Ystävättäreni jätettiin tänään tekstiviestillä!
Monien yhteisten vuosien jälkeen – tyly ilmoitus kännykkään!!
Itse olen kerran saanut vastaavan viestin sähköpostilla.
Tähänkö tämä sähköinen/virtuaalimaailma meidät johtaa? Niin helppoa - ei selityksiä, ei vastauksia ... kännykänkin voi sulkea!
Miten selviää jätetty "tekstaribäneistä" ??
"kiitos kaikesta"
85
3817
Vastaukset
- jpntar
vastuutonta!! Luulen, että tuntuu kauhealta..voiko ketään jättää näin..siinäkö kiitos yhteisestä ajasta..vuosista...Ei..vaikka on kännyköitä ja tietokoneita nykyään paljon niin ei..noin ei VOI lopettaa suhdetta! Jos sen joku tekee, ei ole yhden ainoankaan kyyneleen arvoinen!! Voiko tuollaisen tehnyt solmia mitään pysyvää..?? Kenenkään kanssa.
- MysNa
jos ollaan tavattu netissä, voi myös jättää sinne,
samaan paikkaan - ruudun taakse...
Ei, ei varmasti ole kyynelten arvoinen,
vaan niitä surun tunteita, kun ei voi tunkea sen kännykän tai tietokoneen sisään prosessoitavaksi! Ne on koettava siinä, ihan itsensä kanssa. Oli jättäjä sen arvoinen tai ei.
Ehkä sellainen, joka näin jättää on sitten niin kylmä ja
”tietokoneistunut” että kokee oikeudekseen tällaisen kasvottoman toiminnan. - jpntar
MysNa kirjoitti:
vaan niitä surun tunteita, kun ei voi tunkea sen kännykän tai tietokoneen sisään prosessoitavaksi! Ne on koettava siinä, ihan itsensä kanssa. Oli jättäjä sen arvoinen tai ei.
”tietokoneistunut” että kokee oikeudekseen tällaisen kasvottoman toiminnan.tarkoitinkin, kun sanoin ettei tuollainen mies pysty "suhteeseen" muun kuin sen tietokoneen tai kännykän kanssa...
- (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
”tietokoneistunut” että kokee oikeudekseen tällaisen kasvottoman toiminnan.taakse jää myös, tämä kylmä raukka itsekin.
Ja, toivottavasti pysyvästi.. ;))
Sellaiselle ihmiselle, ei ajatuksiaan, kannata
haaskata.. ;))
Parempaakin ajateltavaa, maailmasta onneksi löytyy... - MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
taakse jää myös, tämä kylmä raukka itsekin.
Ja, toivottavasti pysyvästi.. ;))
Sellaiselle ihmiselle, ei ajatuksiaan, kannata
haaskata.. ;))
Parempaakin ajateltavaa, maailmasta onneksi löytyy...muitakin. Ja vain sääliä voi tällaista kylmää raukkaa :(((.... loppumaton empatia... :)
Mutta onko tällaiset ihmiset sitten oikeesti tän aikakauden "tuotoksia" ??? - (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
muitakin. Ja vain sääliä voi tällaista kylmää raukkaa :(((.... loppumaton empatia... :)
Mutta onko tällaiset ihmiset sitten oikeesti tän aikakauden "tuotoksia" ???Sellaiselle???..
Ei tipu, ainakaan minulta.. :DD
Mitä lie?.. Ei niistä, ota pirukaan selvää.. ;))) - MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
Sellaiselle???..
Ei tipu, ainakaan minulta.. :DD
Mitä lie?.. Ei niistä, ota pirukaan selvää.. ;)))sielläkin takana...
Vaikkakin vääritynyt näkemys inhimilliseen kanssakäymiseen - no huh! aika outoa :))) - MysNa
MysNa kirjoitti:
sielläkin takana...
Vaikkakin vääritynyt näkemys inhimilliseen kanssakäymiseen - no huh! aika outoa :)))heitän kaikkia muitankin aakkosia x 10 a b c d e f g h i j k l m o p q r s t u v w x y z å ä ö... jotta on mistä ottaa, kun jää...
- (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
sielläkin takana...
Vaikkakin vääritynyt näkemys inhimilliseen kanssakäymiseen - no huh! aika outoa :)))näytön takana, on joku ihminen.. ;))
Mutta, silti ei tarvitse, olla kylmä ja tunteeton.. ;))
Se on kai, luonnekysymys?... - (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
heitän kaikkia muitankin aakkosia x 10 a b c d e f g h i j k l m o p q r s t u v w x y z å ä ö... jotta on mistä ottaa, kun jää...
sitten tulevienkin, päivien varalle.. ;))
- ollikolli-63
Sellainen on raukka ja pelkuri,kasvotusten ei uskalleta päättää suhdetta.Sanoisin että "munaton mies",niin meillä päin semmosia kutsutaan.
- (.)Y(.)
Kyllä ihmisellä pitäisi olla, sen verran
reiluutta luonteessaan, että tekisi sen,
suhteen lopettamisen kasvokkain.
Mutta kaikilla, ei ole sitä, reilua luonnetta... - jpntar
hm...sellaisiakin, mutta oikeassa olet, että raukka ja pelkuri on...Eikös ole sanontakin, että "Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön"...Parisuhde on kuitenkin vakavampaa kuin leikki, ja siihen sisältyy vastuu...joka ei siihen ole kypsä, pysyköön yksin...:))
- jpntar
mahtavat olla muut miehet täällä? Oletko kuullut, että joku mies olisi tehnyt näin jollekin naiselle? Miehen näkökulmaa haen tässä...:)
- ollikolli-63
jpntar kirjoitti:
mahtavat olla muut miehet täällä? Oletko kuullut, että joku mies olisi tehnyt näin jollekin naiselle? Miehen näkökulmaa haen tässä...:)
Kuullut niin tehtävän miehille enkä naisille,elän varmaan liian perinteisissä kuvioissa.Mailmassa on liian monta ihmeellistä asiaa,ei niitä kaikkia voi tajuta miksi ne on niin..Mä ainakin kaipaan joskus niitä aikoja kun ei ollut vielä kännyköitä
- jpntar
ollikolli-63 kirjoitti:
Kuullut niin tehtävän miehille enkä naisille,elän varmaan liian perinteisissä kuvioissa.Mailmassa on liian monta ihmeellistä asiaa,ei niitä kaikkia voi tajuta miksi ne on niin..Mä ainakin kaipaan joskus niitä aikoja kun ei ollut vielä kännyköitä
perinteisistä kuvioista..eikö se tunnu toisaalta turvalliselta..? Moni pieni asia ei maksa kuin vaivan, mutta antaa sitäkin enemmän..
