Raha on tärkeää vain niin kauan kuin sitä ei ole.
Jos me vain lakkaisimme yrittämästä olla onnellisia, meillä voisi olla aika mukavaa.
Viisas tutkailee itseään, tyhmä muita.
Älä milloinkaan puhu pahaa ihmisestä, ellet sitä varmuudella tiedä,
ja jos tiedät, niin kysy itseltäsi: miksi sitä kertoisin?
Joskus on hyvä muistaa vanhan punamuurahaisen
käytännöllinen viisaus:
työskentele kuin eläisit ikuisesti, rakasta kuin
kuolisit tänään.
Mitä ajattelet näistä?
12
789
Vastaukset
- yx köyhä
Tuli vielä mieleen kuuluisa hokema : Raha ei tee onnelliseksi. Perään voisi lisätä: Eikä köyhyyskään. Olishan se mukavaa, jos meillä olisi kaikkea kohtuudella...
..oiskin kiva, että joku aina jatkaisi jollakin sanonnalla. Mulla tässä vielä "pari":
Vaatimattomuus kaunistaa vain, jos se on aitoa.
Se, joka haluaa olla kaikkien mieliksi, ei ole lopulta kenenkään mieliksi.
Kaikki kiireet ovat tyhjänpäiväisiä, elämä loppuu aina kesken.
Keskinkertaisuudet pöyhkeilevät, nerot eivät edes tajua olevansa neroja.
- JaskaJ40
"Älä milloinkaan puhu pahaa ihmisestä, ellet sitä varmuudella tiedä, ja jos tiedät, niin kysy itseltäsi: miksi sitä kertoisin?"
Tuo on hyvä, nimittäin minusta tuntuu, että kun jotain haukutaan selän takana, se ei kovin usein pidä paikkansa (tai aika vahvasti väritetty). Aika usein se on tarkoituksellista mustamaalausta. Pikku vitsailu ei haittaa, mutta manipulointi onkin jo toinen juttu. - Rutjacce
Tuol viisii olen elellyt jo vuosia suosittelen
sullekkin kireen pipon tilalle.Rutjake!
Kyllä vissiin se "pipo" aina joskus on kireälläkin.
Mutta jos rehellinen olet, niin varmaan sullakin? ;)- tosi-jorma
Mutta jos pitää, niin et käyttänyt pipoa sitten moneen talveen...
- tosi-jorma
kevyt ajatus... Kamulle... ;))
Raha- pitää napakasti paikkansa, ainakin omalla kohdallani, kun pitää jatkuvasti töitä paiskia... "Hitsi vieköön"...
Onnellisuus- tulee mielestäni ympäristöstä, eri tilanteiden mukana, johon itsekkin voi vaikuttaa olemassa olollaan... "Hyvä niin"...
Viisas/Tyhmä- aihe pitännee paikkansa...
"Vaikuttavana tekijänä siihen ehkä, kateellisuus"...
Pahaa- Pitää täysin paikkansa, johon ei ole lisäämistä... "Turhien ikävyyksien välttämiseksi"...
Punamuurahainen- Viisas ajatus...
"Joka unohtuu liian herkästi,tässä kiireisessä elämän menossa liian helposti...
Mukavaa illan-jatkoa Kamulle... ;))Olet viitsinyt ajatuksiin perehtyä, vaikka lauantai ja ilmeisesti vapaailta sulla? Menot mielessä? ;)
Olen joskus noita keräillyt, ja nyt aikani kuluksi/lämpimikseni muutaman laitoin tuohon.
Samoin sulle, rattoisaa illan jatkoa ;))- tosi-jorma
Sibone kirjoitti:
Olet viitsinyt ajatuksiin perehtyä, vaikka lauantai ja ilmeisesti vapaailta sulla? Menot mielessä? ;)
Olen joskus noita keräillyt, ja nyt aikani kuluksi/lämpimikseni muutaman laitoin tuohon.
Samoin sulle, rattoisaa illan jatkoa ;))No, pikkasen ajattelin juu... ;))
Ei ole vapaata, ja mielessä onkin vaan töihin lähtö, vaikka onkin lauantai ehtoo... ;))
Hyviä ajatuksia tosiaan, kun syventyy niihin tarkemmin... ;))
Kiitos samoin... Kamu... ;)) tosi-jorma kirjoitti:
No, pikkasen ajattelin juu... ;))
Ei ole vapaata, ja mielessä onkin vaan töihin lähtö, vaikka onkin lauantai ehtoo... ;))
Hyviä ajatuksia tosiaan, kun syventyy niihin tarkemmin... ;))
Kiitos samoin... Kamu... ;))vielä, vaikka luopunen Sibone nimestä?
Eli jos saan esitellä, Sani, jota ei saanut rekattua. Niin siitä tuli Sanin..
On ollut suht' rauhallista, ja olen ihan 'jumittunut' tähän koneelle :))- tosi-jorma
Sanin kirjoitti:
vielä, vaikka luopunen Sibone nimestä?
Eli jos saan esitellä, Sani, jota ei saanut rekattua. Niin siitä tuli Sanin..
On ollut suht' rauhallista, ja olen ihan 'jumittunut' tähän koneelle :))Ja, on tosi-kiva juttu, että kerroit nikin vaihdostasi Kamulle... ;))) Mut mites postisi, onko se entinen vielä...?
Ai jaa, vai rauhallista sielläkin niinku täälläkin... Sittenhän voit yllä pitää tätä, ja vilkastuttaa tämän toimintaa... ;)))
Kun, mä joudun nyt poistumaan sinne töihin taasen...... Vai, Sanin... ;)) Hmmmm... Tuo pitääkin nyt yrittää muistaa... ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854