Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
laura.piekkari
profiilit
laura.piekkari
laura.piekkari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
503
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
en minä anna.
'Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'
03.09.2006 19:06
se hengellinen lapsi, joka meillä tulee joka päivä olla vastasyntyneenä sisimmässämme!
03.09.2006 18:56
juuri sitä tarkoitin.
03.09.2006 18:41
juuri se, kuten Jeesus itse sen sanoo: 'minä ja Isä olemme yhtä'.
Jos minä olen Jumalan oma, myös me olemme 'yhtä'. Jeesushan itse sanoo näin: 'me tulemme hänen tykönsä, ja jäämme hänen tykönsä asumaan. Siis meihin.
Kolmiyhteys on tällainen 'hengellinen termi',hengellinen salaisuus, jota et voi järjelläsi selittää.
Mutta voit sen hengellisesti kokea.
Siis sen, kuinka Isä, Poika ja Pyhä Henki tulevat sinuun ja jäävät sinun luoksesi asumaan.
Ennen sitä ei sanan totteleminenkaan ole varsinaisesti mahdollista, koska siihen tarvitaan tämä 'voima korkeudesta'.
03.09.2006 14:18
kysellään, mutta tekee mieli vastata.
Itse vastaisin, että varauksettomasti olen samaa mieltä vain Raamatun kanssa. Sehän on meille Elämäksi ja ohjeeksi annettu. Ihmisestä kun on kyse, niin tulee aina olla varaus.
Ei kannata kysellä ihmisen perään, vaan uskoa Raamatun sana ja tehdä sen mukaan.
Ihminen on vain kivi, joka huutaa.
Kuitenkin Raamatussa kehoitetaan kuulemaan pasuunan ääntä.
Nyt on se aika, jolloin viisaatkin neitsyet nukkuu.
03.09.2006 13:58
kun en ole päässyt aikaisemmin sinulle vastaamaan.
Lue aikaisempia viestejäni, niin näet, mitä olen kirjoittanut Marian ja Elisabetin kohtaamisesta. Samanlainen oli minun ja Teuvo Sunin tapaaminen täällä netissä.
Kysyä silti aina saa ja varmistaa asiaa!
'Omaan sydämeensä luottava on tyhmä, mutta viisaudessa vaeltava pelastuu.'
03.09.2006 13:43
Jumalalle!
Kerronpa minäkin, millaisen vastauksen sain, kun joku aika takaperin nimenomaan Jumalalta kysyin vastausta Teuvo Sunin suhteen.
Totuuden olen tuntenut jo kauan ennenkuin Teuvo Suni sitä edes löysi. Tai oikeammin Totuus löysi hänet.
Kun hartaasti rukoilin Jumalalta vastausta, onko tämä mies Jumalasta, vai ei, sain tämän sanan:
'Hän oli hyvä ja Jumalaa pelkäävä mies, neuvoston jäsen, eikä ollut suostunut heidän neuvoonsa!'
31.08.2006 00:54
Nyt vasta luin ketjun läpi!!!!!!!
20.08.2006 19:47
metakka näkyy olleen.
Pääsin nyt tyttäreni koneelle hetkeksi ja pitkästäaikaa taas on pisteetkin.
Itse en pidä sellaisesta, että vain ikäänkuin jostain ylhäisestä yksinäisestä korkeudesta tiputetaan aloituksia alas meille kuolevaisille ressukoille, eikä sitten lähempään keskusteluun olekaan intoa. Minulla ei ole näin. Sinähän tiedätkin tilanteeni, että hyvin vaikeasti pääsen harvakseltaan tänne tulemaan.
20.08.2006 19:38
ole hyvä, että on joku foorumi, missä näin suurta mielenkiintoa (kiivautta sekä puolesta, että vastaan) herättäviä asioita voidaan puida perusteellisesti, ja kaivaa sitä Totuutta esille.
Jos sanotaan palstan aiheeksi Raamattu ja sen tiimoilta keskustelu, niin mikä sitten on sitä, jos ei tämä?
20.08.2006 19:28
'Pasuunan äänella' Raamatussa tarkoitetaan jo sinällään Jumalan lähettämää - siis oikeasta Totuuden Hengestä olevaa - varoittavaa ja herättävää sanaa profeetan suun kautta.
'Pasuunan ääneen' ei siis todellakaan voi yhdistää 'ketä tahansa'. Ei todellakaan!
Pasuunaan puhaltaa vain Jumalan lähettämä henkilö. Muuten ei ole kyseessä pasuunan ääni.
Tai ainakin silloin pasuuna antaa epäselvän äänen, eikä kukaan tieda valmistautua taisteluun!
Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella. Jopa aasin suun kautta. Jos Jumalan omien suut tukitaan ('jos nämä olisivat vaiti') alkavat jo kivetkin huutaa.
Turha luulo kuitenkin on, että tarrautumalla Jumalan sanan tuojaan voisimme jotenkin auttaa itseämme. Ei meille hänen kauttaan ole pelastusta luvattu, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta.
20.08.2006 19:15
teille, mita minulle tapahtui tana aamuna.
Aikaisin aamulla kun herasin, oli heti pakko ottaa kyna kateen. Kun sen tein, niin siita kynasta ikaankuin 'vuoti' tuo teksti, minka nyt naette tuolla aloituksena.