- ollikolli-63
jpntar kirjoitti:
perinteisistä kuvioista..eikö se tunnu toisaalta turvalliselta..? Moni pieni asia ei maksa kuin vaivan, mutta antaa sitäkin enemmän..
Näin on,en sortuisi noin vain kasvottomaan viestiin.Viestin voi lähettää pikaistuksissaan,ajattelematta sen enempää.
Ennen vanhaan jotkut (kuulemma) hävisi kauppareissuille,silti ajattelisin tuumiko se äijä jostain kertakäyttö kulttuurista eli käytä ja heitä roskiin,se vissiin on turvallista.
En tiedä. - jpntar
ollikolli-63 kirjoitti:
Näin on,en sortuisi noin vain kasvottomaan viestiin.Viestin voi lähettää pikaistuksissaan,ajattelematta sen enempää.
Ennen vanhaan jotkut (kuulemma) hävisi kauppareissuille,silti ajattelisin tuumiko se äijä jostain kertakäyttö kulttuurista eli käytä ja heitä roskiin,se vissiin on turvallista.
En tiedä.olisi mukava tunne joutua tunteineen roskapönttöön..Monet hyvät arvot ja asiat ovat sinne valitettavasti joutuneet...muun loan sekaan...Hyvää yötä sinulle, Ollikolli..pitäisi aamuvuoroon..:))
- ollikolli-63
jpntar kirjoitti:
olisi mukava tunne joutua tunteineen roskapönttöön..Monet hyvät arvot ja asiat ovat sinne valitettavasti joutuneet...muun loan sekaan...Hyvää yötä sinulle, Ollikolli..pitäisi aamuvuoroon..:))
Öitä vaan kaikille,nukuksimaan vaan...
- puhuri
Kun lueskelin noita viestiketjuja ja törmäilin sun kommenttteihin ni oli pakko vilkasta sinne gallerian puolelle, että mitä siellä on susta. Nyt heittäisin kysymyksen. Luin että olet neljän lapsen yh-isä. Oletko pystynyt kehittämään minkäänlaisia seurustelukuvioita tässä tilanteessa? Minua vaivaa se mies, jonka kanssa seurustelen, ainakin toistaikseksi. Hän on lapseton ja tuntuu välttelevän minun lapsiani. Olen ihan neuvoton. Tästä ei taida oikein mitään koskaan tulla.
- ollikolli-63
puhuri kirjoitti:
Kun lueskelin noita viestiketjuja ja törmäilin sun kommenttteihin ni oli pakko vilkasta sinne gallerian puolelle, että mitä siellä on susta. Nyt heittäisin kysymyksen. Luin että olet neljän lapsen yh-isä. Oletko pystynyt kehittämään minkäänlaisia seurustelukuvioita tässä tilanteessa? Minua vaivaa se mies, jonka kanssa seurustelen, ainakin toistaikseksi. Hän on lapseton ja tuntuu välttelevän minun lapsiani. Olen ihan neuvoton. Tästä ei taida oikein mitään koskaan tulla.
Vastakysymys olis miksi sinä sen haluut tietää?
(opin jostain matkan varrelta).. :))
Neuvoisin näin että olet lastesi kanssa samassa paketissa ja jos koko sisältö ei kelpaa niin sinuna harkitsisin tarkoin onko mies sittenkään passeli. Itselläni niitä "kehittelyitäkin" on ollut mut kelvollisia aika vähän, pärjään tosi hyvin näinkin..Miksi pitäisi siis seurustella?
Yritän pitää huolen siitä etten sortuisi enää harhakuvitelmiin, kaikki eivät ole sitä miltä ne näyttäisivät olevan. - puhuri
ollikolli-63 kirjoitti:
Vastakysymys olis miksi sinä sen haluut tietää?
(opin jostain matkan varrelta).. :))
Neuvoisin näin että olet lastesi kanssa samassa paketissa ja jos koko sisältö ei kelpaa niin sinuna harkitsisin tarkoin onko mies sittenkään passeli. Itselläni niitä "kehittelyitäkin" on ollut mut kelvollisia aika vähän, pärjään tosi hyvin näinkin..Miksi pitäisi siis seurustella?
Yritän pitää huolen siitä etten sortuisi enää harhakuvitelmiin, kaikki eivät ole sitä miltä ne näyttäisivät olevan.ja onkin uteliaisuutta. Tahdon vaan kuulla, miten tommonen monilapsinen sinkku (niinku minäkin) järjestelee omaa elämäänsä.
Niin kyllähän se mies sanoo, ettei ne lapset haittaa, mut ei se kyllä niitä jaksakaan. Miks sit pitäis seurustella? Niinpä. Olen itekin miettiny eikä ihan edes pitäny. Törmäsin vaan tähän mieheen ja se jotenki on siihen rantautunu. Ei siis mitään yhdessäasumista tai muita epätoivosia järjestelyjä. Ei edes suunnitelmissakaan. Oisko se sitä, että joskus on kamala kaipuu aikuisen ihmisen kainaloon. Joku ihon kaipuu ois varmaan oikea sana. Jaa juu, tarttis varmaan kasvaa aikuiseks. Kiitti muuten vaan vastauksesta ja hyvää kevättä!
tuo vetää :(
Ja ajattelen myös, että ei ole suremisen arvoinen tuollainen kaveri.
Toivottavasti ystävättäresi on vahva, ja osaa asettaa tapahtuneet asiat oikeisiin uomiinsa.- jpntar
tarkoitat noilla oikeilla uomilla?? Jäi vaivaamaan..:)
- MysNa
vastaukseksi tuo mitä kirjoitin ylemmäksi "olen kuullut että voi"
Kyllä hän varmasti osaa ajan kanssa asettaa asiat uomiinsa ja aion parhaani mukaan häntä siinä auttaa, kunnes näkee joku päivä itsekin totuuden, vielä tällä hetkellä itselleen niin kovin rakkaasta ihmisestä. jpntar kirjoitti:
tarkoitat noilla oikeilla uomilla?? Jäi vaivaamaan..:)
mä sitä ymmärrettävästi sulle selittääkään.
