piho

Aloituksia
588
Kommenttia
837
Näyt Eiffel-tornista ja Suomesta
Om Pedersen Myhrenin tammikuussa 2016 näkemä näky Eiffel-tornista ja Suomen miehityksestä Olen nähnyt viime aikoina ka584Putin - Uuden maailmanjärjestyksen vastustaja vai kannattaja
Vladimir Putin - Uuden maailmanjärjestyksen vastustaja vai kannattaja Olen miettinyt jonkin aikaa, onko Vladimir Putin684USA menossa kohti poliisivaltiota
USAn presidentti Barack Obama allekirjoitti 31. joulukuuta 2011 lain, joka vie Yhdysvallat yhä lähemmäksi diktatuurista783Uni täydestä pimeydestä
Nimimerkin ”sisar” 28.11.2016 näkemä uni pimeydestä Olin tulossa elintarvikekaupasta, joka on tässä parin sadan metrin1383Tämä ei jää tähän - taistelu jatkuu
Tämä ei jää tähän – taistelu jatkuu Taistelussa perinteisen ja raamatullisen avioliiton puolesta tuli eduskunnassa 28.1682Pohjolan unioni
Pohjolan unioni Olen viime päivinä tuonut esiin erään uskovan miehen näkyjä, joiden mukaan Suomesta tulee tulevaisuudes68220 asiaa, jotka tulevat tapahtumaan Suomessa
20 asiaa, jotka tulevat tapahtumaan Suomessa 1. Venäjä miehittää osan Suomesta. 2. Suomessa syttyy suuri hengellinen h1382Syttyykö Lähi-idässä sota?
Syttyykö tänä syksynä sota Lähi-idässä? Sota, joka luultavimmin alkaisi Israelin hyökkäyksellä Iranin ydinlaitoksia vast782En löytänyt poliittista kotia
En löytänyt poliittista kotia Olen lähes kuuden vuoden ajan etsinyt itselleni poliittista kotia eli sellaista puoluetta1281Viestini presidentti Putinille
Viestini presidentti Putinille Lähetin eilen presidentti Putinille seuraavan viestin. NWO on lyhenne sanoista New World1081Suomen tuleva liittovaltio
Suomen tuleva liittovaltio Sain tänään 13.1.2016 uutta viestiä tältä uskovalta mieheltä, jonka sanoman Suomen itälaajen2081Jouko Pihon sanoma: Suunta
Suunta Ihminen päätyy lopulta sinne, mihin suuntaan hän on menossa. Samoin kansakunnat löytävät itsensä sieltä, minne p1181Jouko Pihon 14.3.2021 saama sanoma suomalaisten Luvatusta maasta
Jouko Pihon 14.3.2021 saama sanoma suomalaisten Luvatusta maasta Sain tänä aamuna 14.3.2021 sanoman suomalaisten Luvatu2480Suomeen tulee kansallinen ja hengellinen herääminen
Suomen tuleva kansallinen ja hengellinen herääminen tulevat käsi kädessä yhtä aikaa. Kansallista herätystä ei tule ilman879Minä orpo piru - missä on minun kotini?
Minä en kuulu mihinkään enkä ole osa mitään. Olen kaiken ulkopuolella. Jo lapsena koin erilaisuuden häpeää. Minua hauku079Ron Polland: "Minä väärensin Obaman syntymätodistuksen."
Kiista Barack Obaman syntymätodistuksesta on saanut uuden käänteen. WND:n Jerome R. Corsi kirjoittaa 9.8.2011, että tiet278Rukousryhmässä 2.10.2019 tullut sanoma tuomioista ja suuresta herätyksestä
Rukousryhmässä 2.10.2019 tullut sanoma tuomioista ja suuresta herätyksestä Jumalan tuomiot ovat tulossa. Ne ovat aivan278Sukupuolineutraali avioliitto
Sukupuolineutraali avioliitto Eduskunnan lakivaliokunta hylkäsi tänään 20.11.2014 äänin 9-8 mietinnön tasa-arvoista av078Suomen Laillisuuspuolue ry on lopetettu
Suomen Laillisuuspuolue ry on lopetettu Suomen Laillisuuspuolue ry, jonka perustin kahden muun miehen kanssa 7.5.2012 L278Leena Karlssonin marraskuussa 2016 näkemä uni
Leena Karlssonin marraskuun lopulla 2016 näkemä uni venäläisestä sotilaasta Näin unen, että olin kotiseudullani Etelä-S878