja iloisemman näköinen huusholli :))

paikkansa, vaikka hieman dementia vaivaakin... ;DDD

Voi hitsi sentää, ei vieläkään vai, mut älä välitä, ei se tuffe ole tullut pesemään mun ikkunoitakaan,,, ja viel Huom. Mun Kanssa... ;DDD
        Mä lupasin kyl maksun,,, ;)) vaikka voisin mäkin ruuan sille laittaa... ;)))

Niin ilmeisesti minäkin, kun tuffea ei ole näkynyt, niin puistattaa, vaikka näkeehän niistä kyllä sitten paremmin uloskin... ;))

• MysNa
        tosi-jorma kirjoitti:

paikkansa, vaikka hieman dementia vaivaakin... ;DDD

Voi hitsi sentää, ei vieläkään vai, mut älä välitä, ei se tuffe ole tullut pesemään mun ikkunoitakaan,,, ja viel Huom. Mun Kanssa... ;DDD
        Mä lupasin kyl maksun,,, ;)) vaikka voisin mäkin ruuan sille laittaa... ;)))

Niin ilmeisesti minäkin, kun tuffea ei ole näkynyt, niin puistattaa, vaikka näkeehän niistä kyllä sitten paremmin uloskin... ;))

sen vielä ymmärtää, että tänne jätti tulematta, mutta että missasi pesuhetken Sun Kanssa ;))) sitä ei kylläkään tahdo käsittää :D

Kannattaa se pestä aina välillä, ni ei tarvi avata tuuletusikkunaa nähdäkseen paistaako vai sataako ulkona :)

• tosi-jorma
        MysNa kirjoitti:

sen vielä ymmärtää, että tänne jätti tulematta, mutta että missasi pesuhetken Sun Kanssa ;))) sitä ei kylläkään tahdo käsittää :D

Kannattaa se pestä aina välillä, ni ei tarvi avata tuuletusikkunaa nähdäkseen paistaako vai sataako ulkona :)

petti sutkin, apunsa suhteen...
        Sanos muuta, että jätti munkin luo tulematta, koska sitähän ei nyt sit tiedä, kuinka hyvä se olis siinä pesuhommassa oikee ollu... ;DDD

Niinhän se on tehtävä, vaikka en sitä apua siihen saakkaan, ilmeisesti.. ;))

• jpntar
        MysNa kirjoitti:

ei kai sinulla ole ikkunat sentään noin likaiset! Pakko on aina välillä niitä sutaista, että läpi näkisi:)) Älkää nyt Tuffea syyttäkö, kyllä Tuffellakin saattaa olla tekemistä muksujen..hm..kanssa... :)

• tosi-jorma
        jpntar kirjoitti:

ei kai sinulla ole ikkunat sentään noin likaiset! Pakko on aina välillä niitä sutaista, että läpi näkisi:)) Älkää nyt Tuffea syyttäkö, kyllä Tuffellakin saattaa olla tekemistä muksujen..hm..kanssa... :)

ihan niin likaset... Niinhän se on, ja tähän aikaan vuodesta varsinkin... ;))
        En mä ainakaan syytä, ihmeteltiin vaan Mynsan kanssa... ;)))
        Uskon sen, koska lapsethan ne ensijaisesti tuffen seuraa tarvitsevatkin.... ;))
        Enkä minä, vaikka olishan se ollut mukava pestä noita ikkunoita yhdessäkin... ;))) Hmmmm...

• MysNa
        jpntar kirjoitti:

syytä, harmitti vaan kun ruoka paloi pohjaan, kun odottelin...
        Ei ehtinyt tulla, kun oli varmaan taas vaanimassa tilaisuutta varastella lastensa karkkeja :DD

Ikkunat pesin ite - kaikki!

• jpntar
        MysNa kirjoitti:

Ei ehtinyt tulla, kun oli varmaan taas vaanimassa tilaisuutta varastella lastensa karkkeja :DD

karkkeja vaanimassa...kyllä se maistuis varmaan sinullekin tyttäresi suklaapatukka...:))))Haa...

• tosi-jorma
        jpntar kirjoitti:

karkkeja vaanimassa...kyllä se maistuis varmaan sinullekin tyttäresi suklaapatukka...:))))Haa...

täällä sitä vaan patukkaa vaanitaan, ja mulla on vieläkin ikkunat pesemättä... ;DDD
        Ups... missähän mun ajatukset oikee viilettää... ;DDD "Sorry"

• tuffe
        jpntar kirjoitti:

Japanitar, kun pidät puoliani *Nauraa* En olis voinut paremmin itse sanoa :DD

Niin, Mysna, sulla on suklaata suunpielessä ;)))

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

huomannut kun kävin? Olin siellä nimittäin käristystä syömässä perjantai-yönä :) Siivosinkin, pimeässä, tapani mukaan. Se käy silloin jotenkin nopsemmin :)) Eikös ollutkin hyvä etten herättänyt?

Löysin sen karkkipiilonkin, mmmmm nam... ;)

• MysNa
        jpntar kirjoitti:

häpeissään *korvat luimussa, häntä koipien välissä* ...... :DD

• tuffe
        tosi-jorma kirjoitti:

ihan niin likaset... Niinhän se on, ja tähän aikaan vuodesta varsinkin... ;))
        En mä ainakaan syytä, ihmeteltiin vaan Mynsan kanssa... ;)))
        Uskon sen, koska lapsethan ne ensijaisesti tuffen seuraa tarvitsevatkin.... ;))
        Enkä minä, vaikka olishan se ollut mukava pestä noita ikkunoita yhdessäkin... ;))) Hmmmm...

tulossa pesemään niitä akkunoita, kun näin millainen jono pesijöistä oli ulkopuolella ;))) Taitaa hoitua Jormalta ihan itsestään, tuo *virn*

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

Japanitar, kun pidät puoliani *Nauraa* En olis voinut paremmin itse sanoa :DD

Niin, Mysna, sulla on suklaata suunpielessä ;)))

onkin paha, jos käy niin että jää suupieliin todisteet.... Oletkos muuten huomannut miten tarkkaan haistavat jo pitkälle, jos on tullut suklaata tai salkkaria nautittua :)))

"äiti, miten täällä voi haista niin suklaalta"???