Vähän niin kuin että asettaa asiat tärkeysjärjestykseen. Toivottavasti ei mene entisetä monimutkaisemmaksi :(
Kasvoton jättäminen on todella selkärangatonta.
Sellaisesta pitäisi selvitä helpommin, antamalla
asialle nimi: SELVÄSTI hukkaan heitetyt vuodet,
kaveri ei ole edes ajatuksen arvoinen. Tai, oi-
keastaan ruman ajatuksen arvoinen kyllä.
Uusi parempi elämä odottaa nurkan takana.
Mikä helvetin mies se sellainen oli?- jpntar
elämä on siellä..niin..surun keskellä sitä ei varmaankaan pysty ajattelemaan noin..Se taitaa vaatia mieheltä aikaa vähemmän..palautuminen..? Mies on varmaan kovempi tai ajattelee järjellä nämäkin asiat..
- TivolinOpetettuKoira
tekstiviesteillä vannotaan rakkautta ja tehdään businestä, mikäs juju tässä nyt on ettei vois myös jättää...
Itse olen sen tehnyt ja haukuttu. Väline kuin väline, viesti on olennainen...
Itse tapaus on surullinen, niin kuin aina rakkauden tai suhteen loppuessa. Täällä vaan ollaan aina niin tuomitsevaisia kaikkiin juttuihin, aa tuuti lullaa... maailma on kylmä, herätkää, sitä ei auta muuttaminen, kohta se on kylmempi. Sopeudu tai kuole!- jpntar
sitä sanot! Kyllä, tapaus on varmasti surullinen...ainakin sille jätetylle!! Eikä täällä olla tuomitsevia ilman syytä..kenenkään ei tarvitse sopeutua tuollaiseen käyttäytymiseen!! Jos omatunto on puhdas tuollaisen tempun jälkeen, eipä voi hurrata kypsyydellä..
- TivolinOpetettuKoira
jpntar kirjoitti:
sitä sanot! Kyllä, tapaus on varmasti surullinen...ainakin sille jätetylle!! Eikä täällä olla tuomitsevia ilman syytä..kenenkään ei tarvitse sopeutua tuollaiseen käyttäytymiseen!! Jos omatunto on puhdas tuollaisen tempun jälkeen, eipä voi hurrata kypsyydellä..
jaahas,,,eipä tiedetä tapauksen taustoja mutta vaikuttaako jättämistapa omatunnon puhtauteen? Onko sillä merkitystä miten jättää tai jätetään, siis välineellä. Tekstiviesti, puhelin, kirje tai fyysinen tapaaminen. Ilmeisesti en ole itse kypsä :-(
Täällä on kyllä sellainen joukkolynkkauksen maku menossa aika usein, sori kun kerron totuuden... - (.)Y(.)
TivolinOpetettuKoira kirjoitti:
jaahas,,,eipä tiedetä tapauksen taustoja mutta vaikuttaako jättämistapa omatunnon puhtauteen? Onko sillä merkitystä miten jättää tai jätetään, siis välineellä. Tekstiviesti, puhelin, kirje tai fyysinen tapaaminen. Ilmeisesti en ole itse kypsä :-(
Täällä on kyllä sellainen joukkolynkkauksen maku menossa aika usein, sori kun kerron totuuden...Mie en ole, lynkkaamassa ketään.. ;))
Sanon, vain mielipiteeni... - MysNa
mutta, ihmisen YKSILÖNÄ ei tarvitse mennä siihen mukaan.
Tässä maailmassa onneksi pärjää vielä inhimillisilläkin ominaisuuksilla.
Ei todella ole samantekevää millä viestimuodolla ihmisen jättää, jos haluaa toimia kuten ihminen ihmiselle.
Jos näet tyylisi ja kirjoituksesi oikeana, toivotan onnea valitsemallesi tielle!!! - TivolinOpetettuKoira
(.)Y(.) kirjoitti:
Mie en ole, lynkkaamassa ketään.. ;))
Sanon, vain mielipiteeni...... ja peset kätesi ... niin kuin jokainen lynkkausjoukkoon kuuluva,,, näin on aina ollut ja on aina oleva :-((((
voi pyhä Sylvi tuota näköalattomuutta - (.)Y(.)
... ja peset kätesi ... niin kuin jokainen lynkkausjoukkoon kuuluva,,, näin on aina ollut ja on aina oleva :-((((
voi pyhä Sylvi tuota näköalattomuuttaon sitten, ainakin puhtaat kätöset.. :DDD
Kuinka on, omat kätesi?.. ;)) Likaisetko?...
Näköala on, mitä parhain.. :DDD
Koko näyttö käytössä... - TivolinOpetettuKoira
MysNa kirjoitti:
mutta, ihmisen YKSILÖNÄ ei tarvitse mennä siihen mukaan.
Tässä maailmassa onneksi pärjää vielä inhimillisilläkin ominaisuuksilla.
Ei todella ole samantekevää millä viestimuodolla ihmisen jättää, jos haluaa toimia kuten ihminen ihmiselle.
Jos näet tyylisi ja kirjoituksesi oikeana, toivotan onnea valitsemallesi tielle!!!näen maailman, huomaan että sinä et sitä näe... eikä juuri kukaan muukaan tästä joukosta :-(
minulle ei tuollaiset toivotukset mitään merkitse, olen niiden yläpuolella.
Puurtakaa pikkuympyröitänne! - TivolinOpetettuKoira
(.)Y(.) kirjoitti:
on sitten, ainakin puhtaat kätöset.. :DDD
Kuinka on, omat kätesi?.. ;)) Likaisetko?...
Näköala on, mitä parhain.. :DDD
Koko näyttö käytössä...olet sokea omien käsien puhtautta arvioimaan, aivan kuten minäkin omieni.
Katsele näyttöä jos et sen takaa muuta näe :-DDD - MysNa
näen maailman, huomaan että sinä et sitä näe... eikä juuri kukaan muukaan tästä joukosta :-(
minulle ei tuollaiset toivotukset mitään merkitse, olen niiden yläpuolella.
