Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
laura.piekkari
profiilit
laura.piekkari
laura.piekkari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
503
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
??????????????????
13.09.2006 10:59
on miehen puhua tyhmyyksiä!
Kivet laitetaan huutamaan, kun miehet, joille se tehtävä alunperin on annettu vaikenevat!
12.09.2006 21:29
'Odota Herraa, kyllä hän sen tekee!'
12.09.2006 21:16
kivisadetta?
Kyllä minun sydämeni riemuitsee silloin kun totuutta puhutaan: Sinulle se ei taida kelvata.
Etkai vaan itse ole se tämän palstan täydellinen?
12.09.2006 21:08
käyttävät kulisseina, joitten takana syntiä tehdään, 'vaikkei ollenkaan haluttaisikaan', 'enhän minä, muttakunse synti minussa...'
Tämä on lähinnä itsensä pettämistä. Jumalaahan ei kukaan pysty pettämään.
'Joka vanhurskauden tekee, se on vanhurskas'.
12.09.2006 19:51
ja olen lapsillenikin selittänyt, että ei niillä ole minkäänlaista tekemistä alkuperäisen Joulun kanssa! Ajattele minkälaiseen pakanuuteen ja markkinatouhuun on kristitty maa kokonaan joutunut!
Mutta sitä aloitustasi kyllä odotan.
12.09.2006 18:40
ymmärtäisit sovittaa tämän ennenmuuta itseesi!
12.09.2006 17:21
rupee jo kohta ostoskeskuksissa ja kaupoissa näkymään!
12.09.2006 16:22
että usko ei ole joka miehen.
12.09.2006 14:37
pahasti ulalla.
Kyllä jokainen (?) uskova sen tietää, että ahdas portti on Elämän tien alussa, eikä siitä läpi kulkematta kukaan kulje elämän kaitaa tietä, joka johtaa Taivaaseen.
Tätä voit kysyä vaikka piispalta. Hekin sen teoriassa tietävät, vaikka käytäntö onkin vieraampaa!
12.09.2006 14:16
pelkkä raamatunkohtien lukeminen auta, vaikka se helpottaakin, mutta kun todella pääset ahtaasta portista sisälle, kuten Teuvo Suni tuossa kirjoitti, niin unet varmasti loppuvat.
Näin kävi minulle itselleni.
Eräs kamala, sanoinkuvaamaton painajainen toistui yhä uudestaan, niinettä jo opin oikein pelkäämään sitä. Ja jälkeenpäin kun ajattelen, siinä tuntui olevan ihan kuin joku henkivalta läsnä, vaikka en sitä silloin ymmärtänyt. Paholainen se oli.
Kun elämänmuutos ja hallitsijanvaihdos kohdallani tapahtui, ei tuota unta enää kertaakaan sen jälkeen tullut.
12.09.2006 11:12
vastaanoton sai itse Vapahtaja OMAN KANSANSA keskuudessa.
Niitten, joitten olisi pitänyt tuntea ja tietää!
Ja hänen osoittamassaan Rakkaudessa ja Totuudessa ei ainakaan pitäisi olla mitään valittamisen varaa. Se oli Puhdasta, Jumalallista Rakkautta.
Miksi Jumalan oma kansa ei ottanut sitä vastaan?
12.09.2006 10:35
hyvä muuttui pahaksi Vanhan Testamentin juutalaistenkin kohdalla, koska he eivät välittäneet totuudesta.
Jumala itse oli rakennuttanut heille temppelin.
Profeettansa hän käski sanoa kansallensa: 'Te hoette: tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli...'
No, eikö se ollut sitten Herran Temppeli?
Oli.
Mutta he olivat sen saastuttaneet, eivätkä olleet millänsäkkään, vaan hokivat vain tuota samaa ja luottivat, että kun on joskus ollut armo, niin kyllä se nytkin on!
Ja jatkoivat samaa, Jumalan vihan tuottavaa menoansa!
Kunnes lopullinen tuho - josta niin monet profeetat Jumalan lähettäminä olivat huutaen varoittaneet - tuli. Mikään ei voinut sitä estää, koska Jumalan oma kansa ei kääntynyt ja tehnyt parannusta!
Ja huomaa: se oli Jumalan oma kansa, jolla oli Jumalan Lupaukset, samoin kuin meilläkin!
12.09.2006 10:18
Kiitos Herra Jeesus Kristus, kun vieläkin olet lähettänyt meille Johannes Kastajan!
11.09.2006 09:06
et tunnista Jumalan pyhää!
11.09.2006 08:59
ja lue sinäkin väärinymmärretty marttyyri tekstini viimeinen lause!
11.09.2006 08:56
tätä:
'Jeesus sanoi heille: Voitteko juoda sen maljan, jonka minä juon. He sanoivat 'voimme'. Niin hän sanoi heille: Minun maljani te tosin juotte, ja sillä kasteella, millä minut kastetaan, kastetaan teidätkin...'
Mutta tätä tietä ei hurmahengessä oleva ihminen kulje, eikä tunne, vaikka hän Jeesuksen nimeä toisteleekin.
11.09.2006 08:30
'Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa: he pääsevät syömään elämän puusta ja saavat mennä porteista sisälle kaupunkiin. Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. Minä, Jeesus olen lähettänyt enkelini luoksenne, jotta seurakunnat saisivat tämän todistuksen. Minä olen Daavidin juuriverso ja suku, kirkas aamutähti. Henki ja morsian sanovat: Tule! Joka tämän kuulee, sanokoon: Tule! Joka on janoissaan, tulkoon. Joka haluaa, saa lahjaksi elämän vettä.'
10.09.2006 21:34
nyt sanot mielestäni sellaista, mikä ei pidä paikkaansa. Ehkäpä vihollinen onkin puolin ja toisin syöttänyt puppua saadakseen kauas toisistaan.
Mitään en niin hartaasti toivoisi, kuin sitä, että kaikki saisimme olla totuudessa Herran Jeesuksen omia ja häneltä sen todellisen avun, joka elämästä koko synnin hirmuvallan murtaa.
Hän sen todella pikkuhiljaa tekee, jos ei aina teekään siinä silmänräpäyksessä!
Riipu vain Herrassa kiinni, äläkä välitä mistään muusta mitään. Eikä kuunnella pahoja puheita kenestäkään.
Hurmahengestä, joka nykyään eksyttää, silti aina varoitan.
09.09.2006 17:51
Jumala käskee sinun sanoa lähimmäisellesi jotakin, mistä tämä ei pidä?
Mikä silloin on lähimmäisen kunnioittamista ja rakastamista sinun mielestäsi.
Kunnioittiko Jeesus äitiään ja veljiään, kun ei mennyt näiden luokse, kun he tulivat häntä tapaamaan?
Mielestäni toit esille luettelossasi vain puolet Jeesuksen ominaisuuksista. Minusta se on vääristelyä. Tietoista tai tiedostamatonta.
09.09.2006 16:02
5 / 26