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

onkin paha, jos käy niin että jää suupieliin todisteet.... Oletkos muuten huomannut miten tarkkaan haistavat jo pitkälle, jos on tullut suklaata tai salkkaria nautittua :)))

"äiti, miten täällä voi haista niin suklaalta"???

tai sitten olet laittanut suuhun jotain juuri kun joku ilmestyy ovelle. Mulla on siihen oma konsti, kysyn ystävällisesti "jokos siivosit huoneesi?" Häipyvät muuten liukkaasti, ja saat jatkaa syömistä... ;))

• jpntar
        tuffe kirjoitti:

tai sitten olet laittanut suuhun jotain juuri kun joku ilmestyy ovelle. Mulla on siihen oma konsti, kysyn ystävällisesti "jokos siivosit huoneesi?" Häipyvät muuten liukkaasti, ja saat jatkaa syömistä... ;))

oppii aina jotain uutta:)))Mulla pätee muuten se, että "jokos imuroit oman huoneen"...ja varmasti häipyvät ja lujaa..:)))

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

huomannut kun kävin? Olin siellä nimittäin käristystä syömässä perjantai-yönä :) Siivosinkin, pimeässä, tapani mukaan. Se käy silloin jotenkin nopsemmin :)) Eikös ollutkin hyvä etten herättänyt?

Löysin sen karkkipiilonkin, mmmmm nam... ;)

oli kaikki tekemättä la aamuna... Taisit sitten eksyä pimiässä, vierailla kujilla kulkiessasi! Ja söit jonkun täysin vieraan lapsen karkit :((

Haa, minäpä näin että kävit naapurissa pe iltana, nimittäin 50 palstalla :)))

• MysNa
        tosi-jorma kirjoitti:

täällä sitä vaan patukkaa vaanitaan, ja mulla on vieläkin ikkunat pesemättä... ;DDD
        Ups... missähän mun ajatukset oikee viilettää... ;DDD "Sorry"

nyt olla tosi-kevättä rinnassa - tai jossain ;))

• tosi-jorma
        MysNa kirjoitti:

nyt olla tosi-kevättä rinnassa - tai jossain ;))

pitää paikkansa,,, Hmmm... tässä kesää odotellessa... ;DDD
        Siis, jossain muualla vai, ilmeisesti sielläkin sitten... ;DDD

• LaPa

Olenpa tuossa ihmetellyt ihan samaa asiaa, kun katsoo tuota 50 palstaa niin HUH HUH! Siellä taitaapi olla menoa!? Viimeksi kun vierailin, niin sanoivat että "teineille" on omat palstansa. Mutta ei kun hyvää kesän alkua kaikille!!!

• tosi-jorma

huomannut minäkin, että tosi lujaa menevät nykyisin...
        Ihanko totta, aika yllättävää...

Kiitos samoin sinulle...

• jpntar

tuota mieltä?? Vai, kuvitteletkohan nyt..

• tosi-jorma

vaikka asiat saattavatkin koskettaa toisiaan... Ihan niinku omasikin, saattaa vastaavasti koskettaa muiden ajatuksia...
        Mutta, pitäisikö mielestäsi lukea ensin koko suomi keskustelu läpi, ennen kun voit avata keskustelun, taikka kommentoida johonkin keskusteluun... Vois olla, ettei ajatuksesi ihan yhdessä illassa onnistuisi... Ettei tulisi lisää Copy kommentteja, jos tarkkoja halutaan kerran olla...

Mutta, kantahan se on tuokin, tosin ikävällä tavalla ilmaistu, koska tapanani ei ole matkia ketään...

Mutta, mukavaa kevään jatkoa sinulle kuitenkin...

• jpntar
        tosi-jorma kirjoitti:

vaikka asiat saattavatkin koskettaa toisiaan... Ihan niinku omasikin, saattaa vastaavasti koskettaa muiden ajatuksia...
        Mutta, pitäisikö mielestäsi lukea ensin koko suomi keskustelu läpi, ennen kun voit avata keskustelun, taikka kommentoida johonkin keskusteluun... Vois olla, ettei ajatuksesi ihan yhdessä illassa onnistuisi... Ettei tulisi lisää Copy kommentteja, jos tarkkoja halutaan kerran olla...

Mutta, kantahan se on tuokin, tosin ikävällä tavalla ilmaistu, koska tapanani ei ole matkia ketään...

Mutta, mukavaa kevään jatkoa sinulle kuitenkin...

kaikille aina...:) Hyvää illan jatkoa sinulle!

• tosi-jorma
        jpntar kirjoitti:

taasen mielipiteestäsi, Japanitar... ;))) Olen ihan otettu... ;)))
        Ja yhtä korrekti olet olet ollut sinäkin,,, ;))
        Ja muikeen mukavaa iltaa myös sinulle... ;))
        Mutta, nyt on kuitenkin poistuttava, koska työt kutsuvat...

• vaan
        jpntar kirjoitti:

tuota mieltä?? Vai, kuvitteletkohan nyt..

ketkä on äänessä listan mukaan...

mi9tä tää sulle kuuluu?

• MysNa
        jpntar kirjoitti:

taitaakin olla oikea herrasmies - sanan varsinaisessa merkityksessä :)

• jpntar
        MysNa kirjoitti:

taitaakin olla oikea herrasmies - sanan varsinaisessa merkityksessä :)

....:)))

• haliiiiiiiiiiiiiiiiiiii
        jpntar kirjoitti:

....:)))

teille idiooteille kanssa

;))))))))))))))))))))))))))))

• MysNa
        vaan kirjoitti:

ketkä on äänessä listan mukaan...

mi9tä tää sulle kuuluu?

ne joihin sormi kohdistui!! Kaikki eivät nääs reagoi vaihtamalla nikkiä tai pukua kukosta koiraan, vaan pysyvät rohkeasti omana itsenään tällaisissakin tilanteissa.

Katsopa tätäkin palstan sivua tarkemmin. Täällä on vaikka kuinka monta keskustelua joissa näitä sinua ahdistavia vakionimiä ei näy – joten siitä vaan valitsemaan tai miten olis ne kesälaitumet?

• MysNa
        haliiiiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

sitävastoin vielä melkoisesti matkaa herrasmieheksi :))

• tosi-jorma
        haliiiiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

olla paha olo itses kanssa, kun olet tälle 40 osastolle eksynyt tuollaisen ajatuksen kanssa...

• Aleksi4x
        MysNa kirjoitti:

ne joihin sormi kohdistui!! Kaikki eivät nääs reagoi vaihtamalla nikkiä tai pukua kukosta koiraan, vaan pysyvät rohkeasti omana itsenään tällaisissakin tilanteissa.

Katsopa tätäkin palstan sivua tarkemmin. Täällä on vaikka kuinka monta keskustelua joissa näitä sinua ahdistavia vakionimiä ei näy – joten siitä vaan valitsemaan tai miten olis ne kesälaitumet?