Puurtakaa pikkuympyröitänne!Jos se mitä yllä kirjoitit kertoo maailmastasi, olen edelleen pahoillani - puolestasi!
Juu, puurramme ja viihdymme :) - TivolinOpetettuKoira
MysNa kirjoitti:
Jos se mitä yllä kirjoitit kertoo maailmastasi, olen edelleen pahoillani - puolestasi!
Juu, puurramme ja viihdymme :)Älä ole, selviän mainiosti !
Jättäminen/jätetyksi tuleminen on yksi elämän suurista tragedioista. Se on kuitenkin elämää. Tunteet ovat elämää.
En ole koskaan pitänyt joukoista, enkä siitä että tyhmyys niissä tiivistyy. Avauksesi oli hyvä, sitä vain käsiteltiin hyvin yksipuolisesti.
Harmi että käytät monikkoa :-( se kertoo jotakin. - MysNa
Älä ole, selviän mainiosti !
Jättäminen/jätetyksi tuleminen on yksi elämän suurista tragedioista. Se on kuitenkin elämää. Tunteet ovat elämää.
En ole koskaan pitänyt joukoista, enkä siitä että tyhmyys niissä tiivistyy. Avauksesi oli hyvä, sitä vain käsiteltiin hyvin yksipuolisesti.
Harmi että käytät monikkoa :-( se kertoo jotakin.näkemysasia. Se mitä toinen pitää tyhmänä voi toiselle olla huvia. Kuka on nyt kapeakatseinen?
- TivolinOpetettuKoira
MysNa kirjoitti:
näkemysasia. Se mitä toinen pitää tyhmänä voi toiselle olla huvia. Kuka on nyt kapeakatseinen?
et voi olla tosissasi vastauksessasi. Kirjoitit ihan järkevän avauksen, mutta... :-(
Lue ja opiskele, toivottavasti todellisuus avautuu..., väkisin ei aina kannata vastata. - (.)Y(.)
olet sokea omien käsien puhtautta arvioimaan, aivan kuten minäkin omieni.
Katsele näyttöä jos et sen takaa muuta näe :-DDDsi tu vis vivere sanus.. ;))
Studeo, ut sapiens sim.. :DDD - tuffe
joka valittaa maailman kylmyyttä... Olet kuule väärässä, maailmahan todistetusti lämpenee koko ajan ;) "Sopeudu tai kuole" Miksi sopeutua kun joka tapauksessa kuolet..
Asiaan. Ajattelin sitä tilannetta jättäjän kannalta. Mitä sen jälkeen kun ilmoitat haluavasi suhteen päättyvän? Alkaa syyttelyt ja vikojen hakeminen. Sitä suhdetta ikään kuin liataan ja kaadetaan roskikseen, vaikka niissä kaikissa on joskus ollut hyviä hetkiä. Vaikka olisit suunnitellut heittäväsi hyvästit kuinka arvokkaasti, huomaat jossain vaiheessa puolustavasi itseäsi, ja loukkaavasi toista lisää. Mitä rakentaavaa siinä on? - TivolinOpetettuKoira
tuffe kirjoitti:
joka valittaa maailman kylmyyttä... Olet kuule väärässä, maailmahan todistetusti lämpenee koko ajan ;) "Sopeudu tai kuole" Miksi sopeutua kun joka tapauksessa kuolet..
Asiaan. Ajattelin sitä tilannetta jättäjän kannalta. Mitä sen jälkeen kun ilmoitat haluavasi suhteen päättyvän? Alkaa syyttelyt ja vikojen hakeminen. Sitä suhdetta ikään kuin liataan ja kaadetaan roskikseen, vaikka niissä kaikissa on joskus ollut hyviä hetkiä. Vaikka olisit suunnitellut heittäväsi hyvästit kuinka arvokkaasti, huomaat jossain vaiheessa puolustavasi itseäsi, ja loukkaavasi toista lisää. Mitä rakentaavaa siinä on?henkinen ilmapiiri kovenee ja kylmenee, näin se vaan menee. Toiset sopeutuu ja saa lisävuosia, toiset ei kestä ja kuolevat heti...
Kuka syyttää ja hakee vikoja? Sehän on osa luopumisprosessia. Rakentavaa tai ei, se on väistämätöntä. - tuffe
henkinen ilmapiiri kovenee ja kylmenee, näin se vaan menee. Toiset sopeutuu ja saa lisävuosia, toiset ei kestä ja kuolevat heti...
Kuka syyttää ja hakee vikoja? Sehän on osa luopumisprosessia. Rakentavaa tai ei, se on väistämätöntä.kylmeneekö vai lämpeneekö maailma on ihan itsestäsi kiinni, mene hauveli vaikka tekemään tivolitemppuja ihmisille, kyllä se lämpenee pari astetta heti.
"Sehän on osa luopumisprosessia."
Taisi tuo sun eka vastaus olla provo... - TivolinOpetettuKoira
tuffe kirjoitti:
kylmeneekö vai lämpeneekö maailma on ihan itsestäsi kiinni, mene hauveli vaikka tekemään tivolitemppuja ihmisille, kyllä se lämpenee pari astetta heti.
"Sehän on osa luopumisprosessia."
Taisi tuo sun eka vastaus olla provo...Kyllä se niin on ettei siihen voi itse vaikuttaa kuin oman piirin osalta. Jos takki auki lähdet maailmalle nyt niin ei siitä hyvää seuraa. Kaulukset pystyyn että tarkenet!
Sorry, mutta on tää 40 -yhteisö aikamoinen lynkkausjoukko, joka on valmis kenenkä tahansa tuomitsemaan ilman oikeudenkäyntiä...
*kävelee etutassuillaan ja huvittaa yleisöä* - mirham
Kyllä se niin on ettei siihen voi itse vaikuttaa kuin oman piirin osalta. Jos takki auki lähdet maailmalle nyt niin ei siitä hyvää seuraa. Kaulukset pystyyn että tarkenet!
Sorry, mutta on tää 40 -yhteisö aikamoinen lynkkausjoukko, joka on valmis kenenkä tahansa tuomitsemaan ilman oikeudenkäyntiä...