Jos joku tulee kysymaan, etta 'mita sina tarkoitit silla aloituksella', niin taytyy vastata, etta mina en tarkoittanut kylla silla yhtaan mitaan...
17.08.2006 18:15
Jos olet allerginen Raamatun siteeraamiselle, niin sanoohan myos ihan tavallinen suomalainen sananlasku, etta 'rehellisyys maan perii'. Tama on myos Raamatun viesti meille. Ja Raamatun mukaan koskaan ei ole liian myohaista - niinkauan kun viela taalla elamassa olemme!
Anteeksi pisteitten puuttuminen. Joudun nyt olemaan tallaisella koneella...
13.08.2006 19:15
kyseessä on Pyhä Henki, niin Hän puhuu vain yhdellä tavalla ja johtaa yhteen ja samaan Totuuteen. Ei Totuutta ole kuin yksi.
Tämä on varmasti totta.
Ei Jeesus olisi muuten sanonut 'että he olisivat täydellisesti yhtä'.
Ihmisoppeja on miljoonia.
31.07.2006 21:04
opettaa näin: 'Ei Jumala tee mitään ilmoittamatta sitä etukäteen palvelijoillensa profeetoille'.
Profeetta on Jumalan palvelija, joka on kutsun Jumalalta saanut erityisesti tähän profeetan tehtävään. Muuten ihan tavallinen ihminen.
Vaatii nöyryyttä ja Jumalan tahtoon taipumista ottaa tällainen profeetan tehtävä vastaan, sillä siitä seuraa aina maailman puolelta pilkkaa ja ivaa. Jumalan Pyhä Henki antaa voiman ja rohkeuden.
Jumalan erityisiä palvelijoita, profeettoja on kaikkina aikoina maailman loppuun asti, sillä Jumala vahvistaa heidän kauttaan omiansa.
He eivät näänny vaikeimmissakaan olosuhteissa. Jumala pitää heistä loppuun asti huolta - lupauksensa mukaan.
He saavat aina yhä uuden voiman ja uuden avun joka päivä.
27.07.2006 20:04
johdattaa erilaisesti eri ihmisiä, koska jokainen on erilainen ja saa häneltä omanlaisensa ohjauksen Totuuteen.
Totuus, johon hän ohjaa ei todellakaan ole eri, vaan yksi ja sama.
Mahdotonta on, että Jumala puhuisi itseään vastaan.
Mahdotonta on, että Pyhä Henki sanoisi toiselle niin ja toiselle näin.
Raamatun sana: 'Anokaa niin teille annetaan, etsikää niin te löydätte, kolkuttakaa niin teille avataan' pysyy lujana tänäkin päivänä.
'Sillä jokainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.'
'Te tulette tuntemaan Totuuden'.
Etsitään tätä Totuutta. Ainoastaan se kannattaa.
'Kirjain kuolettaa, mutta henki tekee eläväksi'
Anotaan tätä Henkeä, sillä Raamatussa luvataan, että Jumala antaa sen niille, jotka sitä häneltä anovat. Ei sitä häneltä totuudessa ano yksikään, joka ei todella aijo päästä perille Taivaaseen. Pelkkiä spekulaatioita varten ei Jumala sitä kellekään anna, vaan oppaaksi tiellä matkalla Kotiin.
27.07.2006 19:35
on hyvä olla orjana, kun on sisäisesti vapaa.
Niin kauan on paha olla vapaana, kun on sisäisesti ihmisten orja.
25.07.2006 16:12
ole olemassa kuin yksi Pyhä Henki.
Jos tästä Pyhästä Hengestä Raamatussa niinkin selvästi sanotaan, kuin sanotaan että:
'Jumala antaa sen niille, jotka sitä Häneltä anovat'
ja
'Jumala antaa sen niille, jotka Häntä tottelevat'
Miksi en yksinkertaisesti anoisi Häneltä itselleni niin suurta lahjaa.
Miksi en yksinkertaisesti tottelisi Häntä - rukoillen.
Mitä ratkaisee Raimo tai Suni, kun kummankaan kautta meille ei ole luvattu niitä aarteita, joita Raamattu lupaa.
Pyydä Jumalalta itsellesi, niin tiedät ja tunnet Pyhän Hengen.
25.07.2006 16:08
ei tarvitse mennä.
Jumala itse on tullut lähelle.
Jos Jumala ei olisi itse ensin tullut lähelle ei meillä olisi mitään mahdollisuutta määritellä Häntä.
Raamattu sanoo sen näin:'Me olemme Hänen sukuansa. Hänessä me elämme ja olemme.'
25.07.2006 15:26
aukaisee Hän, joka sen antoikin. Mutta vain, jos käännymme Hänen puoleensa sitä pyytämään.
Jumala antaa meille niitä yli oman ymmärryksemme meneviä ristiriitoja juuri sen takia, että pysähtyisimme ja oppisimme tuntemaan Häntä.
Että hän tahtoo ja voi.
'Avuksesi huuda minua hädänpäivänä, niin minä tahdon auttaa sinua ja sinä tulet kunnioittamaan minua'. Tämä sanotaan Psalmien kirjassa.
12.07.2006 20:25
10 / 26