Eivätpä ole minun kommenttejani enää tällä palstalla, joten älä leimaa kaikkia samaksi kukoksi ja koiraksi. No häippäsen taas. Pitäkää palstaa pystyssä! :-)

• oli
        Aleksi4x kirjoitti:

Eivätpä ole minun kommenttejani enää tällä palstalla, joten älä leimaa kaikkia samaksi kukoksi ja koiraksi. No häippäsen taas. Pitäkää palstaa pystyssä! :-)

sillä mäkin arvaan tyypin samaksi! Tää jengi ei oo täällä niin tyhmää ku sä luulet.

• tosi-jorma
        oli kirjoitti:

sillä mäkin arvaan tyypin samaksi! Tää jengi ei oo täällä niin tyhmää ku sä luulet.

en ota kantaa aiheeseen sen kummemmin, mutta pyytäisin kuitenkin, että lopettaisitte toisten moittimisen ja ajatuksien takaa ajon...

Kiitos... t, tosi-jorma

• jpntar
        tosi-jorma kirjoitti:

en ota kantaa aiheeseen sen kummemmin, mutta pyytäisin kuitenkin, että lopettaisitte toisten moittimisen ja ajatuksien takaa ajon...

Kiitos... t, tosi-jorma

sinäkään, kun et riitele täällä....eikä tällaista päivää kannata käyttää riitelyyn:))) Vaikka tyyppi olisikin sama, joka haastaa riitaa täällä:)

• tosi-jorma
        jpntar kirjoitti:

sinäkään, kun et riitele täällä....eikä tällaista päivää kannata käyttää riitelyyn:))) Vaikka tyyppi olisikin sama, joka haastaa riitaa täällä:)

tunnustaa että olen, sillon kun olin itse joidenkin hampaissa... ;((
        Mutta otin opin siitä, ja lopetin sen, koska se ei täällä, niinku muuallakaan kannata...

Ei kannata ei, vaikka en olekkaan tehnyt tänään mitään erityistä, kun olin yön töissä, enkä meinaa kyllä tehdäkkään, koska menen sinne takaisin vielä tänään... ;))

Sanos muuta, kunhan vaan lopettais sen... ;)

Muikeen mukavaa ilta-päivää kuitenkin sinulle Japanitar... ;))

• kai kun

Mennyt sisäpiiriläisten palstaksi.... siksi

• tosi-jorma

se vaatii vaan rohkeutta tulla joukkoon mukaan... ;))
        Joten, "tere tulemas" rohkeasti joukkoon sopuisaan...!

• PalNia

Kaikki vaikuttaa kaikkeen......, sehän on se vanha sanonta.;)) Joku juoksee kenenkin perässä...... siinäkin on yksi järjenjuoksu luettavissa oikein.;))
      Tässä eräänä päivänä oli havaittavissa kunnon kujanjuoksua jossakin ketjussa. Jos halusi osallistua, olisi pitänyt istua koneella yli 10 tuntia saadakseen äänensä kuuluville. Ei minulla vaan ollut aikaa *hiiren kanssa leikkimään*.;))
      Kuinka on jaksamisesi kanssa? Olethan saanut venytettyä ketjua aiheesta muuallekin.;)))

• tosi-jorma

ja pitännee paikkansa...
        Niin oli kuulemma, oikeat pulina markkinat... ;))
        Mutta, yleisesti ottaen tämä on hiljentynyt yllättävän paljon... Liekkö syynä myös vuoden aika, ja sitä kautta oleva ajan puute tämän masinan näpelöintiin... ;))

Ihan hyvin toistaiseksi, kiitos kysymästä vaan...
        Olenko, kattos kummaa... ;)))

• PalNia
        tosi-jorma kirjoitti:

ja pitännee paikkansa...
        Niin oli kuulemma, oikeat pulina markkinat... ;))
        Mutta, yleisesti ottaen tämä on hiljentynyt yllättävän paljon... Liekkö syynä myös vuoden aika, ja sitä kautta oleva ajan puute tämän masinan näpelöintiin... ;))

Ihan hyvin toistaiseksi, kiitos kysymästä vaan...
        Olenko, kattos kummaa... ;)))

Vuodenaika, ajanpuute, töiden lisääntyminen, uupumus....lista on loputon. Unohtamatta tympääntyneitä mustia harakanvarpaan näköisiä *aakkosia*, joista auringon lisääntyessä mielellään ottaa etäisyyttä.;))
        Multasormet pääsevät pienoisen *parvekepuutarhan* kyntöön, kunhan ilmat lämpiävät.

• tosi-jorma
        PalNia kirjoitti:

Vuodenaika, ajanpuute, töiden lisääntyminen, uupumus....lista on loputon. Unohtamatta tympääntyneitä mustia harakanvarpaan näköisiä *aakkosia*, joista auringon lisääntyessä mielellään ottaa etäisyyttä.;))
        Multasormet pääsevät pienoisen *parvekepuutarhan* kyntöön, kunhan ilmat lämpiävät.

se niin tosiaan on, kun syy listaasi vilkasee...
        Pitää paikkansa, jo tähänkin aikaan vuodesta näköjään, ja kesästä saattaakin tulla tosi hiljanen harakanvarpaiden suhteen... ;))
        Aivan, kuulemma jo äkeitäkin huoltelevat, ja parempia kelejä auringon kera... ;))

• PalNia
        tosi-jorma kirjoitti:

se niin tosiaan on, kun syy listaasi vilkasee...
        Pitää paikkansa, jo tähänkin aikaan vuodesta näköjään, ja kesästä saattaakin tulla tosi hiljanen harakanvarpaiden suhteen... ;))
        Aivan, kuulemma jo äkeitäkin huoltelevat, ja parempia kelejä auringon kera... ;))

Kesä täytyy pyhittää mansikoille, jäätelölle ja muille rantanautinnoille....listaa jatkaakseni. Ajattelehan, miltä *syksyharakanvarpaat*, sinun, ei minun;) tuntuvat, kun pääset niitä käyttämään.;)))
        Täytyy koittaa päästä jonnekin äkeitä ja kunnon traktoreita katselemaan. Vielä kun pääsisi pellonvakoa pitkin ajelemaan.;))

• tosi-jorma
        PalNia kirjoitti:

Kesä täytyy pyhittää mansikoille, jäätelölle ja muille rantanautinnoille....listaa jatkaakseni. Ajattelehan, miltä *syksyharakanvarpaat*, sinun, ei minun;) tuntuvat, kun pääset niitä käyttämään.;)))
        Täytyy koittaa päästä jonnekin äkeitä ja kunnon traktoreita katselemaan. Vielä kun pääsisi pellonvakoa pitkin ajelemaan.;))

huomataan, lista on todellakin lähes loputon...
        Ajattelen, mutta onneksi sinne syksyyn on vielä pitkä aika...;))
        Aivan, ymmärrän yskän onhan kevät parhaillaan...
        Sanos muuta, ja olishan se mukava laittaa vakoon sitten vähän jyviäkin... ;))

• PalNia
        tosi-jorma kirjoitti:

huomataan, lista on todellakin lähes loputon...
        Ajattelen, mutta onneksi sinne syksyyn on vielä pitkä aika...;))
        Aivan, ymmärrän yskän onhan kevät parhaillaan...
        Sanos muuta, ja olishan se mukava laittaa vakoon sitten vähän jyviäkin... ;))

Syksyllä sataa, kesällä sataa..... joten sateisesta säästä voidaan nauttia syksyä odotellessamme.;))
        Kevätyskökset täytyy huolella istuttaa ja peittää, jotta talvella saadaan satoa.;))))

• tosi-jorma
        PalNia kirjoitti:

Syksyllä sataa, kesällä sataa..... joten sateisesta säästä voidaan nauttia syksyä odotellessamme.;))
        Kevätyskökset täytyy huolella istuttaa ja peittää, jotta talvella saadaan satoa.;))))

kuitenkin, että tulisi aurinkoinen ja mukava kesä kaikin puolin... ;))

Niinhän se niiden tehtävä, jotka sitä tosi tarkoituksella tekevät... ;)))

• PalNia
        tosi-jorma kirjoitti:

Ajatuskin on puoli ruokaa..... harjoitus tekee mestarin keskinkertaisestakin harjoittelijasta;)))

• tosi-jorma
        PalNia kirjoitti:

Ajatuskin on puoli ruokaa..... harjoitus tekee mestarin keskinkertaisestakin harjoittelijasta;)))

Totta, ihan niin ku hyvin suunniteltukkin, on jo sillon puoliksi tehty... ;)))

• PalNia
        tosi-jorma kirjoitti:

Totta, ihan niin ku hyvin suunniteltukkin, on jo sillon puoliksi tehty... ;)))

Niin onkin, sinä sen sanoitkin. Enkä voi olla eriävää mieltä.;))

• tosi-jorma
        PalNia kirjoitti:

Niin onkin, sinä sen sanoitkin. Enkä voi olla eriävää mieltä.;))

se vaan on, eikä varmaan muuksi muutu... ;))

• PalNia
        tosi-jorma kirjoitti:

se vaan on, eikä varmaan muuksi muutu... ;))

On se toinenkin vaihtoehto, ja silloin muuttuu ihan tasan tarkkaan.;))))))))) Yllätyt kummasti!

• tosi-jorma
        PalNia kirjoitti:

On se toinenkin vaihtoehto, ja silloin muuttuu ihan tasan tarkkaan.;))))))))) Yllätyt kummasti!

niin onkin, kun monessa asiassa on tosiaan kaksi puolta... ;)) ja sillon voi niinkin käydä... ;)))
        Ja sillon yllätynkin, ihan varmasti... ;)))

• PalNia
        tosi-jorma kirjoitti:

niin onkin, kun monessa asiassa on tosiaan kaksi puolta... ;)) ja sillon voi niinkin käydä... ;)))
        Ja sillon yllätynkin, ihan varmasti... ;)))

Sulla olis vaikeeta valkata, jos joku asia joutuisi kolmannen asteen yhtälön ratkaistavaksi. Millainen yllätysvalinta se sinulle olisikaan.;)) Nytkin olet jo hakusessa.;))

• tosi-jorma
        PalNia kirjoitti:

Sulla olis vaikeeta valkata, jos joku asia joutuisi kolmannen asteen yhtälön ratkaistavaksi. Millainen yllätysvalinta se sinulle olisikaan.;)) Nytkin olet jo hakusessa.;))

Ja niin vois ollakkin, vaan mistä sen tietäis... Vaikea sanoa, kun en osaa ajatella niin hyvin kun sinä, että mitä tällä oikein nyt tarkoitat...
        Eli hakusessa olen, josta ollaan samaa mieltä, kun en oikein ymmärrä ajatustasi yhtälöistä ja valinnoista... Siis, sorry siitä...

• PalNia
        tosi-jorma kirjoitti:

Ja niin vois ollakkin, vaan mistä sen tietäis... Vaikea sanoa, kun en osaa ajatella niin hyvin kun sinä, että mitä tällä oikein nyt tarkoitat...
        Eli hakusessa olen, josta ollaan samaa mieltä, kun en oikein ymmärrä ajatustasi yhtälöistä ja valinnoista... Siis, sorry siitä...

En kait minä sen kummempaa osaa tarkoittaa yhtälöistä. Ajatus vaan lentää että minullakin on pysyminen sen perässä.;)))Uskon että sinulle se on vielä vaikeempaa, joten ei hätä ole tämän näköinen.;))Sory täältäkin.

• tosi-jorma
        PalNia kirjoitti:

En kait minä sen kummempaa osaa tarkoittaa yhtälöistä. Ajatus vaan lentää että minullakin on pysyminen sen perässä.;)))Uskon että sinulle se on vielä vaikeempaa, joten ei hätä ole tämän näköinen.;))Sory täältäkin.

Että, ei sen kummenpaa... ;))
        Ja perässä kestän jos kestän, mutta mikähän pakko mun olis kestääkkään... ;)))
        Ihmettelen vaan ajatustasi, että se olis mulle vieläkin vaikeampaa, kun itsellesi, mutta antaa sitten olla niin, jos kerran olet sitä mieltä...
        Samoin, eihän tuohon enää muuta lisättävää liene olekkaan...