*kävelee etutassuillaan ja huvittaa yleisöä*asenteesi kuvaa hyvin tätä nyny aikaa...kaikessa tuntuu olevan ikäänkuin teflonpinta...
- TivolinOpetettuKoira
mirham kirjoitti:
asenteesi kuvaa hyvin tätä nyny aikaa...kaikessa tuntuu olevan ikäänkuin teflonpinta...
Niin, vaikka olen opetettu koira silti olen niitä jotka pyrkivät tekemään muutosta. Kyseenalaistajat voivat tehdä muutoksen. Omasta mielestäni en edusta nykyistä teflonasennetta, 40 -palsta sen sijaan käyttää mielellään teflonpannua sen enempää ajattelematta. Ärsytän arvaan... , sehän on tarkoitukseni, siihen on syynsä.
Tää ei nyt sitten liittynyt enää alkuperäiseen aiheeseen millään tavalla. - MysNa
Niin, vaikka olen opetettu koira silti olen niitä jotka pyrkivät tekemään muutosta. Kyseenalaistajat voivat tehdä muutoksen. Omasta mielestäni en edusta nykyistä teflonasennetta, 40 -palsta sen sijaan käyttää mielellään teflonpannua sen enempää ajattelematta. Ärsytän arvaan... , sehän on tarkoitukseni, siihen on syynsä.
Tää ei nyt sitten liittynyt enää alkuperäiseen aiheeseen millään tavalla.oli kesälomasi!
- TivolinOpetettuKoira
MysNa kirjoitti:
oli kesälomasi!
Tivolissa on hurlumhei, näytöksiä näytöksien perään...
Mikä loma? - (.)Y(.)
Tää ei nyt sitten liittynyt enää alkuperäiseen aiheeseen millään tavalla.alkuperäisestä aiheesta, kun
TivolinOpetettuKoira, opettaa
"muka" tyhmemmilleen latinaa.. :DDD
Muutos on, mitä ilmeisin, kun aihe muuttuu.. ;))
Teflonpannu, on varattu kallen paistoon.. :DDD
Et sie ärsytä, vaan nauratat tempuillas.. :DDD TivolinOpetettuKoira kirjoitti:
Tivolissa on hurlumhei, näytöksiä näytöksien perään...
Mikä loma?Tännehän tuli veikeä sirkus kylmine tuulineen.
Muistutat erästä tapaamaani tyyppiä, joka ha-
lusi omaksi iltahuvikseen argumentoida kaikkea
ryhmässä sanottua. Siinä ryhmässä oli illan
loputtua vain yksi puhumaton mies ja kuollut
tunnelma.
Akateemiset lainahöyhenet voidaan aina nyppiä
pois, ei niillä ole arvoa elämää arvostavien ih-
misten jokapäiväisessä elämässä.
Kyyninen suhtautuminen elämään lienee
omakohtaisten kokemusten kautta juurtunut
koiraan, jonka kirput ovat oman mielikuvituksen
tuotetta. Liian puhtoinen maailma on sille vieras.
Kun sitten ei ole mitä räksyttää, haetaan kohde,
jota opettaa tavoille. Omille tavoille.
Olemme mielestäsi sokeita elämän tosiasioille,
mutta mitkä ovatkaan elämän tosiasioita?
Sinulle ne lienevät sanoja vailla tunnetta.
Käytät mielelläsi sanoja kyseenalaistus, tuomio
ja joukkolynkkaus. Ehkä sinua on kiusattu omassa
Alma Materissasi ja olet löytänyt niissä sen punai-
sen vaatteen, jolla suodat lukemasi.
Ja, kas kummaa osaatkin suojautua. Kun itse
et näe käsiesi puhtautta, väität samaa muista.
Olet tosiaan opetettu koira. Ei sinulla ole omia,
vaan opittuja näkemyksiä.
Ai, niin, älä suotta vastaa, olen sellaisen yläpuolella. :))- jpntar
MysNa kirjoitti:
oli kesälomasi!
piti tulla sitten nälvimään..:((
- TivolinKirppuinenKoira
Pojongg kirjoitti:
Tännehän tuli veikeä sirkus kylmine tuulineen.
Muistutat erästä tapaamaani tyyppiä, joka ha-
lusi omaksi iltahuvikseen argumentoida kaikkea
ryhmässä sanottua. Siinä ryhmässä oli illan
loputtua vain yksi puhumaton mies ja kuollut
tunnelma.
Akateemiset lainahöyhenet voidaan aina nyppiä
pois, ei niillä ole arvoa elämää arvostavien ih-
misten jokapäiväisessä elämässä.
Kyyninen suhtautuminen elämään lienee
omakohtaisten kokemusten kautta juurtunut
koiraan, jonka kirput ovat oman mielikuvituksen
tuotetta. Liian puhtoinen maailma on sille vieras.
Kun sitten ei ole mitä räksyttää, haetaan kohde,
jota opettaa tavoille. Omille tavoille.
Olemme mielestäsi sokeita elämän tosiasioille,
mutta mitkä ovatkaan elämän tosiasioita?
Sinulle ne lienevät sanoja vailla tunnetta.
Käytät mielelläsi sanoja kyseenalaistus, tuomio
ja joukkolynkkaus. Ehkä sinua on kiusattu omassa
Alma Materissasi ja olet löytänyt niissä sen punai-
sen vaatteen, jolla suodat lukemasi.
Ja, kas kummaa osaatkin suojautua. Kun itse
et näe käsiesi puhtautta, väität samaa muista.
Olet tosiaan opetettu koira. Ei sinulla ole omia,
vaan opittuja näkemyksiä.
Ai, niin, älä suotta vastaa, olen sellaisen yläpuolella. :))Hauska...
En usko käsieni olevan puhtaat, mutta en lähde niitä arvioimaan kun sen itse ymmärrän. Tämä joukkoyhteisö voisi sitä kanssa miettiä. Hyviä juttujahan täällä on ja mukava tunnelma (paitsi yksi:-(). Välillä joutuu laittamaan pippuria että maistuis paremmalta :-DDDDD
Hei, mun näkemykset ei oo opittuja, sen korjaan. :-)) Mysna tietää kyllä, kuten tietää kaiken muunkin minusta, varmaan kertoo loputkin kun on alkanut. :-(((
paha - kuoro toistaa paha,paha,paha
hyvä - kuoro toistaa hyvä,hyvä,hyvä - jpntar
TivolinKirppuinenKoira kirjoitti:
Hauska...
