Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kangasniemie
profiilit
kangasniemie
kangasniemie
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
82
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
rintsikat tarvii?
02.08.2006 18:35
tanssittuaan koko yön kävelee kotiin yksin ja lähtee koiran kans lenkille, eikä kitise vaan on oma valinta, muut saa ajatella mitä tahtoo
02.08.2006 18:26
se toyota oli niin ihku... Parempi kuin monet kaverit, jätti ainoastaan kerran tielle ja silloin unohdin sammuttaa valot enkä avannut ovea että merkkiääni olisi muistuttanut. Nukuin jossain korvessa. Se oli auto, jolla oli luonnetta! Onhan se yleinen merkki ja malli, mutta näppärämpää saa hakea. Se jopa toipui, vaikka tankkasin dieseliä ja ressu haisi kuin rupinen rekka...Ja mikä ilo oli kisata nuoria lippalakkipojuja vastaan. Oli oikein säännötkin, 1 aurauskeppiväli oli tasapeli. Ja haastoivat kyllä, oikein virkistyin. Vaikka kaahailua en kannatakaan.Nykyään olen ihan täti liikenteessä
01.08.2006 23:01
oma eka -87 harmo toyota oli nätein, hiacet on käteviä mutta ei silmille ilo
01.08.2006 20:12
Sofia Sinitta
Sofia Marlena
Sofia Isabella
Sofia Bettina
Sofia Camilla
01.08.2006 19:13
en ole Katie Holmes enkä Angelina Jolie, mutta tolla kommentilla sait naiset kiinnostumaan :)
Ja hajuton on allergisille hyvä vaihtoehto!
Sitä paitsi Pitt ja Cruise on liian kiiltokuvapoikia...Särmää pitää olla mutta istukkaa ei tarvi välttämäti syödä(Cruise?)
01.08.2006 18:57
rusinat viljaa? Rypäleitä kai? Mutta älä Mike sure, en ole kaljan tuntija, mutta en tykkää Lapin Kullasta, Karhusta enkä Koffista. Mitä mulle jää jos sä pelotat mut erilleen Royal Dutchistakin :\
01.08.2006 18:53
hienoo jos nuori mies rakastaisi vielä tytärtä ihmisenä ja kunnioittaisi pappaa... Eikä pelästyisi "kirosanaa" nimeltä avioehto...
01.08.2006 18:48
saisi olla. Joillakin paikkakunnilla on järjestetty jopa yöhoitopaikkoja, kun vanhemmat on vuorotyössä. Yleensä 17.00-17.30 varmaankin ovat auki. Olis hyvä jos on useita päiväkoteja, niin joku aukeais vasta 8.00-9.00 ja olis illasta pidempään auki. Nyt taitavat aueta enne klo 7.00.
Entä perhepäivähoito?
01.08.2006 15:57
on...en ole naisen nähnyt tanssivan alasti tai rinnatkaan paljaana pöydällä tai tansilattiallakaan ja nyt en tarkoita strippareita. Sen sijaan miehet esittelevät jonkin verran vehkeitään ja ottavat paitaakin pois eivätkä ole hunkseja tms. Taitavat myös tapella ja nuokkua baarissa enemmän, mutta ns.kissatappelut baarissa on tosi ikävän näköisiä ja naiset saattaa olla esim.vessassa tosi ilkeitä toisilleen
01.08.2006 13:54
en erityisemmin haluaisi palata exäni kanssa yhteen, mutta kun on tenava... Ja exä ottaa vapauden muuttua, minä en saisi muuttua enkä ajatella aivoillani. Ja exä sanoo:Linttaan astutuilla kengillä ei kauas eikä kauan kävellä.