• PalNia
        tosi-jorma kirjoitti:

liekkö sillä jotain yhteistä oman kirjoitusjaksamiseni kanssa.;)) Uskoisin joidenkin asioiden olevan käytännössä vaikeampia miehille kuin naisille. Ajatellen niitä löytyy ainakin yksi.;))) Olen tätä mieltä tällä kertaa, joskus olen samaa mieltä.;))
        Ei aina tarvitsekaan lisätä suolaa, jos maku ei sitä vaadi.;))

• tosi-jorma
        PalNia kirjoitti:

liekkö sillä jotain yhteistä oman kirjoitusjaksamiseni kanssa.;)) Uskoisin joidenkin asioiden olevan käytännössä vaikeampia miehille kuin naisille. Ajatellen niitä löytyy ainakin yksi.;))) Olen tätä mieltä tällä kertaa, joskus olen samaa mieltä.;))
        Ei aina tarvitsekaan lisätä suolaa, jos maku ei sitä vaadi.;))

oksa jo näyttääkin... ;))
        Ja, jaksaminen on kaikilla niin erillaista, minkä olen monesti huomannut...
        Kyllä, niin varmasti onkin, ja vastaavasti toisin päin... ;))
        Näin on, kun se vaikuttaa kolesterooliinkin... ;))

• PalNia
        tosi-jorma kirjoitti:

Taas tuli esto vastaamiselleni. En näin pitkälle ajatellut juoksevani perässäsi, mutta olkoon tämän kerran.;))))

• tosi-jorma
        PalNia kirjoitti:

Taas tuli esto vastaamiselleni. En näin pitkälle ajatellut juoksevani perässäsi, mutta olkoon tämän kerran.;))))

pärjää tosiaan vähän pitempään... ;)))
        En minäkään, mutta vastasin kuitenkin... ;))))

• PalNia
        tosi-jorma kirjoitti:

pärjää tosiaan vähän pitempään... ;)))
        En minäkään, mutta vastasin kuitenkin... ;))))

Meinaan kuinka tämä oksa jaksaa meitä kannattaa.;))Vastasin vielä tälle oksalle *kerran kiellon päälle*;))Arveluttaa jahka vielä vastaat. Mietihän kahdesti!!!!;))

• tosi-jorma
        PalNia kirjoitti:

Meinaan kuinka tämä oksa jaksaa meitä kannattaa.;))Vastasin vielä tälle oksalle *kerran kiellon päälle*;))Arveluttaa jahka vielä vastaat. Mietihän kahdesti!!!!;))

ihan niinku sinäkin ilmeisesti, jos kerran oksa ei kanna... ;))
        Samoin teen minäkin...
        Vastaa jos halua, taikka sitten en... ;))
        Mutta, sanoppas miksi mun pitäis sitä vastaamistani sitten vielä kahdesti miettiäkkin...???

• PalNia
        tosi-jorma kirjoitti:

ihan niinku sinäkin ilmeisesti, jos kerran oksa ei kanna... ;))
        Samoin teen minäkin...
        Vastaa jos halua, taikka sitten en... ;))
        Mutta, sanoppas miksi mun pitäis sitä vastaamistani sitten vielä kahdesti miettiäkkin...???

En minä ylipainoinen ole, pois se minusta.;)) Joskushan se oksa katkeaa, vaikka normaalipainoisia ollaankin, kuten tässä on nähty.;))Meinasin tätä vastaamisen jatkuvaa virittelyä tällä katkeavalla oksalla, mitäs minä tässä muuta miettisin.;)))

• tosi-jorma
        PalNia kirjoitti:

En minä ylipainoinen ole, pois se minusta.;)) Joskushan se oksa katkeaa, vaikka normaalipainoisia ollaankin, kuten tässä on nähty.;))Meinasin tätä vastaamisen jatkuvaa virittelyä tällä katkeavalla oksalla, mitäs minä tässä muuta miettisin.;)))

tässä yritän... ;)) Ettei katkeaisi...
        Mutta, eihän siltäkään voi aina välttyä, tilanteen ja tekniikan sitä vaatiessa...

• PalNia
        tosi-jorma kirjoitti:

tässä yritän... ;)) Ettei katkeaisi...
        Mutta, eihän siltäkään voi aina välttyä, tilanteen ja tekniikan sitä vaatiessa...

Huomaan sinun olevan vaikeuksissa tässä tilanteessa, koska saat koko ajan pelätä seuraavaa liikettäsi.;))Tilannetta ja tekniikkaa ei arvaa noin vaan vaihtaa, vaikka se olisi suotavaakin.;))Ihan hirvittää ajatellakin sinun rojahtamista tuonne puun alle.;)))

• tosi-jorma
        PalNia kirjoitti:

Huomaan sinun olevan vaikeuksissa tässä tilanteessa, koska saat koko ajan pelätä seuraavaa liikettäsi.;))Tilannetta ja tekniikkaa ei arvaa noin vaan vaihtaa, vaikka se olisi suotavaakin.;))Ihan hirvittää ajatellakin sinun rojahtamista tuonne puun alle.;)))

Koska en ole missään vaikeuksissa, enkä pelkää liikkeitäni... ;)) Ajatuksesi on mielikuvituksesi tuotetta, koska haluat olla henkisesti voimakkaampi kun minä... Ja sitä saat ihan vapaasti ollakin, koska sinä et minua anteeksi vaan, pahemmin noilla kommenteillasi ja arvostelullasi hetkauta... ;)))
        Kuka tekee mitäkin, ihan niinku sinäkin... Koska rupeat yllättäin vielä arvostelemaankin minua...
        Noilla sinun ajatuksillasi, sinne puun alle joutuu kuka tahansa, enkä yksin omaan minä...
        Koska tuollaiset kommenttisi on aika loukkaavia, kaikkia kohtaan, kun et tunne, etkä tiedä mistään mitään,,, niin millä muulla, kun omalla itsetunnolasi, tuot tollasia ajatuksia täällä esiin... Jos minä olisin sinä, niin pyytäisin Anteeksi...! Toivottavasti ymmärrät, etkä itse loukkaannu vastauksestani, josta en mitään pyytele...! Koska haluan tuntea itseni, kommentistasi huolimatta... Enkä vaipua minkään puun alle, ainakaan sinun vaikutuksestasi...

• PalNia
        tosi-jorma kirjoitti:

Koska en ole missään vaikeuksissa, enkä pelkää liikkeitäni... ;)) Ajatuksesi on mielikuvituksesi tuotetta, koska haluat olla henkisesti voimakkaampi kun minä... Ja sitä saat ihan vapaasti ollakin, koska sinä et minua anteeksi vaan, pahemmin noilla kommenteillasi ja arvostelullasi hetkauta... ;)))
        Kuka tekee mitäkin, ihan niinku sinäkin... Koska rupeat yllättäin vielä arvostelemaankin minua...
        Noilla sinun ajatuksillasi, sinne puun alle joutuu kuka tahansa, enkä yksin omaan minä...
        Koska tuollaiset kommenttisi on aika loukkaavia, kaikkia kohtaan, kun et tunne, etkä tiedä mistään mitään,,, niin millä muulla, kun omalla itsetunnolasi, tuot tollasia ajatuksia täällä esiin... Jos minä olisin sinä, niin pyytäisin Anteeksi...! Toivottavasti ymmärrät, etkä itse loukkaannu vastauksestani, josta en mitään pyytele...! Koska haluan tuntea itseni, kommentistasi huolimatta... Enkä vaipua minkään puun alle, ainakaan sinun vaikutuksestasi...