En usko käsieni olevan puhtaat, mutta en lähde niitä arvioimaan kun sen itse ymmärrän. Tämä joukkoyhteisö voisi sitä kanssa miettiä. Hyviä juttujahan täällä on ja mukava tunnelma (paitsi yksi:-(). Välillä joutuu laittamaan pippuria että maistuis paremmalta :-DDDDD
Hei, mun näkemykset ei oo opittuja, sen korjaan. :-)) Mysna tietää kyllä, kuten tietää kaiken muunkin minusta, varmaan kertoo loputkin kun on alkanut. :-(((
hyvä - kuoro toistaa hyvä,hyvä,hyväsinun on tässä vetää Mysnaa mukaan....paha saa kuitenkin aina palkkansa..ja aikamoinen koira oletkin ollut, se on pakko myöntää! Joo, tunnelmaa ei voi täällä meillä haukkua..Jos osaa olla ihmisittäin, otetaan kyllä mielellään vastaan!
- TivolinKirppuinenRakki
jpntar kirjoitti:
sinun on tässä vetää Mysnaa mukaan....paha saa kuitenkin aina palkkansa..ja aikamoinen koira oletkin ollut, se on pakko myöntää! Joo, tunnelmaa ei voi täällä meillä haukkua..Jos osaa olla ihmisittäin, otetaan kyllä mielellään vastaan!
hmmm... anteeksi kaikille 40 palstalaisille. Taisinpa taas kerran olla typerä. Oikeesti teillä on mukava jengi, en enää sotkeudu!
- jpntar
TivolinKirppuinenRakki kirjoitti:
hmmm... anteeksi kaikille 40 palstalaisille. Taisinpa taas kerran olla typerä. Oikeesti teillä on mukava jengi, en enää sotkeudu!
mutta on parempi, että pyydät Mysnalta. Hyvää kesän odotusta joka tapauksessa sinulle!
- TivolinRakki
jpntar kirjoitti:
mutta on parempi, että pyydät Mysnalta. Hyvää kesän odotusta joka tapauksessa sinulle!
ehkä sinusta minun pitäisi,,, en pitänyt siitä että hän sekoitti liven ja virtuaalin ja käytti sitä täällä hyväkseen. Pitäisitkö sinä siitä? Itse en olisi koskaan tehnyt niin. Et tiedä asiaa enkä halua enempää kertoa, mutta meissä kaikissa on puolemme.
- mirham
TivolinRakki kirjoitti:
ehkä sinusta minun pitäisi,,, en pitänyt siitä että hän sekoitti liven ja virtuaalin ja käytti sitä täällä hyväkseen. Pitäisitkö sinä siitä? Itse en olisi koskaan tehnyt niin. Et tiedä asiaa enkä halua enempää kertoa, mutta meissä kaikissa on puolemme.
tarkoitit liven ja virtuaalin sekoittamisella...
- jpntar
TivolinRakki kirjoitti:
jokaisella meistä on puutteemme..tiedän asiasta jotain, enkä haluakaan sekaantua siihen enempää. Se ei minulle kuulu. Sen kuitenkin tiedän, että asiat pitää selvittää. Yhdessä...ennen kuin ne paisuvat..Jos livahtaa pois kesken kaiken, ja jättää toisen noin vain..onko siinäkään mitään järkeä! Vastuu pitää kantaa.
- jpntar
mirham kirjoitti:
tarkoitit liven ja virtuaalin sekoittamisella...
se kaikki kuuluu varmaan noiden kahden asioihin, jotka saavat yhdessä selvittää...Eikö virtuaalinen ole kuitenkin valheellista ja tietokoneellistettua..?? Ainakin otaksun näin...virtuaalisesti ei siis voi ketään jättääkään, vai voiko??
- TivolinKirppu
jpntar kirjoitti:
jokaisella meistä on puutteemme..tiedän asiasta jotain, enkä haluakaan sekaantua siihen enempää. Se ei minulle kuulu. Sen kuitenkin tiedän, että asiat pitää selvittää. Yhdessä...ennen kuin ne paisuvat..Jos livahtaa pois kesken kaiken, ja jättää toisen noin vain..onko siinäkään mitään järkeä! Vastuu pitää kantaa.
ettei mistään jättämisestä tässä ole kysymys, menee väärään piikkiin tuollainen juttu. Aloitus ei ollut mitenkään tapaukseen liittyväinen. Enemmän kysymys oli luottamuksesta.
- jpntar
TivolinKirppu kirjoitti:
ettei mistään jättämisestä tässä ole kysymys, menee väärään piikkiin tuollainen juttu. Aloitus ei ollut mitenkään tapaukseen liittyväinen. Enemmän kysymys oli luottamuksesta.
toiseen on parisuhteen perusta. Sen varaan voi rakentaa...muuten se ei kestä.
- MysNa
TivolinKirppuinenKoira kirjoitti:
Hauska...
hyvä - kuoro toistaa hyvä,hyvä,hyväTiedän vain mitä täällä näen. Pukua tiuhaan vaihtavan ilon pilaajan, jonka tyyli on kuitenkin helppo tunnistaa monista naamareista huolimatta.
Alusta asti olet ollut kimpussani kuin mikäkin RakkiKoira, nälvien ja yrittäen opettaa minua ja muuta ”kanalaumaa” SINUN palstan tavoille!
Syytä siihen miksi yrität vetää minua lokaan palstalaisten silmissä en tiedä? Sen mitä minusta kirjoitat jätän itse kuitenkin omaan arvoonsa - vaikka kuinka räksyttäisit siellä kylmässä maailmassasi. - MysNa
jpntar kirjoitti:
piti tulla sitten nälvimään..:((
varmaan kevät ja syksy sekaisin, kun vaihtoi pukua kukosta koiraan?
- MysNa
MysNa kirjoitti:
Tiedän vain mitä täällä näen. Pukua tiuhaan vaihtavan ilon pilaajan, jonka tyyli on kuitenkin helppo tunnistaa monista naamareista huolimatta.