Erottiin 4 vuotta sitten ja lapsen takia oon yrittänyt olla väleissä, välillä paremmalla ja välillä huonommalla menestyksellä, nyt olis kyse lähinnä kämppäkaveruudesta, mutta pelkään, että ko.kämppäkaveruus rajoittaisi mun elämää, kun eka mainitttu asia oli:sen ja sen luona et sitten täältäpäin käy kylässä... Lapsi ja taloudelliset seikat, on ehkä järkiperäistä, mutta tunteet.On kauheeta teeskennellä kun haluaisi muuta, mutta eipä ole muita kuvioissa mukana ja pystynen aika hyvin vakuuttamaan etten tarvitse ns.rakkautta enkä ketään lähelle. Ei me muuten riidellä jos joku miettii että tenava kärsii, me pystytään "kohteliaisuuteen" joka ei ole edes jäätävää.Minä mietin omia ja mies omia juttujaan, jutellaankin
01.08.2006 10:19
tuntuisi, että Iiris oli jäänyt jo mieleen, jos olit puhunut pitkään tai sitten kukka-aihe on selittelyä... mitäs muita niitä on? Viola, Linnea,Vuokko,Orvokki...
31.07.2006 21:30
naisten me-juoksija Florence Griffith-Joyner kuollut melko pian uransa lopetettuaan ja vihjailtiin, että oli dopingit loppuneet eikä pumppu kestänyt? Onhan näitä, ja aina on lavastettu tai joku outo tyyppi vaihtaa purkit eikä outoa tyyppiä löydetä. Ja joku viksu jenkkiurheilija oli sanonut että vain idiootti jää testeissä kiinni...Tämän sanoja ei jäänyt :(
31.07.2006 20:41
tuntuisi hyvältä jos nimet sointuisivat eikä olisi pelkästään litania söpöjä tai komealta kuulostavia nimiä. Itse seurailen joskus kastettujen nimiä ja ihmettelen. Oudoin on ollut Peninna, muistaakseni oli tavallinen nen-päätteinen sukunimi, en tiedä ovatko Unelma Sirpa-Leena ja Varma Kosto urbaanilegendaa, mutta puhelinluettelossa on ollut Lenseä, etunimen kohdalla?
28.07.2006 15:21
en tiennyt napurin poikavauvan nimeä ennen kuin ristiäisiä edeltävänä iltana. Kutsumanimi oli sama jonka olin omalle pojalleni suunnitellut, mutta kun saavuin kirkkoon 5 minuuttia ennen kastetta sanoin papille että nimi on muuttunut.Arvelin että pojat joutuvat samalle luokalle pieneen kouluun ja kun vanhimman pojan luokalla oli aikanaan ollut 2 Villeä, 2 Mikkoa ja 2 Tonia niin muutin nimen. Poikani ei itse olisi alkuperäisestä pitänytkään eli on nykyään tyytyväinen. Ja maailma heitti niin että pojat asuvat ihan eri paikkakunnilla, ovat kyllä kavereita.Mutta tuntuu, ettäsait liian hyvän idean tytöllesi nimeksi ja ystäväsi käytti hyväkseen kun hänen tyttärensä kastettiin aiemmin. Jos ei ystävällä ollut mielikuvitusta muuhun, niin jotenkin jopa säälittää. Pidä nimestä kiinni, se on kaunis. Ja itse olen ikäluokkaa että on luokalla ollut 2-3 samannimistä ja kaikki ovat erottuneet persoonana eikä open ole tarvinnut keksiä mitään lisänimiä erottaakseen oppilaat hyvää kesänjatkoa!
28.07.2006 14:06
olen samaa mieltä, että Mira Salo varsinkin oli tosi kaunis ja säteilevä ainakin Suomen vinkkelistä, mutta on ollut niin järkeväkin, että on hoitanut työnsä ei ole revitellyt ihmissuhteitaan, joten ei ehkä tyrkyttänyt itseään miss Universum kisoissakaan.
28.07.2006 12:48
Angels of the black church Last man from the past
26.07.2006 23:53
löytyy kyllä, omana kriteerinä oli etten tuntenut yhtään poikani nimistä (Anton)mutta halusin silti omaleimaisen nimen. Koulukavereilla on myös kivoja nimiä, Janne, Eetu, Juuso, Niko, Arto, Konsta... Itse mietin myös minkä näköinen rääkyvä pötkö maailmaan putkahtaa, sekin vaikutti nimen valintaan. Poikani vaikutti runolliselta :D
25.07.2006 17:32
on heitetty, päätettiin näin simppelisti ja isukin nimi voitti
25.07.2006 17:20
kuulostaa joko loka-laitiselta(toimittaja)tai hurmaavalta sinappikoneelta...
25.07.2006 17:18
4 / 5