Minä tarkoitin vertauskuvainnollisesti putomista puusta, eli jos en pysty vastaamaan putoan *hierarkiassa oksalta*.;)) Etkö osannut lukea huumorinsanoilla siivitettyä kirjoitustani. Myönnän, mielikuvituksella sen kirjoitin, niinhän itsekin kirjoitit.;))
        Henkistä voimaani en halua näissä kirjoituksissa mittailla, en toki. Olen ihan vapaasta tahdosta ja pilke silmäkulmassa kirjottamassa edelleenkin.;))Usein tulee kuitenkin osatotuuksia pikkuhiljaa mukaan.
        Nyt haluaisin tietää keitä *kaikkia* olen loukannut kirjoituksillani??? Ja millä kirjoituksella?? Pyydän anteeksi......???!!!
        En todellakaan loukkaantunut palautteestasi, jokaisella meillä on sana vapaa edelleenkin. Tulkinnoissa ja lukemisessa ne suurimmat ongelmat tuleekin.;))

Hyvää kesän odotusta!

• tosi-jorma
        PalNia kirjoitti:

Minä tarkoitin vertauskuvainnollisesti putomista puusta, eli jos en pysty vastaamaan putoan *hierarkiassa oksalta*.;)) Etkö osannut lukea huumorinsanoilla siivitettyä kirjoitustani. Myönnän, mielikuvituksella sen kirjoitin, niinhän itsekin kirjoitit.;))
        Henkistä voimaani en halua näissä kirjoituksissa mittailla, en toki. Olen ihan vapaasta tahdosta ja pilke silmäkulmassa kirjottamassa edelleenkin.;))Usein tulee kuitenkin osatotuuksia pikkuhiljaa mukaan.
        Nyt haluaisin tietää keitä *kaikkia* olen loukannut kirjoituksillani??? Ja millä kirjoituksella?? Pyydän anteeksi......???!!!
        En todellakaan loukkaantunut palautteestasi, jokaisella meillä on sana vapaa edelleenkin. Tulkinnoissa ja lukemisessa ne suurimmat ongelmat tuleekin.;))

Hyvää kesän odotusta!

Niin ymmärsinkin... ;((
        En osannut tosiaan lukea sitä huumorilla,
        joten Sorry siitä...
        Kun on ollut vähän stressiä, töiden suhteen... ;(
        Kun on jatkuvaa kiirettä, niin sitä rupeaa väsymään, ja pinnakin kiriristyy sillon vähän herkemmin.... Mutta Anteeksi, tokerö
        vastaukseni ymmärtämättömyydestä...

Kiitos Samoin, Sitä Kesää Sinullekkin.... ;))

• joku tuossa kirjoittaa sisäpiiriläisistä..
      Kaipa sitä samankaltaista huumorintajua joillakin ihmisillä on enemmän, kuin taas toisilla.
      Ja jos/kun joku vastaa jollekulle, niin toinen ehkä melkein vaikkapa velvollisuudentunnosta taas sitten vuorostaan vastaa tällä samalle ihmiselle. Kun "oudolle" ei kirjoittaisi mitään.
      Tämä nyt oli ihan mutu- teoriaa.

• tosi-jorma

en osaa minäkään muuta vastata, kun sen, että epäilen sitä suuresti että niin olisi... Koska sehän vaatii vaan rohkeutta, että osallistuu yleiseen keskusteluun...
        Vaikka totta onkin, että tutuille on helpompi vastata, kun ihan vieraille, mikä on tietysti väärin heitä kohtaan...
        Itsekkin syyllistyn samaan... ;( mutta vastailen yleensä kuitenkin aika monelle, riipuen hieman sen sisällöstä tietenkin...

Ihan hyvä, mutu-teoria... ;))

• bag_gie

sisäpiirin hommaa tämäkin =DDD
        Onneks en ole huomannut moista ja niinpä vastailen aina kun siltä tuntuu.

En niinkään ehkä nikeille vaan viesteihin. Jotkut viestit vaan laukasevat tuon sekaantumisvietin, joko hauskuudellaan, olemalla samaa/eri mieltä kuin mie Tai joskus nuo provot ja äärimielipiteet joko suututtaa tai naurattaa niin pal että pitää työntää lusikkansa samaan soppaan.

===DDDD

• bag_gie kirjoitti:

sisäpiirin hommaa tämäkin =DDD
        Onneks en ole huomannut moista ja niinpä vastailen aina kun siltä tuntuu.

En niinkään ehkä nikeille vaan viesteihin. Jotkut viestit vaan laukasevat tuon sekaantumisvietin, joko hauskuudellaan, olemalla samaa/eri mieltä kuin mie Tai joskus nuo provot ja äärimielipiteet joko suututtaa tai naurattaa niin pal että pitää työntää lusikkansa samaan soppaan.

===DDDD

minua hämää, jos on mielenkiintoinen aihe avauksessa. Sitten tosi tosi pitkä ketju jo valmiina, jota ei ehdi/jaksa kokonaan lukea.
        Jos siihen sitten kommenttia heittää, se voi olla jos siinä kejussa, parhaassa tapauksessa useampaankin kertaan :))

• tosi-jorma
        Sanin kirjoitti:

minua hämää, jos on mielenkiintoinen aihe avauksessa. Sitten tosi tosi pitkä ketju jo valmiina, jota ei ehdi/jaksa kokonaan lukea.
        Jos siihen sitten kommenttia heittää, se voi olla jos siinä kejussa, parhaassa tapauksessa useampaankin kertaan :))

välitä, niin se hämännyt muakin, ja moneen kertaan jo... Kun laiskuuttaan ei viitsi tosiaan lukea kaikkien kommentteja lävitse... Siksi siis, samoja copy juttuja tuleekin esiin joskus ja joskus vähän useamminkin... ;))

• bag_gie

pitää nokkansa työntää kun kerran kysytään ;DDD

Kun joku sen tietäis ja kertois miullekin mksi tulee aikoja että meinaa vaan muttei kuitenkaan :(

Miusta tosin täällä on vieläkin tarpeeks vilinää, ei kerkiä kaikkia lujeskellakaan kun ihmiset niin ahkeroivat näppiksensä ääressä;DDD

Pitäis ihan usiamman kerran päivään käydä nää palstat läpi että pysyis hetkessä mukana :D

Vaan ihanat ilmat taas alkoivat ja lumisateet loppu. Nyt uskaltaa ne lumikellotkin, jotka ennen näitä pakkasia pilkisteli lumen alta, varmaan avata kukkansa

• tosi-jorma

työntää, ja joskus pitää vetää takasinkin... ;DDDD
        Jos nimittäin tulee, ajatuksellisia näkemys eroja asioihin... ;)))

En osaa sanoa, mutta oiskohan väsyllä jotakin syytä asiaan ainakin ajoittain...