Alusta asti olet ollut kimpussani kuin mikäkin RakkiKoira, nälvien ja yrittäen opettaa minua ja muuta ”kanalaumaa” SINUN palstan tavoille!
Syytä siihen miksi yrität vetää minua lokaan palstalaisten silmissä en tiedä? Sen mitä minusta kirjoitat jätän itse kuitenkin omaan arvoonsa - vaikka kuinka räksyttäisit siellä kylmässä maailmassasi.Kerroin aloituksessa, että olen itse kerran saanut sähköpostiviestin, joka kertoi erään suhteen päättymisestä. Miten se sinua liikuttaa mitä kerron omasta elämästäni täällä? Miksi sinun pitäisikään pitää siitä? Oletko joku henkilökohtainen cheriffinin?
- Aleksi40 evk
MysNa kirjoitti:
Kerroin aloituksessa, että olen itse kerran saanut sähköpostiviestin, joka kertoi erään suhteen päättymisestä. Miten se sinua liikuttaa mitä kerron omasta elämästäni täällä? Miksi sinun pitäisikään pitää siitä? Oletko joku henkilökohtainen cheriffinin?
Virtuaalimaailma on leikkiä, todellisuus on jossain muualla. Moni ottaa virtuaalimaailman todesta, sitä ei pitäisi tehdä, koska kuka tahansa voi ottaa minkä roolin tahansa.
En silti pidä siitä ,että kerrottuani jollekin luottamuksella minne kirjoitan, millä nimillä ja millä rooleilla, tullaan perässäni samaan paikkaan ja kerrotaan se yleisesti tiedoksi.
Sori kaikille, että otan leikin leikkinä virtuaalin virtuaalina, paitsi tämä juttu.
Olen pahoillani että olen suhtautunut sinuun samoin kuin kaikkiin muihinkin täällä. Itse tulit perässä ja otit sen riskin. Täällä olijoihin suhtaudun tasapuolisesti, mutta olkoon palsta kuten oli viime syksynä. Sait minut täältä pois. - NasMy
Aleksi40 evk kirjoitti:
Virtuaalimaailma on leikkiä, todellisuus on jossain muualla. Moni ottaa virtuaalimaailman todesta, sitä ei pitäisi tehdä, koska kuka tahansa voi ottaa minkä roolin tahansa.
En silti pidä siitä ,että kerrottuani jollekin luottamuksella minne kirjoitan, millä nimillä ja millä rooleilla, tullaan perässäni samaan paikkaan ja kerrotaan se yleisesti tiedoksi.
Sori kaikille, että otan leikin leikkinä virtuaalin virtuaalina, paitsi tämä juttu.
Olen pahoillani että olen suhtautunut sinuun samoin kuin kaikkiin muihinkin täällä. Itse tulit perässä ja otit sen riskin. Täällä olijoihin suhtaudun tasapuolisesti, mutta olkoon palsta kuten oli viime syksynä. Sait minut täältä pois.pahasti henkilöt sinulla!
En tietääkseni tunne yhtäkään kirjoittajaa täältä henkilökohtaisesti! Joten edelleen väärää puuta haukut roolimestari! - tuffe
Aleksi40 evk kirjoitti:
Olen pahoillani että olen suhtautunut sinuun samoin kuin kaikkiin muihinkin täällä. Itse tulit perässä ja otit sen riskin. Täällä olijoihin suhtaudun tasapuolisesti, mutta olkoon palsta kuten oli viime syksynä. Sait minut täältä pois.tämä nyt... Siis keksit leikin ja omat säännöt, ja kun joku toinen leikkii myös omilla säännöillä, suutut :) Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
Hyvää jatkoa kuitenkin sinulle :) Aleksi40 evk kirjoitti:
Olen pahoillani että olen suhtautunut sinuun samoin kuin kaikkiin muihinkin täällä. Itse tulit perässä ja otit sen riskin. Täällä olijoihin suhtaudun tasapuolisesti, mutta olkoon palsta kuten oli viime syksynä. Sait minut täältä pois.En tiedä mistä on ksymys, mutta ei täältä kenenkään pidä lähteä pois jonkun takia. Kyllä tänne täytyy mahtua erilaisia ihmisiä.
Sitäpaitsi en ole koskaan huomannut mitään ilkeyksiä tai solvauksia kommenteissasi, vaikka monenlaisilla nimimerkeillä kirjoitatkin, väliäkö sillä. Erilaisia ajatuksia ja mielipiteitä on hyvä jokaisen oppia sietämään. Vaikka niistä kättä vähän väännettäisiinkin.
Jos kysymys on nettisuhteen päättymisestä, silloin ehkä on parempi pölyn vähän laskeutua.
Mutta palaa takaisin, kirjoitat mielenkiintoisia asioita.
- la-pa
Jollei ole kanttia asiasta keskustella, niin sääliks käy. Ei kannattais suhdetta aloittaakkaan vai mitä mieltä muut?
- jpntar
olemme siitä samaa mieltä... suurin osa ainakin..Jokaisen aikuisen pitää tajuta, mitä on vastuu ja, mitä se pitää sisällään!
- MysNa
tuskin ajattelee kovinkaan tunteella ihmissuhdeasioita. Ei siten taida kovin paljon pohtia kannattako aloitta vai ei - toimii vain viettiensä viemänä :) Näin olettaisin?
- kohdalleni
MysNa kirjoitti:
tuskin ajattelee kovinkaan tunteella ihmissuhdeasioita. Ei siten taida kovin paljon pohtia kannattako aloitta vai ei - toimii vain viettiensä viemänä :) Näin olettaisin?
tuli "sähköinen hyvästijättö,ilmeisesti oli helpompaa kuin livenä.Täytyy sanoa että kyllä se sattui vaikka oli vasta tällä nettiasteella..
- jpntar
MysNa kirjoitti:
nainen syyllistyä tähän...että puhuu ummet ja lammet, ja panee tekstiviestin etten unohda sinua koskaan...???
- MysNa
jpntar kirjoitti:
nainen syyllistyä tähän...että puhuu ummet ja lammet, ja panee tekstiviestin etten unohda sinua koskaan...???
kai naisiakin on moneksi...varmasti sellaisiakin on!