Onhan täällä tietty aina jotakin, mutta jontenkin vaan tuntuu olevan hiljasempaa kun jokin aika sitten...

Niin pitäis kuule munkin, mutta kun aika ei tahdo aina oikein riittää siihenkään...

Sanos muuta, kun lämpiäis vaan vielä lisää... ;))

• bag_gie
        tosi-jorma kirjoitti:

työntää, ja joskus pitää vetää takasinkin... ;DDDD
        Jos nimittäin tulee, ajatuksellisia näkemys eroja asioihin... ;)))

En osaa sanoa, mutta oiskohan väsyllä jotakin syytä asiaan ainakin ajoittain...

Onhan täällä tietty aina jotakin, mutta jontenkin vaan tuntuu olevan hiljasempaa kun jokin aika sitten...

Niin pitäis kuule munkin, mutta kun aika ei tahdo aina oikein riittää siihenkään...

Sanos muuta, kun lämpiäis vaan vielä lisää... ;))

Ovat luvanneet koko viikoks lämmintä ja ihanaa. Kyllä nyt kelpaa rapsutella pihamaata ja kiillottaa ikkunoita =DDDD

• tosi-jorma
        bag_gie kirjoitti:

Ovat luvanneet koko viikoks lämmintä ja ihanaa. Kyllä nyt kelpaa rapsutella pihamaata ja kiillottaa ikkunoita =DDDD

Niin on kuulemma, ja mukava keli nytkin on jo...
        Niin kelpais, mutten viitsi mennä sitä naapurin pihalle kuitenkaan tekemään... ;DD

Ja ikkunoiden puunaamisen säästän viel vähän myöhäsemmäks, ettei ulkona pölyäis niin paljon... ;))

• bag_gie
        tosi-jorma kirjoitti:

Niin on kuulemma, ja mukava keli nytkin on jo...
        Niin kelpais, mutten viitsi mennä sitä naapurin pihalle kuitenkaan tekemään... ;DD

Ja ikkunoiden puunaamisen säästän viel vähän myöhäsemmäks, ettei ulkona pölyäis niin paljon... ;))

sisäpuolelta niin ei haittaa ulkopöly =DDD.

Meillä naapuri on jo omansa haravoinu, tuliskohan se meijän puolelle jos nätisti pyytäs ja kaffet keittäs *miettii*

• tosi-jorma
        bag_gie kirjoitti:

sisäpuolelta niin ei haittaa ulkopöly =DDD.

Meillä naapuri on jo omansa haravoinu, tuliskohan se meijän puolelle jos nätisti pyytäs ja kaffet keittäs *miettii*

idea, hitsi vieköön... ;DDD

Tulis varmaan, ku oikee nätisti naukaset... ;))

• bag_gie
        tosi-jorma kirjoitti:

idea, hitsi vieköön... ;DDD

Tulis varmaan, ku oikee nätisti naukaset... ;))

sillei vienosti *miu* =D

Pitäsköhän kokeilla vaikka epäilen kyllä että sen jos tekis niin hoitoon laittasivat.:"(

• tosi-jorma
        bag_gie kirjoitti:

sillei vienosti *miu* =D

Pitäsköhän kokeilla vaikka epäilen kyllä että sen jos tekis niin hoitoon laittasivat.:"(

sillee, mut jos se ei heti sitä kuule, ni sit pikkasen voimakkaammin, jos se sitten vaik tehois vähän paremmin... ;)))

Totta kai pitää, eihän se muuten selviä... ;)))
        Eikä laittais, koska vois olla että maukuisitte sen jälkeen yhdessä... ;DD

• bag_gie
        tosi-jorma kirjoitti:

sillee, mut jos se ei heti sitä kuule, ni sit pikkasen voimakkaammin, jos se sitten vaik tehois vähän paremmin... ;)))

Totta kai pitää, eihän se muuten selviä... ;)))
        Eikä laittais, koska vois olla että maukuisitte sen jälkeen yhdessä... ;DD

niistä, se toisen puolen mummo vai tuosta toiselta puolen kuushenkisen perheen joku jäsen =DDD

Ois tossa kolmaskin vaihtoehto mutta niihen kissa tulee meijän kissojen reviirille joten välit on vähän nihkeät :DDD

Sinällään joutaishan tuota maukailemaan kun isäntäkin on muutaman päivän liesussa ;DDD

Tai ei oikeestaan kun tuo siivoominen on vielä kesken...:"(

• tosi-jorma
        bag_gie kirjoitti:

niistä, se toisen puolen mummo vai tuosta toiselta puolen kuushenkisen perheen joku jäsen =DDD

Ois tossa kolmaskin vaihtoehto mutta niihen kissa tulee meijän kissojen reviirille joten välit on vähän nihkeät :DDD

Sinällään joutaishan tuota maukailemaan kun isäntäkin on muutaman päivän liesussa ;DDD

Tai ei oikeestaan kun tuo siivoominen on vielä kesken...:"(

nyt laitoit kyllä aika pahan, mutta päätä sä ku tiedät ja tunnet ne paremmin ku mä.. ;)))

No, sittenhän sun ei tarttis kyllä naukua ollenkaan, jos tota vaihtoehtoa käyttäisit, koska eiköhän ne hoitais sen sun puolesta... ;DD

Vai että isäntä on liesussa, sittenhän se sujuis kyllä sultakin ihan luonnollisesti, eikä siihen sillon kissojen apua tarvitsis... ;DD

Ai, että et sitten kuitenkaan käytä vanhaa sanontaa hyväksesi... Että älä tee sitä tänään, minkä voit tehdä huomennakin... ainakaan siivoomisen suhteen... ;))

• bag_gie
        tosi-jorma kirjoitti:

nyt laitoit kyllä aika pahan, mutta päätä sä ku tiedät ja tunnet ne paremmin ku mä.. ;)))

No, sittenhän sun ei tarttis kyllä naukua ollenkaan, jos tota vaihtoehtoa käyttäisit, koska eiköhän ne hoitais sen sun puolesta... ;DD

Vai että isäntä on liesussa, sittenhän se sujuis kyllä sultakin ihan luonnollisesti, eikä siihen sillon kissojen apua tarvitsis... ;DD

Ai, että et sitten kuitenkaan käytä vanhaa sanontaa hyväksesi... Että älä tee sitä tänään, minkä voit tehdä huomennakin... ainakaan siivoomisen suhteen... ;))

sitä huomisekski riittää :(

Yli 30neliön asunnot ois kiellettävä lailla ja kaikenlainen kissankarvan ym sotkujen keräytyminen samalla >:( =DDD

• jorma- tosi
        bag_gie kirjoitti:

sitä huomisekski riittää :(

Yli 30neliön asunnot ois kiellettävä lailla ja kaikenlainen kissankarvan ym sotkujen keräytyminen samalla >:( =DDD

sen, jos ei tosissaan ahkeroi... Ja, miksi kaikki olisikaan saatava kerralla putsis kliin... ;)) Jos aikaa siihen on...

Mulla on onneksi pieni, mut sopiva asunto kuitenkin itselläni, mutta täytyy sanoa, että isompi on helpompi kuitenkin siivota...

No, ne karvathan kuuluu tietysti omiin mieltymyksiin, koska sellasen on hommannut mistä niitä lähtee, niin ne on myös hyväksyttävä... ;))

Mut,onhan niistä nyt sulle varmaan hyötyäkin, kun isäntä ei ole kotosalla, että on edes joku, joka kehrää sun vieressäs... ;DDD

• bag_gie
        jorma- tosi kirjoitti:

sen, jos ei tosissaan ahkeroi... Ja, miksi kaikki olisikaan saatava kerralla putsis kliin... ;)) Jos aikaa siihen on...

Mulla on onneksi pieni, mut sopiva asunto kuitenkin itselläni, mutta täytyy sanoa, että isompi on helpompi kuitenkin siivota...

No, ne karvathan kuuluu tietysti omiin mieltymyksiin, koska sellasen on hommannut mistä niitä lähtee, niin ne on myös hyväksyttävä... ;))

Mut,onhan niistä nyt sulle varmaan hyötyäkin, kun isäntä ei ole kotosalla, että on edes joku, joka kehrää sun vieressäs... ;DDD

mutta ne mokomat luuhaa yöt ulkona kun on lämmin:(

Ei vaan ei niitä kisuja pois antas kyllä

• tosi-jorma
        bag_gie kirjoitti:

mutta ne mokomat luuhaa yöt ulkona kun on lämmin:(

Ei vaan ei niitä kisuja pois antas kyllä

mun nyt täytyy sanoa, että sulla on huono tuuri, niiden kollien suhteen, kun ketään ei ole kotona vieressäsi kehräämässä... ;( Vaikka et niistä luopuisikaan... ;))

• bag_gie
        tosi-jorma kirjoitti:

mun nyt täytyy sanoa, että sulla on huono tuuri, niiden kollien suhteen, kun ketään ei ole kotona vieressäsi kehräämässä... ;( Vaikka et niistä luopuisikaan... ;))

ne kisut on kyllä neitipuolisia niin kiitti osanotosta =DDD

• tosi-jorma
        bag_gie kirjoitti:

ne kisut on kyllä neitipuolisia niin kiitti osanotosta =DDD

sentään, aina mä erehdyn... ;((
        Mut ei se mitään, koska kaikkea ei voi aina tietää... ;DD

• bag_gie
        tosi-jorma kirjoitti:

sentään, aina mä erehdyn... ;((
        Mut ei se mitään, koska kaikkea ei voi aina tietää... ;DD

ois jos miun kaik asiat tietäsit :O
        Eihän tuota uskaltas ees suihkussa käyvä =DDDD

• tosi-jorma
        bag_gie kirjoitti:

se niinkin olla... ;)) Vaikka, vois se olla aika mielenkiintoistakin... ;DDD
        Kun suihkussa, hmmmm tavattais... ;DDD
        Näin ajatuksien voimalla... ;DDD

• tosi-jorma
        bag_gie kirjoitti:

sitten kokonaan uuden otsikon, kun tän oksa tuli täyteen... ;DDD
        Käyhän se niinkin... ;)))
        Mutta siinä ylhäällä hierkia kohdassa, on kolme valinta vaihtoehtoa, ja tämän jatkaminen onnistuu keskimmäisellä... ;)))

• bag_gie

sitä oppii uutta

• jpntar

ikä kaikki..minäkään en tiennyt tuosta keskimmäisestä ..mitään...kiitti, Jorma:))

• tosi-jorma

niin oppii... ;)))

• tosi-jorma
        jpntar kirjoitti:

ikä kaikki..minäkään en tiennyt tuosta keskimmäisestä ..mitään...kiitti, Jorma:))

vanha sanonta pitää paikkansa... ;)))
        Ei sitä välttämättä siitä huomaakkaan, kun on keskittynyt muuhun...
        Ole hyvä vaan, Japanitar... ;)))

• bag_gie

sitten ei, persiilleen meni :(

• tosi-jorma

Toivottavasti ei sattunut... ;DDD

• bag_gie
        tosi-jorma kirjoitti:

Toivottavasti ei sattunut... ;DDD

kovin, ylpeys sai isoimmat kolhut :"( =DDDD

• tosi-jorma
        bag_gie kirjoitti:

kovin, ylpeys sai isoimmat kolhut :"( =DDDD

mitäs tosta... ;))
        Kaikkee sattuu, kun ei käytä hattuu... ;DD

• bag_gie
        tosi-jorma kirjoitti:

mitäs tosta... ;))
        Kaikkee sattuu, kun ei käytä hattuu... ;DD

kyllä enemmän olen nuita huivi-immeisiä =DD

Mutta iloista vappua jormalle ja nyt lopetan tän haaran jottei taas tuo hierarkia mee liian syvälliseks ;D

• tosi-jorma
        bag_gie kirjoitti:

kyllä enemmän olen nuita huivi-immeisiä =DD

Mutta iloista vappua jormalle ja nyt lopetan tän haaran jottei taas tuo hierarkia mee liian syvälliseks ;D

taas en pahemmin huiveista välitä, ku mun mielestä ne kuuluu naisille... ;)))

Kiitos samoin, vaikka ei niihin haaroihin saakka päästykkään... ;DDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6215
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      641
      2562
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1199
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      79
      1100
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      72
      1046
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1040
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      64
      934
    9. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      66