Ei vaan mene jakeluun mulla mitä ajattelee ihminen, joka puhuu hyvät kasvotusten, mutta sitten se vaikea puoli jätetään kasvottomaksi. Onhan se helpompaa, ei tarvitse kohdata toisen tuskaa ja kysymyksiä... Ehkä jättäjä pelkää myös omien kasvojen menetystä...
Tai sitten kaikki olikin valhetta vainen!!!! - MysNa
kohdalleni kirjoitti:
tuli "sähköinen hyvästijättö,ilmeisesti oli helpompaa kuin livenä.Täytyy sanoa että kyllä se sattui vaikka oli vasta tällä nettiasteella..
kun ihmisiä täällä ruudun takana kuitenkin ollaan :)On sellaisia jotka netissä vaan pelleilevät aikansa kuluksi, mutta onneksi täällä on moni ihan omana itsenään, omien ajatustensa ja tunteittensa kanssa. Toivotaan, että sinulla ensi kerralla parempi tuuri :)
- jpntar
MysNa kirjoitti:
Ei vaan mene jakeluun mulla mitä ajattelee ihminen, joka puhuu hyvät kasvotusten, mutta sitten se vaikea puoli jätetään kasvottomaksi. Onhan se helpompaa, ei tarvitse kohdata toisen tuskaa ja kysymyksiä... Ehkä jättäjä pelkää myös omien kasvojen menetystä...
Tai sitten kaikki olikin valhetta vainen!!!!nainenhan se uskoo kaikki...miksi me uskomme!??
- MysNa
jpntar kirjoitti:
nainenhan se uskoo kaikki...miksi me uskomme!??
nythän sinä heitit elämääkin suuremman kysymyksen !! Tuohon, kun joku osaisi vastata riemumielellä sen lukisin...
- mirham
MysNa kirjoitti:
nythän sinä heitit elämääkin suuremman kysymyksen !! Tuohon, kun joku osaisi vastata riemumielellä sen lukisin...
niin että nainen ajattelee sydämmellä ja laittaa itsensä likoon ja mies ajattelee järjellä ja laskelmoi...
- MysNa
mirham kirjoitti:
niin että nainen ajattelee sydämmellä ja laittaa itsensä likoon ja mies ajattelee järjellä ja laskelmoi...
aihetta ollaankin monesti jo palstalla pohdittu.
Lähinnä tässä kai tulikin kysymykseksi se, miksi me naiset ollaan niin hyväuskoisia? Mutta voihan se todella olla niin, että silloin kun panostaa itse paljon, eli on koko sydämellään, sielullaan ja "ruumillaan" :)) mukana suhteessa, on uskokin hyvä! Siis liian hyvä. - Laahustava
MysNa kirjoitti:
Tai sitten kaikki olikin valhetta vainen!!!!Vastasit itse kysymykseesi tossa."Onhan se helpompaa,ei tarvitse kohdata toisen tuskaa ja kysymyksiä"
Varmaankin miehet jättävät enemmän tekstareilla ja sähköpostilla.
Ei ole kenkunpaa kuin kohdata kasvotusten surullinen itkevä nainen.Siinä loppuvat sanat ja pala nousee kurkkuun.Ehkä tää on yks syy miesten tekosiin ja toinen on se,että nainen pystyy puhumaan ukkonsa takaisin aika helposti.
Loppuun vielä ei ole omakohtaista kokemusta mut jotenkin vain tuntuu et noin vois olla?? - MysNa
Laahustava kirjoitti:
Vastasit itse kysymykseesi tossa."Onhan se helpompaa,ei tarvitse kohdata toisen tuskaa ja kysymyksiä"
Varmaankin miehet jättävät enemmän tekstareilla ja sähköpostilla.
Ei ole kenkunpaa kuin kohdata kasvotusten surullinen itkevä nainen.Siinä loppuvat sanat ja pala nousee kurkkuun.Ehkä tää on yks syy miesten tekosiin ja toinen on se,että nainen pystyy puhumaan ukkonsa takaisin aika helposti.
Loppuun vielä ei ole omakohtaista kokemusta mut jotenkin vain tuntuu et noin vois olla??Näin kyllä uskonkin olevan, että se pala kurkussa on yksi syy. Mutta hyvänen aika!!!!!! jos todella on välittänyt toisesta, niin eikö hän ole enää edes sen kurkussa olevan palan arvoinen – ja toisen läsnäolon, vaikkei pystyisikään muuta enää sanomaan.
Kyllä minä ainakin oletan, että ei toinen ole koskaan tosissaan ollutkaan, jos ei sen vertaa välitä, että pystyy tämän asian kasvotusten kertomaan.
Tosin en kyllä pidä häntä enää itseni arvoisenakaan!
En varmasti yritä puhua takaisin miestä, joka minusta eroon haluaa, mutta syyn haluan kyllä tietää!!
Toinen osa aloitustani oli, että miten selviää tämä sähköisesti jätetty?
Kun et saa tietää syitä, on se mielestäni todella paha juttu!!
On vaikea toipua erosta, kun ei edes tiedä mitä pitäisi käsitellä?
On vain nimetön suru!!
Sitten, kun yksikseen niitä syitä etsii ja pähkäilee, on suuri vaara, että löytää syitä itsestään tai toisesta joilla ei todellisuudessa ollut mitään tekemistä eron kanssa. Väittäisin, että tällä on melkoisen suuri vaikutus myös tulevaisuuteen!
Pidä ainakin sinä Laahustava huoli siitä ettet jatkossakaan liity ”sähköisten jättäjien” joukkoon!
Tämä taitaa olla vähän omituinen ajatus, mutta itse haluan että saisin ennakkovaroituksen jättämisestä sähköpostilla tai tekstarilla.
Alkaisin nimittäin itkemään ja parkumaan aivan tajuttomasti. Ja sitä en halua toisen silmissä tehdä. Sitten myöhemmin kun tilanne on rauhoittunut, voi puhelimessa tai kasvotusten asioista keskustella.
terv. "kokemusta on"- MysNa
vaan varmasti ihan hyvä vaihtoehto. Ensijärkytyksestä, kun on selvitty on keskustelukin varmasti jo järkevämmällä (??) tasolla.
Esimerkkitapauksissa vaan kävi niin, että ilmoituksen jälkeen ei toisesta kuulu enää inahdustakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846